Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Social медиа маркетинг в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік медианың дамуы мен қызмет етуінің қазіргі заманғы үлгілерін меңгеру үшін ғылыми қызмет саласында магистрлерді дайындау, әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау мен бағалау құралдарын қолдану тәжірибесін алу, Әлеуметтік медиадағы маркетинг тәжірибесін талдау, әлеуметтік медиада маркетингтің қазіргі заманғы шетелдік тәжірибесін бейімдеу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Цифрлық маркетинг (кеңейтілген курс)
Шет тілі (кәсіби)
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Веб-аналитика: сандық ортаға тауарларды және қызметтерді жылжыту тиімділігін талдау және бағалау
Зерттеулерді басқару
Аналитикалық журналистика
GR басқару
Жоғары мектептің педагогикасы
Цифрлық экономикадағы форсайт
Медиакомпетенттілік және іскерлік қарым-қатынас принциптері
Цифрлық дизайн
Маркетингтік зерттеулер әдіснамасы және БАҚ-тағы деректерді талдау
Әлеуметтік желілердегі маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік медиа маркетингінің заманауи құралдарын қолдану және әлеуметтік медиа стратегиясын іске асырудың тиімділігін бағалау.
- СМЖ, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті зерттеу әдістерін, масс-медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын меңгеру.
- Әлеуметтік медианы пайдалануға байланысты стратегиялық шешімдерді, сондай-ақ осындай шешімдер қабылдау үшін ақпарат жинау қажеттілігін негіздеу.
- Ақпараттық нарықты, газеттер мен БАҚ аудиториясын зерттеу, әлеуметтік маңызды мәселелерге аудиторияның орнатылуын анықтау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.
- Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру және негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау.
- Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу.
- Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялық аудитін ұйымдастыру, жарнама саласындағы стратегиялар мен тактикалық жоспарларды, бюджеттерді әзірлеу.
- Жаһандану жағдайында Дүниежүзілік ақпараттық салаға кіру үшін АКТ-ны меңгеру, талдау тәсілдері мен дағдысы және нақтылық жағдайлары.
- Бұқаралық коммуникация тұжырымдамасы, насихат пен бұқаралық қоғамның алғашқы теориясы, шектеулі әсерлер идеясы және жаңа СМЖ тұжырымдамасы туралы білімдерін көрсету.
- Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету.