Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02188 Сәндік өнер в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көркем білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізетін сәндік өнер (көркем тоқыма, керамика, зергерлік бұйымдар, ағашты көркем өңдеу) саласында авторлық туындыларды жасауда теориялық және тұжырымдамалық білімі бар, мәдениет саласында аналитикалық, этикалық, шығармашылық және икемді дағдылары бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ЖОО-да сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесі
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Art және жасанды интеллект
Шетел тілі (кәсіби)
Жоғары оқу орындарында сәндік-қолданбалы өнердің ғылыми негіздерін оқыту әдістемесі
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Жоғары мектептің педагогикасы
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
Өнердегі креативті ойлау
Бейнелеу өнеріндегі көркемдік стильдің эстетикасы
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
-
2 Оқу жылы
Сәндік-қолданбалы өнердің семиотикасы
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Шығармашылық психологиясы
Көркем сынның өзекті мәселелері
Заманауи жаһандық әлемдегі қазақстандық бейнелеу өнерінің коммуникациясы
Өнер психологиясы
Заманауи сәндік-қолданбалы өнердің ғаламдық әлемдегі байланысы
Өнертану контекстіндегі көркем сын
Сәндік-қолданбалы өнерді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері
Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа көркемдік үрдістер
Сәндік-қолданбалы өнер саласындағы ғылыми зерттеулер
Оқыту нәтижелері
- Бәсекеге түсуге қабілеттілігін арттырып, заманауи технологиялар мен көркемдіктер туралы кең тынысты аппарат алады. Өнер нарығының талаптарына бейімделіп, өзінің шығармашылық потенциалын дамытады
- Қазіргі заманғы контекстте шығармашылық үлкен стильдердің философия- эстетикалық тұжырымдамаларын және постмодерндік интерпретацияларын білудің көркем сын және білімдерінің өзекті мәселелерін қарастырады
- Cәндік-қолданбалы өнер саласында жобалық-шығармашылық және талдамалық зерттеулер жүргізу әдіснамасын меңгереді. Кәсіби шығармашылығында сәндік-қолданбалы өнер туындысының дамуының негізгі кезеңдер және стильдері туралы білім алады
- Отандық және шетелдік басқару психологиясының, менеджмент психологиясының және ұйымдастырушылық психологияның заманауи аспектілерін салыстырады. Сөйлеу және көпшілік алдында сөйлеу техникасын, шешендік өнерді біледі, пікірталас жүргізе алады, ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын қолдана алады.Өнер саласындағы жобаларды басқарады және өнердің адамға әсер етуінің түрлі нысандарын талдайды.
- Халықаралық стандарттарына сәйкес ғылыми мақаланы рәсімдеу үшін және табысты коммуникация үшін шетел тілін жеткілікті деңгейде меңгереді
- Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, оның әдіснамалық және теориялық негіздерін, заманауи талдау технологияларын меңгерген. Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары туралы алған білімдерін пайдалана отырып, жоғары оқу орындарында педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайын
- Өнер саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау және теориялы-концептуалды факторының анализі негізінде, оның ішінде пәнаралық кешенді ғылыми ізденіс атқарады
- Арт-жобаның технологиялық және жобалық өндірісінің ерекшеліктерін біледі, алынған білімді қайта таратуға қабілетті, оның негізінде сәндік-қолданбалы өнердің авторлық шығармаларын жасайды
- Көркем шығармаларды семиотикалық талдаудың негізі ретінде қабылдау психологиясын қолданады және түсінеді. Сәндік өнер саласындағы әлемдік тарихи деректерді мәліметтерді жүйелендіреді, салыстырып ортақ тұжырымдар мен ерекшеліктерді пайымдайды