6B05111 Биология және кинезиология в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология және салауатты өмір салты саласында кешенді жұмысты жүзеге асыратын, оқыту әдістемелерін және өзгерістерді пайдалана алатын, қызметкерлердің дұрыс физиологиялық қозғалыстарын қолдай алатын жоғары білікті биологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 258
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Ботаника
Пәннің мақсаты – өсімдік организмдерінің құрылымы мен қызметін, олардың әртүрлілігін, әртүрлі экожүйелердегі экологиялық рөлін зерттеу. Курста өсімдіктердің әртүрлілігі, олардың жіктелуі, филогенезі, эволюцияның мүмкін жолдары, әртүрлілік және систематика туралы негізгі мәліметтер бар. Студенттер өсімдік жасушасы мен өсімдік тіндерінің құрылымдық ерекшеліктерін, өркен, тамыр және генеративті жүйенің морфологиясы мен анатомиясын, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология
Пәннің мақсаты – жануарлардың морфология мен физиологиясын, олардың өмір салтын, географиялық таралуын; шығу тегі, жіктелуі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлін зерттеу. Пән зоология дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын, жануарлар әлемінің жүйелерін, жүйелі категорияларды, заманауи зоологиялық классификацияны зерттейді. Студенттер жануарлардың морфологиясы мен анатомиясын, филогенетикалық даму заңдылықтарын, зоологиялық систематиканың негізгі принциптерін; диагностикалық белгілерді, жануарлардың жүйелі байланысын, биологиялық принциптерді және табиғи биоалуантүрлілікті сақтау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
«Биологияның ғылыми зерттеу негіздері» пәні биологияның тарихи дамуын, биологияның қазіргі әлемдегі рөлін, оның қазіргі даму бағыттарын, биология ғылымдарының мәселелері мен перспективаларын зерттейді. Студенттер биологиялық зерттеудің негізгі әдістерін, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін, биологияның тарихи және эксперименттік әдістерін, ғылыми таным әдістерін үйренеді. Пәннің типтік міндеттерін шешу шеңберінде студенттер биологиялық ғылымдарда қолданылатын зерттеудің негізгі әдістерін, алынған ақпаратты талдауды және өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі
Пәннің мақсаты студенттерді мамандық бойынша дәрістерді неғұрлым өнімді қабылдауға, кәсіби терминологияны саналы түрде игеруге дайындау. Пән латын морфологиясы мен грек-латын лексикалық қоры негізінде барлық биологиялық ғылымдарда жұмыс істейтін терминологиялық латын тілін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер ғылыми және өндірістік-технологиялық қызметте генетикалық терминологияның тұжырымдамалық аппаратын қолданады (молекулалық-генетикалық, биохимиялық, цитогенетикалық және басқа да зерттеу әдістерінде), сауатты оқиды, жазады, аударады, латын тіліндегі терминдерді саналы түрде игереді, медициналық-биологиялық ғылымдар тіліне кіретін грек-латын тілінен шыққан орыс терминдерін саналы түрде игереді, құрылымды анықтайды және бейтаныс көп компонентті терминнің мағынасын ашады, мамандығы бойынша шағын мәтіндерді аударады және әртүрлі сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі европалық тілдермен қатар
Пәннің мақсаты латын тілінің грамматикасының негізгі ережелерін және латын биологиялық көздеріндегі өзіндік жұмысты жеңілдету үшін ең көп қолданылатын сөздер мен айналымдарды игеруді қамтамасыз ету болып табылады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ғылыми және өндірістік-технологиялық қызметте генетикалық терминологияның тұжырымдамалық аппаратын қолданады (молекулалық-генетикалық, биохимиялық, цитогенетикалық және басқа да зерттеу әдістерінде), сауатты оқиды, жазады, аударады, латын тіліндегі терминдерді саналы түрде игереді, медициналық-биологиялық тілге кіретін грек-латын тілінен шыққан орыс терминдерін саналы түрде игереді ғылымдар, құрылымды анықтайды және бейтаныс көп компонентті терминнің мағынасын ашады, мамандық бойынша шағын мәтіндерді аударады және әртүрлі сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасуша биологиясы
Пәннің мақсаты – жасушаның ұйымдастырылуы мен жұмысын, жасуша деңгейінде болатын биологиялық процестердің химиялық негіздерін зерттеу. Пән тірі жасушаларды, органеллаларды, олардың морфологиясы мен физиологиясын, жұмысын, жасушалардың көбею, қартаю және өлім процестерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер бактериялар мен ашытқылардың мысалында прокариоттар мен эукариоттарды салыстырады, оларды адамның өсірілген жасушаларымен салыстырады, жасуша мембраналарының құрылымының негізгі элементтерін сипаттайды, ақуыздардың локализациясының, биогенезінің және секрециясының негізгі механизмдерін талдайды, ақуыздарды локализациялау және жасушалық тасымалдаудың типтік мәселелерін шешеді. Жасуша органеллаларын таниды, олардың функциялары мен оларда болып жатқан процестерді талқылайды, жасуша органеллаларының құрылымы мен қызметін сипаттайды, жасуша биологиясының типтік мәселелерін шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Пәннің мақсаты – бактерияларды, вирустарды және микроскопиялық организмдерді, оларды оқшаулау және анықтау әдістерін зерттеу. Пән морфологияны, тамақтануды, тыныс алуды, көбеюді, ферментативті белсенділікті, әртүрлілікті, қоршаған ортаның микроорганизмдерге әсерін, табиғаттағы заттар айналымындағы микроорганизмдердің рөлін, микроорганизмдердің өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында және медицинада қолданылуын, қоректік орта, бактериялар мен вирустарды өсіру әдістерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер бактериологиялық, вирусологиялық және серологиялық диагностика, бактериялар мен вирустарды микроскопиялау және өсіру әдістері, микропрепараттарды дайындау, оларды қарапайым және күрделі әдістермен бояу, судың, ауаның микробтық санын анықтау үшін себу әдістері сияқты заманауи биологиялық әдістерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологтарға арналған қолданбалы математика
Пәннің мақсаты – математикалық талдау элементтерін зерттеу және оларды биологиялық объектілерге қолдану. «Биологтарға арналған қолданбалы математика» курс бағдарламасының мазмұны қамтиды: қарапайым ықтималдық теориясын, матрица теориясын, сызықтық бағдарламалауды, ойын теориясын, дифференциалдық және айырмашылық теңдеулерін, биологиядағы математикалық статистиканы, соның ішінде биологиялық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеуді. Студенттер практикалық мәселелерді шешеді, соның ішінде бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, өз көзқарастары мен шешімдерін қорғауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Vocabulary/Grammar
Пән ұғымдық және өндірістік дағдыларды қалыптастыруға, лексикалық-грамматикалық бірліктің формасымен және мағынасымен танысуға, әр түрлі коммуникациялық жағдайларда лексикалық және грамматикалық бірліктерді қолдану бойынша оқытуды ұйымдастыруға бағытталған. Оқушылар сөйлеу қызметінің маңызды компоненттері ретінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды меңгереді. Бағалауды IELTS, TOEFL халықаралық сынақтарын өткізу әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Биомеханика
Пәннің мақсаты адамның қозғалысын, дененің қалай қозғалатынын және белгілі бір әрекеттерді орындау үшін буындардың, сүйектердің және байламдардың мүмкіндіктері қандай екенін зерттеу. Адам биомеханикасы адам қозғалысының механикасын талдауды, қозғалысты орындаушы, қолданылатын жабдық пен қоршаған орта арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер тыныштық, серуендеу, ауырлық көтеру, еңкею, отыру, тұру, жату сияқты әртүрлі күйлерде дененің ең физиологиялық жағдайын қамтамасыз ететін адамның тепе-теңдігін сақтау әдістерін меңгереді, әртүрлі кәсіптік іс-әрекеттің ерекшелігі шеңберінде физиологиялық тұрғыдан дұрыс күйлер мен қозғалыстарды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Listening/Speaking
Пән түрлі қарым-қатынас салалары мен функционалдық стильдерді бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді тыңдауды, курстық бағдарлама шеңберінде әр түрлі тақырыптар бойынша диалогтық және монологиялық формаларда ауызша мәлімдемелерді іске асыруды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқушылар ауызша ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Бағалауды IELTS, TOEFL халықаралық сынақтарын өткізу әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Адам физиологиясы
Пәннің мақсаты – жүйелі ұйымдастыруды, адам ағзасының функцияларын саралау мен интеграциялауды зерттеу. Пән адам ағзаларының негізгі жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, организмнің физиологиялық процестерін зерттейді. Студенттер жүйке, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, бөлу және басқа дене жүйелерінің функцияларын зерттейді. Практикалық сабақтарда адам ағзасының жағдайын талдау мен бағалаудың биологиялық әдістері (негізгі физиологиялық әдістер) қолданылады, әртүрлі тіндердің қозғыштығын және зертханалық және табиғи жағдайда бұлшықеттердің жиырылу механизмдерін талдайды, адамдағы рефлекторлық реакция уақытын, сіңір рефлекстерін, есту өткірлігін, көру өрістерін, демалу кезінде және физикалық жүктеме кезінде тыныс алу көлемін, физикалық белсенділік коэффициентін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лимфология және лимфа дренажы
Пәнге лимфа жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы, лимфа дренажының көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері, лимфа дренажының әдістері мен тәсілдері, мануалды лимфа дренаж, арнайы жаттығулар, өзін-өзі массаждау жаттығулары, метаболикалық бұзылуларды түзету кіреді. Студенттер лимфа дренажының фассиялық әдістерін, беттік фассиямен жұмыс істеу ерекшеліктерін, ББҚ-ны және лимфа дренажын белсендіру әдістерін үйренеді. Практикалық сабақтарда олар лимфа дренажының әртүрлі әдістері мен тәсілдерін игереді, адамның нақты еңбек процестерінің функционалдық мүмкіндіктерінің ерекшеліктерін ескере отырып, сауықтыру және алдын-алу үшін жеке бағдарламалар жасауды үйренеді, соның ішінде маман жұмысының нәтижелерін бекіту үшін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тыңдау/Сөйлеу (неміс тілі)
Пән түрлі қарым-қатынас салалары мен функционалдық стильдерді бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді тыңдауды, курстық бағдарлама шеңберінде әр түрлі тақырыптар бойынша диалогтық және монологиялық формаларда ауызша мәлімдемелерді іске асыруды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқушылар ауызша ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Бағалауды TestDAF халықаралық сынақтарының әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін зерделеу; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Оқу/Жазу (неміс тілі)
Пән қарым-қатынастың әр түрлі салалары мен функционалдық стильдерді бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді оқуды, әр түрлі тақырыптар бойынша жазбаша мәлімдемелерді іске асыруды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқушылар жазбаша ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Бағалауды TestDAF халықаралық сынақтарының әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жалпы гистология
Пәннің зерттеу мақсаты – әртүрлі ұлпалар мен мүшелердің құрылымының заңдылықтарын, оларда болып жатқан физиологиялық процестерді және осы процестерді басқару мүмкіндігін түсіну. Жалпы гистология даму заңдылықтарын, тіндердің морфологиясы мен физиологиясын, сондай-ақ адам мен көп жасушалы организмдердің тарихи және жеке дамуындағы ұлпалар арасындағы өзара әрекеттесуді, әртүрлі тіндердің қалыпты және қолайсыз сыртқы факторлардың әсерінен болатын қатынастарының сипатын, тіндік жүйелердің жасушааралық заттарының құрылымы мен биохимиясын, тіндердің физиологиялық және репаративті регенерациясының ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Reading/Writing
Пән қарым-қатынастың әр түрлі салалары мен функционалдық стильдерді бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді оқуды, әр түрлі тақырыптар бойынша жазбаша мәлімдемелерді іске асыруды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқушылар жазбаша ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Бағалауды IELTS, TOEFL халықаралық сынақтарын өткізу әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар әлеуметтік қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау
Пәннің мақсаты-ұйымдардың талаптарына сәйкес қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету, еңбекті қорғау нормаларын сақтау. Пән адам мен тіршілік ету ортасын, техникалық жүйелердің қауіптілігін, жұмыс аймағының ауасын, жарықтандыруды, діріл-акустикалық факторларды, электромагниттік сәулеленуді, төтенше жағдайларда тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін басқаруды, өндірістегі еңбекті қорғау мен өнеркәсіптік қауіпсіздіктің негіздерін басқаруды, өрт қауіпсіздігін ұйымдастыруды, жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттейді. Студент зиянды өндірістік факторлардың есептеулерін жүргізеді, алғашқы медициналық көмек көрсету әдістемесін меңгереді, кәсіпорындардың нақты өндірістік бөлімшелерінің еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықтарын зерделейді. Оқу барысында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша онлайн курстың материалдары пайдаланылатын болады. Өндірістегі еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша жазбаша және ауызша сауалнама пәнді бағалау нысаны болып табылады. Емтиханды серіктес кәсіпорындардың еңбекті қорғау жөніндегі мамандары өткізеді. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пәннің мақсаты тірі организмнің құрылымына және функцияларына, өмір сүру жағдайларына байланысты олардың анатомиялық және физиологиялық сипаттамаларын ескере отырып, оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде жұмыс істеу заңдылықтарын зерттеу. Пән жануарлар ағзасы жүйелерінің негізгі заңдылықтарын қарастыратын бөлімдерден тұрады: жүйке, сенсорлық, эндокриндік, қан, иммундық, қан айналымы және лимфа айналымы, тыныс алу, ас қорыту, зат алмасу және энергия, секреция, көбею, лактация және қозғалыс; ағзаның функционалды жүйелерінің жұмыс принципі; жоғары жүйке қызметінің физиологиясы, жануарлардың мінез-құлқы мен бейімделуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
"Экология негіздері" пәнін меңгеру мақсаттары: - материалдар мен нанотехнологиялар туралы ғылымның әр түрлі пәнаралық бағыттарының практикалық негіздерін меңгеру үшін қажетті көлемде студенттердің экология бойынша білім алуы; - экологиялық қауіпсіздікпен байланысты мәселелерді сауатты қабылдауға және шешуге мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес және экономика негіздері
Пән экономика және бизнесті ұйымдастыру негіздерін, кәсіпкерлікті және оның түрлерін, бизнестің қаржылық негіздерін, бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуді, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді зерделейді. Студенттер бизнеске арналған идеяларды дамытады, өздерінің бизнес-жобаларын әзірлейді. Бағалау нысаны бизнес-жоспар түріндегі өз жобасын көпшілік алдында қорғау болып табылады. Пәнде қазіргі кәсіпкерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны: Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Пәннің мақсаты – адам ағзасының, оның жүйелері мен мүшелерінің морфологиясын зерттеу. Адам анатомиясы мүшелер мен мүшелер жүйесінің сыртқы және ішкі құрылымын, адам ағзасының пайда болуы мен дамуын зерттейді. Студенттер адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің морфо-анатомиялық және физиологиялық ұйымын, соның ішінде олардың микроскопиялық және ультрамикроскопиялық ұйымын зерттейді, жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, гистологиялық және анатомиялық препараттармен жұмыс істейді, ішкі органдардың, осьтердің, сызықтар мен жазықтықтардың негізгі бағдарлары мен проекцияларын анықтайды. Практикалық сабақтарда олар анатомиялық препараттардан органдарды, олардың бөліктерін тауып, көрсетеді, оларды орыс және латын тілдерінде дұрыс атайды, заманауи биологиялық әдістерді, атап айтқанда анатомиялық зерттеу әдістерін, денсаулықты диагностикалаудың ғылыми негізін, салауатты өмір салтын және адам жұмысының функционалды жағдайын болжауды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гистология эмбриология негіздерімен
Пәннің мақсаты-ағзаның төзімділігіне стресс факторларының әсерін түсіну үшін ұлпалардың микроскопиялық құрылымын, сондай-ақ эмбрионның құрылымы мен дамуын зерттеу. Пән органдар мен мүшелер жүйесін күрделі кешен ретінде зерттейді, оның негізінде әртүрлі ұлпалар мен олардың құрылымдық компоненттерінің тығыз өзара әрекеттесу принциптері, пренатальды онтогенездің негізгі кезеңдері, жануарлар мен адам ағзаларының жеке дамуының эмбриональды кезеңінің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Миофассиялық әдістер
Пәннің мақсаты – бұлшықеттерге емес, бұлшықеттерді қоршап тұрған фассияларға әсер ететін массаж техникасын зерттеу. Пән беткей және тері астындағы шандырларды, миофассиялық қаңқаны, миофассиялық релаксация әдістерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер спазм (қысу, тырысу) күйіндегі бұлшықеттердің біреуін немесе тобын толық босаңсыту әдістерін, фассияларды созу және босаңсыту әдістерін, орамдармен, әртүрлі диаметрлі арнайы шарлармен жұмыс істеуді, қозғалыс амплитудасын жақсартуды және миофассиялық қаңқаны нығайтуды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді зерделеудің мақсаты табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды қамтамасыз ету, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізу, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтау болып табылады. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Лексика/Грамматика (неміс тілі)
Пән ұғымдық және өндірістік дағдыларды қалыптастыруға, лексикалық-грамматикалық бірліктің формасымен және мағынасымен танысуға, әр түрлі коммуникациялық жағдайларда лексикалық және грамматикалық бірліктерді қолдану бойынша оқытуды ұйымдастыруға бағытталған. Оқушылар сөйлеу қызметінің маңызды компоненттері ретінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды меңгереді. Бағалауды TestDAF халықаралық сынақтарының әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Функционалды анатомия
Пән адам ағзасының органдары мен жүйелері құрылымын олардың іс-әрекет сипатымен өзара әрекеттесуін анықтауға бағытталған. Онда функционалдық жаттығулардың теориялық негізі, бұлшықет теңгерімсіздігін түзетуге және терең бұлшықеттерді жаттықтыруға бағытталған функционалдық жаттығуларды, массажды, кинезиомассажды және кинезиофитнесті сауатты жобалау үшін анатомияны қалай пайдалану керектігі туралы қолданбалы білім бар. Практикалық сабақтарда студенттер функционалдық бұлшықет бұзылыстарына, денсаулық жағдайындағы әртүрлі ауытқулары бар адамдардың қозғалыс әрекетінің әдістеріне, адамның нақты еңбек процестерінің функционалдық мүмкіндіктерінің ерекшеліктерін ескеретін функционалдық бұзылулардың алдын алу шараларын әзірлеуге байланысты жаттығуларды дұрыс таңдау бойынша кейстерді шешеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биомедициналық бейнелеу
Пәннің мақсаты-цифрлық технологиялар мен олардың қолданылуын қолдана отырып, адам ағзасының жасушаларын, мүшелерін және мүшелерінің жүйелерін зерттеу. Пән адам ағзасының құрылымы мен қызметін зерттейді, денеге және биологиялық процестерге қатысты деректерді бейнелеу және көрсету технологияларын қолдана отырып бейнелеу әдістерін көрсетеді. Студенттер практикалық сабақтарда бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, бейнелеудің әртүрлі әдістері мен әдістерін талдайды, адам ағзасының жасушаларын, тіндерін және әртүрлі жүйелерін, олардың анатомиясын, морфологиясын және физиологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Массаж негіздері
Пәннің мақсаты: денсаулықты нығайту және қалпына келтіру мақсатында адам ағзасының тіндеріне қолмен немесе массаж аппараттарымен механикалық әсер етудің ғылыми негізделген және іс жүзінде дәлелденген әдістерінің кешенін зерттеу. Пән даму тарихын, массаждың ағзаға әсер етуінің физиологиялық механизмдерін, гигиеналық негіздерді, массаж жүйелері мен түрлерін, негізгі әдістер мен тәсілдерді, массаждың жіктелуін, массаждың көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, массаждың теориялық және практикалық мәселелерін, балалар массажының ерекшеліктерін, аурулар мен жарақаттарға арналған массаждың ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пәннің мақсаты-биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен метаболизмді реттеу механизмдері туралы тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін қолдана отырып, цифрлық технологияларды қолдана отырып, пәнаралық зерттеулер барысында алынған мәліметтерді түсіндіру. Студент практикалық сабақтарда ғылыми - зерттеу және өндірістік профильдегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарға талдау жүргізеді. Қорытынды аттестаттау бір зертханалық жұмысты көрсету түрінде жүргізіледі. "Ұлттық сараптама орталығы" ШЖҚ РМК кәсіпорнына көшпелі сабақтар және серіктес кәсіпорындардың жетекші сарапшыларынан мастер-кластар көзделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жас физиологиясы
Пәннің мақсаты – онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адам ағзасының дамуының физиологиялық ерекшеліктерін, мүмкін болатын функционалдық бұзылуларды және оларды түзетуді зерттеу. Пән физиологиялық ерекшеліктерді, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдерін, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормаларды зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке ерекшеліктерін бағалайды, физиологиялық нормалар мен гигиеналық ережелерді негіздейді, денсаулық жағдайын диагностикалаудың негізгі әдістерін қолданады, жасын, денсаулық жағдайын және жоғары жүйке қызметінің түрін ескере отырып, режимді жеке түзетеді, функционалдық бұзылулардың алдын алу шараларының жүйесін жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясының жасқа сай ерекшіліктері
Пәннің мақсаты – адам ағзасының жас ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Пән адам дамуының жеке өсу заңдылықтары мен жас ерекшеліктерін, оның өмір бойы ұрықтанудан бастап өмірінің соңына дейін, яғни онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның өмірлік процестерінің ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер адам денесінің анатомиясын жас-жыныстық ерекшеліктерін, балалар, жасөспірімдер және ересектер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
A1/A2 /B1/B2/C1 және TestDaF деңгейінде неміс тілі емтихандарына дайындық
Пән ақырғы пән болып табылады және неміс тілінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу бойынша коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады және неміс және TestDaF тілдерін білу деңгейі бойынша халықаралық сынақтардан өтуге дайындалады. Курсты оқып-үйрену барысында студенттер CEFR тілдік құзыреттілігінің жалпы еуропалық ауқымына сәйкес В2 / С1 деңгейіне жетеді. Бағалауды IELTS, TOEFL халықаралық тесттер әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Preparation for IELTS and TOEFL
Пән қорытынды болып табылады және ағылшын тілінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу бойынша коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады және IELTS, TOEFL халықаралық сынақтарына дайындалады. Курсты оқып-үйрену барысында студенттер CEFR тілдік құзыреттілігінің жалпы еуропалық ауқымына сәйкес В2 / С1 деңгейіне жетеді. Бағалауды IELTS, TOEFL халықаралық тесттер әдістемесі жөніндегі комиссия жүргізеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам биохимиясы
Пәннің мақсаты – организмнің химиялық құрамын, тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық реакцияларды зерттеу. Пән АТФ қайта синтездеу жолдарын, қозғалыс белсенділігі сапаларының биохимиялық негізін, қалпына келтіру және бейімделу процестерін, адамның жасына байланысты биохимиялық ерекшеліктерін қарастыратын бөлімдерден тұрады. Шаршау мен қалпына келтірудің биохимиялық табиғаты, физикалық белсенділікке биохимиялық бейімделу заңдылықтары. Практикалық сабақтарда олар қалыпты метаболикалық процестерді және патологияның дамуындағы өзгерістерді талдайды, патологияның дамуындағы адамның биологиялық сұйықтықтарындағы маркер молекулаларының құрамын немесе белсенділігін өлшеудің зертханалық талдауын игереді, дене сұйықтықтарындағы маркер молекулаларын өлшеудің эксперименттік деректерін талдайды, биологиялық және биохимиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, зертханалық зерттеулерді ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Спорт медицинасы
Пәннің мақсаты-адамның физикалық дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін, сондай-ақ олардың дене шынықтыру және спорт процесінде өзгеруі мен басқарылуын зерттеу болып табылады. Пән физикалық даму көрсеткіштерін зерттейді: соматоскопиялық және антропометриялық зерттеу, жүйке жүйесі мен жүйке-бұлшықет аппаратының, тыныс алу жүйесінің, жүрек-қантамыр жүйесінің функционалдық жағдайы, спротсмендердегі тыныс алу және жүрек-қантамыр жүйесінің аурулары: алғашқы көмек көрсету. Тәжірибелік сабақта студенттер дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық ерекшеліктері және оның жынысы мен жасын ескере отырып, адам ағзасына әсер ету сипаты, физикалық белсенділікке реакциялардың ерекшеліктері, жаттығу процесінің спортпен айналысатын адам ағзасына әсері анықталады, физикалық белсенділікпен функционалды сынақтар жүргізіледі: физикалық өнімділікті анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы физиология
Пәннің мақсаты тірі организмдердің және олардың ағзалар жүйесінің анатомиялық, морфологиялық және физиологиялық сипаттамаларын өмір сүру жағдайларына және бейімделудің физиологиялық механизмдеріне байланысты зерттеу. Пән салыстырмалы физиологияның жалпы теориялық мәселелері мен даму тарихын, ұлпаларға оттегін жеткізу мәселесін, әртүрлі жануарлардағы энергия алмасуын, тамақтану түрлерін, суық пен жылу жағдайында терморегуляцияны, әртүрлі жануарлардағы су мен тұз алмасу мәселелерін, әртүрлі жануарлардың локомоторлық функцияларын: жүзу, жорғалау, ұшу, жүру, жүгіру, әртүрлі жануарлардың сенсорлық жүйелерін зерттейді. Жануарлар, организмнің табиғи жағдайларға бейімделуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің биоалуантүрлілігі
Пәннің мақсаты – өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің биоалуантүрлілігін зерттеу. Пән өсімдіктердің, саңырауқұлақтардың, жануарлардың және микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі мен ұйымдастырылуын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер биологиялық әдістер мен есептеулерді қолдана отырып, биоәртүрліліктің жай-күйі мен динамикасын бағалайды, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрліліктің өзгеруін болжайды, ақпаратты сандық өңдеудің заманауи әдістерімен биоәртүрлілікті талдайды және бағалайды, биологиялық объектілердің әртүрлілігін сақтау және қалпына келтіру бойынша ұсыныстар жасайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
ЖЖӘ физиологиясы және эволюциясы
Пәннің мақсаты – ми қызметінің нейрофизиологиялық механизмдерін, психикалық процестер мен мінез-құлықты зерттеу. Пән жоғары жүйке қызметінің физиологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, адам ағзасындағы тіршілік процестері мен оларды реттеу механизмдерін, тыныштық жағдайында және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезінде онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің негізгі физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер ең маңызды көрсеткіштерді анықтайды, өлшейді, бағалайды және адамның жоғары психикалық функцияларының қалыпты көрінісінің негізгі принциптері мен физиологиялық механизмдерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Пәннің мақсаты – жасушадағы генетикалық ақпаратты сақтау, беру және енгізу механизмдерін зерттеу. Пән тірі организмдердің қызметін олардың құрамына кіретін молекулалар, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен құрылымының ерекшеліктері, жасушаның генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, апоптоз, генетикалық код, ақуыз синтезі тұрғысынан зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер жасушадағы хромосомалардың ұйымдастырылуын, хроматин құрылымы мен транскрипциясын түсіндіреді және суреттейді. Олар жасушалардың бөлінуі мен өлімінің негізгі механизмдерін сипаттайды, микроскопта эукариоттық жасушаның бөлінуі мен апоптозын молекулалық биологиялық және инновациялық әдістерді (чиптеу, ДНҚ секвенциясы, ПТР) қолдана отырып бақылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кинезиологияның анатомиялық-физиологиялық негіздері
Пән тірек-қимыл аппаратының анатомиялық-физиологиялық сипаттамасын, орталық және перифериялық жүйке жүйесінің анатомиялық құрылымы мен қызметін, органдар мен жүйелердің анатомиясын, иннервациясын және байламдық аппаратын зерттейді. Студенттер бұлшықет әлсіздігінің біріншілігін денедегі кез келген теңгерімсіздікке, гипотония мен бұлшықет гипертониясының себептеріне әмбебап реакция ретінде зерттейді. Практикалық сабақтарда олар жүйке жүйесінің функциясының бұзылуын, дененің бейімделу механизмдерінің бөлігі ретінде қозғалыстарды, жүйке жүйесінің рефлекторлық белсенділігінің күйін, тыныштық пен жүктемедегі қаңқа бұлшықеттерінің рефлекстерін бағалайды, дененің компенсаторлық мүмкіндіктерін анықтайды және жүктемелердің ең тиімді режимін таңдайды, адамның функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, кәсіби қызметке арналған ерекшелік шеңберінде физиологиялық тұрғыдан дұрыс күйлер мен қозғалыстарды анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам микробиомасы
Пәннің мақсаты-адам ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, адамның жергілікті микробиомаларының құрамы мен қызметін зерттеу. Пән микробиоманы ас қорытуға, көптеген метаболикалық процестерге, эпителий тосқауылының тұтастығын сақтауға, колонизацияға төзімділікті қалыптастыруға, эндо және экзогендік токсиндерді бейтараптандыруға, иммундық жүйенің дамуы мен сақталуына және басқа да бірқатар физиологиялық функцияларға белсенді қатысатын адамның қосымша органы ретінде зерттейді.тұтастай алғанда дененің қалыпты жұмыс істеуі үшін жағдайларды оңтайландырады. Практикалық сабақтарда студенттер адам микроорганизмдерінің жиынтығын анықтайды және сипаттайды, бактериологиялық, вирусологиялық және серологиялық диагностика, бактериялар мен вирустарды микроскопиялау және өсіру әдістері, микропрепараттарды дайындау, оларды қарапайым және күрделі әдістермен бояу сияқты биологиялық әдістерді игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Нутрициология негіздері
Пәннің мақсаты – дұрыс тамақтанбаудың адам денсаулығына және оның өмір сүру ұзақтығына әсерін анықтау, денені детоксикациялау және рационалды тамақтану арқылы өмірлік маңызды макро және микроэлементтердің жетіспеушілігін жою арқылы денсаулықты қалпына келтіру және көптеген аурулардың алдын алу жолдарын зерттеу. Пән қоректік заттардың өзара әрекеттесуінің функционалдық, метаболикалық, гигиеналық және клиникалық аспектілерін және олардың ағзаға қалай әсер ететінін, витамин тапшылығын толтыру мәселелерін, микро және макроэлементтердің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер кәсіби қызметке арналған ерекшелік шеңберінде дұрыс тамақтанудың жеке бағдарламаларын әзірлейді, ағзаның жай-күйін диагностикалаудың негізгі зертханалық-аспаптық көрсеткіштерін талдайды, дұрыс тамақтану арқылы өмірлік маңызды макро- және микроэлементтердің тапшылығын жою үшін шешімдер мен әдістерді пысықтайды, адамның тамақтануын оның созылмалы ауруларына байланысты түзетеді және алдын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Нейробиология
Пәннің мақсаты жүйке жасушаларының интегративті функциясының молекулалық механизмдерін зерттеу: қозғыштық, сигнал беру, икемділік механизмдері және есте сақтау, оқу, эмоциялар, сондай-ақ жалпы мінез-құлық сияқты ми қызметінің көріністері. Пән сигналдық молекулалар синтезінің жасушаішілік механизмдерін зерттейді; сигналдық молекулалар бастаған жасушаішілік каскадтар; нейронның активтенуіне, содан кейін нейротрансмиттерлердің оқшаулануына әкелетін жасушаішілік оқиғаларды біріктіру механизмдері. Практикалық сабақтарда студенттер жүйке жүйесі мен негізгі процестердің даму кезеңдерін, жүйке жүйесі жасушаларының трофикалық өзара әрекеттесуін зерттейді; синаптикалық байланыстардың қалыптасуы, рефлекстер, сенсорлық сигналдардың интеграциясы, қозғалыстарды үйлестіру, циркадиялықмовақтарды реттеу, эмоционалды реакциялар, оқыту сияқты белгілі бір функцияларды орындауға мамандандырылған даму процесінде қалыптасқан негізгі анатомиялық және функционалды нейрондық түзілімдер, есте сақтау және т.б. күрделі мінез-құлық реакцияларын талдау үшін мінез-құлық реакцияларын зерттеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамақтану гигиенасы
Пәннің мақсаты – алиментарлық фактордың халық денсаулығына әсерін зерттеу, дені сау және науқас адамның дұрыс тамақтануын ұйымдастыру қағидаттары және азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Пән тамақтану физиологиясы мен биохимиясының гигиеналық негіздерін, халықтың жекелеген топтарының разионалды тамақтану негіздерін, тамақ өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығын және олардың санитарлық-эпидемиологиялық рөлін, тамақтан улануды және олардың алдын алуды зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер зерттеу жүргізеді, кәсіби қызметтің ерекшелігін, негізгі тамақ өнімдерінің химиялық құрамын ескере отырып, дұрыс тамақтану негіздерін үйренеді, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту әдістері мен әдістерін, дұрыс тамақтанбауға байланысты аурулардың алдын-алуды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кинезиотейпирлеу
Пәннің мақсаты кинезиотейпирлеу әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Пән кинезиотейпирлеудің әсер ету механизмін, кинезиотейпирлеу және кинезиологиялық сауықтыру массажын қолданудың әдістерін, ережелерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер дененің басқа аймағында болса да, ауырсынудың себебін анықтау, ауырсынудың терең және күрделі себептерін емдеуде соматикалық жүйке жүйесіне қолдау көрсету, денені өзін-өзі сауықтырудың дұрыс және ұзақ жұмысына бейімдеу, анатомия мен физиологияға сүйене отырып, дәрі-дәрмектерді қабылдамай және хирургиялық араласусыз бұлшықет кернеуін жеңілдету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биоритмология
Пәннің мақсаты – адамның биологиялық ритмдерін (биоритмдерін) және осы ритмдердің сыртқы себептерін (геофизикалық, әлеуметтік және т.б.), сондай-ақ олардың адамның жұмысына, психикалық және функционалдық жағдайына әсерін зерттеу. Пән организмде жүретін процестердің белсенділігі мен пассивтілік кезеңдерін, адам биоритмдерінің жіктелуін, физиологиялық және экологиялық биоритмдерді, биоритмологияның практикалық маңыздылығын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер адамның биологиялық ритмдерін талдайды және сипаттайды, олардың адамның өміріне, жұмысына және жағдайына әсерін анықтайды, биоритмдердің бұзылуының адам ағзасына жағымсыз әсерін болдырмауға немесе азайтуға, эмоционалды әл-ауқатын арттыруға, өмір сүру сапасын жақсартуға және ауруларды алдын алуға мүмкіндік беретін әдістерді әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Макро және микронутриенттер
Пәннің негізгі мақсаты – тамақтанудың маңызды компоненттері: макро және микроэлементтер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қоректік заттардың – нутриенттердің жіктелуін, олардың сипаттамасы мен ағзаға әсерін, макронутриенттер мен микронутриенттерді зерттейді. Витаминдердің негізгі топтарының күнделікті нормасы, негізгі минералдар және олардың күнделікті нормасы, майлар мен көмірсулардың ақуыздарын сіңіру процесінің негіздері. Студенттер ағзадағы қоректік заттардың рөлін, қандай тағамдардың құрамында тәуліктік қажеттілік бар екенін, физикалық белсенділік нормасын, үйлесімділікті, ағзаға нутриенттердңғ жетіспеушілігі мен артық әсерін зерттейді. Практикалық сабақтарда әртүрлі бастапқы деректерді, соның ішінде еңбек қызметін ескере отырып, қоректік заттардың күнделікті нормаларын есептеу әдістері, қоректік заттарға қажеттілікті реттеу әдістері игеріледі, бұл салауатты өмір салтының жеке стратегиясын құруға және өмір сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жүктілік кезіндегі тамақтану және өмір салты
Пәнді оқудың мақсаты жүктілікке дейін және жүктілік кезінде дұрыс тамақтану және салауатты өмір салты туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән жүкті әйелдерге арналған Қауіпсіз тағамдарды, жүктілік кезіндегі тамақтану және салауатты өмір салты туралы жалпы ережелер мен арнайы ұсыныстарды, соның ішінде стрессті басқаруды, өмір сапасын жақсартуды және аурудың алдын алуды зерттейді. Студенттер жүктілік кезінде салмақ қосу нормаларын, жүйелілігін зерттейді тамақтану, тамақтанудың маңызды компоненттері, ұсынылған тағамдық қоспалар және жүктілік кезіндегі физикалық белсенділік. Практикалық сабақтарда студенттер күнделікті қоректік заттардың нормаларын есептеу әдістерін, жүктілік мерзімін ескере отырып, қоректік заттарға қажеттілікті реттеу әдістерін меңгереді, қажетті тамақ мөлшерін анықтайды, ана мен ұрық үшін оңтайлы нәтижелерді қамтамасыз ету үшін сау жүктілікке арналған диеталық ұсыныстарды қарастырады, сонымен қатар тамақтануға байланысты жүктіліктің жиі кездесетін асқынуларын ескереді; семіздік және гестациялық қант диабеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биогеронтология
Пәннің мақсаты биологиялық қартаюдың себептерін және қартаюға әсер етуі мүмкін факторларды, атап айтқанда, тіршілік ету ортасы мен өмір салтын зерттеу. Пән ағзаның қартаюының биологиялық процестерін, оның эволюциялық шығу тегін және осы процестің ықтимал өзгеру жолдарын, семіздік, нашақорлық және алкогольдік сусындар, ластанған ауаның көп мөлшерін ингаляциялау және темекі шегу, созылмалы аурулар және психикалық денсаулық мәселелері сияқты ересек жастағы аурулар мен әл-ауқаттың дамуына ықпал ететін факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру,инклюзивті және бейімделгіш дене шынықтыру
Пәннің мақсаты – тиісті дене жаттығуларын саналы және белсенді орындау арқылы денсаулық жағдайын жақсарту ғана емес, сонымен қатар оның әлеуметтік функцияларын қалпына келтіру, рекреациялық және бәсекеге қабілетті іс-әрекет процесінде өзінің ауыр жағдайынан алшақтату арқылы психологиялық жағдайды түзету. Пән жаттығу терапиясының құралдары, формалары мен әдістерінің жіктелуі, дене жаттығуларының жіктелуі мен сипаттамасы туралы негізгі мәліметтерді зерттейді. Анықталған физикалық ауытқу бойынша түзету-компенсаторлық жұмыс, денені жалпы нығайтуға, оның иммундық күштерін белсендіруге, дәрігерлер мен басқа мамандардың қорытындысын ескере отырып, қоғамда және еңбек қызметінде қабілеті шектеулі адамды бейімдеуге бағытталған спорттық іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кинезиофитнес
Пәннің мақсаты – дененің тиімді жұмысын қалпына келтіруді зерттеу, ондағы ауырсынуды азайту. Пән дұрыс және тиімді қозғалысты зерттейді. Бұл пәннің негізі адам анатомиясы, биомеханикасы және неврологиясы туралы білім болып табылады. Студенттер визуалды диагностика, қолмен және массаж техникасы мен қол жеткізілген нәтижелерді бекіту үшін, арнайы жаттығулар арқылы жүзеге асырылатын дененің тиімді жұмысын қалпына келтіруді зерттейді. Практикалық сабақтарда олар қозғалыстың оңтайлы емес орындалғанын бағалайды; қозғалыстың бұзушылықтың себебін бағалайды ; олар оны перифериялық және сегменттік деңгейде түзетеді; қозғалыстың оңтайлы орындалуын қалыптастырады және дұрыс салынған қозғалысты, дененің физиологиялық дұрыс күйін үйретеді. Олар визуалды тексеру және бұлшықет тестілеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметті ескере отырып, бұлшықет кернеуінің диагностикасын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Иммунология
Пәннің мақсаты – ағзаның құрылымдық және функционалдық тұтастығы мен биологиялық даралығын сақтауға бағытталған қорғаныс реакцияларын зерттеу. Пән адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен қызметін, оны өзін-өзі қорғау механизмдерін, иммун тапшылығы ауруларын, сондай-ақ иммунотерапияның әртүрлі әдістерін зерттейді. Ағзаның бөгде құрылымдарға (антигендерге) реакциясы: бұл реакциялардың механизмдері, олардың көріністері, қалыпты және патология кезіндегі ағымы мен нәтижесі. Практикалық сабақтарда студенттер адам ағзасында туа біткен және жүре пайда болған иммунитетті қалыптастыру механизмдерін қарастырады, адамның иммундық жүйесіндегі бұзылуларды анықтайды, инфекциялық, аллергиялық, иммун тапшылығы, аутоиммундық аурулардың алдын алу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Балалар және салауатты өмір салты
Пәнді оқытудың мақсаты балалардың салауатты тамақтануы мен салауатты өмір салтын ұйымдастырудың теориялық және практикалық тәсілдерін жүйелеу. Пән дұрыс тамақтануды, соның ішінде балаларға арналған Қауіпсіз тағамдарды, жалпы ережелерді және туылғаннан бастап есейгенге дейін тамақтану мен салауатты өмір салты туралы арнайы ұсыныстарды зерттейді. Студенттер баланың өсуі мен дамуы кезінде, әр түрлі тамақтану, емшек және жасанды тамақтану кезінде салмақ қосу нормаларын, тамақтанудың жүйелілігін, тамақтанудың маңызды компоненттерін, баланың бір жасқа дейінгі даму күнтізбесін, ұсынылған тағамдық қоспаларды, гигиеналық нормаларды сақтауды және өсу мен даму кезінде және жетілгенге дейін оңтайлы физикалық белсенділікті үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Салмақты басқару
Пәннің мақсаты-адамның қажетті салмақты ұстап тұру қабілетіне ықпал ететін әдістерді, сондай-ақ физиологиялық процестерді зерттеу. Пән салауатты тамақтану және күнделікті жаттығулар сияқты ұзақ мерзімді стратегиялар мен денсаулық мақсаттарын қамтитын салмақты басқару әдістерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер салмақ жоғалту немесе жоғарылату, тұрақты салмақты сақтау, гипертония, семіздік, 2 типті қант диабеті немесе жүрек-қан тамырлары аурулары сияқты аурулардың қаупін азайту үшін дұрыс тамақтану мен жаттығулардың жеке бағдарламаларын жасайды. Дене салмағын, дене майының пайызын, дене майының массасын, бұлшықет массасын өлшейді, дене салмағының индексін, дененің жалпы су массасын, висцеральды майдың массасын есептейді, метаболизм жылдамдығын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стрессті басқару
Пәннің мақсаты-стресстің әртүрлі көріністерін, оның пайда болуының негізгі себептерін және оны оңтайландырудың тиімді әдістерін зерттеу. Пән стресстің физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық белгілерін, стресстің қайнар көздерін, моделі мен салдарын, стресстің жіктелуін, стрессті басқару стратегияларын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер стрессті диагностикалау және оңтайландыру әдістерін – стресс-сұхбаттарды, тыныс алу релаксациясын, прогрессивті бұлшықет релаксациясын, аутогендік жаттығуды, хош иісті және түсті терапияны, өзін - өзі реттеуге арналған жаттығулар кешенін, стрессті басқарудың кешенді технологиясын, сондай-ақ стресске төзімділік деңгейін арттырудың әдістері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кинезиологиялық велнесс-массажы
Пәннің мақсаты – кинезиологиялық сауықтыру массажының әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Пән кинезиологиялық сауықтыру массажын қолданудың әдістерін, ережелерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер кинезиологиялық массаж жасау үшін көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау үшін алдын-ала кинезиодиагностиканы игереді, жұмсақ қолмен жасалатын әдістер негізінде құрылған массаж техникасын пысықтайды. Адамның антомиясы мен физиологиясына сүйене отырып, бұлшықет теңгерімсіздігін төмендету, күшейту немесе қайта бөлу, дәрі-дәрмектерді қолданбай және хирургиялық араласуынсыз бұлшықет кернеуін төмендету әдістерін меңгереді; сыртқы және ішкі әсерлерге дұрыс бейімделуге мүмкіндік беретін бұлшықеттердің рецепторлық жүйесін қалпына келтіру; қысу әсері және триггер (ауырсыну) нүктелерін жою; миофассиялық жүйенің дұрыс стереотипін қалпына келтіру; дененің биологиялық белсенді нүктелеріне әсері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Метаболизмнің гормональды реттелуі
Пәннің мақсаты – негізгі гормондарды-реттегіштерді және метаболизмді реттеудің биохимиялық негіздерін зерттеу. Пән метаболизмнің гормоналды реттелуін: норма және патология; гормоналды фонның жиі бұзылуын диагностикалау негіздерін, қоршаған орта факторларының, тамақтанудың, өмір салтының эндокриндік органдардың жұмысына әсерін, жасына және жынысына байланысты гормоналды фонның ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер эндокриндік жүйенің қалыпты физиологиясы мәселелерінде еркін бағдарланады, гормоналды реттеу механизмдерін түсінеді. Гормоналды бұзылулардың алдын алу және дәрілік емес түзету әдістерін меңгереді, эндокриндік органдардың негізгі клиникалық және зертханалық көрсеткіштерін талдайды, салауатты өмір салтының жеке стратегиясын қалыптастыруға, соның ішінде стрессті басқаруға және өмір сапасын жақсартуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психосоматика
Пән психосоматика ұғымдарын, қазіргі классификацияны, этиологияны, патогенезді, психологиялық, физиологиялық аспектілерді және психососматикалық бұзылулардың патогенезі тұжырымдамасын, негізгі психосоматикалық теориялар мен модельдерді (психологиялық және биологиялық) зерттейді. Студенттер психосоматикалық бұзылулардың негізгі топтарын, олардың көріністерін (конверсиялық, функционалдық және психосоматоздар), соматоформалық бұзылулардың диагностикалық және дифференциалды критерийлерін зерттейді, психосоматикалық бұзылулардағы когнитивті және мотивациялық-еріктік саланың дамуы мен жұмыс істеу деңгейінің өзгеруі мен динамикасын болжайды. Практикалық сабақтарда психосоматикалық бұзылуларды диагностикалау әдістері игеріледі: клиникалық сұхбат (принциптері, кезеңдері, түрлері), клиникалық-өмірбаяндық әдіс, эмоционалдық әл-ауқатты күшейту және аурулардың алдын алу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі цифрлық технологиялар мен АКТ-ны қолдана отырып, ауызша және жазбаша түрде өз бетінше тұжырым жасай отырып, көптілді ортада өзара әрекеттесе алады.
- Сандық технологияларды қолдана отырып, статистикалық, эмпирикалық әдістерді, жүйелік талдау әдістерін, математикалық модельдерді қолдана отырып, пәнаралық зерттеулер барысында алынған деректерді түсіндіруге қабілетті
- Команда құрамында сынға жауап бере отырып, тайм-менеджментті және өз қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті көрсете отырып, кәсіби қызметте нормативтік-құқықтық актілер мен нормативтік құжаттарды пайдалана отырып, жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
- Сыни ойлау дағдыларын қолдана отырып, ақпаратты түсіндіру және бағалау арқылы биологияда, салауатты өмір салтында оңтайлы шешімдердің нұсқаларын жасайды
- Кәсіби қызмет пен ерекше жағдайлардың ерекшеліктерін ескере отырып, физиологиялық тұрғыдан дұрыс күйлерді, қозғалыстарды үйрете отырып, кайдзен және үнемді жақсарту әдістерін қолдана отырып, қызметкерлерге кеңес бере алады, соның ішінде 5S
- Биологиялық объектілердің әртүрлілігін сақтау және қалпына келтіру бойынша ұсыныстар жасай отырып, биологиялық әртүрлілікті бағалауға қабілетті
- Тірі организмнің анатомиялық, морфологиялық және физиологиялық сипаттамаларына, олардың жүйелі жіктелу принциптеріне, сондай-ақ олардың құрылымы мен функцияларының өмір сүру жағдайларына тәуелділігіне негізделген тірі объектілерге талдау
- Объектінің ерекшелігін ескере отырып, әдістерді қолдана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық материалды жинауға, өңдеуге, түсіндіруге қабілетті
- Биологиялық, молекулалық-биологиялық, цитологиялық, гистологиялық және биохимиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттеулер жүргізуге қабілетті.
- Классикалық (бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, культивациялау және микроскопиялық әдіс) және инновациялық әдістерді (чиптеу, ДНҚ секвенирлеу, полимеразды тізбекті реакция (ПТР) әдісі) пайдалана отырып, биологиялық объектілерді ұзақ және қысқа мерзімді бақылауды жүзеге асыруға қабілетті
- Нейрондық процестердің ерекшеліктерін, бейсаналық және мінез-құлық реакцияларын ескере отырып, эмоционалды өзін-өзі реттеуге және стрессті басқаруға үйрете алады, тұтынушылық мінез-құлықты оңтайландырады
- Гигиена және қауіпсіз қызмет бойынша қызметкерлерді топтық және жеке оқытуды жүргізе отырып, кеңес алушы қызметінің ерекшелігі мен жай-күйін ескере отырып, жеке оңалту бағдарламаларын құруға және іске асыруға қабілетті.
- Адамның анатомиясы мен физиологиясына сүйене отырып, кинезиологиялық массаж, тейпирлеу, жаттығу және лимфа дренажы әдістерін қолдана отырып, дәрі-дәрмектер мен хирургиялық араласуды қолданбай бұлшықет ширығуын (кернеуін) диагностикалауға және жеңілдетуге қабілетті.
- Зертханалық зерттеулерді ашып, ағзаның жай-күйі мен қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту және салауатты өмір салты бойынша ұсыныстар жасауға қабілетті
- Дұрыс тамақтануды, стрессті басқаруды, өмірлік тепе-теңдікке қол жеткізуді, өмір сапасын жақсартуды, эмоционалды әл-ауқатты арттыруды және аурулардың алдын алуды қоса алғанда, салауатты өмір салтының жеке стратегиясын қалыптастыруға ықпал ете отырып, өзін-өзі басқару және өзіне-өзі көмек көрсету бойынша іс-әрекеттерге кеңес бере алады.