Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05111 Биология және кинезиология в Торайгыров университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі цифрлық технологиялар мен АКТ-ны қолдана отырып, ауызша және жазбаша түрде өз бетінше тұжырым жасай отырып, көптілді ортада өзара әрекеттесе алады.
  • Сандық технологияларды қолдана отырып, статистикалық, эмпирикалық әдістерді, жүйелік талдау әдістерін, математикалық модельдерді қолдана отырып, пәнаралық зерттеулер барысында алынған деректерді түсіндіруге қабілетті
  • Команда құрамында сынға жауап бере отырып, тайм-менеджментті және өз қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті көрсете отырып, кәсіби қызметте нормативтік-құқықтық актілер мен нормативтік құжаттарды пайдалана отырып, жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
  • Сыни ойлау дағдыларын қолдана отырып, ақпаратты түсіндіру және бағалау арқылы биологияда, салауатты өмір салтында оңтайлы шешімдердің нұсқаларын жасайды
  • Кәсіби қызмет пен ерекше жағдайлардың ерекшеліктерін ескере отырып, физиологиялық тұрғыдан дұрыс күйлерді, қозғалыстарды үйрете отырып, кайдзен және үнемді жақсарту әдістерін қолдана отырып, қызметкерлерге кеңес бере алады, соның ішінде 5S
  • Биологиялық объектілердің әртүрлілігін сақтау және қалпына келтіру бойынша ұсыныстар жасай отырып, биологиялық әртүрлілікті бағалауға қабілетті
  • Тірі организмнің анатомиялық, морфологиялық және физиологиялық сипаттамаларына, олардың жүйелі жіктелу принциптеріне, сондай-ақ олардың құрылымы мен функцияларының өмір сүру жағдайларына тәуелділігіне негізделген тірі объектілерге талдау
  • Объектінің ерекшелігін ескере отырып, әдістерді қолдана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық материалды жинауға, өңдеуге, түсіндіруге қабілетті
  • Биологиялық, молекулалық-биологиялық, цитологиялық, гистологиялық және биохимиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттеулер жүргізуге қабілетті.
  • Классикалық (бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, культивациялау және микроскопиялық әдіс) және инновациялық әдістерді (чиптеу, ДНҚ секвенирлеу, полимеразды тізбекті реакция (ПТР) әдісі) пайдалана отырып, биологиялық объектілерді ұзақ және қысқа мерзімді бақылауды жүзеге асыруға қабілетті
  • Нейрондық процестердің ерекшеліктерін, бейсаналық және мінез-құлық реакцияларын ескере отырып, эмоционалды өзін-өзі реттеуге және стрессті басқаруға үйрете алады, тұтынушылық мінез-құлықты оңтайландырады
  • Гигиена және қауіпсіз қызмет бойынша қызметкерлерді топтық және жеке оқытуды жүргізе отырып, кеңес алушы қызметінің ерекшелігі мен жай-күйін ескере отырып, жеке оңалту бағдарламаларын құруға және іске асыруға қабілетті.
  • Адамның анатомиясы мен физиологиясына сүйене отырып, кинезиологиялық массаж, тейпирлеу, жаттығу және лимфа дренажы әдістерін қолдана отырып, дәрі-дәрмектер мен хирургиялық араласуды қолданбай бұлшықет ширығуын (кернеуін) диагностикалауға және жеңілдетуге қабілетті.
  • Зертханалық зерттеулерді ашып, ағзаның жай-күйі мен қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту және салауатты өмір салты бойынша ұсыныстар жасауға қабілетті
  • Дұрыс тамақтануды, стрессті басқаруды, өмірлік тепе-теңдікке қол жеткізуді, өмір сапасын жақсартуды, эмоционалды әл-ауқатты арттыруды және аурулардың алдын алуды қоса алғанда, салауатты өмір салтының жеке стратегиясын қалыптастыруға ықпал ете отырып, өзін-өзі басқару және өзіне-өзі көмек көрсету бойынша іс-әрекеттерге кеңес бере алады.
Top