6B10116 Педиатрия в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар, толыққанды кәсіби қызметке дайын педиатрия бейіндегі дәрігер-медицина магистрін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Химия
Адам ағзасындағы химиялық процестер, биологиялық сұйықтықтардағы заттардың сандық құрамын анықтау және медициналық ерітінділерді дайындау үшін концентрация түрлері, медицинада қолданылатын органикалық қосылыстардың биологиялық рөлі туралы іргелі білімді қалыптастыру. Қолдану дағдыларын қалыптастыру ауруларды диагностикалау және емдеу үшін сапалық және сандық талдаудың негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері
Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық, ғылыми білімдер мен тұрақты дамуға сүйене отырып, дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, экологиялық мәселелерді қарастыру кезінде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздестіру және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулер жүргізу және түсіндіру: мәліметтерді жинау, ақпаратты талдау және табиғи жүйелерді зерттеуде экологиялық әдістерді қолдану дағдылары; қоршаған ортаның ластануы және олардың адам ағзасына әсерімен байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық, қаржылық-экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер
Экономикалық, қаржылық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білім негізінде өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, қазіргі әлемдегі ұтқырлық және сыни ойлау үшін қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, қаржылық ,құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеудің жалпы құзыреттері; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және экономика негіздері
Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Медициналық білімді, моральдық және моральдық аспектілерді, дәрігердің кәсіби қызметін, денсаулық сақтауды ұйымдастыруды және емдеу-қорғау режимін қалыптастыру. Пайдалану дағдыларын қалыптастыру қауіпсіз күтім, пациенттермен, әріптестермен, отбасы мүшелерімен тиімді қарым-қатынас. Медициналық құқықты, пациенттердің құқықтарын білу, заңды жауапкершілік, Қазақстан заңнамасын сақтау, өзін-өзі бақылауды дамыту, кәсіби дағдылар мен құзыреттілікті үздіксіз жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардағы қалыпты тірек-қимыл аппараты және терісі
Интеграцияланған пән: балалардағы тірек-қимыл аппаратының құрылымын және латын терминологиясын игере отырып, анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктер туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы тірек-қимыл жүйесіндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты жүйке жүйесі мен сезім мүшелері (есту және тепе-теңдік, көру)
Интеграцияланған пән: балалардағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктер, жүйке жүйесі және сезім мүшелері туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдарды (анатомия, физиология, гистология) қолдана отырып, балалардағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелеріндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты жүрек-қантамыр жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктер, жүрек-тамыр жүйесі туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы жүрек-қантамыр жүйесіндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардағы қалыпты қан мен лимфа
Интеграцияланған пән: қан мен лимфа жүйесінің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы қан және лимфа жүйелеріндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микробиология және иммунология
Микроорганизмдердің морфофизиологиясы мен генетикасы, этиопатогенезі, иммунитеті, зертханалық диагностикасы, профилактикасы туралы білімді қалыптастырады, кейіннен Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын сақтай отырып, иммундық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен диагностикасының иммунологиялық әдістерінің дағдыларын түсінуге ықпал етеді. Ауруларды диагностикалау және емдеу үшін нәтижелерді бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардағы қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйелер
Интеграцияланған пән: балалардағы ас қорыту органдары мен эндокриндік жүйенің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйедегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардағы қалыпты респираторлы жүйе
Интеграцияланған пән: балалардағы тыныс алу органдарының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы тыныс алу мүшелеріндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалық қызмет және биостатистика
Интеграцияланған пән: медицинадағы жобалық менеджменттің әдістері мен құралдары, диагностика мен емдеуді талдау үшін медициналық-биологиялық зерттеулерде сипаттамалық Статистика әдістерін және гипотезаны тексеру теориясын қолданудың практикалық дағдылары, сондай-ақ үлгілерді анықтау және тәуекелдерді болжау үшін жасанды интеллектті пайдалана отырып статистикалық деректерді өңдеу туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникаға кіріспе
Науқастарға күтім жасауды, медициналық процедураларды орындауды, құжаттаманы жүргізуді, коммуникативтік дағдыларды дамытуды және этикалық нормаларды түсінуді, инклюзия қағидаттарын сақтауды, сапалы күтімді қамтамасыз етуді және ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасын сақтауды қоса алғанда, медициналық мекемелерде жұмыс істеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардағы қалыпты несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы несеп-жыныс жүйесі мүшелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия және коммуникация нормалары қағидаттарының дағдыларын қалыптастырады. Биомедициналық ғылымдар (анатомия, физиология, гистология) білімін пайдалана отырып, балалардағы генитурарлық жүйе мүшелеріндегі анатомиялық, гистологиялық құрылымның, физиологиялық процестердің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биохимия
Ферменттердің функционалды ұйымдастырылуы, метаболизмдегі мембраналардың рөлі, заттардың тасымалдану механизмдері, дәрумендер және олардың биологиялық рөлі, энергия алудың анаэробты жолдары, катаболизм, көмірсулар, липидтер мен ақуыздар алмасуы, сондай-ақ ақуыз алмасуының көрсеткіші ретінде азотты тепе-теңдік ұғымы туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау және емдеу үшін нәтижелерді бағалау негізінде ғылыми білім мен дағдыларды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың патологиядағы ас қорыту және эндокриндік жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы жүрек-қантамыр жүйесінің семиотикасы, синдромологиясы, физикалық зерттеу әдістері, этиологиясы, патогенезі және морфогенезі бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина принциптерін және пациентке бағытталған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы хирургия
Алғашқы хирургиялық көмекті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру: аспетика және антисептика; жарақаттар, күйіктер және оларға көмек көрсету; жаралар мен жара процесі және хирургиялық тігістердің түрлері; қан кету, қан жоғалту және оларға көмек көрсету; хирургиядағы жергілікті және аймақтық ауырсынуды жеңілдету, жалпы анестезия; хирургиядағы этика және деонтология мәселелері; ауруханаға жатқызу мәселелері. Алынған білім медициналық практикада: диагностиканы дұрыс жүргізуге және хирургиялық науқастардың жағдайын бағалау, хирургиялық көмек көрсету үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Тексеру әдістері, аурудың белгілері мен синдромдары, диагноз қою принциптері туралы дағдыларды қалыптастырады. Этика, деонтология, инклюзия нормаларының қағидаттарын, сондай-ақ медициналық құжаттаманы жүргізу негіздерін және өзін-өзі бақылау мен жетілдіруді ескере отырып, амбулаториялық жағдайда тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді сақтайды. Жасанды интеллектті қолдана отырып, өзінің кәсіби қызметінде заманауи зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардағы патологиядағы тірек-қимыл аппараты және терісі
Интеграцияланған пән: Семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері, этиопатогенез, тірек-қимыл аппараты мен терінің морфогенезі мәселелері бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина және пациентке бағытталған тәсіл қағидаттарынан ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы патология
Интеграцияланған пән: ең көп таралған ауруларды диагностикалау үшін жалпы патологиялық процестердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастырады. Клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдыларын, макро - және микропрепараттарды сипаттауды, түрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуге ықпал етеді. Жасанды интеллектті пайдалана отырып, медициналық технологияларды дамытуға, медициналық бейнелерді өңдеуге, ауруларды емдеуге жәрдемдеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардағы патологиядағы респираторлы жүйе
Интеграцияланған пән: балалардағы семиотика, синдромология, физикалық тексеру әдістері, тыныс алу жүйесінің этиопатогенезі және морфогенезі бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина принциптерін және пациентке бағытталған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың патологиядағы жүрек-қантамыр жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы жүрек-қантамыр жүйесінің семиотикасы, синдромологиясы, физикалық зерттеу әдістері, этиологиясы, патогенезі және морфогенезі бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина принциптерін және пациентке бағытталған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар неврологиясы
Нейроваскулярлық, нейромускулярлық, демиелинизациялық және дегенеративті ауруларды диагностикалау дағдыларын қалыптастырады. Заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде неврологиялық науқастарға диагностика, емдеу, профилактика, диспансерлік бақылау, оңалту, медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету дағдыларын меңгереді. Этика, деонтология, тиімді коммуникация, клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицинаны пайдалану, шұғыл көмек көрсетеді және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау заңнамасын сақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гигиена және эпидемиология
Интеграцияланған пән: Оқу процесінде қоршаған ортаның әртүрлі факторларын гигиеналық нормалаудың принциптері мен ерекшеліктері туралы дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.Өз қызметін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады. Биорискаларды бағалау үшін педиатриялық қызметте профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді. Санитарлық-гигиеналық режим мен еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сәулелік диагностика негіздері
Жасанды интеллект: рентгенография, ультрадыбыстық, КТ, МРТ, радиоизотоптық және интервенциялық диагностика, бейнелерді интерпретациялау қағидаттарының дағдыларын игеру, радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасы заңнамасын сақтау, клиникалық ойлауды дамыту және этикалық стандарттарды ескере отырып, пациентке бағдарланған тәсілді қолдану сияқты сәулелік диагностика және бейнелеудің заманауи әдістері бойынша білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың патологиядағы жүйке жүйесі және сезім мүшелері (есту және тепе-теңдік, көру)
Интеграцияланған пән: Семиотика, синдромология, физикалық зерттеу әдістері, этиопатогенез, жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің патологиялық процестерінің морфогенезі негіздері бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина принциптерін және пациентке бағытталған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігі дағдыларын игереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Топографиялық анатомия мен оперативтік хирургия
Клиникалық ойлаудың анатомиялық негіздерін және негізгі хирургиялық әдістердің негізгі дағдыларын қалыптастыру: адам денесінің қабатты құрылымының жалпы принципі; нақты аймақтардың топографиялық анатомиясы; ішкі органдардың, талшықты кеңістіктердің, тамыр-жүйке түзілімдерінің, сүйектер мен ірі буындардың клиникалық анатомиясы; балалардағы ағзалардың құрылымының, формасы мен орналасуының жас ерекшеліктері; негізгі хирургиялық әдістерді қолдану арқылы орындау техникасы жалпы хирургиялық және мамандандырылған құралдар; этика және деонтология мәселелері. Кәсіби қызметте педиатр диагнозды негіздеу, патологиялық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және анатомиялық-хирургиялық мәселелерді шешу үшін алынған топографиялық анатомиялық білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың патологиядағы несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы семиотика, синдромология, физикалық тексеру әдістері, этиопатогенез, несеп-жыныс жүйесінің морфогенезі бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина және пациентке бағытталған тәсіл қағидаттарынан ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Зерттеу жүргізу кезінде емдеу нәтижелерін бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардағы патологиядағы қан мен лимфа жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы семиотика, синдромология, физикалық тексеру әдістері, этиопатогенез, қан және лимфа жүйесінің морфогенезі бойынша іргелі білімді қалыптастырады, дәлелді медицина және пациентке бағытталған тәсіл қағидаттарынан ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгереді. Бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хирургиялық аурулар негіздері
Хирургиялық патологияны диагностикалау, шұғыл көмек көрсету, пациенттерді басқару тактикасын таңдау және ауруханаға жатқызу көрсеткіштері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Емдеу мен оңалтудың заманауи технологияларын қолдану, этика мен деонтологияны сақтау, тиімді коммуникация, дәлелді медицинаны пайдалана отырып клиникалық диагнозды тұжырымдау және Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде міндеттерді орындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық сақтау және дәлелді медицина негіздері
Интеграцияланған пән: Халықтың денсаулығын сақтау саясаты, денсаулық сақтау құрылымдарының қызметі, медициналық көмек түрлері, Нормативтік-құқықтық аспектілер, этика және деонтология бойынша білімді қалыптастырады. Дәлелді медицина қағидаттарын, пациент-орталықтандырылған тәсілді, биорискіні бағалау үшін педиатриялық қызметте алдын алу негіздерін және сауықтыру іс-шараларын меңгереді.Денсаулық сақтау ұйымдарында қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим және еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Балалар травматологиясы және ортопедиясы
Балалардағы травматикалық және ортопедиялық патологияны диагностикалау, шұғыл көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Ғылыми принциптерге негізделген басым зерттеулер диагностикалаудың, емдеудің және оңалтудың жаңа технологиялары мен әдістерін дамытуға ықпал етеді. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде өз қызметін тұрақты жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология және медициналық генетика
Интеграцияланған пән: метаболикалық процестерді, жасушалардың құрылымын, олардың полиморфизмін, олардың құрылымы мен функцияларының өзара байланысын диагностикалауға, емдеуге, балалық шақтағы ең көп таралған ауруларды динамикалық бақылауға бағытталған іргелі білім беру және ғылыми білімді қалыптастырады. Тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің үлкен деректерін өңдеуді және талдауды қоса алғанда, жасанды интеллектті қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жұқпалы аурулар
Жұқпалы аурулар туралы білімді қалыптастырады, клиникалық микробиологиямен және иммунологиямен байланысты зерделейді, диагностика, фармакотерапия, инфекциялардың алдын алу әдістерін игереді. Денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, эпидемиологиялық қауіпсіздік нормаларын сақтау дағдыларын дамытуға, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес міндеттерді сапалы орындауға және медициналық құжаттаманы жүргізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Клиникалық фармакология
Ауруларды емдеу және алдын алу үшін тиімді және қауіпсіз дәрілерді таңдаудың клиникалық-фармакологиялық тәсілі туралы білімді қалыптастырады, дәрілік терапияны фармакологиялық талдау және сараптау дағдыларын сақтайды, клиникалық ұсынымдар мен ғылыми зерттеулер негізінде дәрілік формулярды әзірлеу, шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсетуді қамтамасыз ету және емдеудің тиімділігін талдау үшін практикалық қызметте дағдыларды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар аурулары негіздері
Балалардағы аурулар туралы білімді қалыптастырады, этика мен деонтологияны, тиімді қарым-қатынасты, клиникалық диагнозды тұжырымдауды, дәлелді медицинаны қолдануды, медициналық құжаттаманы жүргізуді, педиатриядағы диагностика тиімділігі мен емдеу нәтижелерін талдауды ескере отырып, балаларды диагностикалау, фармакотерапия және жүргізу тактикасы әдістерінің дағдыларын сақтайды. Балалар денсаулығын сақтау саласында ұйымдастыру, басқару қағидаттарын сақтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Балалар фтизиатриясы
Балалардағы туберкулезді диагностикалау әдістері, фармакотерапия және алдын алу негіздері бойынша пәнді оқу кезінде ғылыми принциптерді қолдану негізінде білімі бар. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде өз қызметін тұрақты жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Акушерия және гинекология негіздері
Денсаулық сақтауды ұйымдастыру, отбасын жоспарлау, дәлелді медицина негізінде контрацепция әдістерін қолдану, ғылыми принциптер, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және дамыту дағдыларын қалыптастырады. Жасанды интеллект көмегімен медициналық технологияларды, диагностика әдістерін және емдеу әдістерін дамытуға ықпал етеді. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастырады, Қазақстан Республикасының денаулық сақтау заңнамасын сақтайды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Балалар оторинолорингологиясы және офтальмологиясы
Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс істеу принциптері бойынша білімі бар ауруханаға дейінгі кезеңде оториноларингологиялық, офтальмологиялық науқастарға диагностика, емдеу, профилактика, диспансерлік бақылау, оңалту, медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсетудің заманауи әдістері негізінде дағдыларды меңгереді. Этика, деонтология, тиімді коммуникация, клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицинаны пайдалану, шұғыл көмек көрсету және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау заңнамасын сақтайды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар психиатриясы, наркологиясы
Этиология, патогенез, сыни жағдайлар клиникасы, олардың клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименттік-психологиялық зерттеу, терапия принциптері, психофармакотерапия және жас ерекшеліктері бойынша білімі бар; әріптестерімен және әріптестерімен кәсіби қарым-қатынас орнатады. Балалардағы психикалық бұзылуларды диагностикалау мен емдеудің медициналық технологиялары мен әдістерінің дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады, ғылыми және клиникалық ортада ауызша және жазбаша қарым-қатынас жүргізу үшін Кәсіби шет тілін меңгеру, заманауи ақпараттық көздер мен технологияларды пайдалана отырып,қызметті үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиникалық патоморфология және сот медицинасы
Жиі кездесетін аурулар мен төтенше жағдайлардың тіршілік кезінде және өлімнен кейінгі патологиялық диагностикасы. Патологиялық анатомиялық аутопсия, хаттама, эпикриз. Диагнозды тұжырымдау, диагноздарды салыстыру. Биопсияны зерттеуге материал алу ережелері, патогистологиялық қорытынды. Заңнама шеңберінде сот-медициналық сараптаманың іс жүргізу, ұйымдастырушылық негіздері. Зорлық-зомбылық және зорлықсыз өлімнің әртүрлі белгілері бар мәйіттерді қарау. Өлім себебін кодтау, өлім туралы медициналық куәлікті толтыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шұғыл медициналық көмек
Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде шұғыл көмек саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастырады, сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз етеді, шұғыл медициналық көмек қағидаттарын қолданады, медицинаның әртүрлі салаларындағы шұғыл жағдайларды диагностикалайды, этиканы, деонтологияны және инклюзия қағидаттарын сақтай отырып тиімді коммуникация жасайды, денсаулық сақтауды цифрландыру шеңберінде көмек көрсету процестерін құжаттайды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Ішкі аурулар негіздері
Жүйе органдарының аурулары туралы білімді қалыптастырады, этика мен деонтологияны, тиімді коммуникацияны, клиникалық диагнозды тұжырымдауды, дәлелді медицинаны қолдануды, медициналық құжаттаманы жүргізуді, диагностика тиімділігі мен емдеу нәтижелерін талдауды ескере отырып, диагностика, фармакотерапия және пациенттерді басқару тактикасы әдістерінің дағдыларын сақтайды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Шұғыл педиатрия
Балаларда шұғыл медициналық көмек көрсету принциптерін зерттейді. Жедел және шұғыл медициналық көмек көрсетудің нормативтік-құқықтық актілерін меңгерген. Науқас баланы клиникалық тексеру және ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл жағдайларды диагностикалау дағдыларын қалыптастырады. Науқастың мәселелерін шешуде топтық жұмыста тиімді байланыс орнатады. Өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби өсу бойынша үнемі дамып отырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
ҚР заңнамасы шеңберінде денсаулық сақтау маманының басқарушылық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Менеджмент қағидаттарын игеру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, басқарушылық шешімдер қабылдау, қызметтің тиімділігін талдау, командалық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету, цифрлық технологияларды енгізу, тиімді коммуникация, өзін-өзі жетілдіру және денсаулық сақтауда тұрақты кәсіби даму.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Электрокардиография мен эхокардиографияны интерпретациялау
Жүрек-қан тамырлары ауруларын диагностикалау үшін ЭКГ және ЭхоКГ түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Физикалық зерттеу әдістерін қолдану және нәтижелерді талдау. Этика, деонтология және пациенттермен тиімді байланыс. Диагностика мен емдеуді жақсарту үшін жасанды интеллектті пайдалану, электрондық құжаттамамен жұмыс істеу, кәсіби қызметті үздіксіз жетілдіреді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Клиникалық аллергология, иммунология
Озық технологияларды, науқастарды басқару тактикасын қолдана отырып, балаларда жиі кездесетін аллергиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің практикалық аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау, науқастардың алдын алу, оңалту және динамикалық бақылау, диспансерлеу, денсаулық сақтау саласындағы білімін қалыптастырады. Аллергология және иммунология саласындағы зерттеу және қарым-қатынас дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект және цифрлы медицина
Медицина мен денсаулық сақтаудағы цифрлық технологиялар, медициналық ақпаратты өңдеудің заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдары туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Дәрігердің кәсіби қызметіндегі ақпараттық ағындарды, телемедициналық қызметтерді, диагноз қою үшін жасанды интеллектті, препаратты тағайындаудың дұрыстығын тексеруді, ресурстар мен медициналық деректерге қол жеткізуді қолдана біледі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар эндокринологиясы
Озық технологияларды, науқастарды басқару тактикасын қолдана отырып, балаларда жиі кездесетін эндокриндік ауруларды диагностикалау және емдеу туралы білімді қалыптастыру. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау, науқастардың алдын алу, оңалту және динамикалық бақылау, диспансерлеу, денсаулық сақтау саласындағы білімін қалыптастырады. Эндокринология саласындағы зерттеу және қарым-қатынас дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар дерматовенерологиясы
