Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01530 Информатика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің болашақ мамандығы бойынша әлеуметтік талдаулар жүргізу, педагог қазіргі қоғамдағы ролі; сондай-ақ заманауи мектептегі оқу-тәрбие процесінің құрылымдық компоненттері туралы тұжырымдамалар қалыптастыру
  • білім беруде цифрлық технологияларды қолдану, мобильді қосымшалар мен LEGO, Arduino робототехника құралдырын құрастыру және бағдарламалау
  • практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістері мен есептеу техникасын қолдану; салыстырмалы параметрлерін талдау; олимпиада есептерін шешу әдістері мен негізгі идеясын информатика пәнінде, қиындығы жоғары есептерде пайдалану; жергілікті технологиялар және корпоративтік компьютерлік желілерді принциптері әкімшілендіру; сондай-ақ қолданбалы хаттамалар және сервистер INTERNET
  • Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары мен жұмыс дағдыларын өз саласында пайдалану
  • Танымдық құралдарын және әдістерін пайдалану, оқыту және өзін-өзі бақылау, интеллектуалды даму, мәдени деңгейін көтеру, кәсіби құзыреттілік роботты құрастыру мехнизмдерін меңгеру; сондай-ақ, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану
  • педагогика және психология салалары бойынша білімдерді меңгеруі, теориялық білімдерді кәсіби қызметте критериалды бағалау ескере отырып қолдану, ақпараттарды басқару, кешенді мониторингін жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез, қабілетті болу, педагогикалық рефлексия, үнемі зерттеу мәдениеті жетілдіруге ұмтылу; педагог кәсіби борышын сезіну, педагогикалық қызметің нәтижелері үшін жауапкершілікті білу.
  • Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу
  • қолданбалы есептерді шығара білу, базалық алгоритмдер, ақпаратты өңдеу, орындауға, бағалауға, бағдарламалауға, ақпараттық жүйе құру, жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондарды құру, робот құрастыру дағдысы болуы тиіс, алынған нәтижелер бағалау және бағдарламаларды сынамадан өткізу
  • Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік салаларда, математикалық деректерді өңдеу әдістерінде, модельдеу мен теориялық және эксперименттік зерттеулер, нормативтік құжаттар және элементтері экономикалық талдау бойынша білімін кәсіби қызметте көрсету
  • инклюзивті білім беру жағдайында баланың дамуының бұзылу түрлері бойынша әсер ету жобасының бағытын түзету
  • жеке және команда мүшесі ретінде де тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дәлелдей білу, іс-әрекеттерді түзете және әртүрлі әдістерді пайдалануға болады
  • өзінің біліктілігі және оның қажеттілігін сыни тұрғыдан бағалай білу, жинақталған практикалық тәжірибені қайта ой елегінен өткізу, қажет болған жағдайда өзінің кәсіби қызметіннің түрі мен сипатын өзгерту.
Top