Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10115 Стоматология в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Стоматология» білім беру бағдарламасының мақсаты – үздіксіз интеграцияланған білім беруге негізделген, өз бетімен жұмыс істеуге дайын, бәсекеге қабілетті жоғары білікті стоматологтарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стоматологиядағы клиникалық анатомия

    Топография және қабатты құрылымдар туралы түсініктерін дамытады: маңдай-төбе-шүйде аймақтары, самай және емізік тәрізді өсінді аймағы, мұрын және ауыз қуысы аймақтары. Мойын және мойын ағзалары терісінің қабаттық құрылымының ерекшеліктерін бекітуді жетілдіреді. Хирургиялық дағдыларды дамытуға ықпал етеді; тіндерді ажырату және біріктіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық

    Қазақстан Республикасының халық денсаулығын қорғау саласындағы заңнамасының негіздерін, жұқпалы және паразиттік аурулар кезінде халыққа эпидемиологиялық қызмет көрсетуді реттейтін құжаттарды білуін көрсетеді; Стационарлық инфекциялардың алдын алу, мүгедектікті сараптау бойынша НПА. Әртүрлі жастағы және жыныстық топтардағы халықтың денсаулық жағдайын сипаттайтын денсаулық көрсеткіштері туралы ақпаратты жинау және медициналық-статистикалық талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері пәні қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін, қоғамдық денсаулықты дамытудың жай-күйі мен заңдылықтары, оны анықтайтын факторлар туралы білімді қалыптастыруды; әрбір тарихи кезеңнің медицина прогресіне қосқан үлесін, атақты ғалымдар мен ғылыми мектептердің медицина прогресіндегі рөлін, медициналық этика мен деонтологияның қалыптасуын зерттейді; болашақ медицина қызметкерлерінің кәсіби тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді және жалпы кәсіптік және клиникалық пәндерді оқу үшін база дайындайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері, әділ мінез-құлыққа ұмтылысты дамыту, құқыққа қарсы мінез-құлыққа төзбеушілік талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері

    Организмнің табиғи процестерінің негізінде жатқан химиялық, биологиялық және биофизикалық процестерді, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымын, олардың химиялық құрамдас бөліктерінің рөлін, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктерін, оның тасымалдау сипаттамаларын білуін көрсетеді; биохимия, биофизика, молекулалық биология және физиологияның медицина үшін маңызын негіздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасушалық метаболизм

    Жасушалар мен органеллалардың құрылысы, қызметтері, негізгі зат алмасу процестерінің реттелуінің молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері, олардың адам ағзалары мен тіндеріндегі жүру ерекшеліктері туралы білімін көрсетеді; ұлпалар мен мүшелердегі өзгерістердің себептерін, сонымен қатар осы бұзылыстарды анықтау үшін биохимиялық көрсеткіштерді қолданудың маңыздылығын түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұқым қуалаушылық және тіндер

    Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары, диагностика әдістері, адамның тұқым қуалайтын ауруларының алдын алу, адамның эмбриональды даму заңдылықтары және оның дамуының маңызды кезеңдері, адам дамуындағы ауытқулардың алдын алу әдістері туралы білімдерін көрсетеді; тіндердің гистогенетикалық, морфофункционалды және биохимиялық сипаттамаларын береді, гистологиялық препараттарды микроскопиялау және диагностикалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Микробиология

    Патогендік, шартты-патогендік қоздырғыштардың биологиялық қасиеттерін, олардың стоматологиядағы жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекциялардың этиологиясы мен патогенезіндегі рөлін анықтай алады; стоматологиядағы жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекцияларды диагностикалау кезінде зерттелетін материалдың микробиологиялық диагностикасының нәтижелерін түсіндіре алады; эпидемияға қарсы режимнің микробиологиялық бақылауын қамтамасыз ету бойынша білімді қолдана алады. Стоматологиядағы жұқпалы аурулардың дамуындағы микроорганизмдер экологиясының рөлі мен маңыздылығын, олардың алдын-алуын түсіндіреді; Дәрігердің практикалық қызметінде стоматологиядағы микробиологиялық диагностика және жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекциялардың нақты алдын алу кезінде клиникалық микробиология бойынша білімді қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Стоматология негіздері

    Пән терапевтік, ортопедиялық стоматологиялық кабинетті ұйымдастыру негіздері, эргономика ережелері, стоматологиялық құралдарды сақтау, күту және зарарсыздандыру, барлық топтағы тістердің құрылымының морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері саласындағы білімді қалыптастырады; кариозды қуыстарды дайындау принциптері, кезеңдері және ерекшеліктері. Стоматологиялық құрал-жабдықтармен, құралдармен жұмыс істеу дағдыларын, тістердің анатомиялық пішінін модельдеу және протездерді жасау технологиясын, аппараттар мен протездердің әртүрлі конструкцияларын зертханалық дайындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 8
  • Санитарлық микробиология

    Тірі ағзаларды жұқтыруға қабілетті, сонымен қатар тағамдық өнімдердің бұзылуын тудыратын қоршаған орта микроорганизмдерінің жіктелуі туралы білімдерін көрсетеді. Микроорганизмдердің сандық есебі мен сапалық жағдайын бағалауды көрсете алады. Ауру ағзаның тіндеріндегі қоздырғышты анықтау әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері

    Сипаттамалық, аналитикалық зерттеулер жүргізу ережелерін зерттеу. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми зерттеуді жоспарлауды, ғылыми зерттеу хаттамасын ресімдеуді, статистикалық талдау жүргізуді үйренеді. Студенттер статистикада жұмыс істей алады SPSS бағдарламасы, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді, сондай-ақ сапалы айнымалыларды талдау критерийлерін өз бетінше қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Морфология и физиология

    Пән адам ағзасының жеке жүйелерінің макро - және микроскопиялық құрылымын, олардың қызметін қамтамасыз ететін физиологиялық, биохимиялық және биофизикалық процестерді, белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын интеграцияланған зерттеуге бағытталған. Макропрепараттардағы анатомиялық құрылымдарды анықтау, микропрепараттардағы тіндік және жасушалық құрамды сәйкестендіру, ағза жүйелерінің функцияларын зерттеу және зертханалық көрсеткіштерін түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 13
  • Стоматологиядағы материалтану

    Пән студенттердің әртүрлі стоматологиялық материалдардың құрамы, құрылымы, қасиеттері туралы теориялық білімдерін стоматологиялық тәжірибеде қолдану жағдайларына байланысты әртүрлі факторлардың әсерінен материалдардың қасиеттерінің өзгеруін ретке келтіру арқылы қалыптастырады. Пән құрылымдық ортопедиялық, көмекші және толтырғыш материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеруге әне дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 7
  • Шайнау аппаратының биомеханикасы

    «Шайнау аппаратының биомеханикасы» пәні тіс-альвеолярлы жүйенің қызмет ету заңдылықтарын, жақ сүйектерінің орталық қатынасын, окклюзияны білуге және түсінуге бағытталған. Бұлшықет жиырылуының механикалық күшінің көріністерін, тістердің, периодонттың осы күшке реакциясын зерттейді, тесіктегі тістердің қозғалғыштығының кинематикалық сипаттамасын, сонымен қатар шайнау аппаратының жеке элементтерінің өзара байланысын қарастырады ( төменгі жақсүйек буыны, жақ сүйектері, тістер, пародонт, төменгі жақты қозғалтатын бұлшықеттер, шайнау әрекетіне қатысатын мимика бұлшықеттері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми ойлау негіздері

    Ғылыми зерттеулердің негіздерін, оның ішінде мәліметтер қорынан ғылыми ақпарат көздерін іздеудің негізгі сұрақтарын, зерттеулерді жоспарлаудың теориялық негіздерін, сондай-ақ деректерді жинау және талдау және әдебиеттік шолуды дайындау ережелерін білуді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Осы пәндерді оқу нәтижесінде студенттерде науқасты тексерудің маңызды кәсіби дағдылары, клиникалық ойлау негіздері, сондай-ақ медициналық этика қалыптасады. Ішкі аурулар пропедевтикасын оқытудың мақсаты студенттерді науқасты зерттеу әдістері мен диагностика ережелеріне үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 12
  • Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану

    Пән эксперименттік зерттеулер жүргізу ережелерін, GCP стандарттарын, дәлелді медицина кезеңдерін зерттеуді қамтиды. SPSS бағдарламасында күрделі әдістерді статистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер зерттеуді ғылыми зерттеу хаттамасына сәйкес жүргізеді, мәліметтер базасын қалыптастырады, статистикалық талдау жүргізеді, нәтижелерді түсіндіреді және зерттеу нәтижелерімен тезис жазады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Балалар аурулары пропедевтикасы

    Пән эмбриогенез, балалық шақтың әртүрлі жас кезеңдеріндегі, мүшелер мен жүйелердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Әр-түрлі жастағы балалармен қарым-қатынас дағдыларын, дені сау және науқас баланы физикалық тексерудің дағдыларын қалыптастырады: қарау, пальпация, перкуссия, аускультация. Әр түрлі мүшелер мен жүйелердің зақымдануының негізгі патологиялық симптомдары мен синдромдарын анықтауға және синдромдық диагнозды тұжырымдауға үйретеді. Қалыпты және патологиялық жағдайларда зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің көрсеткіштерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Профилактикалық стоматология

    Пән ауыз қуысы ауруларының алдын алу тісжегінің қарқындылығы мен таралуын азайтуға, пародонттың зақымдану белгісін анықтауды, қызыл иек қанағыштығының азаюына, негізгі жас тобында тіс тасы және патологиялық қалталары бар секстанттардың санын азайтуды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Жалпы патология

    Жалпы патологиялық процестердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерінiн этиологиясы, патогенезi, морфогенезi бойынша білімді, микро-және макропрепараттарды сипаттауды, әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуді қалыптастыру және әртүрлі фармакологиялық топтардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын, олардың қолдану және қарсы көрсеткіштерін анықтау арқылы интеграцияланған пән.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 9
  • Хирургиялық аурулар

    Хирургия бөлімдері бойынша жүйеленген ғылыми білімдер мен әдістемелерден тұратын оқу пәні. Алынған білім студенттерге хирургияның негізгі бөлімдерін зерттеуге, клиникалық ойлауды дамытуға, хирургиялық және жалпы медициналық практикалық дағдыларды игеруге, дәрігер мамандығының этикалық және деонтологиялық аспектілерін меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты-хирургияның негізгі принциптері, хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеу туралы ғылыми білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 10
  • Ортодонтия негіздері

    "Ортодонтия негіздері" пәні шайнау аппаратының анатомиясы, физиологиясы, ортодонтиялық науқасты тексерудің жалпы және арнайы әдістері, клиника,стоматологиялық аурулардың алдын алу, тістер мен тіс қатарларының тұрақты ауытқуларының алдын алу және емдеу элементтері бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларды зерделеуге, қалыптастыруға және бекітуге бағытталған. Қазіргі жағдайда балалар мен ересектердегі тіс қатарлары мен пародонт ақауларын диагностикалау және емдеу кезеңіндегі қателіктерді, асқынуларды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Тістің қатты тіндерінің патологиясы

    ./“Тістің қатты тіндерінің патологиясы”. Пән клиникалық ағымының ерекшеліктерін, диагностика және дифференциалды диагностика әдістерін, науқас балалар мен ересек адамадардың арасындағы тістің қатты тіндерінің тісжегілі, тісжегілі емес патологиялардың диспансеризациясы мен емдеу жоспарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 9
  • Қалпына келтіретін стоматология

    «Қалпына келтіретін стоматология» пәні стоматологияда емдеу кезінде тістерді пломбалау, жоғалған қатты тіс тіндерін көркемдік қалпына келтіру, тістің функционалдық, эстетикалық ерекшеліктерін, табиғи дентин мен эмальді түсі ұқсас материалдармен имитациялау бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған. және ашықтық.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Cтоматологияда cәулелі диагностика

    Пән "Сәулелік диагностика" анықтауға бағытталған әр түрлі аурулардың ерте даму сатыларында хирургиялық араласусыз. Дамытады дербес идентифицирования патологиялық зақымдану тістің прицельных рентгенограммах, ортопантомограммах, КТ-томограммах алғашқы дағдыларын тұжырымын жасау деректер сәулелік зерттеу әдістерін.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Стоматологиялық имплантология

    «Стоматологиялық имплантология» тістері толық немесе ішінара жоқ пациенттерге протездеу дағдыларын қалыптастырады.Пән импланттарды тұрақты тірек ретінде пайдалану ерекшеліктерін зерттейді, оның үстіне қозғалмайтын немесе алмалы-салмалы ортопедиялық құрылымдар салынған, оларда ақауларды қалпына келтіруге мүмкіндік береді. іргелес сау тістерге зақым келтірмей тіс сауыты.Тіс сауыты ақаулары бар науқастарды протездеу, реабилитациялаудың қолжетімді нұсқаларын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру

    Азаматтардың денсаулығын қорғаудың, медициналық сақтандыру жүйесін дамытудың принциптері мен ұйымдық-құқықтық негіздерін, денсаулық сақтау жүйесін басқару негіздерін түсіндіреді. Денсаулық сақтау жүйесінің дамуын, бар проблемаларды және оларды шешу жолдарын талдау негізінде денсаулық сақтау жүйесін және медициналық ұйымдарды басқару бойынша оңтайлы шешімдер қабылдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Стоматологияда жедел және шұғыл көмек

    Жедел хирургиялық, жұқпалы және соматикалық аурулар мен жарақаттардың алғашқы диагностикасы және негізгі емдеу-тактикалық шаралары. Қауіпті жағдайларды синдромдық диагностикалау, олардың ауырлығын бағалау және шұғыл көмек көрсету. Науқасты тексеру кезінде критикалық және терминалдық жағдайларды тану, патологиялық процесс ағымының ауырлығын анықтау. Стоматологиялық қабылдауда кездесетін асқынулар кезінде шұғыл және шұғыл көмек жүргізу білімдері мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды және жүзеге асыруды жоспарлауды, оның ішінде ғылыми зерттеулердің жоспарланған хаттамасына сәйкес орындауды, мәліметтер қорын қалыптастыруды, нәтижелерге статистикалық талдауды жүргізуді, конференция жинағында диссертацияны құрастыруды немесе баяндама жасауды біледі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Ересектер мен баалардың клиникалық эндодонтияы

    Пән балалардағы, жасөспірімдердегі және ересектердегі ұлпа мен периодонт ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи түсініктерді қамтиды. Балалардың, жасөспірімдердің және ересектердің анамнезін жинау, дифференциалды диагностикалау, целлюлоза және периодонтау ауруларын консервативті және хирургиялық емдеу дағдыларын қалыптастырады. Ұлпа мен периодонт жарақатына жедел көмек көрсету ересектер мен балалар. Балалардағы, жасөспірімдердегі және ересектердегі күрделі кариесті диагностикалау және емдеу процесіндегі қателіктер мен асқынулар.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 12
  • Ересектер мен балардың пародонтологиясы

    Пән пародонт ауруларының жіктелуі, патогенезі, анамнезді жинаудың практикалық дағдылары, пародонт патологиясын зерттеудің негізгі және қосымша әдістерін қолдана отырып, пациентті клиникалық тексеру, терапевтік, ортопедиялық, хирургиялық емдеуді жоспарлау және жүргізу, балалар, жасөспірімдер мен ересектердегі пародонт ауруларының алдын алу туралы заманауи идеяларды қалыптастырады. Балаларға, жасөспірімдерге және ересектерге шұғыл периодонтологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Медициналық құжаттаманы жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 11
  • Ауыз қуысының хиругиясы

    Ауыз қуысының хирургиясы. Стоматологиялық емхананың хирургиялық кабинетін ұйымдастыру және жабдықтау. Медициналық құжаттама. Жұмысты есепке алу және талдау. Инфекциялық бақылау. Хирургиялық стоматологиялық науқасты тексеру. Ауыз қуысына хирургиялық араласу кезінде жергілікті анестезия. Ішкі және ішкі әдістер. Көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер, қателіктер және асқынулар. Операция жою тіс. Көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Құрал-саймандар. Тесікті емдеу кезеңдері. Тісті жұлудың атиптік әдістері. Қатынауды таңдау. Тіс жұлу операциясы кезіндегі және одан кейінгі асқынулар. Алдын алу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 11
  • Тіс протездеу клиникасы

    Стоматологиялық қатарлардың ішінара ақаулары, парадонт ауруы және тістің толық жоғалуы кезінде пациентке көмек көрсету үшін ортопедиялық стоматология негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Алынбайтын және алынбалы протездермен ортопедиялық емдеудің клиникалық кезеңдері. Тіс қатарлары мен пародонт ақауларын диагностикалау және емдеу кезеңіндегі қателер мен асқынулар.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 8
  • Клиникалық ортодонтия

    "Клиникалық ортодонтия" пәні тіс-жақ аномалияларының, ақауларының, даму ақауларының клиникалық көріністері, ортодонтиялық емдеудің заманауи, инновациялық әдістері туралы теориялық білімді бекітуге бағытталған. Балалардағы жақ-бет патологиясының ауытқулары мен даму ақауларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау бойынша практикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 7
  • Басқару психологиясы

    Тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың негізгі аспектілері, топтық және топтық жұмысты ұйымдастыру үшін адам ресурстарын басқарудың негізгі принциптері мен әдістері туралы білімін көрсетеді; ұжымдағы өз рөлін анықтай алады, оны жүзеге асыруға байланысты мақсат қоя алады және міндеттерді тұжырымдайды; ұжым мүшелерінің әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесуді қалыптастырады; топтық жұмыстың тиімділігін талдау және бағалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    «Шетел тілі (кәсіби)» пәні студенттердің тілдік құзыреттілігін қалыптастыруды, шетел тілін кәсіби қызметтің, ғылыми-практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, ғылыми-тәжірибелік жұмыста, білім беру саласында қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз етуді көздейді. ғылыми әдебиеттерді аудару, шет тілін пайдалана отырып, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Денсаулық сақтау жүйесіндегі соңғы менеджмент технологиялары бойынша терең заманауи білімді түсіндіре және жалпылай алады; ұйымдарды қалыптастыру және басқару үшін қазіргі заманғы менеджменттің жалпы қабылданған тұжырымдамалық біліміне негізделген академиялық контексте кәсіби мәселелерді шеше алады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 2
  • Ересектердегі ауыз қуысының шырышты қабығының аурулары

    Пән болашақ мамандарды ауыз қуысының шырышты қабаты мен еріннің қызыл жиегінің этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және емі мәселелеріне бағыттайды. Дифференциалды диагностикалық белгілер, алдын-алу принциптері, диагноз қою және ауыз қуысының шырышты қабығын және еріннің қызыл жиегін емдеу алгоритмдері. Ауыз қуысында АИТВ инфекциясының көрінісі, тіс дәрігерінің тактикасы. Ауыз қуысының шырышты қабығының және еріннің қызыл шекарасының қатерлі ісігі. Онконасторенность. Инфекцияның одонтогендік ошағы, ошақты-шартты аурулар. Терапиялық стоматологиядағы синдромдар мен белгілер. Ауыз қуысында жүйелі аурулардың көрінісі, тіс дәрігерінің тактикасы.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 12
  • Балалар жасындағы ауыз қуысының шырышты қабығының аурулары

    Балалардағы ауыз қуысының шырышты қабығының және еріннің қызыл шекарасының ауруларын диагностикалау мен емдеуде заманауи технологияларды қолдану. Балалардағы жақ-бет аймағының қабыну ауруларын диагностикалау және емдеудің клиникалық көріністерінің ерекшеліктері. Беттің, жақтың және тістің туа біткен ақаулары. Кешенді оңалту. Балалардағы тістердің, жақ сүйектерінің және беттің жұмсақ тіндерінің жарақаттары. Балалардағы уақытша-мандибулярлы буын аурулары. Балалардағы сілекей бездерінің аурулары. Балалардағы Ісік және ісік тәрізді жұмсақ тіндердің аурулары.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 7
  • Бет-жақ сүйегін протездеу

    Жақ-бет ортопедиясы жарақаттар, жарақаттар, қабыну процестеріне, ісіктерге хирургиялық араласу нәтижесінде пайда болған жақ-бет аймағының зақымдануын клиниканы, диагностиканы және емдеуді зерттейді. Жақ-бет протезін тіс-жақ ақауларын алмастыру және максималды эстетикалық және функционалдық әсері бар жақ-бет аймағының деформацияларын жою ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 12
  • Сот медицинасы

    Пән зерттейді: кәсіби дәрігерлік қателердің құқықтық аспектілері; адамның өлімін анықтаудың құқықтық және медициналық аспектілері; мәйітті оқиға болған жерде қарау; сот-медициналық сараптама жұмысын ұйымдастыру және құқықтық реттеу принциптерін; өлімнің уақытын анықтау; сот-медициналық сараптаманың әдістемесі, беттің жұмсақ тіндерінің, жақ-бет сүйектерінің, сот-медициналық сараптамасы объектілерінің тістерінің жарақаттарының пайда болу ұзақтығы мен реттілігін, морфогенезін зерттеу. Дағдыларды қалыптастырады: жақ-бет аймағы зақымданған жағдайда денсаулыққа зиян келтіру дәрежесін анықтау; бас сүйегінің сүйектері мен тістері арқылы сәйкестендіре отырып адамды анықтау.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 3
  • Бет жақ аймағындағы қабыну және зақымдану аурулары

    Жақ-бет аймағының одонтогендік қабыну аурулары: периодонтит, жақ периоститі. Жақ-тіл ойығының, қатты таңдайдың, ретромолярлық кеңістіктің, тілдің абсцессі. Асқынулар. Сілекей бездерінің аурулары бар науқастарды тексеру әдістері. Сілекей бездерінің қабыну және реактивті-дистрофиялық аурулары. Сілекей тас ауруы. Тістердің, альвеолярлы процестің, беттің жұмсақ тіндерінің, ауыз қуысының травматикалық жарақаттары. Бет жараларын алғашқы хирургиялық өңдеудің ерекшеліктері. Төменгі жақтың орналасуы. Ауыз қуысы мүшелерінің реконструктивті операциялары, альвеолярлы процесс, ауыз қуысының вестибуласы, френулопластика. Ауыз қуысын протездеуге хирургиялық дайындау. Пародонт ауруларын кешенді емдеудегі хирургиялық әдістер.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 12
  • Хирургиялық стоматология

    "Хирургиялық стоматология" пәні болашақ стоматолог-хирургтарда іріңді-қабыну ауруларын, ісіктерді және жақ-бет аймағының ісікке ұқсас патологиясын диагностикалау және хирургиялық емдеудің инновациялық әдістері бойынша сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті заманауи білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 8
  • Стоматологиядағы физиотерапия

    «Стоматологиядағы физиотерапия» пәні физиотерапия кабинетінің, бөлімшесінің жұмысын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Ол тістің қатты тіндері, пульпа, пародонт, пародонт, ауыз қуысының шырышты қабаты, тіл, еріннің қызыл шекарасы аурулары бар науқастарда физиотерапиялық процедуралардың негізгі емдік қасиеттерін, көрсеткіштерін, физиотерапиялық процедураларды тағайындауға қарсы көрсеткіштерін зерттеуге бағытталған. , мүшелер, ұлпалар, жақ сүйектер, бұлшықеттер.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Стоматологиядағы онкология

    Онкологиялық көмекті ұйымдастырудың ерекшеліктерін, негізгі белгілері мен синдромдарын, балаларда, жасөспірімдерде және ересектерде ауыз қуысының жиі кездесетін онкологиялық ауруларын диагностикалау принциптерін зерттейді. Диагнозды тұжырымдайды және ICD және TNM классификациясына сәйкес онкологиялық ауру туралы ақпаратты декодтайды, содан кейін зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын жасайды. Балаларда, жасөспірімдерде және ересектерде онкологиялық аурулар кезінде медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы тәртібіне сәйкес пациенттердің денсаулық жағдайын Профилактикалық бақылаудың негізгі принциптерін зерделейді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Терапевтикалық стоматология

    "Терапевтік стоматология" пәні этиология, патогенез, тістің қатты тіндерінің, пародонттың, ауыз қуысы мүшелерінің, ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларының жіктелуі бойынша бұрын алынған теориялық білімді нығайтуға бағытталған. Диагностика, дифференциалды диагностика, консервативті емдеуді жоспарлау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 8
  • Ортопедиялық стоматология

    "Ортопедиялық стоматология" пәні білім алушыларда себептерді, клиникалық көріністерді, әртүрлі тіс-жақ патологиясын диагностикалаудың инновациялық әдістерін, тіс қатарының ақауларын және ортопедиялық емдеу әдістерін анықтау бойынша заманауи, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, бекітеді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 8
  • Балалар жасының стоматологиясы

    Пән этиология, патогенез, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика, балалар мен жасөспірімдердегі тістердің қатты тіндерінің, периодонттың, пародонттың, ауыз қуысының шырышты қабығының, еріннің ауруларының алдын алу және емдеу әдістері бойынша заманауи теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, бекітеді. Балалар мен жасөспірімдердегі негізгі хирургиялық стоматологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу, медициналық ғылым мен практиканың заманауи жетістіктерін пайдалана отырып, балалар хирургиялық стоматологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Дүние танымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарының қалыптасуы негізінде Болашақ маманның жеке басының әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз ететін жалпы құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қабілетті.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамытуын қабілетті.
  • Өз өмірі мен кәсіби қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді.
  • Ортақ, үнемі дамып отыратын және жаңартылып отыратын біліммен қатар, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету, интеграциялау және қолдану. Қазіргі кәсіби ортада өзекті және сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды өмір бойы дамытады.
  • Пациенттермен олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді араласуды қамтитын тиімді пациентке бағытталған тәсілді қамтамасыз ету.
  • Кәсіби қызмет пен этикалық принциптерге адалдықты көрсетеді.
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы заңнамалық және нормативтік базасы шеңберінде өз әрекеттері үшін жауапкершілікті мойындау және көрсету және оңтайлы денсаулық сақтауды қамтамасыз ету үшін өз тәжірибесінде оларды басшылыққа алу.
  • Пациенттерді емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету.
Top