Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01530 Информатика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты информатиканы оқыту әдістемесі мен педагогика саласында теориялық, практикалық білімі бар жалпы білім беру жүйесінің информатика пәнінің мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
Мамандыққа кіріспе
Операциялық жүйелер
Академиялық жазу негіздері
C++ бағдарламалау тілі
Arduina тілінде бағдарламалау
Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
Python тілінде бағдарламалау
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың даму физиологияcы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Педагогика және киберпедагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Сызықтық алгебра
Абайтану
Алгебра және геометрия
Қоғамға қызмет ету
Мұхтартану
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Информатиканың теориялық мәселелері
C# бағдарламалау тілі
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Экожүйе және құқық
Информатиканың теориялық негіздері
Кәсіби бағытталған шетел тілі
PHP тілінде бағдарламалау
Желілік қауіпсіздік
-
3 Оқу жылы
Мультимедиа және интернет технология
Мәліметтер қорын құру және басқару
Инклюзивті білім беру
Математикалық талдау
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Бір айнымалы функцияны талдау
Мультимедиялық технологияның негіздері
Әскери робототехника
Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Дизайн и интерфейс
Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы
Есептеу математикасына кіріспе
Электрондық білім беру
Білім берудегі STEM технологиялары
Жаратылыстану пәндеріндегі STEM
-
4 Оқу жылы
Java-да бағдарламалау технологиясы
Стандартты емес есептерді шығару
Инженерлік графика
Информатика және робототехника бойынша жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Робототехника және IT технология негіздері
Автоматты басқару теориясы
Web cервистер және бағдарламалау
3D модельдеу негіздері
Арнайы пәндер практикумы
Білім берудегі робототехника
Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу
Қиындығы жоғары есептерді программалау
MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу
Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану
Android-та бағдарламалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің болашақ мамандығы бойынша әлеуметтік талдаулар жүргізу, педагог қазіргі қоғамдағы ролі; сондай-ақ заманауи мектептегі оқу-тәрбие процесінің құрылымдық компоненттері туралы тұжырымдамалар қалыптастыру
- білім беруде цифрлық технологияларды қолдану, мобильді қосымшалар мен LEGO, Arduino робототехника құралдырын құрастыру және бағдарламалау
- практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістері мен есептеу техникасын қолдану; салыстырмалы параметрлерін талдау; олимпиада есептерін шешу әдістері мен негізгі идеясын информатика пәнінде, қиындығы жоғары есептерде пайдалану; жергілікті технологиялар және корпоративтік компьютерлік желілерді принциптері әкімшілендіру; сондай-ақ қолданбалы хаттамалар және сервистер INTERNET
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары мен жұмыс дағдыларын өз саласында пайдалану
- Танымдық құралдарын және әдістерін пайдалану, оқыту және өзін-өзі бақылау, интеллектуалды даму, мәдени деңгейін көтеру, кәсіби құзыреттілік роботты құрастыру мехнизмдерін меңгеру; сондай-ақ, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану
- педагогика және психология салалары бойынша білімдерді меңгеруі, теориялық білімдерді кәсіби қызметте критериалды бағалау ескере отырып қолдану, ақпараттарды басқару, кешенді мониторингін жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез, қабілетті болу, педагогикалық рефлексия, үнемі зерттеу мәдениеті жетілдіруге ұмтылу; педагог кәсіби борышын сезіну, педагогикалық қызметің нәтижелері үшін жауапкершілікті білу.
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу
- қолданбалы есептерді шығара білу, базалық алгоритмдер, ақпаратты өңдеу, орындауға, бағалауға, бағдарламалауға, ақпараттық жүйе құру, жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондарды құру, робот құрастыру дағдысы болуы тиіс, алынған нәтижелер бағалау және бағдарламаларды сынамадан өткізу
- Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік салаларда, математикалық деректерді өңдеу әдістерінде, модельдеу мен теориялық және эксперименттік зерттеулер, нормативтік құжаттар және элементтері экономикалық талдау бойынша білімін кәсіби қызметте көрсету
- инклюзивті білім беру жағдайында баланың дамуының бұзылу түрлері бойынша әсер ету жобасының бағытын түзету
- жеке және команда мүшесі ретінде де тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дәлелдей білу, іс-әрекеттерді түзете және әртүрлі әдістерді пайдалануға болады
- өзінің біліктілігі және оның қажеттілігін сыни тұрғыдан бағалай білу, жинақталған практикалық тәжірибені қайта ой елегінен өткізу, қажет болған жағдайда өзінің кәсіби қызметіннің түрі мен сипатын өзгерту.