Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01708 Екінші шет тілін қосымша оқытатын ағылшын тілі в Alikhan Bokeikhan University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті мамандарды – кәсіби қызметте қажетті іргелі білімі, дағдылары мен құзыреттері бар және халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде шет тілдерін меңгерген және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыратын шет тілі мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Психология және адам дамуы
Ғылыми және экологиялық білім негіздері
Ағылшын тілі (В1 деңгейі)
Экономикалық және құқықтық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілінің коммуникативтік грамматикасы
Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы
Екінші шет тілінің тәжірибелік грамматикасы
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (А2 ілгерлеуші деңгейі)
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі ағылшын тілі
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Аутенттік мәтіндермен жұмыс істеу
Мәдениаралық коммуникация
Екінші шет тілі (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Ағылшын тілі (ілгерлеуші В2 деңгейі)
Үйде оқу
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту ( С1 деңгейі)
Сөйлеу екінші шетел тілі
Ауызша және жазбаша аударма негіздері
Лексикология
Аударма теориясы мен тәжірибесі
Британдық және Американдық ағылшын тілі
Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
Лингвоелтану
Елтану
Ағылшын тілінің теориялық негіздері
Стилистика
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Екінші шет тілінің коммуникативтік грамматикасы
Сыни тұрғыдан ойлау технологиялары
Шет тілдік білім берудегі интерактивтік технологиялар
Ғылыми сөйлеу стилінің негіздері
Мамандандырылған кәсіби ағылшын тілі
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Шетелдік білім берудегі IT технологиялары
Екінші шет тілінің үйде оқу
Шет тілдік білім берудегі инновациялық технологиялар
Екінші шет тілі (В2 деңгейі)
-
4 Оқу жылы
Екінші шет тілін оқытудағы жаңа тәсілдер
Іскерлік екінші шет тілі
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Ағылшын тілінде сөйлетін елдердің әдебиеті
Екінші шет тілі (В2 ілгерлеуші деңгейі)
Іскерлік ағылшын тілі
Шет тілін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Инклюзивті білім беру жағдайында шет тілін оқыту әдістемесі
Халықаралық емтиханға дайындық
Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілді академиялық мақсатта оқыту
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (екінші шет тілі)
Media English
Academic reading and writing
Елтану (екінші шет тілі)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілдерінде тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс құрастырылуына сәйкес қарым-қатынас жасаңыз.
- Негізгі және екінші шет тілдерін жетік білу; көпмәдениетті, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамдағы сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары.
- Зерттелетін тілдік құбылыстардың тарихи, ұлттық, мәдени, аймақтық, лингвистикалық контекстінде бағдарлау; ана мен зерттеліп тілдерінің салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білімді және түсінікті қолдану; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, салыстыру, жалпылау жүргізу, олардың негізінде қорытынды жасау; оқу саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық қағидалар мен практикалық білімдерді шығармашылықпен қолдану.
- Педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік бағыттар бойынша білімдерді кіріктіре отырып, шет тілдерінде оқу сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу; дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті білім беру және білім беру технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құру, шет тілін оқытудың оқу-дидактикалық материалдары мен бағдарламаларын әзірлеу психология-педагогикалық ғылымдар, шеттілдік білім берудің әдістемесі және ғылыми зерттеу әдістері саласында; оқушыларды да, оқу-дидактикалық материалдардың сапасын да критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану.
- Академиялық адалдық, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылықты, инновацияларды қабылдауды тәрбиелеу үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясын білуді көрсету.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану арқылы оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, оқу үдерісін модельдеу және қолайлы білім беру ортасын құру, пән арқылы дамыту; шет тілдерін оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтау.
- Студенттердің тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттіліктері мен өз бетінше әрекет ету дағдыларын қалыптастыру және дамыту, студенттермен шығармашылық, интерактивті және басқа да жұмыс түрлерін пайдалана отырып, сабақта шет тіліндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру; оқушылардың оқу-танымдық белсенділігін және олардың өздігінен білім алуға ұмтылуын ынталандыру; халықаралық емтихандарға дайындалудың өзіндік инновациялық әдістері мен технологиялары.
- Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде және ғылыми зерттеулер мен оқу үдерісі саласында оқитын студенттердің ары қарайғы білімін тәуелсіз жалғастыру үшін қажет аудан; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Педагогикалық этика нормаларын және әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сақтау, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келу және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлау; кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастық пен әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесу формалары мен әдістеріне негізделген, педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара әрекетін ұйымдастыру, оқу-тәрбие процесін басқару технологиясын меңгеру; ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен ынтымақтасады; әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ оқу-тәрбие үрдісінде және сабақтан тыс жұмыстарда гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалар мен жасөспірімдермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру.