7M04119 Менеджмент в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент бөлімінің мақсаты-қазіргі заманғы кәсіпорынның тиімді жұмыс істеуін және бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етуде ұйымдастырушылық және басқарушылық, өндірістік-экономикалық қызмет, әлеуметтік-психологиялық құбылыстар саласында білімі бар, компанияның мақсаттары мен құндылықтарын іске асыруда практикалық дағдылар мен коммуникативті құзыреттерге ие мамандарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық зерттеулердің әдістемесі.
Пән аясында экономикалық ғылым зерттеу қызметінің саласы ретінде; ақпарат көздері және мамандандырылған ақпараттық-іздестіру жүйелері; бастапқы ғылыми ақпаратты жинау, оны тіркеу, сақтау және жүйелеу; зерттеулердің аналитикалық әдістері; эксперименттерді пайдалана отырып зерттеулердің аналитикалық әдістері; зерттеулердің ықтималдықты-статистикалық әдістері; жүйелік талдау әдістері; экономикалық зерттеулер модельдері; экспериментті жоспарлау және метрологиялық қамтамасыз ету; эксперименттің дәлдігі; экономикалық зерттеулерді жоспарлау зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесін зерттейді, педагогикалық үдерістің қозғаушы күштерін, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысын, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие үдерісіндегі оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінің бірлігін ашады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптер негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады. Болашақ мамандардың кәсіби педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін ұйымдастырушылық, аналитикалық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Корпоративтік менеджменттің заманауи даму тенденциялары
Пән корпоративтік менеджмент, экономикалық жүйенің даму үрдістері, өзгерістердің негізгі бағыттарына әсер ететін факторларды талдау, қазіргі заманғы корпорацияны тиімді басқару үшін басым және перспективалы трендтерді айқындау саласындағы білім мен құзыреттіліктің қажетті көлемін береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі.
Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті құру мен дамытуды басқару
Білім алушылардың тиімді кәсіпкерлік құралдары арқылы іске асырылатын басқарудың қазіргі заманғы моделін ұйымдастыру бойынша кешенді білім алуы, ұзақ мерзімді перспективада компанияның табыс деңгейін арттыру саласында құзыреттерді қалыптастыру, одан әрі өсу үшін базаны қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі.
Курс диссертацияның теориялық және тұжырымдамалық аппаратының «ғылым-адам» жүйесіндегі физикалық өрістердің кеңістіктік және кеңістіктік-уақыттық бөлінузаңдарының сипаттамасына сәйкескелетін ғылыми жұмыс ретінде қарастырылады, МҒЗЖ әдістерін түсіндіру-алгоритмдік және метрологиялық қамтамасыз етуді әзірлеу және зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде басшылыққа алады: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Ұйымдастырушылық проблемалар мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Курс ғылым құбылысының проблемаларына арнайы талдау пәні ретінде енеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, әлеуметтанулық талдауы туралы түсінік береді. Ғылыми гипотезалар мен теорияларды қалыптастыру ғылымының даму заңдылықтары, сондай-ақ әлеуметтік танымның ерекшелігі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Команда құру және көшбасшылық
Пән көшбасшылықтың мәнін, негізгі теорияларын, көшбасшылық тетіктерін, көшбасшының жеке тиімділігі тәсілдерін зерттеуге арналған, топтық жұмысты ұйымдастыру, адами ресурстар аудиті негізінде команданы қалыптастыру қағидаттарын іске асыру бойынша білім, құзыреттілік және дағдылар алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқарушылық бизнес талдау
Деректерді дайындау, деректерді жинау, деректерді басқару және деректерді визуализациялау технологиясының теориялық және практикалық негіздерін, соңғы пайдаланушыларға деректерге сүйене отырып тиімді шешімдер қабылдау процесін оңтайландыруға мүмкіндік беретін басқару аналитикасының құралдары мен процестерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау
Ұйымның инновациялық қызметін бизнес-жоспарлау процесінің мазмұны, бағалау критерийлерінің жүйесі, таңдау, инновациялық жобалардың бизнес-жоспарын іске асыру бағыттары туралы кешенді түсінік қалыптастыру және инновациялық кәсіпкерліктің тиімді шешімдерін әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этика және бизнестің әлеуметтік ортасы