Балалардағы тері ауруларын диагностикалау әдістері, фармакотерапия және алдын алу негіздері принциптерді қолданып білімін қалыптастырады. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, еңбек және қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби міндеттерді сапалы орындайды, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастырады және Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде өз қызметін тұрақты жетілдіреді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фармакология және рецептура негіздері
Интеграцияланған пән: Педиатриядағы дәрілік заттардың фармакодинамикасы мен фармакокинетикасы, олардың жіктелуі, әсері, көрсетілімдері, қарсы көрсетілімдері, жанама әсерлері, дозалануы және рецептілерді латын тілінде ресімдеу ережелері туралы базалық білімді қалыптастырады, кейіннен жедел көмек көрсету және дәлелді медицина негізінде ұтымды терапияны таңдау дағдыларына ықпал етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар жасындағы ауруларды саралап жүргізу
5 жасқа дейінгі балалар өлімін төмендету жөніндегі іс-шаралар бойынша бастапқы белгілер және белгіленген тәртіппен көмек көрсету қағидаттарын меңгеру дағдыларды қалыптастырады. Жөтел және тыныс алу қиындықтары, диарея, безгегі, тамақ ауруы, тамақтанудың бұзылуы және амбулаториялық анемиямен ауыратын балаларды басқару принциптерін зерттейді. Алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде жаңа туған нәрестелер мен сәбилердің проблемаларына сыни талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Клининикалық эпидемиология
Дәлелді медицинаны пайдалана отырып, клиникалық-эпидемиологиялық зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Тәуекел факторларын ерте диагностикалау, анықтау және жою. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру: мақсат қою, әдістерді таңдау, деректерді жинау және талдау, нәтижелерді ұсынады. Қоршаған ортаның әсерін бағалау, профилактикалық және санитарлық-ағарту іс-шараларын жүргізеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педиатриядағы реабилитология және спорт медицинасы
Қазіргі заманғы әдістер мен ғылыми деректер негізінде балалар пациенттерін диагностикалау, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау және оңалту практикалық аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Пациенттермен тиімді қарым-қатынас, өзін-өзі бақылау, қолдау. Терапияда зерттеу дағдыларын игеру, диагностика мен емдеуді жақсарту үшін озық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Онкология және радиология
Медициналық бейнелерді алу әдістерін қалыптастыру, сәулелік диагностика онкология бөлімшесінің жұмысын ұйымдастыру. Заманауи технологияларды, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалану. Ісіктер мен ісік емес ауруларға сәулелік терапияны қолдану, емдеу курсын жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Этиканы, деонтологияны, санитарлық режимді және еңбек қауіпсіздігін сақтайды. Өзін-өзі бақылау дағдыларын дамыту және кәсіби міндеттерді үздіксіз жетілдіреді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі акушерия және балалар гинекологиясы
Develops effective medical, social and emergency care for children at the pre-hospital stage based on modern methods and scientific data for the diagnosis, treatment and follow-up of gynecological patients, management of pregnant women using modern methods. Issues of ethics, deontology, effective communication, formulation of clinical diagnosis, use of evidence-based medicine, provision of emergency care and compliance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі балалар хирургиясы
Хирургиялық патологиямен ауыратын балаларды диагностикалаудың, емдеудің және диспансерлік бақылаудың заманауи әдістері мен ғылыми деректері негізінде ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды, спаценттердің, олардың отбасыларының ынтымақтастығын меңгереді. Дәлелді медицина негізінде амбулаториялық жағдайда балаларды қабылдауды, диагностикалауды, емдеуді және динамикалық бақылауды жүргізеді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар жұқпалы аурулары
Жас ерекшеліктерін ескере отырып, инфекция саласындағы білімді қалыптастырады, клиникалық микробиология және иммунологиямен байланысты зерттейді, жұқпалы ауруларды диагностикалау, фармакотерапия және алдын алу әдістерін меңгереді. Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде денсаулық сақтау, санитарлық режим, эпидемиологиялық қауіпсіздік нормаларын сақтау және медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын дамытуға жәрдемдеседі.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар анестезиологиясы және реаниматологиясы
