Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін пайдалана отырып, химиялық және биологиялық эксперименттерді құру, жоспарлау дағдыларын меңгереді, химиялық және биологиялық зертханаларда қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды.
  • Жаратылыстану-ғылыми білімі ақпараттық-танымдық кеңістікке бағдарланады, оларды ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы әртүрлі практикалық-бағдарлық тапсырмаларды шешу үшін қолдана алады.Жаратылыстану-ғылыми білімі ақпараттық-танымдық кеңістікке бағдарланады, оларды ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы әртүрлі практикалық-бағдарлық тапсырмаларды шешу үшін қолдана алады.
  • Инновациялық технологиялардың білім беру процесін басқаруда химия мен биологияны оқытудың теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Химиялық және биологиялық пәндердің оқу материалдарының бағдарламаларын күнделікті өмірмен байланыстырады және білім алушылардың химия мен биологияны оқуға деген қызығушылығын арттырады.
  • Химияның іргелі ұғымдары мен заңдарының, атомдық-молекулалық ілімнің, құрылымның және заттың физика-химиялық қасиеттерінің негіздерін біледі.
  • Жұмыстың тәжірибелік нәтижелерін талдайды, түсіндіреді және өңдейді
  • Оқу жүйесінде өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің қоршаған ортаға таралуы, жүйеленуі, эволюциясы және филогенетикалық байланыстары принциптерін қолданады
  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
Top