6B10116 Педиатрия в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруде, ғылым және клиникада әлемдік озық тәжірибелерді интеграциялау арқылы педиатриялық көмек көрсетуде кәсіби құзыреттіліктер жүйесіне ие болатын білікті, бәсекеге қабілетті педиатр- дәрігер дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Қалыпты бұлшық ет-қанқалық жүйе
Пән сүйек пен бұлшықет тінінің морфофункционалдық бірлігі және тұтас организм деңгейінде сүйек пен бұлшықет тінінің құрылымын, биохимиялық, биофизикалық және физиологиялық қасиеттерін, суйек пен буындарға әсер ететін, өзара байланысын қалыпты жағдайда макро- және микропрепараттарды клиникалық жағдайды талдауда кешенді зерттеуге негiзделген.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қоғамдық денсаулық
Пәннің мақсаты-қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін игеру, қоғамдық денсаулықты дамытудың жай-күйі мен заңдылықтары, оны анықтайтын факторлар туралы білімді қалыптастыру; денсаулықты сақтауды, нығайтуды, қалпына келтіруді және кәсіби міндеттерді шешуде алған құзыреттерін қолдана білуді қамтамасыз ететін жүйелер туралы
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері пәні қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін, қоғамдық денсаулықты дамытудың жай-күйі мен заңдылықтары, оны анықтайтын факторлар туралы білімді қалыптастыруды; әрбір тарихи кезеңнің медицина прогресіне қосқан үлесін, атақты ғалымдар мен ғылыми мектептердің медицина прогресіндегі рөлін, медициналық этика мен деонтологияның қалыптасуын зерттейді; болашақ медицина қызметкерлерінің кәсіби тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді және жалпы кәсіптік және клиникалық пәндерді оқу үшін база дайындайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері, әділ мінез-құлыққа ұмтылысты дамыту, құқыққа қарсы мінез-құлыққа төзбеушілік талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалаушылық және тіндер
Білім алушыларды тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарымен, адамның тұқым қуалайтын ауруларын зерттеу әдістері және алдын алу шараларымен, адамның эмбриондық даму заңдылықтары және қатерлі кезеңдерімен, адам дамуының ауытқуларының алдын алу әдістерімен таныстыру, сонымен қатар эпителий, дәнекер тіндерінің, терінің гистогенетикалық, морфологиялық-функционалдық және биохимиялық сипаттары туралы білім мен гистологиялық препараттарды микроскоптық зерттеу мен диагностикасын бойынша дағдыларды бекіту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
Пән организмнің табиғи процестерінің негізінде жатқан химиялық, биологиялық және биофизикалық процестерді, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымын, олардың химиялық компоненттерінің рөлін, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктерін, оның тасымалдау сипаттамаларын зерттейді; биохимияның, биофизиканың, молекулалық биологияның, физиологияның маңызын негіздей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасушалық метаболизм
Білім алушыларды жасушалар мен органеллалардың құрылымы мен атқаратын қызметімен, зат алмасудың негізгі процестерінің молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдерімен, олардың реттелуімен, адам мүшелері мен тіндерінде өту ерекшеліктерін зерттеуімен; тіндер мен мүшелерде өзгерістердің пайда болу себептерімен, сонымен қатар осы бұзылыстарды анықтау үшін биохимиялық көрсеткіштерді қолданудың маңыздылығымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйе
Пән жас ерекшелігін ескере отырып, адамның ас қорыту және эндокриндік жүйелерінің жұмысын қамтамасыз ететін мүшелерінің макро- және микроскопиялық құрылымын, биологиялық қызметтерін, биохимиялық және физиологиялық процестерін интеграциялық оқытуға және зерттеуге бағытталған. Клиникалық жағдайларды талдауда және ас қорыту және эндокриндік жүйе мүшелерін зерттеуде зертханалық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Қалыпты кардиореспираторлық жүйе
Интеграциялық пән адам ағзасының тыныс алу және жүрек-тамыр жүйелерінің ұлпалар мен мүшелер деңгейіндегі құрылымын зерттеуге бағытталған. Тыныс алудың биофизикалық аспектілерін және гемодинамика заңдарын, газ алмасудың биохимиялық процестерін, тыныс алудың физиологиялық механизмдерін, жүрек қызметі мен қан айналымы, олардың реттелу қызметі, адам өмірінің әртүрлі жас кезеңдеріндегі өзгермелі қоршаған орта факторларына сәйкес.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қалыпты зәр-жыныс жүйесі
Пән несеп-жыныс жүйесі мүшелерінің макро-және микроскопиялық құрылысын, адамның зәр шығару және репродуктивті жүйелерінің қызметін қамтамасыз ететін физиологиялық және биохимиялық процестердің жасқа сай ерекшеліктерін ескере отырып интеграциялық оқытуға бағытталған. Макропрепараттардағы анатомиялық құрылымдарды анықтау, микропрепараттардағы тіндік және жасушалық құрамды сәйкестендіру және несеп-жыныс жүйесін зерттеу кезінде зертханалық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Шұғыл медицина негіздері
Студенттерге медициналық араласуды қажет етпейтін ең жиі кездесетін төтенше жағдайларда шұғыл көмек көрсетуді үйретеді. Тренажерде өз бетінше балалардағы жүрек тоқтау (ВLS), естен тану, құрысу, улану, суға тұншығу, тыныс алу жолдарының обструкциясы кезінде шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады. Оқытушының бақылауымен қабылдау бөлімінің моделінде пациенттердің триажын жүргізу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Аурулардың биологиялық негіздері
Пән жалпы патологиялық процестердің этиологиясын, патогенезін, морфогенезін, функционалдық және құрылымдық өзгерістерін; клиникалық және зертханалық мәліметтерді патофизиологиялық талдау дағдыларын; негізгі зат алмасу процестерінің реттелуінің бұзылыстарын, биохимиялық және биофизикалық процестерді ескере отырып, олардың адам ағзасындағы патология жағдайында өту ағымының ерекшеліктерін кешенді зерттеуге, сонымен қатар патологиялық процестердің (аурулардың) қорғаныштық- бейімделу (саногенетикалық) және патогенетикалық механизмдерін ажыратуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 9
-
Клиникалық дағдылар
Пән ересектердегі жүрек-қантамыр, тыныс алу, ас қорыту, эндокриндік, несеп-жыныс және жүйке жүйелерінің модульдері бойынша негізгі диагностикалық,емдеу және бірінші көмек дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында ағза жүйелерінің физикалды қарап тексеруі, дәрілік заттарды енгізу, жеке қорғау заттарын қолдану, науқастар гигиенасы және күтімі, лабораторлы зерттеулерге биологилық материалды жинау, шұғыл жағдайларда алғашқы көмек дағдылары меңгеріледі. Оқыту форматы тәжірибелік дағдыларды муляждар және маникендерді, робот симуляторларды қолдана отырып меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Қалыпты қан мен лимфа
Пән фундаменталды ғылымдармен ықпалдаса отырып, жасына сай құрылымдық ерекшеліктерін, қан жасау мүшелері тіндерінің жасушалық және жасушадан тыс құрылымдарын, қан және лимфа жүйесінің жұмыс істеуінің физиологиялық, биохимиялық және иммунологиялық механизмдерін зерттейді. Анатомиялық құрылымдарды, тіндік және жасушалық құрамды анықтау, гематологиялық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Қалыпты жүйке жүйесі мен сезу мүшелері
Пән жүйке жүйесі мен сезім мүшелерін морфо-функционалдық құрамдас бөліктерге қатысты жан-жақты зерттеуге бағытталған. Негізгі мақсат студенттерге жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің құрылысының анатомиясын, топографиясын және жасқа байланысты ерекшеліктерін және биохимиялық және биофизикалық факторларды ескере отырып нормадағы микро- және макропрепараттар бойынша ұлпалардың жасушалық және жасушадан тыс құрылымдарын анықтауды үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Ғылыми ойлау негіздері
Студенттерге мәліметтер базасында ғылыми ақпарат көздерін іздеудің негізгі мәселелерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың теориялық негіздерін, деректерді жинау және талдау ережелерін; әдеби шолуды ресімдеу ережелерін қамтитын ғылыми зерттеу негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Сипаттамалық, аналитикалық зерттеулер жүргізу ережелерін зерттеу. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми зерттеуді жоспарлауды, ғылыми зерттеу хаттамасын ресімдеуді, статистикалық талдау жүргізуді үйренеді. Студенттер статистикада жұмыс істей алады SPSS бағдарламасы, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді, сондай-ақ сапалы айнымалыларды талдау критерийлерін өз бетінше қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Балалар ауруларының негіздері
Пән балалық шақ кезеңдерінің ерекшеліктерін зерттейді. Шағымдар мен анамнезді мақсатты түрде жинай отырып, ауру тарихының схемасымен таныстырады. Ол әртүрлі жастағы балалардың жүйке жүйесінің ерекшеліктерін, оның құрылысы мен қызметін, дене дамуының аспектілерін зерттейді. Балалардың физикалық және жүйке-психикалық дамуын бағалау дағдыларын қалыптастырады. Балалардың рационалды тамақтану мәселесін қарастырады. Тамақтануды есептеуді, әр түрлі тамақтану түріндегі дені сау ерте жастағы балалар үшін мәзір құрастыруды және қосымша тағамдарды енгізуді үйретеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Санитарлық микробиология
Санитарлық микробиология сыртқы қоршаған ортада болатын және адам мен жануарларды зақымдайтын, сонымен қатар тағам өнімдерінің бұзылуын шақыратын микроорганизмдерді зерттейді. Яғни, санитарлық микробиология тікелей аурулардың қоздырғыштары болып табылатын патогенді микроорганизмдер мен вирустарды зерттеумен ғана шектелмейді. Санитарлық микробиология жалпы, медициналық микробиологияның, сонымен қатар эпидемиологияның, эпизоотологияның, гигиенаның және т.б негізгі ережелеріне сүйенеді. Санитарлық, медициналықмикробиологияның зерттеу нысаны (объектісі)-сол микроорганизмдер. Тек оқыту әдіс – тәсілдері әртүрлі. Себебі,микроорганизмдер организмнен тыс жағдайда физикалық және химиялық әсерлерге ұшырайды. Санитарлық микробиологияның ерекшелігі біруақытта сандық есеп жүргізу және нысанның сапалық жағдайын (яғни микроорганизнің түрін)бақылау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Микробиология
Патогендік, шартты-патогендік қоздырғыштардың биологиялық қасиеттерін, олардың жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекциялардың этиологиясы мен патогенезіндегі рөлін анықтай алады; жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекцияларды диагностикалау кезінде зерттелетін материалдың микробиологиялық диагностикасының нәтижелерін түсіндіре алады; эпидемияға қарсы режимнің микробиологиялық бақылауын қамтамасыз ету бойынша білімді қолдана алады. Жұқпалы аурулардың дамуындағы микроорганизмдер экологиясының рөлі мен маңыздылығын, олардың алдын-алуын түсіндіреді. Дәрігердің практикалық қызметінде микробиологиялық диагностика және жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекциялардың нақты алдын алу кезінде клиникалық микробиология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Иммунология және аллергология
Пән иммундық тапшылық және аллергиялық аурулардың пайда болу себептерін, дамумеханизмдерін, негізгі белгілерін, зертханалық зерттеу әдістерін зерттейді. Сондай-ақ иммундық статус бағалау, аллергологиялық тарихты жинау және алынған нәтижелерді түсіндіру дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Зертханалық диагностика негіздері
Студенттерге ең көп таралған ауруларды диагностикалаудың заманауи зертханалық тәсілін үйретеді. Талдаудың негізгі клиникалық зертханалық әдістерімен таныстырады. Алынған нәтижелерді интерпретациялауды, зерттеудің клиникалық және зертханалық әдістері негізінде дифференциалды диагностиканы жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Патологиялық физиология
Пән балалық шақтағы мүшелер мен жүйелердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерінің этиологиясы, патогенезі туралы білімді,клиникалық және зертханалық мәліметтерді патофизиологиялық талдау дағдыларын меңгеруге; балалық шақ ауруларының асқынулары мен нәтижелерін ескеретін патогенетикалық механизмдерді қолдану арқылы ситуациялық мәселелерді шешуге, сонымен қатар педиатриялық тәжірибеде әртүрлі нозологиялардың алдын алу және емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
Пән эксперименттік зерттеулер жүргізу ережелерін, GCP стандарттарын, дәлелді медицина кезеңдерін зерттеуді қамтиды. SPSS бағдарламасында күрделі әдістерді статистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер зерттеуді ғылыми зерттеу хаттамасына сәйкес жүргізеді, мәліметтер базасын қалыптастырады, статистикалық талдау жүргізеді, нәтижелерді түсіндіреді және зерттеу нәтижелерімен тезис жазады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жалпы хирургия
Пән хирургиялық клиникада асептика мен антисептика ерекшеліктерін оқытады. Абдоминальды хирургияда (асқазан-ішек қан кетуінде) шұғыл жағдайларды, аса кең таралған асқазан-ішек жолдарының хирургиялық ауруларының негізгі симптомдары мен синдромдары, диагностика принциптерін уйретеді. Әртүрлі таңу түрлерін (десмургия) біледі. Трансфузия кезіндегі қан тобын, сәйкестіліктілігін анықтай біледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Балалар ауруларының пропедевтикасы
Пән эмбриогенез, балалық шақтың әртүрлі жас кезеңдеріндегі, мүшелер мен жүйелердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Әр-түрлі жастағы балалармен қарым-қатынас дағдыларын, дені сау және науқас баланы физикалық тексерудің дағдыларын қалыптастырады: қарау, пальпация, перкуссия, аускультация. Әр түрлі мүшелер мен жүйелердің зақымдануының негізгі патологиялық симптомдары мен синдромдарын анықтауға және синдромдық диагнозды тұжырымдауға үйретеді. Қалыпты және патологиялық жағдайларда зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің көрсеткіштерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 11
-
Науқаспен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары
Пән науқаспен және оның отбасымен кәсіби қарым-қатынас негіздерін қалыптастыруға арналған. Оқыту барысында дәрігердің негізгі коммуникативтік дағдылары меңгеріледі: пациентпен байланыс орнату, медициналық сұхбат, байланысты аяқтау және т. б. Оқыту форматы SP-мен жұмыс жасауда медициналық сұхбат жүргізу кезінде жүйелер (кардиореспираторлық және т. б.) бойынша практикалық дағдыларды пысықтауды қамтиды, пациенттің робот-симуляторымен, рөлдік ойындары, белсенді тыңдау әдістерін меңгеру, жұптық/кіші топтарда жұмыс істеу кезінде кері байланысты қамтамасыз ету, Meti vision жүйесін пайдаланып бейне (видео) талдау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы неврология
Пән педиатриялық науқастардың неврологиялық жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастыру арқылы клиникалық синдромдар мен олардың шығу гипотезаларын анықтайды. Әртүрлі жастағы балалардағы орталық және перифериялық жүйке жүйесінің әртүрлі бөліктерінің зақымдануының этиологиясы, патогенезі, негізгі белгілері мен синдромдары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Паталогиялық анатомия
Пән балалық шақтың әртүрлі аурулары кезіндегі ағзалардың морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Макро- және микропрепараттар бойынша балалық шақ аурулары кезіндегі органдардың морфологиялық өзгерістерін анықтау және түсіндіру қабілетін қалыптастырады; ағзалардағы морфологиялық өзгерістер негізінде балалық шақ ауруларын жіктеу; балалар ауруларының морфогенезін, асқынуларын және нәтижелерін түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Фармакология
Пән фармакологияның жалпы мәселелерін, негізгі дәрілік формаларын, оларды рецепттерде жазу ережелерін, балалардағы дәрілік заттардың бір реттік және тәуліктік дозаларын есептеуді, сонымен қатар фармакологиялық әсерлердің негізгі көріністерін және дәрілік заттардың әсер ету механизмдерін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Студенттерге ішкі ағзалардың зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтауды үйрету және клиникалық көріністерді білу мен физикальды тексеруді жүргізу негізінде жиі кездесетін аурулардың алдын ала диагнозын анықтауды үйрету, келесі кезеңдегі зертханалық және аспаптық зерттеулер әдістерін анықтауды және олардың нәтижелеріне қорытынды беруді үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Сәулелі диагностика негіздірі
Пән білім алушыларда клиникалық жағдайлардың және дәлелді медицина тұрғылары негізінде балалардағы тыныс алу, асқорыту, несеп-жыныс, тірек-қимыл, эндокринді және жүйке жүйелері бойынша сырқаттардың негізгі сәулелі синдромдарын анықтауға (рентгенограммалар, сонограммалар талдау арқылы) дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Фтизиатрия
Пән балалар мен жасөспірімдерде туберкулезді анықтауды, ағзаға микобактериялардың ену және таралу жолдарын, біріншілік туберкулездің даму патогенезін; Туберкулиндиагностиканы, диаскин тестін, оларды жүргізуге көрсеткіштерді және нәтижелерді интерпретациялау; туберкулез диагнозын верификациялау және емдеу тиімділігін бақылау үшін зертханалық және аспаптық диагностиканың негізгі және қосымша әдістерін; туберкулездің арнайы профилактикасы (БЦЖ вакцинасы, көрсеткіштер және қарсы көрсеткіштер, вакцинация мен ревакцинацияның асқынулары).
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
Берілген курс өз зерттеу тақырыбына міндетті компонент болып табылады. Курс аясында оның бекіту хаттамасын жазу, сондай-ақ этикалық комитеттің өту ережелерін оқыту жоспарлануда
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Травматология және ортопедия
Пән ең көп таралған қаңқа аурулары мен жарақаттарын диагностикалау және емдеу, клиникалық ойлау дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы пәнді аяқтағаннан кейін ортопедиялық-травматологиялық патологиясы бар пациентті тексеруге, диагностиканың сәулелі әдістерінің деректерін түсіндіруге және қолда бар құзыреттер мен өкілеттіктер шеңберінде көмек көрсетуге қабілетті болады. Пәнді оқыту дәлелді медицина принциптеріне негізделген.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Педиатриядағы сырқатнама
Стационарлық науқастың ауру тарихының схемасымен танысады. Баланың ауру тарихын жүргізуді және сапалы рәсімдеуді үйретеді. Ауру тарихының титулдық парағын толтыру, болжам, клиникалық және қорытынды диагноздарын сауатты негіздеу, кезеңді және шығару эпикризін жазу, күнделікті динамикада баланың жағдайы туралы күнделіктер жазу дағдыларын бекітеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Инфекциялық бақылау
Студенттерде ауруханаішілік инфекциялардың (АІИ) пайда болуы мен таралу заңдылықтары мен экологиялық-эпидемиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи түсінік қалыптастыру, ауруханаішілік инфекцияларға тиімді инфекциялық бақылаудың негізгі қағидаттары, Қазақстан үшін өзекті аса қауіпті инфекциялар, оның ішінде COVID-19, олардың эпизоотологиялық және эпидемиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес білімі мен дағдылары, сондай-ақ медициналық мекемелерде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Балалар инфекциясы
Пән балаларда жиі кездесетін жұқпалы ауруларды зерттейді. Балалардағы жұқпалы аурулардың негізгі белгілерін анықтауды, этиологиясы мен эпидемиологиясын түсіндіруді, жіктеуін атауды, диагностикаға қажетті зертханалық зерттеу әдістерін, емдеу тактикасын, спецификалық емес және спецификалық алдын алу әдістерін анықтауды, ошақта эпидемияға қарсы шараларды жүргізуді үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Жұқпалы аурулар
Жұқпалы науқастармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жиі кездесетін және өзекті жұқпалы аурулардың негізгі белгілері мен синдромдарын білу, алдын ала диагнозды тұжырымдау мен негіздеуді үйрену, ажырату және зертханалық-аспаптық диагностика негіздерін, терапия принциптерін, алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды меңгеру мақсатымен оқытылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар
Пән медициналық зерттеу әдістерін (сұрау, тексеру, пальпация, перкуссия, аускультация) және негізгі қосымша зерттеу әдістерін (зертханалық, функционалдық) интерпретациялау құзыреттерін қалыптастырады. Ересек халықтың ішкі ағзаларының жиі кездесетін ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және емі мәселелерін қарастырады. Медициналық ойлау, ішкі аурулардың заманауи мәселелері бойынша ғылыми әдебиеттерді оқу, коммуникативті дағдыларды қалыптастырады. Ересек тұрғындардың әлеуметтік маңызды ауруларының алғашқы профилактикасы бойынша дағдыларды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 8
-
Факультеттік хирургия
Пән жедел абдоминальды хирургияда жиі кездесетін аурулардың клиникалық белгілерін, тексеру әдістерін және емдеу тактикасын зерттейді. Жедел хирургиялық аурулар кезінде рентгендік, сонологиялық, зертханалық диагностика әдістерінің нәтижелерін дұрыс түсіндіруге көмектеседі. Аурудың клиникалық жіктелуін, дәлелді медицина тұрғысынан рационалды хирургиялық тактиканы қамтамасыз ету принциптерін ескере отырып, клиникалық ойлау дағдыларын, диагнозды тұжырымдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Балалар аурулары
