Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01512 Химия-биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби - педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бейорганикалық химия І
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Жасуша және ұлпа биологиясы
Абайтану
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Ботаника
Бейорганикалық химия 2
-
2 Оқу жылы
Зоология
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Аналитикалық химия 1
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Өсімдіктер физиологиясы
Аналитикалық химия 2
Ілгермелі шетел тілі
Педагогикалық зерттеулер
Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Химияны оқыту әдістері мен технологиялары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Органикалық химия 1
Адам және жануарлар физиологиясы
Адам анатомиясы
Адам мен жануарлардың орталық жүйке жүйесі
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Бағалау және дамыту
Физикалық және коллоидты химия
Химиялық экология
Биохимия
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мектеп химиясы эксперименттерін жүргізу әдістемесі
Микробиология
Органикалық химия 2
-
4 Оқу жылы
Бейорганикалық синтез
Биологиядағы зерттеулер, инновациялар және дамуы
Химиялық өнеркәсіп өнімдерін қайта өңдеу
Химиядағы зерттеулер, инновациялар және дамуы
Химиялық технология
Селекция негіздері
Химиялық синтез
Генетика
Химияны оқытуды жоспарлау және даралау
Биологияны оқытуды жоспарлау және даралау
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- педагогиканың, психологияның, нормативтік құқықтық актілердің заңдылықтарын, ғылыми және білім беру негіздерін талдайды;
- білім алушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білімді одан әрі өз бетінше жалғастыру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асырады;
- өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады, сондай-ақ өмір сүру және денсаулық сақтау мәдениетін қалыптастыру принциптерін іске асырады, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады;
- түрлі объектілер анализінде және анализ нәтижелерін өңдеуде химия, биология ғылымдарының негізгі заңдары мен жетістіктерін қолдана алады;
- - оқытудың инновациялық әдістерін және оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады, нақты педагогикалық мәселелерді шешу стратегиялары мен технологияларын және химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін болжай алады;
- қазіргі қоғам туралы дүниетанымын кеңейту, ақпаратты жинау және түсіндіру үшін IT қолданады, сондай-ақ тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби міндеттерін шешуде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай алады;
- химия-биологиялық зерттеулер контекстіндегі салалық, аймақтық, ұлттық және халықаралық мәселелерді жүйелейді және жинақтайды, экологиялық проблемаларды анықтайды және адамдарды қорғаудың оңтайлы жолдарын, қоршаған ортаны жақсартудың тиімді әдістерін ұсынады;
- өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, академиялық жазу әдістерін біледі, кәсіби міндеттерді шешуде биологиялық, химиялық және технологиялық процестерде біліктілігі мен дағдысын қолданады;
- жаратылыстану пәндерінің заңдылықтарын анықтау үшін табиғи компоненттердің өзара байланысын бағдарлайды және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін қажетті жағдайлармен қамтамасыз етеді;
- кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философиясының теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді тәсілді қолданады және ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын дербес талдай алады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы мәселелерді шешу үшін жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын, анатомияны, морфологияны, физиологияны, тірі материяны және ғылыми түсініктерді тұтас қабылдауды қолданады.