Балалардың анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарын ұйымдастыру принциптерін меңгереді. Заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде ерте дифференциалды диагностика алгоритмдері, науқастарды жүргізу тактикасы бойынша білімді жетілдіреді және дағдыларды қалыптастырады. Жасанды интеллектті пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес заманауи диагностикалық және емдік көмек көрсетуді ұйымдастырады.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі балалар аурулары
Науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау және оңалтудың заманауи әдістері мен ғылыми деректері негізінде ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды, науқас балалармен, олардың отбасыларымен ынтымақтастықты меңгереді. Дәлелді медицина негізінде амбулаториялық жағдайда балаларды қабылдауды, диагностикалауды, емдеуді және динамикалық бақылауды жүргізеді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Балалар хирургиясы
Балалардағы хирургиялық патологияны диагностикалау, пациенттерді басқару тактикасы, ауруханаға жатқызу көрсеткіштері, диагностика мен хирургиялық араласудың жаңа технологияларын қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Этика, деонтология, тиімді коммуникация, клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицинаны пайдалану, шұғыл көмек көрсету және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау заңнамасын сақтайды.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі неонатология
Жаңа туған нәрестелердегі ауруларды диагностикалау және дифференциалды диагностикалау алгоритмдері, заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде басқару тактикасы бойынша білімді жетілдіреді және дағдыларды қалыптастырады. Дәлелді медицина қағидаттарына және медициналық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес заманауи диагностикалық және емдік көмек көрсетуді ұйымдастырады. Науқастың мәселелерін шешуде топтық жұмыста тиімді байланыс орнатады.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі ішкі аурулар
Науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау және оңалтудың заманауи әдістері мен ғылыми деректері негізінде ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды, пациенттермен ынтымақтастықты меңгереді. Дәлелді медицина негізінде амбулаториялық жағдайда балаларды қабылдауды, диагностикалауды, емдеуді және динамикалық бақылауды жүргізеді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау, емдеу, динамикалық бақылау үшін жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді практикада қолданады.
- Медициналық ұйымдарда және олардың құрылымдық бөлімшелерінде балалар денсаулығын сақтау саласындағы ұйымдастыру, басқару қағидаттарын сақтайды.
- Кәсіби міндеттерді орындауға міндеттенеді, этика және деонтология нормаларын, инклюзия қағидаттарын, пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды сақтайды.
- Дәлелді медицина негізінде амбулаториялық қабылдау, диагностика, емдеу, динамикалық бақылау және балалар арасында оңалту іс-шараларын жүргізеді.
- Денсаулық сақтауды цифрландыру үдерістері шеңберінде медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды және медициналық-статистикалық ақпаратты басқаруды қамтамасыз ете отырып, денсаулық сақтау жүйесінің электрондық базаларында жұмыс істейді.
- Емдеу нәтижелерін бағалау негізінде және ғылыми деректерге негізделген зерттеу жүргізу кезінде ғылыми білімді қолданады.
- Балалар халқының ауруларын диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз етеді.
- Уақтылы және сапалы медициналық көмек көрсету үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып, науқас балаларды шұғыл немесе жоспарлы тәртіппен емдеуге жатқызу көрсеткіштерін айқындайды.
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдайды, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде үздіксіз жетілдіріледі.
- Денсаулық сақтау ұйымдарында қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим және еңбек қауіпсіздігі нормаларын, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігін сақтайды.
- Денсаулық сақтау ұйымдарында қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим және еңбек қауіпсіздігі нормаларын, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігін сақтайды.
- Биоэтиканы және барлық этикалық нормаларды сақтауды ескере отырып, үлкен деректерді, медициналық кескіндерді өңдеу мен талдауды, ауруларды диагностикалауды қоса алғанда, цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, өзінің кәсіби қызметінде заманауи зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолданады.
- Биоқатерлерді бағалау, балаларға қауіпсіз көмек көрсету, медициналық персоналды қорғау және халықтың денсаулығын сақтау үшін педиатриялық қызметте профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді.