Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05301 Химия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсаты: базалық химиялық білімді, зертханалық жұмыс дағдыларын, химияның теориялық негіздерін зерделеуді, педагогикалық кәсіби қызметте қолдануды қалыптастыру. Мазмұны: атом молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары. Атом құрылысы. Периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тұздар гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Координациялық қосылыстар. Құзіреттілік: әр түрлі есептеулерде негізгі химия заңдарын қолдану және эксперименттік-практикалық жұмыстарды орындау құзыреттері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геохимия

    Геохимия ғылымының қалыптасуы, оның зерттеу әдістері. Геохимияның мақсаты, міндеті. Жердің қазіргі моделі. Геохимиялық барьерлер және руда қорларының қалыптасуына әсері. Элементердің геохимиялық жіктелуі. Гидросфера геохимиясы, теңіз суның химиялық құрамы. Жер қыртысындағы минералдардың таралуы. Химиялық элементтердің биологиялық сіңірілу қатары. Химиялық элементтердің жинақталуына организмдердің әсері. Жер атмосферасының негізгі газдарының геохимиялық айналымы. Пайдалы қазбаларды анықтаудың геохимиялық әдістері. Гидротермиялық процестердің геохимиясы. Минералдардағы химиялық байланыс түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік химия

    Мақсаты: химия пәнінен оқу үдерісінде АКТ-ны қолдану арқылы кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: студенттерге химия сабағында цифрлық технологияны қолдануды үйрету. Бағдарламалық қамтамасыз ету. Цифрлық технологияларды, бағдарламаларды қолдану және практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мәліметтер базасы. Деректерді іздеу, сақтау және қорғау. Графикалық деректер. Құзыреттілік: компьютерлік модельдеу және химия бағдарламаларын пайдалана отырып, химиялық ғылыми зерттеулерді қолдану құзыреттілігін дамыту, академиялық жазу техникасын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы

    Мақсаты: элементтердің химиялық қасиеттерінің, олардың қосылыстарының қасиеттерінің периодты өзгерістері туралы қорытынды жасау, химиялық, экологиялық және химиялық-технологиялық мақсаттағы әртүрлі есептеулерді орындау кезінде химиялық элементтер туралы алған білімдері мен түсініктерін қолдану және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: сутегі, алу, қасиеттері, практикалық қолдану. s-элементтерге, p-элементтерге, d-элементтерге жалпы сипаттама, алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. f-элементтер, радиоактивтілік, ғылымда, техникада өнеркәсіпте пайдаланылуы. Қазақстандағы металдар және олардың балқымаларының өндірісі. Құзіреттілік: химияның жалпы және қолданбалы аспектілері бойынша өз қызметін жүзеге асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттер тұжырымдайды, теориялық және эксперименттік білімдерін практикада қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядан олимпиада есептерін шығару

    Мақсаты: Студенттердің химия бойынша жетілдірілген мектеп бағдарламасында қарастырылған есептеу есептерін шешудің әртүрлі әдістерін игеру үшін қажетті білім, Дағдылар мен дағдыларды игеруі. ҚР-дағы заманауи білім беру контекстіндегі олимпиадалық қозғалыстың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Білім мен ғылымдағы химиялық олимпиадалардың рөлі. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау және өткізу әдістемесі. Химиялық олимпиадаларды ұйымдастыру: қарапайымнан күрделіге дейін. Олимпиадалық міндеттер мазмұнының тұжырымдамалық негізі. Олимпиадалық тапсырмаларды жіктеу. Химиялық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінің шамамен мазмұны бағдарламасы. Есептеу және эксперименттік есептерді шешуде ойлау экспериментінің дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейорганикалық химиядан есептер шығару

    Химияда физикалық шамалар мен олардың бірліктері атауларын, белгілері мен анықтамасын дұрыс қолдану бойынша әдістемелік нұсқаулар. Масса, салыстырмалы атомдық масса, атомдар мен молекулалардың молярлық массасы. Формула бойынша қарапайым есептеулер. Газ заңдары. Авогадро заңы. Клапейрон-Менделеев бойынша газтәріздес заттардың молекулярлық массасын анықтау. Иондық қосылыстардың империялық формуласын анықтау. Еріген заттың массалық бөлігін есептеу. Еріген заттың белгілі массалық бөлігі арқылы еріткіш пен еріген заттардың массасын анықтау. Ерітінділердің концентрацияларын анықтауға арналған есептеулер. Молярлық концентрация, эквивалентің молярлық концентрациясы (қалыпты концентрация), еріген заттың молярлық концентрациясы бойынша есептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зат құрылысы

    Кванттық химияның негізгі ережелерін зерттеу, молекулалардың құрылымы мен қасиеттерін есептеуге және химиялық эксперименттердің нәтижелерін түсіндіруге мүмкіндік беретін кванттық химияның заманауи әдістері туралы түсінік алу. Химиялық байланыс. Молекулалардың геометриясы. Молекулалардың симметриясы. Молекулалардың электрлік қасиеттері. Молекулалардың магнит өрісі. Молекулалардың орташа энергетикалық қасиеттері. Молекуланың электронды тербелістерінің күйі. Айнымалы күй. Молекуланың тербелісі және электронды спектрлері. Молекулааралық өзара әрекеттесу. Молекуланың кеңістіктік құрылымы. Молекулалық орбиталь әдісі. Байланыстардың реттілігі мен энергиясы. Молекулалардың электрондық конфигурациясы. Аналитикалық және физика-химиялық зерттеулерде қолданылатын аппаратурада жұмыс тәжірибесі бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Химия тарихы

    Мақсаты: химияның ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі дамуының негізгі этаптарымен таныстыру, химия тарихы химия мен мәдениет тарихының бөлігі екенін көрсету, химиялық зерттеулер мысалында жаратылыстану және гуманитарлық пәндер арасындағы байланысты орнатудағы тарихи тәсілдің рөлін ашу. Химия ғылымының даму кезеңдері. Алхимияға дейінгі кезең. Кезең алхимии. Иатрохимия және техникалық химия. Құрылымдық химияның кезеңдері. Физикалық химия. ХХ ғасыр химиясы. Атомдық модель. Қазіргі химия. Нанотехнология.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Химиялық сараптама және өндірісті аналитикалық бақылау

    Бұл пән өндірісті өз бетінше жоспарлауға, жобалауға және аналитикалық бақылауды жүзеге асыруға қабілетті әртүрлі материалдардың қасиеттері мен сапасын зерттеу саласында аспаптық химиялық талдау, стандартты бақылау, экологиялық, криминалистикалық сараптама әдістері және ғылыми-зерттеу жұмыстарының алға қойылған міндеттерін дербес шешу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруіне ықпал етеді. Өнімдегі өзгерістердің себебін анықтау – компоненттер мен олардың қоспаларының өзара әрекеттесуі, сапалы зерттеулерде қолданылатын өнімнің белгіленген көрсеткіштерден ауытқуын бақылау. Көрсетілген нормадағы химиялық құрамды нақты құрамымен салыстыру. Өнімнің өндірістік, нормативтік және басқа құжаттамаларға сәйкестігін анықтау. Курсты меңгерген студент - химиялық эксперименттердің, бақылаулардың, өлшеулердің нәтижелерін, сондай-ақ заттар мен материалдардың қасиеттерін есептеу нәтижелерін жүйелеп, талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау

    Мақсаты: өлшемдер мен техникалық реттеуге байланысты қандай да бір жолмен барлық бағыттар мен салаларда кәсіби қызметті жүргізу үшін қажетті білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Метрологияның негізгі түсініктері. Стандарттаудың міндеттері, оның экономикалық тиімділігі. Өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі. Өнім сапасын бақылау және бағалау. Қолданыстағы нормативтік базаға сәйкес терминология және өлшем бірліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Химиялық экология

    Мақсаты: қоршаған орта объектілері құрамының ерекшеліктерімен, ластану көздерімен, қоршаған ортаны қорғаудың негізгі әдістері бойынша білімді қалыптастыру. Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері. Затты зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен критерийлері. Табиғи ортадағы ластаушы заттарды түрлендірудің химиялық негіздері. Органикалық қосылыстардың экологиясы. Ауыр металдар. Радиоактивті ластану. Атмосфераның химиялық экологиясы. Атмосфераның химиялық компоненттері. Гидросфераның химиялық экологиясы. Литосфераның химиялық экологиясы. Биогеохимиялық циклдар. Өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту технологиясы. Экология және энергетика. Қоршаған ортаны бақылау. Алған білімді қоршаған ортаға экологиялық әсерді бағалау үшін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсаты: заттардың қасиеттерін және олардың реактивтілігін зерттеу үшін эксперименттік зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Аналитикалық химияның теориялық негіздері; жіктелуі, талдау түрлері. Сапалы талдау әдістері. Элементтерді бөлу әдістері. Қышқылдар мен негіздердің протолитикалық теориясы, ерітінділердің РН есептеу. Буферлік ерітінділер. Гетерогенді жүйелердегі тепе-теңдік. Гидролиз және амфотерлік процестер, тотығу-тотықсыздану процестері, сапалық талдаудағы күрделі қосылыстар. Катиондар мен аниондардың сапалық талдауы. Органикалық қосылыстарды анықтау. Хроматографиялық талдау әдістері. Зертханалық жағдайда химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Термодинамиканың таңдаулы тараулары

    Термодинамика заңдарын, жылуды беру және түрлендіру жүйелеріне қатысты заттардың термиялық және калориялық қасиеттерін, қарастырылып отырған термодинамикалық жүйелердің тиімділігін бағалау әдістерін зерттеу. Термодинамиканың бірінші заңы. Термодинамика постулаттары. Негізгі термодинамикалық теңдеулерді шығару. Термохимия. Гесс Заңы. Термодинамиканың екінші заңы. Энтропия, термодинамикалық потенциалдар. Фазалық ауысулар. Ван-дер-Ваальс газы. Беттік керілу термодинамикасы. Алған білімдерін кәсіби мәселелерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия

    Мақсаты: химиялық жүйелер мен химияның іргелі заңдылықтарын қазіргі ғылым тұрғысынан зерттеу, сондай-ақ заттардың қасиеттері мен олардың реакцияға қабілеттілігін зерттеу үшін эксперименттік зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Термодинамиканың негізгі ұғымдары. Ерітінділердің термодинамикалық теориясы. Идеал ерітінділердің термодинамикалық қасиеттері. Ерітіндінің қатты-сұйық тепе-теңдігі. Химиялық кинетика теориялары. Қарапайым және күрделі реакциялар. Температураның реакция жылдамдығына әсері. Активтендіру энергиясы. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Электрохимия. Электролит ерітінділері. Электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі. Гальваникалық элементтер. Құзыреттілік: Химия және сабақтас ғылымдар саласындағы зерттеу ұжымының жұмысын ұйымдастыруға дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Күрделілігі жоғары химия есептері

    Мақсаты: химия бойынша оқу материалын тереңірек игеруді қамтамасыз ету және алған білімдерін өз бетінше қолдану қабілетін дамыту. Дүниежүзілік бірліктер жүйесі (СИ). Формулаларды қолдана отырып есептерді шешу. Менделеев-Клапейрон теңдеуін қолдана отырып, газ тәрізді заттардың молекулалық массасын анықтау. Ерітінді дайындауға арналған есептеулер. Еріген заттың массасын есептеу. Молярлық, молярлық, қалыпты концентрациялар бойынша есептерді шешу. Термохимиялық реакциялар бойынша есептерді шешу. Химиялық реакция жылдамдығы. Химиялық өнеркәсіп өндірісінің негізгі химиялық, физикалық және техникалық аспектілерін ескере отырып өнім шығындарын есептей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық химиялық анализ әдістері

    «Сандық химиялық анализ әдістері» пәні заттардың химиялық құрамын зерттеу үшін қолданылатын сандық химиялық талдау әдістерінің алуан түрлілігі туралы, сондай-ақ сандық химиялық талдау саласында аккредиттелген зертханалардың қызметі туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Курста сандық талдау әдістерінің теориялық негіздері, гравиметриялық, титриметриялық талдаудың мәні және қолдану саласы, қышқыл-негіздік, редоксиметрия, комплексонометриялық және тұндыру арқылы титрлеу әдістері әдістері қарастырылады. Бұл пәнді меңгерген студент теориялық білімдері мен практика жүзінде эксперименттер жасау дағдыларын ұштастыра алады және түрлі объекті анализінде, сонымен қатар педагогикалық кәсіби іс-әркетінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Электрохимия

    Электрохимия пәні электр тогы мен химиялық реакциялар арасындағы өзара байланысты зерттейді. Мақсаты – электрохимиялық процестердің теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұнына электродтық процестер, гальваникалық элементтер, коррозия жатады. Құзіреттілік: теорияны практикада қолдану, анализ жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектеп химиясын оқытудағы бағалаудың критериальды технологиясы

    Мақсаты: студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру, білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту. Мазмұны: химияны оқытудағы заманауи білім беру технологиялары. Химияны оқыту сапасын бақылаудың бағалау құралдары. Бағалау процесінің ашықтығы, айқындығы. Бағалаудың объективтілігі. Оқушылардың ынтасын арттыру. Құзыреттілік: стандарты бар заманауи бағалау құралдарын біледі (жақсы орындалған жұмыс үлгісі).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Коллоидты химия

    Бұл курс қазіргі заманғы коллоидтық химиядағы ең маңызды жетістіктер мен идеяларды қамтиды. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің теориясы мен практикасы, химияның осы саласындағы заңдары мен заңдылықтары туралы негізгі білімді қалыптастыру және оларды тәжірибеде және экологиялық мәселелерді шешуде ұтымды пайдалануды үйрену. Коллоидтық химияның дамуының негізгі кезеңдері. Дисперсті жүйелердің классификациясы және табиғаты. Коллоидтық жүйелердің молекулалық-кинетикалық және реологиялық қасиеттері. Коллоидтық жүйелердің оптикалық қасиеттері. Беттік құбылыстар. Коллоидты ерітінділерді алу және тазарту әдістері. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы және коагуляциясы. Коагуляция. Аэрозольдер. Ұнтақтар. Жартылай коллоидтар. Сабын. Суспензия. Эмульсия. Көбік. Экологиялық мәселелерді шешуде жүйелердің коллоидтық қасиеттерін пайдалану. Құзыреттілік: коллоидтық химияның жетістіктері, оларды кәсіби қызметте теориялық, практикалық және экологиялық мәселелерді шешуге қолдану әдістері туралы заманауи идеяларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсаты: химиялық ойлаудың тұтас жүйесін қалыптастыру, органикалық химияның негізгі теориялық ережелерін білу. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері мен даму тарихы; органикалық молекулалардың құрылыс теориясындағы электрондық көзқарастар. Көмірсутектердің ациклдік қатары. Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Алкадиендер. Көмірсутектердің галогендік туындылары. Галоалкандар. Алифатты қатардағы нитроқосылыстар мен аминдер. Алканолдар. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбон қышқылдары. Дикарбон қышқылдары. Оксикарбон қышқылдары. Кәсіби мәселелерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: химиялық процестер мен құбылыстар туралы білімді қолданумен байланысты болашақ кәсіби қызметті түсінуге жағдай жасау үшін отандық педагогиканың, химияны оқытудағы дидактиканың жетістіктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. ХОӘ пәні мен мәселелері. Мектептегі химияның құрылымы мен мазмұны. ХОӘ жіктелуі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кристаллохимия негіздері

    Кристалдардың ішкі құрылымы мен қасиеттерін және олардың химиялық табиғатымен байланысын көрсететін негізгі заңдылықтарды қамтитын заманауи кристаллохимия саласындағы білімді қалыптастыру. Тарихи анықтама және кристаллохимияға кіріспе. Кристалдардың негізгі макро қасиеттері. Кеңістіктік торлардың түрлері. Кристалл құрылымдарының симметрия элементтері. Симметрия топтары. .Кристалдардың ішкі құрылымын зерттеу әдістері. Әртүрлі бейорганикалық және органикалық заттардың кристалдық құрылымдарын және олардың физикалық қасиеттерін талдау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Квантттық химия

    Студенттердің эксперименттік деректерді түсіндіру және болжау үшін кванттық химия әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруі. Кванттық химияның заманауи идеялары, молекулалардың кеңістіктік және электрондық құрылымын есептеу әдістері туралы теориялық білім алу, сонымен қатар теориялық және эксперименттік химия ғылымының алдында тұрған мәселелерді шешу үшін кванттық химиялық бағдарламалар кешендерімен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын игеру. Кванттық химия бөлімдерін еркін меңгерген және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін инновациялық қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы

    Мақсаты: циклдік қатардағы органикалық қосылыстардың негізгі кластарымен және түрлерімен, органикалық химия және өнеркәсіптік органикалық синтез теориясының негізгі ережелерімен және қазіргі жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар құрылымын, қасиеттерін және әдістерін талдаудың заманауи әдістерін үйрету, циклді органикалық қосылыстарды алу. Мазмұны: көмірсулар. Көмірсутектердің алициклді қатары. Ароматты альдегидтер мен кетондар, қышқылдар, аминдер, диазо және азоқосылыстары. Бензол сақиналары конденсацияланбаған және конденсацияланған көп ядролы ароматты көмірсулар. Гетероциклді қосылыстар Құзіреттілігі: циклдік қосылыстардың органикалық химиясы саласында эксперименттер жүргізуге және зерттеулер мен анализ нәтижелерін алуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химиялық зерттеулердің физикалық әдістері

    Мақсаты: қазіргі химияның проблемалық мәселелерін зерттеу үшін химиялық талдаудың физикалық әдістері бойынша практикалық дағдылар негізінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; Потенциометриялық талдау әдістері. Кондуктометрия. Поляриметрия. Рефрактометрия. Электрофорез. Газ-сұйық хроматография. Спектроскопия әдісі. Электронды және абсорбциялық спектроскопия. Инфрақызыл спектроскопия. Ядро-магниттік резонанс спектроскопиясы. Электронды-парамагниттік резонанс спектроскопиясы. Масс-спектрометрия. Физика-химиялық зерттеу әдістерін химия ғылымының әртүрлі салаларында қолданады, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде заманауи аппаратураны пайдалану дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биологиялық белсенді заттардың химиясы

    Мақсаты: Биологиялық активті заттар химиясы (БАЗ) саласында студенттердің теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын, биологиялық активті заттарды бөліп алуда, анализ жасауда кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Биологиялық активті заттарды анықтау және зерттеу; биологиялық активті заттардың негізгі физика-химиялық және биохимиялық сипаттамаларын анықтау; биологиялық активті заттардың негізгі кластарының құрамы, құрылымы, кеңістіктікте орналасуы және қасиеттері арасындағы байланысты анализ жасау; ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс істеу; биологиялық активті заттар химиясы саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану; Құзыреттілік: биологиялық активті заттардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу, биологиялық активті заттардың құрамы, құрылысы және қасиеттері арасындағы байланысты, сонымен қатар экологиямен және ғылымның басқа салаларымен байланысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химиядан ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері

    Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми зерттеудің жалпы сұлбасы. Ғылыми деректерді іздеу, жинау және өңдеу. Тәжірибелік зерттеу. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Су және азық-түлік өнімдерінің анализі

    Мақсаты: су және азық-түлік өнімдерінің құрамы, қасиеттері, сапасы, макро және микроэлементтердің анализі, сапа бағалауының заманауи әдістері туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Судың химиялық, физикалық қасиеттері. Ауыз судағы химиялық қосылыстар мен элементтердің зиянсыз концентрациясы. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістері. Химия және өсімдіктер. Ақуыздар. Майлар. Қант немесе көмірсулар. Биохимиялық өзгерістер. Дәрумендер, тұздар, микроэлементтер. Микробиогендік элементтер. Ферменттер. Шикізаттың, компоненттердің және басқа да азық-түлік өнімдерінің сапасын стандартты бақылауды жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі пәні студенттерге химиялық тәжірибелерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері мен әдістерін үйретуге бағытталған. Бұл пән химиялық зерттеулерді жүргізудің ғылыми негіздерін түсіндіру, эксперименттік жұмысқа қажетті дағдыларды қалыптастыру және тәжірибе нәтижелерін дұрыс интерпретациялау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны химиялық зерттеулерді жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық әдістеріне арналған. Студенттер химиялық реакцияларды зерттеу үшін қажетті аппараттар мен құрал-жабдықтарды, оларды қолдану әдістерін, қауіпсіздік ережелерін, нәтижелерді өңдеу және талдау әдістерін үйренеді. Сонымен қатар, экспериментті жоспарлау, нәтижелерді дұрыс интерпретациялау, деректерді статистикалық талдау және ғылыми есептерді жазу дағдыларына да назар аударылады. Құзіреттілігі: - химиялық тәжірибелерді жоспарлау және ұйымдастыру. - химиялық реакцияларды қауіпсіз және тиімді жүргізу әдістерін меңгеру. - химиялық тәжірибелердің нәтижелерін дұрыс талдап, интерпретациялау. - тәжірибе нәтижелерін өңдеу, статистикалық талдау және ғылыми есепті жазу дағдыларын игеру. - химиялық зерттеулер жүргізу барысында қолданылатын құралдар мен аппараттарды тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жалпы химиялық технология

    Мақсаты: кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, мочевина, этилен, полимер материалдары және т.б.) өндірудің нақты технологияларын қарастыру. Бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Аммиак синтезі. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын және болат өндірісі. Отынды өңдеу. Негізгі органикалық синтез. Химиялық талшықтар. Процестің жылдамдығын арттыру жолдарын, өнімнің шығымдылығын және оның сапалық көрсеткіштерін арттыру жолдарын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Органикалық синтез

    Органикалық химиядағы синтездің негізгі әдістерін үйрету. Алифатты қатардың нуклеофильді алмастыру реакциялары. Алкилгалогенидтердегі нуклеофильді алмастыру. Спирттердегі гидроксил кіші тобының нуклеофильді алмастыруы: карбон қышқылының нуклеофильді реагенттермен және оның туындыларымен реакциясы (ангидридтер, галоген ангидридтері). Этерификация реакциялары. Биологиялық жүйелер химиясының негіздерін, синтез жүргізу, физикалық-химиялық тұрақтыларды анықтау және органикалық қосылыстарды сәйкестендіру, химиялық зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бейорганикалық синтез

    Мақсаты: әртүрлі кластағы бейорганикалық қосылыстардың синтезінің негізгі принциптерін меңгеру және олардың негізінде қажетті қасиеттері бар химиялық қосылыстар мен материалдарды алудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: бейорганикалық және координациялық заттардың синтезі. Бейорганикалық заттарды тазарту, концентрациялау және бөлудің негізгі әдістері. Газ фазасындағы реакциялар. Сусыз бейорганикалық қосылыстардың синтезі. Қарапайым заттарды, оксидтерді, галогендер, гидридтер, гидроксидтер, қышқылдар мен тұздарды алу. Синтезделген заттарды тазартудың физика-химиялық әдістері. Бейорганикалық заттар мен материалдарды синтездеудің қазіргі әдістері. Құзыреттілік: химиялық заттардың синтезінің мүмкіндігін, бағыты мен тереңдігін болжайды, сонымен қатар бейорганикалық қосылыстардың синтезінің экологиялық және экономикалық мәселелерін шешуге дайын.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Биоорганикалық химия

    Мақсаты: білім алушыларды биоорганикалық химияның теориялық негіздерімен таныстыру, макромолекулалардың негізгі кластарының құрылымы, қасиеттері мен функциялары туралы заманауи теориялық білім беру. Мазмұны: ағзаның тіршілік әрекеті үшін маңызды биологиялық қосылыстар: аминқышқылдары, ақуыздар мен пептидтер, нуклеотидтер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, коферменттер. Энергия алмасу. АТФ, АТФ синтездеу әдістері. Монофункционалды биоорганикалық қосылыстар: спирттер, альдегидтер, кетондар. Классификациясы. Дамуы. Биоорганикалық химияны зерттеу объектілері. Биоорганикалық қосылыстардың функционалды топтары мен гомологтары. Биополимерлер және олардың құрылымдық компоненттері. Төмен молекулалы биорегуляторлар. Биоорганикалық реакциялардың түрлері. Құзіреттілік: органикалық және биологиялық молекулаларды синтездеу, анализдеу және сипаттау бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Химиялық өнеркәсіп қалдықтарын қайта өңдеу

    Мақсаты: өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы және тұрмыстық қалдықтарды жоюдың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, қайта өңдеу технологиялары, оларды халық шаруашылығында қайта пайдалану туралы заманауи практикалық білім саласында студенттерді арнайы даярлау. Мазмұны: химия өнеркәсібі, экологиялық қауіпсіздік. Химия өнеркәсібі қалдықтарының жіктелуі. Химиялық қалдықтардың көздері: фармацевтика, косметика, мұнай-химия өндірістері, металлургия, электрохимия зауыттары, резеңке және элатомер алу орындары, тұрмыстық химия және тыңайтқыштар өндірісі, медициналық мекемелер, ғылыми зертханалар және т.б. химия өнеркәсібі өнімдерін өңдеу ерекшеліктері, түрлері: бейтараптандыру, тотығу, хлорлау, термиялық әдіс, айдау әдісі, биологиялық әдіс. Жарамдылық мерзімі өткен химиялық реактивтерді қайта өңдеу. Полимерлерді қайта өңдеу. Химиялық қалдықтарды дұрыс пайдаланбағаны үшін жауапкершілік. Құзыреттілік: техносфералық қауіпсіздіктің негізгі мәселелерін шеше біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы

    Мақсаты: реакция механизмдері мен зерттеудің физика-химиялық әдістерін пайдалана отырып, электрондық және стереохимиялық түсініктер негізінде жоғары молекулалық қосылыстардың қасиеттерін зерттеу, тұрмыста, техникада және медицинада кеңінен қолданылатын әртүрлі жоғары молекулалық қосылыстар туралы білім беру. Жоғары молекулалық қосылыстар. Полимерлердің номенклатурасы және полимерлердің түрлері. Полимерлердің қасиеттері. Конформациялық және конфигурациялық макромолекулалардың изомериясы. Полимер тізбегінің қасиеттері. Полимерлі ерітінділердің табиғаты. Жоғары молекулалық қосылыстар мен полимерлі композициялық материалдардың құрылымын зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мұнай химиясы

    Мақсаты: органикалық химияның пайдалы қазбаларды, атап айтқанда мұнай мен газды зерттейтін бөлігінде студенттердің білімін дамыту және тереңдету. Мұнай өнімдері және оларды қолдану. Мұнай мен табиғи газдардың құрамы мен қасиеттері. Мұнай мен табиғи газдардың пайда болуы. Ілеспе газдарды бастапқы өңдеу. Мұнайды Судан және қатты қоспалардан тазарту. Мұнай крекингі. Термиялық крекингтің физика-химиялық негіздері. Каталитикалық крекингтің физика-химиялық негіздері. Ароматты көмірсутектердің пайда болуының тиімді шарттары. Циклогексан өндірісі. Мұнай өнімдерін гидрлеудің физика-химиялық негіздері. Гидрокрекингтің тиімді жағдайы. Мұнай және табиғи газ өнімдерін өңдеудің негізгі процестері. Мұнай және мұнай өнімдерінің құрамын зерттеу әдістемесін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Нанохимия негіздері

    Нанохимия негіздері-нанобөлшектердің химиялық түрлендірулерінің қасиеттерін, құрылысын және ерекшеліктерін зерттейтін химия саласы. Нанохимияның ерекшелігі-өлшемді әсердің болуы-бөлшектегі атомдар немесе молекулалар санының өзгеруімен физика-химиялық қасиеттері мен реактивтілігінің сапалы өзгеруі, наноқұрылымдарды алу және зерттеу әдістері: туннельді микроскопия және спектроскопия. Наноқұрылымдық материалдарды зерттеудің заманауи ғылыми әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Беттік активті заттардың физика-химиясы

    Мақсаты: беттік активті заттардың қасиеттерін анықтаудың және оларды әртүрлі процестерге қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, беттік активті заттардың өндірісі мен тұтынуының қазіргі тенденцияларын, беттік активті заттардың жіктелу принциптері мен негізгі қасиеттерін, олардың әр түрлі фазалық шекаралардағы әрекеті мен мінез-құлқының механизмін, мицелла түзілу теориясын, ерігіштігін, беттік активті заттарды талдау әдістерін қарастыру. Мазмұны: эксперименттің әртүрлі физика-химиялық және спецификалық коллоидтық әдістерін тарта отырып, беттік құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерінің мазмұны; әртүрлі коллоидтық-дисперсті есептерді шешуге химияның теориялық заңдылықтарын дұрыс қолдану; дисперсті жүйелердің молекулалық-кинетикалық, оптикалық, электрлік, құрылымдық-механикалық қасиеттері және коллоидтық жүйелердің тұрақтылық теориясы; күлді алу мен тазартудың практикалық дағдылары; дисперсияны анықтау бөлшектерді, көбіктерді, аэрозольдер мен эмульсияларды алу және жою, дисперсті жүйелердің электрлік қасиеттері мен тұрақтылығын реттеу. Құзіреттілік: беттік активті заттарды алу, қасиеттерін талдау және болжау әдістерімен өндірістік процестерде одан әрі қолдана алады, ғылымның басқа салаларымен байланысын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта химиясы

    Мақсаты: табиғи және антропогендік химиялық қосылыстардың миграциясы мен айналу процестерін зерттеу. Мазмұны: қоршаған орта мәселелері табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау фонында қарастырылады. Химиялық элементтердің, Жердің және оның биосферасының пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар. Негізгі ластаушы заттар, олардың қоршаған ортаға түсу жолдары. Радиациялық ластану және атмосфераның ластануының салдары: қышқыл жаңбырлар, озонның бұзылуы және парниктік эффект. Қоршаған ортадан химиялық элементтерді табудың физикалық және химиялық шарттары. Қоршаған ортадағы химиялық элементтердің миграциясының формасы мен қарқындылығы. Құзыреттілігі: Табиғатты пайдалану, тұрақты даму, химиялық ластанулардың қоршаған ортаға әсерін бағалау негіздерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Химиялық анализ әдістері

    «Химиялық анализ әдістері» пәні зерттелетін үлгі мен арнайы таңдалған реагенттер арасындағы химиялық реакция негізделген. Химиялық әдістерде химиялық реакция нәтижесінде пайда болатын аналитикалық сигнал визуалды байқалады. Химиялық талдаудың негізгі мақсаты – талданатын объектідегі кейбір компоненттердің құрамын анықтау. Мақсаты: химиялық экспериментті құру, заттарды талдау және синтездеу, алынған нәтижелерді бағалау дағдыларын меңгеру. Құзыреттілік: химиялық процестің барлық субъектілерінің іс-әрекетін талдайды, химиялық процесті модельдейді және оны тәжірибеде жүзеге асырады, мақсатқа сай химиялық экспериментті жасай алады, қорытынды жасап, тәжірибелік қателерді есептеу дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Тұрмыстағы химия

    Мақсаты: студенттерде дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретінің химиялық құрамдас бөлігін өмірлік және өндірістік жағдайларда шешім қабылдаудың негізі ретінде, табиғи ортада жауапкершілікті мінез-құлықты қалыптастыру. Пәннің міндеттері: қоршаған ортадағы химиялық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, дүниенің тұтас ғылыми бейнесі, жаратылыстану ғылымдарының өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру; химиялық формулалар мен химиялық реакция теңдеулерін қолданып есептеулер жүргізу, химиялық эксперименттердің нәтижелерін жоспарлау және түсіндіру дағдыларын дамыту; заттармен және зертханалық жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін сақтай отырып, химиялық эксперименттік зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі көздерден алынған химиялық ақпаратты талдау, бағалау, дұрыстығын тексеру және қорытындылау дағдыларын дамыту; өз қызметінің және химиялық табиғи, тұрмыстық және өндірістік процестердің салдарын болжау қабілетін дамыту; химия ғылымы мен техникасы жетістіктерінің әлеуметтік және өндірістік саланы дамытудағы маңызы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Полимерлердің физикалық химиясы

    Студенттердің полимерлердің қасиеттерін синтездеу және зерттеу саласында берік теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы, бұл белгілі әдістерді нақты қайталап қана қоймай, алдын-ала берілген қасиеттері бар қосылыстарды алуға, талдауға және зерттеуге мүмкіндік береді. Жіктелуі, номенклатурасы. Заттың полимерлік күйінің ерекшеліктері. Макромолекуланың изомериясы. Полимерлі ерітінділердің табиғаты. Иондаушы макромолекулалардың (полиэлектролиттердің) қасиеттері. Полимерлерді синтездеу әдістері. Полимерлеу, сополимерлеу. Поликонденсация әдістері. Полимерлердің химиялық түрлену реакциялары. Заманауи ғылыми әдістерді қолдана отырып, жаңа білім алу қабілеті және оларды мәселелерді шешуге қажетті деңгейде меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • практикалық және эксперименттік дағдыларды жетілдіру үшін фактілер, құбылыстар, теориялар туралы білім мен түсінікті көрсетеді, сонымен қатар заңдылықтарды тұжырымдап, химия саласындағы мәселелерді дәлелдеп, шешеді;
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады;
  • химия саласындағы оқу-практикалық, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
  • білімді одан әрі өз бетінше жетілдіру үшін қажетті оқытуды жүзеге асырып, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасайды;
  • өзекті ғылыми әдістерді, академиялық жазуды қолдана отырып, зерттеу алгоритмін әзірлеу және оларды зерттеу саласында қолданады;
  • жаратылыстану пәндері дамуының негізгі бағыттары туралы заманауи идеяларды жетілдіреді және дамытады, химиялық өнеркәсіп өндірісінің қоршаған ортаға әсерін талдайды, нақты экологиялық мәселелерді шешеді;
  • өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады, сондай-ақ өмір сүру және денсаулық сақтау мәдениетін қалыптастыру принциптерін іске асырады;
  • ҚР психологиясының, нормативтік және құқықтық актілерінің ғылыми негіздерінің даму заңдылықтарын талдайды және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • кәсіптік қызмет жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философиясының теориялық негіздерін түсінеді және ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын өз бетінше талдай біледі;
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникативті қабілеттіліктерін көрсетеді.
Top