Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M04107 Social медиа маркетинг в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік медиа маркетингінің заманауи құралдарын қолдану және әлеуметтік медиа стратегиясын іске асырудың тиімділігін бағалау.
  • СМЖ, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті зерттеу әдістерін, масс-медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын меңгеру.
  • Әлеуметтік медианы пайдалануға байланысты стратегиялық шешімдерді, сондай-ақ осындай шешімдер қабылдау үшін ақпарат жинау қажеттілігін негіздеу.
  • Ақпараттық нарықты, газеттер мен БАҚ аудиториясын зерттеу, әлеуметтік маңызды мәселелерге аудиторияның орнатылуын анықтау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.
  • Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру және негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау.
  • Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу.
  • Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялық аудитін ұйымдастыру, жарнама саласындағы стратегиялар мен тактикалық жоспарларды, бюджеттерді әзірлеу.
  • Жаһандану жағдайында Дүниежүзілік ақпараттық салаға кіру үшін АКТ-ны меңгеру, талдау тәсілдері мен дағдысы және нақтылық жағдайлары.
  • Бұқаралық коммуникация тұжырымдамасы, насихат пен бұқаралық қоғамның алғашқы теориясы, шектеулі әсерлер идеясы және жаңа СМЖ тұжырымдамасы туралы білімдерін көрсету.
  • Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету.
Top