6B01508 Химия-Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие ағылшын тілін меңгерген білікті химия мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Химия
"Химия" пәні атомдық-молекулалық ілімнің негіздерін,негізгі химиялық ұғымдар мен атомдық-молекулалық ілімнің заңдылықтарын зерттейді.Бұл курс заттың құрылымын, Периодтық заңды,химиялық байланысты, химиялық процесті қамтиды. Осы пәнді оқу нәтижесінде Ерітінділер туралы ілім,электролит ерітінділеріндегі метаболикалық реакциялар, тотығу-тотықсыздану реакциялары,химиядағы эксперименттік әдістер қамтылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия-1
"Курстың мақсаты-барлық химиялық пәндердің негізін құрайтын бейорганикалық химияның теориялық негіздерін, заңдарды, теориялық ережелер мен тұжырымдарды зерттеу. Міндет-химияның негізгі стехиометриялық заңдарын, атомдардың периодтық заңы мен құрылымын, Химиялық кинетика мен термодинамика заңдарын терең қарастыру арқылы кең теориялық базаны қалыптастыру"
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия-2
Пән Д.И. Менделеевтің элементтердің периодтық кестесіндегі топ және период бойынша элементтер және бейорганикалық қосылыстар қасиеттерінің периодтылық заңдылықтарын, олардың практикалық қолданылуын қарастырады. Курс студенттерді элементтер, олардың қосылыстарының химиясындағы заңдылықтарды түсінуге, зерттеуге, оларды қолдануға үйретуге, студенттердің танымдық және шығармашылық жұмыс істеуін белсенділендіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Элементтер химиясы
Пән Периодтық заңды химиялық систематиканың негізі ретінде қарастырады. Д. және Менделеев кестесіндегі элементтердің орналасуын, олардың ашылуын, табиғатта таралуын және қолдану аясын зерттейді. S,p,f,d элементтерінің химиясының жалпы сипаттамасы. Металдардың жалпы сипаттамасы. Жанама кіші топтар элементтерінің қышқылдық-негізгі қасиеттері, жанама кіші топтар элементтерінің тотығу-тотықсыздану қасиеттері, металларалық қосылыстар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Зоология
Курс организмдерді жіктеу принциптері, жануарлардың негізгі таксондарының морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері, биосферадағы зат пен энергияның өзгеруіндегі жануарлардың рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биосфераның тұрақтылығын сақтаудағы биологиялық алуантүрлілікпен танысу. Жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары математика
Пән білім алушыларда жоғары математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру мақсатында оқытылады, оның көмегімен қолданбалы есептер талданады, модельденеді және шешіледі, қолданбалы мәселелерді өз бетінше зерттеу қабілеті мен дағдылары; математика әдістері туралы түсінік, оның басқа ғылымдарды дамытудағы рөлі; бағдарламада көзделген курс тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия (орыс тілінде)
Химиялық анализдің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарастыратын сұрақтары: зат массасының сақталу заңы; қышқылдар мен негіздер туралы қазіргі заманғы түсініктері; рН есептеу; тотығу-тотықсыздану жүйелеріндегі және комплексті қосылыстардың ерітінділеріндегі тепе-теңдік; гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістерінің мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілікталаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар биологиясы мен жүйеленуі
Пәннің мазмұны биосфераның тұрақтылығын және жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдерін сақтауда жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңыздылығы туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған; пән омыртқасыздар мен омыртқалы организмдерді жіктеу принциптері, жануарлардың негізгі таксондарының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық және сапалық анализ (орыс тілінде)
Сандық және сапалық химиялық талдаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Химиялық талдау жүргізудің оңтайлы әдістері мен шарттарын таңдау, сондай-ақ әртүрлі объектілердегі анықталатын элементтердің мазмұнын анықтау, сәйкестендіру және есептеу, рН және тепе-теңдік константаларын есептеу дағдылары дамиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қатты дене физикасы
Курстың мақсаты: қатты дене физикасының негізгі ұғымдары мен идеялары туралы физикалық идеяларды қалыптастыру, бұл білімді ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында келесі негізгі тақырыптар бойынша жұмыс жасау кезінде қолдану: қатты дене физикасының негізгі ұғымдары. Трансляциялар және кристалдық торлардың түрлері. Кристаллографиялық жазықтықтар, Миллер индекстері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В-2
"Бұл курс кәсіби шет тілінде сөйлеуді дамыту мақсатында оқытылып,кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында болашақ маманның кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.Курспродуктивті және рецетивті тілдік материалдарды тереңдетуге және жетілдіруге,сондай-ақ кәсіби қызметте шет тілін меңгерудің практикалық дағдыларын дамытуға арналады. "
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы
Өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың құрылымы, жіктелуі, эволюциялық дамуы, табиғаттағы рөлі және адамның экономикалық өміріндегі маңызы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Өсімдіктердің экологиялық ерекшеліктерін, олардың географиялық таралуын біле отырып, өсімдіктердің түрге, туысқа, тұқымдасқа дейін жүйелі орнын анықтау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ботаника
Курс негізгі таксономиялық бірліктерді қарастыруға бағытталған патшалық, бөлім, тұқымдас, туыс, түр. Вегетативті және генеративті мүшелер өсімдіктерінің анатомиялық құрылымы, морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Өсімдіктердің табиғаттағы және адамның экономикалық өміріндегі рөлі туралы білімді қалыптастырады. Негізгі таксономиялық бөлімдерді қарастырады. Өсімдіктерді морфо-анатомиялық сипаттау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физика
Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; есептерді шешуде оларды қолдану дағдылары; эксперимент жүргізу дағдылары және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты – органикалық химияның теориялық негіздерін меңгеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу. Пән теориялық органикалық химия ұғымдарын, органикалық қосылыстарды синтездеудің заманауи әдістерін, органикалық заттардың құрылымын анықтау әдістерін, практикалық қолдану жолдарын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химияны оқыту әдістемесі
Курстың міндеттері: студенттердің білімін қалыптастыру және теориялық негіздер бойынша білімді ұйымдастыруға Практикалық дайындық. Тәжірибеде күнделікті туындайтын жекелеген әдістемелік мәселелерді ғылыми тұрғыдан шеше білу, химияны оқыту процесінде білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттары. Химияны оқытудың негізгі әдістерін білу негізінде практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Комплексті қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
"Курстың мақсаты-күрделі қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді күрделі қосылыстардың құрамымен, құрылымымен және қасиеттерімен таныстыру. Оқушылардың тұздарды алу және қолдану тәсілдері туралы түсініктерін тереңдету. Кешенді қосылыстардың қасиеттерін алу, тану, зерттеу бойынша эксперименттік жұмыстарда оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту."
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім алушылардың құқықтық тәрбие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін коммуникативті кәсіби құзыреттіліктің қажетті деңгейін игеру. Студент керек зерттелген тақырыптар шеңберінде монологиялық мәлімдеме құру; өз пікірін білдіру, іс-әрекетке баға беру және ағылшын тілінде өз шешімін дәлелдеу. Дербес оқу-танымдық қызметті ұйымдастырудың негізгі стратегияларын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология (орыс тілінде)
"Цитология және гистология" пәні Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және гистологиялық көріністің сипаттамаларын сызу және сипаттау және жануарлар ағзасын ұйымдастырудың жасушалық және тіндік деңгейлері туралы білім беру мақсатында зерттеледі. Әр түрлі жасушалар мен тіндердің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық негіздері (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты-органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, сыртқы және ішкі факторлардың олардың реактивтілігіне әсері туралы терең идеяларды алу. Пән органикалық және гетероциклді қосылыстардың стереохимиясының негіздерін, реактивтілік теориясын,Органикалық химиядағы негізгі реакциялардың механизмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасуша биологиясы (орыс тілінде)
"Жасуша биологиясы" пәні ішкі және сыртқы жасуша элементтерінің (мембраналық және мембраналық емес) құрылымының орындалатын функциямен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жасуша циклінің әртүрлі кезеңдерінде жасушалардың ұйымдастырылуы мен қызметі туралы заманауи зерттеулердің деректерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Координациялық химия(ағылшын тілінде)
Координациялық химия күрделі қосылыстардың химиясы мен ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қарастыруды қамтиды: координациялық қосылыстардың электрондық құрылымы, реакция механизмдері және комплексті қосылыстардың тұрақтылығы, металл-металл байланыстары және кластерлік комплекстері бар қосылыстар, металлорганикалық қосылыстар, металл комплекстерінің катализі, биология және медицинадағы комплекстер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық негіздері
Берілген пән бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздерін, нарықты зерттеуді, дайын стартап-жобаның презентациясын, бюджеттеуді, инвестициялауды, салықтарды, несиені және жеке қаржыны басқаруды қоса алғанда, қаржыны басқарудың негізгі принциптерін қарастыратын қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология (орыс тілінде)
Пән микроәлемнің құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері және тірі организмдер жүйесіндегі микроорганизмдердің орналасуы туралы түсінікті қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Морфология, құрылым, көбею, метаболизм, систематика, генетика, экология, геохимиялық белсенділік және микроорганизмдерді өсіру мәселелері қарастырылады. Курс бактерияларды зерттеу үшін зерттеу әдістерін игеруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық химияның таңдаулы тараулары (ағылшын тілінде)
Физикалық химияның таңдалған тараулары бойынша терең білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Газ фазасы мен конденсацияланған жүйелердегі термодинамиканың, кинетиканың және электрохимияның негізгі заңдарының физикалық мәні ашылады. Сондай-ақ оларды қолдану салалары және нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешуде принципті мүмкіндіктерді түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық химия (ағылшын тілінде)
Физикалық химия негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешу дағдылары алынады. Бөлімдер қарастырылады: термодинамика заңдары; термохимия; біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік; Химиялық кинетика; біртекті және гетерогенді катализ; электрохимиялық процестердің заңдылықтары мен заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ тіліндегі химиялық терминология
Курстың мақсаты химия терминологиясын қазақ тілінде оқыту, негізгі ұғымдарды меңгеру, химияны оқыту аясында қазақ тілінде қарым-қатынас жасау бойынша практикалық дағдыларды қолдану болып табылады. Курсты игеру кезінде студент зерттелген химиялық тақырыптар шегінде монологиялық мәлімдемелер құруы керек; Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы терминдерін меңгеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Биологияны оқыту әдістемесі мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогикалық қызмет алгоритмінің мәселелері; биологияны оқытудың заманауи әдістері, стратегиялары мен технологиялары; оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру бойынша мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық химия (орыс тілінде)
Пән 4 класты биологиялық молекулалардың: ақуыздардың, липидтердің, көмірсулар мен нуклеин қышқылдарының негізгі өкілдері, құрылымы мен функциялары, олардың метаболизмдегі рөлі, сондай-ақ бейорганикалық заттар мен дәрумендердің жасушалар мен организмдер өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
Макромолекулалардың синтезі мен қолданылуының негізінде жатқан макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеу нысандары химиялық байланыстармен байланысқан және негізгі тізбекте көміртек атомдары бар қайталанатын мономерлік бірліктерден немесе молекулалық топтардан тұратын синтетикалық және табиғи шыққан макромолекулалар болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының жобалық қызметін ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Курстың мақсаты – жобалау-зерттеуіс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесін зерделеу негізінде химия және биология мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер оқу-зерттеу жобаларының мазмұны мен ұйымдастырылуына әдістемелік талаптарды біледі, олар студенттердің сабақ уақытында және сабақтан кейінгі жобалық әрекеттерін ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Демонстрациялық әдістеме
Пәннің мақсаты-заманауи зертханада жұмыс істеудің негізгі әдістері мен принциптерін зерттеу. Курсты зерттеу барысында ғылыми зертханада жұмыс істеудің негізгі принциптері, оқушылардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар, химиялық экспериментті ұйымдастырудың құрылымы мен кезеңдері қарастырылады. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер қарапайым жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
"Курстың мақсаты студенттерде қазіргі заман маманын даярлайтын құзыреттіліктерін дамытуғ абағыттап, химик-оқытушы мамандарын дайындау да химиядан есептердің жіктелуін, оларды шешу әдістерін оқытыу. Пәнді меңгеру кезінде химия курсының негізгі бөлімдерінен есептерді шығарудың әдістемелік жолдарын меңгеру, берілгенін дұрыс түсініп, есептің шешуін дұрыс жазып үйрену. "
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиядан аса күрделі есептер шығару әдістемесі
Курсты оқу кезінде химия мәселелерін шешудің әдістемелік әдістерін меңгеру, берілген нәрсені дұрыс түсінуді үйрену, мәселенің шешімін дұрыс жазу қажет. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін зерделеу; себеп-салдарлық байланыстарды түсіну. Студенттердің өз бетінше оқуға және өзін-өзі реттеуге қабілеттілігін қалыптастыратын оқу процесін ұйымдастыруға студенттердің білімі мен практикалық дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Генетика (ағылшын тілінде)
Пәннің мазмұны өзгергіштік заңдылықтарын, тұқым қуалайтын ақпаратты берудің молекулалық негіздерін және тұқым қуалаушылықтың материалдық бірліктерін зерттеуге бағытталған. Митоз бен мейоздағы генетикалық материалдың таралуы, хромосомалардың құрылымы мен қызметі және олардың жасуша циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі тән өзгерістері туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың өзіндік оқу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту болып табылады.Пән курсы контекстегі мәселелерді қарастырады: оқытудағы оқытудың жаңа тәсілдері; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты – студенттердің оқу процесінде химиялық экспериментті дайындау әдістемесін, әдістерін сауатты меңгерумен қолдануды қалыптастыру. Курсты зерттеу барысында заманауи зертханада жұмыс істеудің негізгі принциптері, оқушылардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар, химиялық экспериментті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулалық биология (ағылшын тілінде)
Нуклеин қышқылдарының компоненттері, жеке молекулалардың, молекулалық кешендердің және супрамолекулалық құрылымдардың өзара әрекеттесу деңгейінде организмдердің тіршілік әрекетінің процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; генетикалық материалды сақтау, репликациялау, транскрипциялау, трансляциялау, сондай-ақ мутациялар мен рекомбинациялардың молекулалық механизмдері туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиологиядан үлкен практикум
Физиологиялық жағдайға және адамның сыртқы түріне байланысты физиологияда белгілі бір зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс адамның ынталандыруға, психометрияға мінез-құлық реакциясының негізгі компоненттерін зерттеуге арналған. Адам ағзасының жұмысын физиологиялық зерттеу әдістері туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адамның анатомиясы және физиологиясы (ағылшын тілінде)
Пәннің мазмұны адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметін зерттеуге бағытталған. Адам ағзасының қалай жұмыс істейтіні, оның ішінде қандай процестер жүретіні және олардың өзара байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Салауатты өмір салтының маңыздылығын бағалау, болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоологиядан үлкен практикум
Жануарлар объектілері зертханалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді; әртүрлі типтегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері және олардың генезисі қарастырылады. Жануарлар әлемінің әртүрлілігі, зоологиялық систематиканың негіздері және жануарлардың қазіргі таксономиясы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ботаникадан үлкен практикум
Ботаника ғылымының қазіргі білім деңгейі мен жетістіктерін ескере отырып, өсімдіктердің вегетативті мүшелерінің анатомиялық құрылымын зерттеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелерінен уақытша және тұрақты препараттарды дайындау әдістерін, сондай – ақ вегетативті мүшелер мен жапырақтардың топографиялық аймақтарын анықтау ерекшеліктерін-олардың ішкі құрылымдық ерекшеліктерін, монокот, қосжарнақты, шөпті және ағашты өсімдіктердің топографиялық аймақтарын құрайтын негізгі элементтерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полимерлер химиясы және физикасы (ағылшын тілінде)
Пән полимерлердің химиясы мен физикасының қазіргі дамуының, оларды өндірістің әртүрлі салаларында қолданудың негізгі бағыттарын қарастырады. Полимерлер мен көмірсутек материалдарының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу Пластикалық массаларды синтездеу мен өңдеу технологиясының негізінде жатыр. Радикалды және иондық полимерлеу процестерінің механизмі, полимерлердің физикалық күйлерінің жалпы сипаттамасы, полимерлердің химиялық түрленуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вегетативті жүйенің физиологиясы (ағылшын тілінде)
Адамның автономды жүйке жүйесінің (АЖЖ) қызметі мен реттелуі туралы сұрақтар қарастырылады. Студент АЖЖ және эндокриндік жүйемен басқарылатын жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, несеп-жыныс және басқа дене жүйелерін реттеу механизмдерін сипаттай алады. Орталық жүйке жүйесінің орталық және перифериялық құрылымдарын жіктейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу және кәсіби қызметтегі химия-биологиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді қалай қолдану керектігін білу.
- Студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстары, пікірталастар және басқа да проблемалық оқыту әдістеріне байланысты сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру әдістерін қолдану; оқу үдерісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мазмұнына сәйкес оқыту әдістемесі.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның тарихын, философиясын, қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндерін бағалау.
- Оқу үрдісін ағылшын тіліндегі Blended learning форматында тиімді ұйымдастыра алу; оқу нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдісін анықтайды; зерттеу жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу әдістерін қолданады; әдеби көздермен жұмыс істеу әдістерін қолдануға және оларды жазбаша түрде пайдаланады; ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әртүрлі әдістерін өз жұмысыңда қолдану.
- Тәжірибелік есептердің теориялық және эксперименттік шешімдерінің нәтижелерін талдау және олардың сенімділігін бағалау қабілеттеріне ие болу.
- Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалау; оқыту әдістемелерін өз бетінше әзірлеуге қабілетті; ақпаратты, сондай-ақ оны алу көздерін сыни және рефлексивті түрде таңдау.
- Қазіргі химияның және биологияның жетістіктері мен проблемаларын жақсы түсіну; химия-биологиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинауға арналған аппаратты пайдаланады және физикалық және химиялық жабдықтарды пайдалану арқылы жұмыс істей алады.
- Химия және биология пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін түсіну.
- Оқу үрдісін еліміздің интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру мен дамытуға, үш тілде еркін сөйлеуге, әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруіне, проблемаларды шешуге және қолданыстағы шындыққа әсер етуге қабілетті, оны өзгертуге қабілетін қалыптастырып жүзеге асырады
- Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімін қолдану.
- Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, өзара түсіністіктің, толеранттылықтың және заманауи қоғамның демократиялық құндылықтарының басымдықтары туралы өзінің кәсіби қызметінде өзінің азаматтық ұстанымы болады.
- Тәжірибелердің нәтижелерін және олардың теорияларын сипаттай алу, практикалық мәселелерді шешу үшін тиісті физикалық әдістерді таңдап, қолдана алу.
- Арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивтік тәсілдерді түсіну және тиімді пайдалану: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, әр оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, дамудың жеке траекториясы; оқушылардың дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, оқу үдерісінің сапасын арттыруға ынталандырады; басқарудың функцияларын иелену негізіндегі мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқаруға қабілетті: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, мониторинг және диагностика.
- Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдарын, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерін түсіну; ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; оқытудың қазіргі заманғы білім беру моделі Blended learning. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының элементтерін пайдалана отырып, сабақ өткізу әдістері мен тәсілдері.