Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06101 Ақпараттық жүйелер және IT салалары бойынша шешімдер в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәнінің мазмұны болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттар үшін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруге бағытталған, бұл мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратымен еркін жұмыс істеуге, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ғылыми ақпаратты интерпретациялау, дәлелдеме, наным, ғылыми өріс, Академиялық хат дағдысын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпорынның ақпараттық қауіпсіздігін кешенді қамтамасыз ету

    Кәсіпорынның қауіпсіздік жүйесін құру тұжырымдамасы: қауіпсіздік жүйесінің анықтамасы және негізгі түсініктері, кәсіпорынның қауіпсіздік жүйесіндегі ақпаратты қорғау, кәсіпорынның қауіпсіздік жүйесі компоненттерінің тұжырымдамалық модельдері. Кәсіпорынның қауіпсіздік қызметінің құқықтық негіздері: кәсіпорынның қауіпсіздік жүйесінің ұйымдастырушылық-функционалдық құжаттары, нормативтік құжаттардың түрлері. Кәсіпорынның қауіпсіздік қызметін ұйымдастырушылық жобалау. Кәсіпорынның қауіпсіздік қызметінің құрылымы мен функциялары: кәсіпорынның қауіпсіздік қызметін басқарудың құрылымдық схемасын құру. Ақпаратты қорғау қызметін ұйымдастыру. Кәсіпорынның қауіпсіздік қызметін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы

    Қазіргі ғылымның тенденцияларын талдау, кәсіби қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын, олардың факторларын анықтайтын зерттеу жұмыстарының құрамын анықтау; кәсіби қызметте зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін қолдану; ғылым мен ғылымды қажетсінетін технологиялардың заманауи жетістіктерін білім беру және өзін-өзі білім беру процесіне бейімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Компьютерлік қауіпсіздік есептерін шешуде және қазіргі криптографиялық алгоритмдерді құруда негізгі математикалық тәсілдерді, қазіргі бұлтты шешімдер мен есептеулерді оқып үйрену. Магистранттардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, әзірленген әдістердің Қасиеттерін шығару үшін математикалық аппаратты қолдануға, криптография және ақпаратты қорғау саласында өз білімдерін қолдануға және өз бетінше арттыруға ықпал етеді. Магистранттарды криптография және оған жапсарлас қолданбалы салалардағы заманауи ғылыми зерттеулермен таныстыру, өзіндік ғылыми зерттеулердің бағыттарын қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және өңдеу әдістері

    Деректерді талдау жүйелі ғылыми-практикалық қызмет ретінде. Деректерді талдауға кіріспе. Деректерді талдаудың негізінде жатқан негізгі теориялық ұғымдар. Деректерді талдау мен өңдеудің заманауи технологияларын қолдану салалары. Деректерді талдау кезеңдері. Құрылымдалған және құрылымданбаған деректер. Деректерді жинау және дайындау. Үлкен деректер. Үлкен деректер жиынтығын жинауды және сақтауды ұйымдастыру. Деректер массивтерінде жетіспейтін мәндерді қалпына келтіру. Үлкен деректер. Үлкен деректер жиынтығын жинауды және сақтауды ұйымдастыру. Деректерді тазарту, біріктіру және түрлендіру. Көпөлшемді деректер массивтерімен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық модульдер мен пакеттер. Деректерді визуализациялау. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика. Машиналық оқыту әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және өңдеу құралдары

    Деректермен жұмыс істеу негіздері. Деректермен жұмыс істеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Деректермен жұмыс істеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Тілді қолдану статистикасы. R тілінде бағдарламалау. R көмегімен сипаттамалық статистика. R тілінде бірнеше регрессия моделін құру. Pajek көмегімен желілік талдау. Pajek бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып желі құру. Деректерді ретке келтіру үшін жіктеулерді қолдану. Шыңдар орталықтарының есептеулері және желіні орталықтандыру. Мәтіндік деректерді жинау. Пайдаланушылар жасаған мәліметтер түрлері, оларды алу және жүйелеу тәсілдері. API арқылы деректерді жинау. API қолданбай деректерді жинау. Веб-сайтты талдауға арналған бағдарламалық жасақтама. "Үлкен деректермен"жұмыс істеу ерекшеліктері. IAS және BI үшін арнайы құралдар. Деректер көзін талдау. Бағандық ДҚБЖ-да Аналитикалық шешім деректерінің витриналарын жобалау. Деректер дисплейіне SQL сұрауларын жасау. Жетілдірілген деректер үлгілері. Деректерді визуализациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • АЖ-ны талдау, моделдеу жҽне жобалау

    Бұл пән бойынша ақпараттық жүйелерді талдау, әзірлеу, жобалау және олардың математикалық модельдерін зерттеуге қатысты теориялық және қолданбалы мәселелермен танысады. Ақпараттық жүйелер мен процестерді талдаудың заманауи әдістері туралы теориялық білім, сондай-ақ кәсіпорынның жұмыс үрдісін талдау, модельдерді әзірлеу және ақпараттық жүйелерді жобалау жөнінде практикалық дағды қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Бизнеске арналған АТ шешімдері

    Бұл пәнде магистранттар бизнесті автоматтандыру шешімдеріне шолу жасайды: бухгалтерлік есеп, HR, сату, инвентаризациялық бақылау, өндірістік сайттар, сондай-ақ бизнесте жиі кездесетін бизнес-процестердің қысқаша шолуы. Сондай-ақ шешуге арналған IT-платформасына қойылатын талаптар ескерілетін болады. Кәсіпорынның бизнес стратегиясына негізделген кәсіпорынның оңтайлы АТ-инфрақұрылымын құру. Алынған білімді нығайту бойынша практикалық тапсырмалар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кәсіпорынның IT инфрақұрылымын жобалау

    Бұл пәнде кәсіпорынның АТ инфрақұрылымын ұйымдастыру әдістері мен алгоритмдері, аппараттық қамтамасыз ету, бағдарламалық қамтамасыз ету, желілік шешімдер, хостинг және Интернет-провайдерлер туралы материалдар ұсынылады. Кәсіпорынның жұмысын ұйымдастыру және дамуын қамтамасыз ететін өзара байланысқан ақпараттық жүйелер мен қызметтер кешенін жобалау. Кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын басқарудың заманауи технологиялары, әдістері мен құралдары; түрлі салалардағы ақпараттық жүйелерді дамыту бойынша жобаларды іске асыру, бизнес-процестердің жұмысын оңтайландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • BigData тәжірибеде

    Бұл пәнде магистранттарға BigData тұжырымдамасының қысқаша шолуы, бағдарламалық шешімдер нарығында қолжетімді құралдар, сондай-ақ оларды шикізат деректеріне қолдану туралы материалдар ұсынылады. API қызметтері, оларды пайдалану мысалдары. Деректерді жинау және өңдеу, Hadoop және Map Reduce бағдарламаларында жұмыс істеуді түсіну, жақсартуға қажет үлкен деректер сипаттамаларын анықтау, бұлтты платформалармен жұмыс істеу. Үлкен көлемдегі деректерді өңдеуге арналған құралдар, тәсілдер мен әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық менеджмент

    Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялар жүйесіндегі ақпараттық менеджменттің принциптері мен әдістері. Ұйым ішінде, ұйым мен оның жақын және алыс ортасы арасында жүзеге асырылатын ақпараттық ағындарды сипаттау мен реттеудің теориялық негіздері мен дағдылары. Ақпараттық жүйелер мен ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерімен ақпараттық технологиялардың қазіргі даму деңгейі. Ұйымның бизнес-процестерін ақпараттық сипаттау және модельдеу негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Bigdata Технологиясы

    Үлкен деректерді анықтау. Үлкен деректерді сақтау технологиялары. Үлкен деректерді талдау процесі. Үлкен деректерді талдау технологиялары. Үлкен деректер саласындағы ғылыми мәселелер. Үлкен деректерге қолданылатын талдау әдістері мен әдістері: Data Mining сыныбының әдістері: ассоциативті ережелерді оқыту, кластерлік талдау, регрессиялық талдау; краудсорсинг, деректерді араластыру және интеграциялау, Машиналық оқыту, соның ішінде мұғаліммен және мұғалімсіз оқыту, сондай-ақ ансамбльдік оқыту, жасанды нейрондық желілер, желілік талдау, оңтайландыру, соның ішінде генетикалық Алгоритмдер; үлгіні тану; Болжау әдістері. Ақпаратты статистикалық өңдеу бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі цифрлық технологиялар

    Пәнге кіріспе. Цифрландырудың мақсаттары мен міндеттері (цифрлық технологияларды дамытудың тарихи аспектісі). Агроөнеркәсіптік кешеннің әртүрлі салаларында цифрлық технологияларды қолдану: ГАЖ-дан Заттар интернетіне дейін. Шешім қабылдауды ақпараттық қолдау. Агротехникалық операцияларды жоспарлау. Ақпараттық және цифрлық технологиялардың жіктелуі. Модельдеу мен жобалаудың әдіснамалық және теориялық негіздері. Ауылшаруашылық жерлерінің құрылымын оңтайландыру моделі. Трендтік модельдер негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін болжау. АӨК салалары бойынша цифрландыруды енгізудің қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық кәсіпорындарын цифрландыру.

    Бұл пән бойынша магистранттарға ауыл шаруашылығы, оның ішінде агрономия және агротехника; мал шаруашылығы; ветеринария салаларын цифрландыру мүмкіндіктері, құралдары мен технологиялары бойынша материалдар ұсынылады, яғни нарықтағы программалық шешімдер, цифрландыру принциптерімен негізгі бизнес-процестер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның бұлттық инфрақұрылымы

    Кәсіпорынның цифрлық трансформациясы, бұлтты провайдерлердің қызметтері, провайдердің бұлттық қызметтерін қолдауға арналған аппараттық (аппараттық) және бағдарламалық жасақтама (бағдарламалық жасақтама) компоненттерінің жиынтығы, бұлттық қызметтер, аппараттық ресурстарға қол жеткізу және басқару, кәсіпорынның АТ инфрақұрылымын масштабтау. Бұлттық Инфрақұрылым түрлері: қоғамдық бұлттар, арнайы жеке бұлт (VPC), жеке бұлттар, гибридті бұлттар, бұлттық инфрақұрылымның артықшылықтары, бұлттық инфрақұрылымның негізгі физикалық компоненттері: серверлер, деректер қоймалары және желілік жабдықтар, бұлттық Инфрақұрылым модельдері. Виртуализация платформалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Онтологиялық модельдеуге кіріспе

    Компьютер және ойлау тапсырмалары. Онтологиялық модельдеу: мақсаттары мен құралдары. Онтологиялық модельдеумен танысу. Тұжырымдамалық және ақпараттық модельдерді құру принциптері. Семантикалық модельдердің технологиялық көрінісі. Семантикалық модельдеуге арналған компьютерлік технологиялар. RDF, RDFS және OWL. Қарапайым онтологиялық модельдер: сыныптар құру. Ақпараттық жүйелерде онтологиялық модельдерді қолдану технологиялары. Онтологиялық модель график ретінде. Машиналар және логикалық қорытынды ережелері. Семантикалық модельдермен жұмыс істеуге арналған қолданбалы бағдарлама. Онтологиялық модельдеудің әдістемелік мәселелері. Күрделі жүйелерді модельдеу. Онтологиялық модельдеудегі топтастыру әдістері. Онтологиялық модельдерді ғылыми зерттеулерде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердің сапасын басқару

    Бұл пәнде магистранттарға Қазақстан Республикасының өкілетті органдары бекіткен стандарттар, ережелер мен нормалар үшін ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді әзірлеуге арналған техникалық спецификациялар, техникалық тапсырмаларды әзірлеу ережелері ұсынылады. Біртұтас ақпараттық жүйе сапасын басқару жүйесінің міндеттері, функциялары, құрылымы, деректерді өңдеу технологиясы, сондай-ақ оны құру, пайдалану және дамыту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер аудиті

    АЖ аудитінің пайда болу тарихы. Ақпараттық жүйелер аудиті: аудит түсінігі, мақсаттары, міндеттері, стандарттары, кезеңдері. Қазақстандағы ат-аудит нарығының жай-күйі: компаниялар, қызмет түрлері. АТ инфрақұрылымы: түсінігі, құрамы, қауіпсіздігі, конфигурациясы, басқару. Ат аудитінің негізгі түрлері: мақсаттары, міндеттері, қысқаша сипаттамасы. Компанияны халықаралық стандарттар бойынша сертификаттауға дайындау кезіндегі ат-аудит. Ат бөлімшелерін қайта құрылымдау алдындағы ат аудиті. Ақпараттық жүйені енгізер алдында ат-аудит. АТ инфрақұрылымының конфигурациясын басқару жүйелерін енгізбес бұрын ат аудиті. Ақпараттық қауіпсіздік аудиті. АЖ аудитін жүргізу әдістемесі: аудитті жоспарлау, аудит жүргізу кезіндегі кезеңдер, проблемалар және оларды шешу әдістері, қаржыландыру көзін таңдау. АЖ аудит стандарттарының сипаттамасы. АЖ диагностикасын және оңтайландыруды жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технологиялар тәжірибеде

    Бұл пәнді магистранттарға бағдарламалық қамтамасыз ету, аппараттық қамтамасыз ету және түрлі байланыс арналарын техникалық қолдау қызметін байланыстыратын бұлттық технологияның тәжірибелік қолданылуы, бұлттық платформалар қызметтерін және провайдерлерін зерттеу жайлы материалдар ұсынылады. Практикалық тапсырмалар бұлттық шешімдерді қолдану дағдыларын күшейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Автоматтандыру және басқару жүйелерін техникалық, ақпараттық және алгоритмдік қамтамасыз етудің заманауи әдістерін қолдану, оның ішінде бағдарламалық және аппараттық жүйелердің архитектурасын әзірлеу, сондай-ақ зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін тиісті математикалық аппараттар мен аспаптық құралдарды пайдалану
  • Педагогикалық қызметте заманауи білім беру технологияларын, оқыту және тәрбиелеу процестерінің теориясы мен технологиясы туралы жүйелі ғылыми білімді пайдалану, ЖОО-да педагогикалық зерттеулерді дербес жүргізу, сондай-ақ ғылыми қызмет пен оқу процесінде өзінің теориялық ұстанымын кәсіби түрде тұжырымдау және дәлелдеу
  • Кәсіпорынның серверлік инфрақұрылымын құру үшін аппараттық құралдарды, технологияларды қолдану және баптау, дамыту үшін ақпараттық жүйелер мен сервистер кешенін жобалау, кәсіпорынның IT инфрақұрылымын жаңғырту және қайта ұйымдастыру жөніндегі шешімдерді сипаттау, сондай-ақ кәсіпорында және ұйымда ақпараттық қауіпсіздікті және ақпаратты кешенді қорғауды қамтамасыз ету міндеттерін шешуде нормативтік-құқықтық базаны пайдалану
  • Бизнесті автоматтандыруға арналған АТ шешімдерді таңдау және экономиканың әртүрлі бағыттарындағы кәсіпорынның оңтайлы АТ инфрақұрылымын құру үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді басқа жүйелермен біріктіру, сондай-ақ зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін тиісті математикалық аппарат пен аспаптық құралдарды пайдалану;
  • Тәжірибеде үлкен деректер массивтерін талдау әдістері мен алгоритмдерін, API қызметтерін, зерттеулерде үлкен деректерді талдау және басқару құралдарын пайдалану, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылым мен техниканың дамуындағы ғылыми онтология мен таным теориясының әдіснамалық құралдарын, қызметтің әртүрлі салаларындағы шығармашылық процестерді меңгергендігін көрсету
  • Кәсіпорынның it инфрақұрылымына талдау жүргізу, пайдаланушылардың ақпараттық қажеттіліктерін анықтау, Ақпараттық жүйелерді енгізу және бейімдеу әдістері мен модельдерін талдау және қолданбалы және ақпараттық процестерді реинжинирингке қатысу, сондай-ақ әртүрлі бағыттағы кәсіпорынды цифрландыруда бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша заманауи технологияларды, мониторинг құралдарын, шешімдерді таңдау, оның ішінде геожүйелер негізінде бағдарламалық шешімдерді әзірлеу
  • Кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін және өз идеялары мен кәсіби мәселелерді шешудің нұсқаларын ауызша және жазбаша түрде баяндау үшін қажетті көлемде шет тілін меңгеру, сондай-ақ нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану және кәсіби қызметте арнайы құжаттаманы ресімдеу; орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми-техникалық есептер, презентациялар, ғылыми жарияланымдар дайындау
  • Басқарушылық қызметті талдау, жобалау және кәсіби қызметте басқару мен өзін-өзі басқарудың психологиялық әдістерін қолдану, сондай-ақ теориялық және эксперименттік зерттеу үшін кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі әдістерін қолдану
  • Белгіленген талаптарға сәйкес ақпараттық жүйелердің сапасын реттеу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру, АЖ сапасын басқарудың кешенді жүйесінің деректерін өңдеу технологиясын қолдану, сондай-ақ объектінің ақпараттық қауіпсіздігінің тұжырымдамалық модельдерін құру, кәсіпорында және ұйымда кешенді қорғау жүйесін құру және оның жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі негізгі міндеттерді тұжырымдау; оның ішінде шешу үшін криптографиялық примитивтерді/хаттамаларды тиімді қолдану компьютерлік қауіпсіздіктің қолданбалы міндеттері
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын проблемаларды талдау және кешенді ғылыми зерттеулерді жобалау үшін философияның әдістемелік құралдарын пайдалану, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді, эксперименттерді, деректерді өңдеу тәсілдері мен әдістерін өз бетінше жоспарлау, сондай-ақ білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру Ғылым тарихы мен философиясының салалары
Top