Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01708 Екінші шет тілін қосымша оқытатын ағылшын тілі в Alikhan Bokeikhan University

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілдерінде тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс құрастырылуына сәйкес қарым-қатынас жасаңыз.
  • Негізгі және екінші шет тілдерін жетік білу; көпмәдениетті, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамдағы сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары.
  • Зерттелетін тілдік құбылыстардың тарихи, ұлттық, мәдени, аймақтық, лингвистикалық контекстінде бағдарлау; ана мен зерттеліп тілдерінің салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білімді және түсінікті қолдану; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, салыстыру, жалпылау жүргізу, олардың негізінде қорытынды жасау; оқу саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық қағидалар мен практикалық білімдерді шығармашылықпен қолдану.
  • Педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік бағыттар бойынша білімдерді кіріктіре отырып, шет тілдерінде оқу сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу; дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті білім беру және білім беру технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құру, шет тілін оқытудың оқу-дидактикалық материалдары мен бағдарламаларын әзірлеу психология-педагогикалық ғылымдар, шеттілдік білім берудің әдістемесі және ғылыми зерттеу әдістері саласында; оқушыларды да, оқу-дидактикалық материалдардың сапасын да критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану.
  • Академиялық адалдық, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылықты, инновацияларды қабылдауды тәрбиелеу үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясын білуді көрсету.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану арқылы оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, оқу үдерісін модельдеу және қолайлы білім беру ортасын құру, пән арқылы дамыту; шет тілдерін оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтау.
  • Студенттердің тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттіліктері мен өз бетінше әрекет ету дағдыларын қалыптастыру және дамыту, студенттермен шығармашылық, интерактивті және басқа да жұмыс түрлерін пайдалана отырып, сабақта шет тіліндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру; оқушылардың оқу-танымдық белсенділігін және олардың өздігінен білім алуға ұмтылуын ынталандыру; халықаралық емтихандарға дайындалудың өзіндік инновациялық әдістері мен технологиялары.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде және ғылыми зерттеулер мен оқу үдерісі саласында оқитын студенттердің ары қарайғы білімін тәуелсіз жалғастыру үшін қажет аудан; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Педагогикалық этика нормаларын және әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сақтау, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келу және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлау; кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастық пен әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесу формалары мен әдістеріне негізделген, педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара әрекетін ұйымдастыру, оқу-тәрбие процесін басқару технологиясын меңгеру; ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен ынтымақтасады; әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ оқу-тәрбие үрдісінде және сабақтан тыс жұмыстарда гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалар мен жасөспірімдермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
Top