Пән әртүрлі жастағы балалардағы тыныс алу, қан айналым, қан түзу, ас қорыту, зәр шығару және эндокриндік жүйелердің жиі кездесетін ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін зерттейді. Әртүрлі жастағы балалардағы түрлі ауруларда жоғары ақпарат беретін зертханалық және аспаптық диагностикалық әдістерді және оларды дұрыс талдаумен таныстырады. Аурулардың клиникалық жіктелуін ескере отырып, диагнозды негіздеу және тұжырымдау кезінде клиникалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.Дәлелді медицина тұрғысынан балалар ауруларын емдеу мен алдын алудың негізгі принциптері бойынша білім береді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 9
-
Балалар хирургиясы
Пән балалардың құрсақ қуысының және құрсақ арты кеңістіктің хирургиялық ауруларын және даму ақауларын зерттеуге бағытталған. Негізгі мақсаты - нозологияны, клиникалық көріністі анықтау, дифференциалды диагностика жүргізу, зертханалық-инструменталды зерттеу әдістерінің жоспарын тағайындау және пациентті жүргізу тактикасын анықтау. Балалар жасындағы хирургиялық науқастарды операцияға дейінгі дайындау және операциядан кейінгі емдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Онкология
Онкологиялық көмек көрсетудің ерекшеліктерін зерттейді. Ең жиі кездесетін онкологиялық аурулардың негізгі белгілері мен синдромдары, диагностикасының принциптерін зерттейді. Балалардағы онкологиялық аурулардың клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін зерттейді. Диагнозды тұжырымдайды және МКБ және TNM классификациясына сәйкес онкологиялық ауру туралы ақпаратты ашады, содан кейін зертханалық және аспаптық зерттеулердің жоспарын жасайды. Онкологиялық аурулар бойынша медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы тәртібіне сәйкес пациенттердің денсаулығын алдын алу, бақылаудың негізгі принциптерін біледі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Дерматовенерология
Пән әртүрлі жас санаттарындағы балалардағы терінің анатомиялық, физиологиялық және патологиялық ерекшеліктерін, бала жастағы тұрғындарына білікті дерматовенерологиялық көмек көрсету ережелерін зерттейді. Тері патологиясы және ЖЖБИ бар педиатриялық науқастарды емханада және стационарда диагностиканың, емдеудің, профилактиканың және реабилитацияның дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдана отырып басқару дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Хирургиядағы периоперациялық кезең
Студенттерді периоперациялық кезең ұғымымен, операциялық қауіптермен, хирургиялық араласу түрлерімен таныстыру. Хирургиялық науқастарды операцияға дейінгі және операциядан кейінгі басқарудың заманауи принциптерімен танысу. Периоперациялық кезеңдегі асқынуларды азайту шараларын жүргізу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Топографиялық анатомия
Адам денесінің жүйелері мен мүшелерінің топографиясы мен қабаттық құрылымы туралы түсініктерін дамытады. Хирургиялық дағдыларды дамытуға ықпал етеді; тіндерді ажырату және біріктіру, бас және мойын, кеуде қуысы, құрсақ қуысы және кіші жамбас мүшелеріне, сондай-ақ аяқ-қолға операциялық енулер. Алынған практикалық дағдыларды өз бетінше орындау арқылы бекітуді жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Офтальмология
Студенттерде жиі кездесетін көз ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеу әдістері, әртүрлі жастағы адамдарға жедел офтальмологиялық көмек көрсету әдістері бойынша теориялық білімдер жүйесін және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Көзді және көру қызметін тексеру әдістері. Қабақтардың, лакримальды органдардың, конъюнктиваның патологиясы. Балалық шақтағы қасаң қабықтың, көз торының және көру нервінің, көз-қимыл аппаратының, орбитаның, көру мүшесінің ісіктерінің аурулары.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Педиатриядағы шұғыл көмек
Педиатрияда жедел медициналық көмектің принциптерін және ТРИАЖ жүйесін пән зерттейді. Негізгі симптомдар мен синдромдар, шұғыл және төтенше жағдайлардың диагностикасының принциптерін жақсарту. Шұғыл жағдайлар кездегі ауырлық дәрежесін бағалау дағдыларын үйрету, дифференциалды диагностика жүргізу, диагноз қою, зертханалық аспаптық тексерістерін тағайындау, анализдерін интерпретациялау, медициналық құжаттарды жүргізу, ауруханаға жатқызуға көрсеткіштерді анықтау.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Ғылыми жұмыстарды жазу және жариялау
Ғылыми жарияланымдар мен ғылыми жұмыстарды, оның ішінде магистрлік жобаларды ресімдеу қағидаларын, баяндаманың тұсаукесері түрінде ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын зерделеу. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми ойды сауатты баяндауды, ғылыми жарияланымдар мен жұмыстарды ресімдеу талаптары мен стандарттарын сақтауды өз зерттеулерінде де, ғылыми әдебиеттерді сыни талдауда да үйренеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Амбулаториялық-емханалық педиатрия
Білім алушы/бакалавр амбулаториялық жағдайда балаларға алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша кәсіби құзыреттерге ие. Денсаулық топтарына жататындығы бойынша балалардың денсаулық жағдайын бағалайды. ӘҮПҮ бағдарламасы бойынша жас балаларға патронаж жүргізе алады. Балалар мен жасөспірімдерді профилактикалық медициналық тексеру, скрининг, иммунопрофилактика және клиникалық тексеруді ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді. Негізгі құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Наркология
Пән наркологиялық ауруларды зерттейді. Аурулардың патогенезі, клиникалық көрінісі, диагностикасы, емі, алдын алу, сондай-ақ есірткі және психотроптық заттарды қолданудың алғышарттары мен салдары мәселелері қарастырылады. Пән әртүрлі психоактивті заттарды қолданудың клиникалық көріністерін бағалау және тәуелділікпен ауыратын науқастарда клиникалық диагноз қою дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Психиатрия
Пән балалар - жасөспірімдер мен ересектер контингентіндегі науқастардың психикалық жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады, жиі кездесетін психопатологиялық симптомдар мен синдромдарды үйренеді, негізгі экзогендік, эндогендік және психогендік бұзылыстарды, олардың клиникалық көріністерін, диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың негізгі әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Сот медицинасы
Пән сот-медициналық сараптама объектілерінің морфогенезін; адам өлімін анықтаудың құқықтық және медициналық аспектілерін; өлімнің басталу мерзімін, жарақаттардың пайда болу ретін және ретін белгілеуді, сот-медициналық сараптама объектілерін зерттеудің негізгі әдістерін, тергеу әрекеттері мен сот ісін жүргізуге маман ретінде тартылатын дәрігердің ККқұқықтары, міндеттері мен жауапкершілігін; - мәйітті оқиға орнында қарау және биологиялық шығу тегінің заттай айғақтарымен жұмыс істеу ережелерін; сот-медициналық сараптама өндірісін ұйымдастыру және құқықтық реттеу принциптері және олардың құжаттамасына қойылатын талаптарды оқытады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Балалар неврологиясы
Пән неврологиялық патологиясы бар науқастарда неврологиялық статус деректерін, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің мәліметтерін талдау және синтездеу арқылы диагноз қою, емдеу жоспарын құру сияқты клиникалық дағдыларды қалыптастырады. Жүйке жүйесінің қабыну, тамырлық, жарақаттық, генетикалық аурулары зерттеледі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Педиатриядағы ЭКГ
Студенттерде ЭКГ сараптамасы үшін қажет электрофизиологиялық заңдылықтарының анық түсінігін дамытады. Стандартты электрокардиограмманы түсіру әдістемесімен таныстырады. Студенттерге балалардағы және жасөспірімдердегі қалыпты және патологиялық жағдайдағы ЭКГ-ны сараптамасын жүргізуге, жүректің жүрекшелер мен қарыншаларының гипертрофиясындағы, миокардтың түрлі зақымдалуы кезіндегі негізгі ЭКГ критерийлерін анықтауды үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Балаларды оңалту
Сау және науқас адамның денесіне оңалту іс-шараларының клиникалық-физиологиялық әсері мен емдік әсер етуде оңалту әдістерін зерделеу; кешенді емдеуде, науқастарды қалпына келтіруде және аурулардың алдын алуда оңалту емдеу әдістерін негізді қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Балалар гинекологиясы
Модуль балалар және жасөспірімдер гинекологиясының өзекті мәселелерін ашады. Пән қыз балалардың жыныстық дамуын, қалыпты етеккір қызметінің қалыптасуын, балалар мен жасөсіпірмдердегі түрлі гинеологиялық аурулардың этиопатогенезінің механизмін, репродуктивті қызметті сақтауға мүмкіндік беретін алдын алу және реабилитация принциптерін оқытады. Қыз балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі гинекологиялық ауруларының заманауи тесеру әдістері мен емдеу жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Менеджмент-бұл кәсіби дайындалған менеджерлер мақсаттар қою және оларға жету жолдарын әзірлеу арқылы ұйымдарды құратын және басқаратын интеграциялық процесс. Менеджмент процесі кезеңдер, негізгі қызмет салалары, басқару функциялары бойынша қарастырылады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Анестезиология және реаниматология
Студенттерге балалардағы жансыздандыру әдістерін оқытады, педиатриядағы жансыздандыру әдістерінің ерекшеліктерімен таныстырады. Ағзаның жарақатқа реакциясын болдырмау, сондай-ақ оның бұзылған функцияларын қалпына келтіру арқылы емдеудің немесе хирургиялық оталардың барлық кезеңдерінде педиатриялық науқастардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін тәжірибелік дағдыларды қолданады. Педиатрияда анестезия кезінде жиі кездесетін асқынулардың диагностикасы, емдеу тактикасы және алдын алу бойынша білімді кеңейту және практикалық дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Педиатрия
Пән зат алмасу ауруларын, дәнекер тінінің диффузды ауруларын, орфандық, онкогематологиялық, сонымен қатар жиі кездесетін генетикалық патологияларды зерттеуге бағытталған. Қазіргі заманғы инновациялық диагностикалық әдістерге, осы нозологияларды дифференциалды диагностикалау алгоритмдеріне үйретеді. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық хаттамаларына сәйкес зерттеу, емдеу және алдын алу жоспарын құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 8
-
Денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру
Азаматтардың денсаулығын қорғаудың ерекшеліктерін, принциптері мен ұйымдық-құқықтық негіздерін , медициналық сақтандыру жүйесін дамытуды, Денсаулық сақтау жүйесін басқару негіздерін зерделеу, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің дамуын, бар проблемалар мен оларды шешу жолдарын талдау негізінде денсаулық сақтау жүйесі мен медициналық ұйымдарды басқару үшін оңтайлы шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін білім, Дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Акушерия
Пән жүктілік, босану және босанудан кейінгі кезең физиологиясынының негізгі процесстерін, жиі кездесетін акушерлік ауруларының диагностикасы мен емі кіреді. Классификация бойынша диагноз қою, дифференциалды диагностика жүргізу, тексеру жоспарын тағайындау, жүктілікті жүргізу және босандыру тактикасын тандау, оперативті емге көрсеткіштерді анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәні студенттердің тілдік құзыреттілігін қалыптастыруды, шетел тілін кәсіби қызметтің, ғылыми-практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, ғылыми-тәжірибелік жұмыста, білім беру саласында қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз етуді көздейді. ғылыми әдебиеттерді аудару, шет тілін пайдалана отырып, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас деңгейін арттыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Оториноларингология
Пән пациенттің жасына байланысты құлақ және жоғарғы тыныс жолдарының патологиясы бар науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу және диспансерлеуге қатысты білім алушыларда теориялық және практикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Пән ЛОР мүшелерінің патологиясын диагностикалау мен емдеудің арнайы әдістерін зерттейді: өткір, созылмалы, мұрын, жұтқыншақ, көмей және құлақтың ерекше аурулары.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы интеграцияланған, пәнаралық білім саласы ретінде. Басқару психологиясының негізгі міндеттері. Басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері. Тұлға басқару объектісі ретінде. Тұлғаның әлеуметтік рөлі және әлеуметтік мәртебесі. Топтық процестерді басқару психологиясы. Топ басқару объектісі ретінде. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климаттың табиғаты. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Көшбасшылық стильдері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Кәсіби қызметтегі Стресс.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Балалық шақтағы емдік тамақтану
Пән емдік тамақтанудың негізгі қағидалары мен қасиеттерін, әртүрлі жастағы балаларда кездесетін патологиясына қарай (алиментарлық тәуелді жағдайларда, тағамдық аллергияда, жүрек-қантамыр, ас қорыту, зәр шығару жүйелері ауруларында, семіздік, қант диабеті кезінде және т.б.) диеталық тамақтануды тағайындауды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Балалар фтизиатриясы
Пән балалар мен жасөспірімдердегі латентті және белсенді туберкулез ағымының ерекшеліктерін, асқынуларын зерттейді. Туберкулездің дифференциалды диагностикасын жүргізуді, туберкулинді сынамалардың нәтижелерін сараптауды, туберкулез диагнозын дәлелдеу үшін зертханалық және аспаптық диагностиканың негізгі және қосымша әдістерін жүргізуді, емдеу тиімділігін қадағалауды, диспансерлік бақылауды үйретеді.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Неонатология
Пән ҚР-да неонатологиялық қызмет пен перинаталдық көмектің жұмысын ұйымдастыру білімін, іскерлігі мен дағдыларын; перинаталдық және неонаталдық кезеңнің физиологиясы мен патологиясын қалыптастырады.; бастапқы реанимациялық көмек көрсету, қарқынды және қолдаушы терапия, оттегі терапиясы, фототерапия, емдік гипотермия, инфузиялық терапия және (немесе) парентеральді тамақтану, бекітілген клиникалық хаттамаға сәйкес диагностика мен емдеуге сәйкес емдеу дағдыларын жетілдіруге негізделген.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Педиатриядағы емханалық іс-шара
Білім алушы/интерн баланы клиникалық тексеру әдісін және патологиялық ауытқуларды анықтауды меңгерген; соматикалық ауруларды емдеу және алдын алу жұмыстарын жүргізеді; 0-ден 5 жасқа дейінгі БЖАЫЖ бағдарламасы бойынша науқас баланың жағдайын жіктейді, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтайды, амбулаториялық кезеңде медициналық құжаттаманы есепке алу және есептілік жүргізу дағдыларын көрсетеді. Медициналық ақпараттық жүйелермен жұмыс істей біледі.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 8
-
Интенсивті терапия және реанимация
Педиатриядағы интенсивті терапия әдістері мен күрделі жағдайларда теориялық білім мен практикалық дағдыларды толық көлемде үйрету, шұғыл жағдайларды дер кезінде диагностикалау және шұғыл көмек көрсету дағдыларын дамыту. Моральдық-этикалық нормаларға, медициналық этика мен деонтологияға сәйкес балалар анестезиолог-реаниматологының тәжірибесінде стандартты емес жағдайларда өз бетінше шешім қабылдауға дайындайды. Жіті респираторлық жетіспеушілік кезінде жоғарғы тыныс жолдарының өткізгіштігін қамтамасыз ететін негізгі және кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясын, әртүрлі шок түрлерінде қарқынды терапия алгоритмдерін, улану кезінде шұғыл көмек көрсетуді, әртүрлі ауыр жағдайларда қарқынды терапияны үйрету.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Стационардағы балалар аурулары
Стационар жағдайында балалар жасындағы ауруларды емдеу ерекшеліктерін, республикалық хаттамаға сәйкес науқастарды жүргізуді, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген емдеумен жұмысты зерделейді. Халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, тиімді, қауіпсіз емдеу үшін клиникалық көріністерді, балалардағы тыныс алу органдарының, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, зәр шығару, гемопоэтикалық және эндокриндік жүйелердің диагностикасын және ажырату диагностикасын зерттей отырып, балаларға стационарлық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 9
-
Балалардағы инфекциялық арурулар
Пән балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностика жүргізу, жіктеуге сәйкес диагноз қою мақсатында оқытылады. ҚР ДСМ-ның клиникалық хаттамаларына сәйкес тексеру, емдеу және алдын алу жоспарын жасау, шұғыл көмек көрсету, жүргізілетін терапияның тиімділігін бағалау, профилактиканың спецификалық емес және спецификалық әдістерін жүргізу, ошақта эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 5
-
Педиатриядағы жедел жәрдем
Балалардағы шұғыл жағдайларда клиникалық көрсеткіштердің ерекшеліктерін оқыту, шұғыл жағдайларда дифференциалды синдромалды диагностика жүргізу. ХАК классификация бойынша шұғыл жағдайларда диагноз қою және зертханалық-аспаптық зерттеулердің жоспарын құру.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Балалар жасындағы хирургиялық аурулар
Пән балалардағы хирургиялық ауруларды игеруге бағытталған. Негізгі мақсаты – интерндерге нозологияны, клиникалық көріністерді анықтауға, дифференциалды диагностика жүргізуге, зертханалық және аспаптық әдістерді тағайындау арқылы зерттеу жоспарын құруға, науқасты одан әрі жүргізу тактикасын анықтауға, жедел медициналық көмек көрсетуге және емдеу-диагностикалық шараларын жүргізуге үйрету.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 4
-
Педиатриядағы клиникалық фармакология
Пән студенттердің фармакокинетика, фармакодинамика, жағымсыз дәрілік реакциялардың көріністерін ескере отырып, дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі бойынша негізгі деректерді пайдалана отырып, ұтымды фармакотерапия жүргізу үшін тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды таңдау және оларды мөлшерлеу режимдерін қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Балалар травматологиясы
Пән балалардағы травматологиялық және ортопедиялық ауруларды игеруге бағытталған. Негізгі мақсаты – интерндерге нозологияны, клиникалық көріністерді анықтауға, дифференциалды диагностика жүргізуге, зертханалық және аспаптық әдістерді тағайындау арқылы зерттеу жоспарын құруға, науқасты одан әрі жүргізу тактикасын анықтауға, жедел медициналық көмек көрсетуге және емдеу-диагностикалық шараларын жүргізуге үйрету.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Дүние танымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарының қалыптасуы негізінде Болашақ маманның жеке басының әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз ететін жалпы құзыреттілік жүйесін қалыптастырады.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту.
- Өз өмірі мен кәсіби қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді.
- Өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі әлемде ұтқырлыққа, сыни ойлауға және физикалық өзін-өзі жетілдіруге қабілетті тұлғаны қалыптастырады.
- Ортақ, үнемі дамып отыратын және жаңартылып отыратын біліммен қатар, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету, интеграциялау және қолдану. Қазіргі кәсіби ортада өзекті және сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды өмір бойы дамытады.
- Балалармен және олардың ата-аналарымен кәсіби өзара қарым - қатынас орнату, қосымша ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды көрсету.
- Ауруды диагностикалау, емдеу және алдын алуға бағытталған, сәйкес және тиімді болып саналатын шараларды қамтитын, дәлелді медицина тарапынан жоғарғы санатты, пациент-орталықтандырылған күтім көрсетуді қамсыздандыру.
- Педиатриялық көмек көрсету барысында балалармен және олардың ата-аналарымен өзара қарым- қатынас орнату кезінде, кәсіби міндеттерін аса ыждахаттылықпен орындау. Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін диагностика мен емдеудің ең тиімді әдістерін қолдана алады. Баланың құқығын және мүддесін қорғау үшін кәсіби этикалық принциптерге адалдығын көрсетеді.
- Үздіксіз тұлғалық және кәсіби даму үшін, өмір бойы тұрақты білім алу және үнемі өзін-өзі бағалаудың негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін керекті қассиеттерді көрсету.
- Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы заңнамалық және нормативтік базасы шеңберінде өз әрекеттері үшін жауапкершілікті түйсіну және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін өз тәжірибесінде оларды қолдану.
- Ғылыми ақпарат көздерінен емдеу және диагностиканың тиімді әдістерін іздеу және бағалау қабілетін көрсету, пациенттерді емдеу және диагностикалауда дәлелді медицина принциптерін қолдану, емдеудің, аурудың алдын алудың жаңа жоғары тиімді әдістерін сыни тұрғыдан бағалау және енгізу, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу, ғылыми жұмыс түрі бойынша өз зерттеулерінің нәтижелерін рәсімдеуді көрсету.