Пән әр түрлі іскерлік жағдайларда моральдық және этикалық идеялар мен принциптер жүйесін, сондай-ақ жалпы қабылданған этикалық нормалар мен талаптарды бұзудың ықтимал салдарын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
SMM менеджмент
Компанияны, оның брендін, әлеуметтік желілердегі тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласындағы практикалық кәсіби қызметке дайындық, оларды қамту кәсіпкерлерге үздіксіз онлайн режимінде сапалы және тиімді қызметтер көрсету арқылы клиенттер ағынын арттыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық экономика және басқару
Еңбек, ғылыми-техникалық, өндірістік, қаржылық, табиғи әлеуетті пайдалануды ескере отырып, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамудың белгілі бір деңгейіне жетуіне себеп болатын факторларды анықтау, аумақтардың әлеуметтік-экономикалық параметрлерінің тиісті жүйесін, халықтың орналасу заңдылықтарын және оның санының өзгеруін, тауарлар мен қызметтер өндірісінің өңірлік құрылымын, шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістерін, бюджеттерді және халықты қалыптастыру тетіктерін қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
Білім алушылардың фирмаішілік кәсіпкерлік жобаларды басқару ерекшелігі туралы білім алуы, тұрақсыз нарық жағдайында бизнес-идеяны, бизнес-модельді және кәсіпкерлік жобаның бизнес-жоспарын әзірлеуге және соның салдарынан басқарудың барлық сатыларында жобаны іске асыруға ілесетін тәуекелдің жоғары деңгейіне дағдылануы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекет және бизнес (ілгері курс
Мемлекет пен бизнес арасындағы қарым-қатынастардың мәні мен рөлін, шаруашылық жүргізуші субъектілердің меншік құқықтарын қамтамасыз ету, салауатты бәсекелестікті құру және қолдау, шектеулі ресурстар үшін компаниялардың бәсекелестігі мен ынтымақтастығы арасындағы тепе-теңдікті құру мақсатында Экономиканы мемлекеттік реттеудің институционалдық және ұйымдастырушылық аспектілерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR және бизнес стратегиясы
Тәртіп компанияның проблемалары мен қызметкерлердің жұмысындағы қажетті жақсартуларды ескере отырып, ұйымның инновациясының, өзгеруінің және бәсекелестік артықшылығының көзі ретінде қызметкерлердің маңыздылығын көрсете отырып, бизнес-стратегияға негізделген қызметкерлермен жұмыс істеудің мақсаттары мен міндеттері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджменттегі цифрлық трансформация
Цифрлық өнімдерді енгізумен компания қызметінің ауқымды қайта құрылуын, компанияның бизнес-процестерінде жаңа цифрлық технологияларды игеру бойынша кешенді тәсілді көрсетеді, мемлекеттік, банк қызметтерін, электрондық үкімет жұмысын ұсыну бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарысты басқару және банкроттық
Кәсіпорынды күрделі жағдайдан, оның ішінде төлем қабілетсіздігі, шығындылық, банкроттық жағдайынан шығару процесін зерделеу, дағдарыстың алдын алуға немесе оны жеңуге, компанияның ағымдағы жағдайын бағалауға және оның нарықтағы позициясын нығайту стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік беретін шаралар жүйесін іс жүзінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Институционалды экономикалық теория
Институционалдық экономикалық теория тұрғысынан экономикалық құбылыстар мен процестерді талдаудың теориялық базасын (тұжырымдамалық және әдіснамалық) және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулерді, жобалық қызметті жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
- SMM-менеджментін пайдалана отырып, брендті жылжыту саласында цифрлық өнімдерді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу дағдылары бар.
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда оқуға, әлеуметтік бейімделуге, табуға және шешім қабылдауға қабілетті
- Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларына ие, өз қорытындыларын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда, оның ішінде шет тілінде қорғай алады.
- Инновациялық қызметті бизнес - жоспарлауда дағдарысқа қарсы тиімді шешімдерді әзірлеу бойынша дағдыларды меңгерген, компанияның ағымдағы жағдайын бағалай біледі және кәсіпорынның позициясын нығайту стратегиясын әзірлейді.
- Менеджменттің аналитикалық әдістерін, экономикалық мәселелерді диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдануға қабілетті
- Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру жолын көрсетеді, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті