Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01512 Химия-биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби - педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химия І
Химияның теориялық негіздерін оқып үйрену, эксперименттік жұмысқа дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атом-молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Периодтық заң және жүйе, химиялық байланыс және оның теориялары, ЭДТ, тұздардың гидролизі, ТТР, координациялық қосылыстар теориясы. Құзыреттілік: химияның негізгі теориялық білімін практикада қолданады, зертханалық жұмыста практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасуша және ұлпа биологиясы
Мақсаты: Жасушалар мен ұлпалардың құрылымы, тіршілік әрекеті және көбеюі туралы заманауи идеяларды зерттеу. Мазмұны: Жасуша теориясы. Прокариоттар мен эукариоттар. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушалық цикл. Көбею. Жануарлар ұлпаларының жіктелуі. Құзыреттіліктер: Жағдайды бағалау және педагогикалық мәселелерді оңтайлы шешу үшін тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі жасушалар мен ұлпалар арасындағы байланыс туралы ғылыми түсініктерді қорытындылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Мақсаты: болашақ химия мұғалімдерін химиялық есептерді шығару әдістемесімен таныстыру және орта мектепте химияны оқытуда оқушылардың химиялық есептерді шешуін ұйымдастыру, практикалық іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру. Ерітіндінің массалық бөлігін есептеу. Ерітіндінің белгілі бір массалық үлесі арқылы еритін және еріген заттардың массасын анықтау. Ерітінділердің концентрациясын анықтауға арналған есептеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ботаника
Мақсаты: өсімдік формаларының алуантүрлілігін, олардың сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылысы мен қызметі. Тұқымдардың, өскін және тамырдың құрылысы. Өркендердің түрлері. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Гүлшоғыры. Жемістердің әртүрлілігі. Өсімдіктердің тіршілік формалары және экологиялық топтары. Құзыреттілік: өсімдіктердің әртүрлілігі, морфологиялық ұйымдастыру деңгейлері, шығу тегі және олардың құрлықтағы тіршілікке байланысты анатомиялық-морфологиялық саралануы туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химия 2
Мақсаты: Химияның теориялық негіздерін оқып-үйрену және оларды педагогикалық кәсіби қызметте қолдана білу. Сутегі, алынуы, қасиеттері. s- және p-элементтердің жалпы сипаттамасы. d- және f-элементтердің жалпы сипаттамасы. Қазақстандағы металдар мен олардың қорытпаларының өндірісі. Құзыреттілік: негізгі бағыттары, негізгі қағидалары туралы заманауи идеяларды жетілдіреді және дамытады, тапсырмаларды құрастырады және ғылыми зерттеу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Мақсаты: жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерінің әртүрлілігін зерттеу. Мазмұны: Зоология-жануарлар туралы ғылым. Зоологияның басқа биологиялық пәндер арасындағы орны. Зоологияның даму тарихы. Кіші патшалық-қарапайым жануарлар. Жалпы сипаттамасы, жіктелуі, филогенезі. Көпжасушалы жануарлар дүниесінің тармағы. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы, өзекті мәселелер мен қолданбалы аспектілер. Құзыреттіліктер: жануарлардың құрылысы, таралуы және маңызы туралы тұтас дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті..
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия 1
Химиялық процестердің негізгі заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және химия курсында басталған білім алушының жалпы химиялық дайындығын одан әрі дамыту, талдаудың маңызды химиялық әдістерін және оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде мүмкіндіктерін үйренеді. Аналитикалық химия әдістері. Аналитикалық химия әдістерін салыстыру. Сапалы химиялық талдау әдістері. Ерітінділердегі реакциялар. Элементтердің жіктелуі. Реакциялардың теориялық негіздері. Сапалы химиялық талдау .
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты: өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеу. Мазмұны. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктерді көміртекпен қоректендіру (фотосинтез). Фотосинтездің химизмі.Жарық және қараңғы кезеңдер. Цикл Кальвина. Цикл Хэтча-Слэка. Өзі-метаболизм. Минералды тамақтану. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Фитогормондар. Көмірсулардың ыдырау жолдары:анаэробты және аэробты. Ашыту. Жасушалық тыныс алудың химизмі. Апотомиялық ыдырау. Өсімдіктерді қорғау және орнықтылық механизмдері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпаратты және практикалық дағдыларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия 2
Мақсаты-аналитикалық химия және химиялық талдау негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру, нақты аналитикалық есепті шешу әдісін ұтымды таңдау, аналитикалық операцияларды дұрыс және дәл орындау дағдыларын игеру. Заттардың элементтік құрамын анықтау, молекулалық талдау, Функционалдық талдау, органикалық, бейорганикалық және биохимиялық объектілердің сипаттамаларын анықтау. Гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістері. Талдаудың химиялық, физика-химиялық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шетел тілі
Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әр түрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану. Оқушылар орындай алады: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білуі керек. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып, күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну. • Адам табиғаты туралы мәдени наным-сенімдерді және олардың мұғалімнің жұмысына ықпалын ажырату. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
Мақсаты: тірі материя химиясының принциптері мен негіздері, маңызды биологиялық процестердің химиялық негіздері және молекулалық логиканың принциптері туралы түсінік. Пәннің мазмұны: жасушаның маңызды химиялық компоненттері (ақуыздар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, липидтер) және олардың құрылымдық ұйымының деңгейлері, биокатализ негіздері, ферменттер және коферменттер. Құзыреттілігі: алынған нәтижелерді талдау кезінде биологиялық ғылымның даму заңдылықтары мен негізгі жаратылыстану ғылыми заңдарын қолдана алуға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогика және дидактика саласындағы химиялық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Білім алушылар орындай алады: * оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, химияны оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * химияны оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 1
Мақсаты: студенттерде органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері, реакция механизмдері туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклді қатары. Алканы. Алкены. Алкиндер. Алкадиены. Галогенді көмірсутектер. Нитроқосылыстар мен аминдер. Спирттер. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбондық қышқылдар қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Мақсаты: тұтас организмнің, физиологиялық жүйелердің, органдардың және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам мен жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қозғыштіндер. Жүйкежүйесі. Жүйкежүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Висцеральдыжүйелер. Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Мақсаты: Адам ағзасының құрылысын оның мүшелерінің қызметімен байланыстыра отырып, адамның шығу тегі мен оның жастық даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Тірек-қимыл аппараты. Ішкі ішектер. Қантамыр жүйесі. Эндокринология. Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөліктері. Автономды жүйкежүйесі. Сезім мүшелері. Жалпықаптама. Құзыреттілік: Адамағзалары мен жүйелерінің құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Адам мен жануарлардың орталық жүйке жүйесі
Адамның табиғаттағы жағдайы. Адамның пайда болуы және эволюциясы туралы теориялар. Адам ағзасының интегралды биологиялық жүйе ретіндегі ұйымдасу деңгейлері. Адам ағзасына жалпы шолу. Адам денесінің ұйымдастырылу деңгейлері. Тері, оның құрылымы және қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер,Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Физикалық және коллоидты химия
Мақсаты: коллоидтық жүйелердегі процестерді түсіну және түсіндіру үшін физикалық және коллоидтық химияның теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Термодинамиканың негізгі ұғымдары. Ерітінділердің термодинамикалық теориясы. Химиялық кинетика теориясы. Катализ. Электрохимия. Дисперсті жүйелердің классификациясы және табиғаты. Беттік-белсенді заттар (ББЗ) және олардың классификациясы Құзыреттілік: химияның негізгі даму бағыттары, заңдылықтары, теориялары және іргелі бөлімдері туралы заманауи идеяларды жетілдіреді және дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Мақсаты: химиялық процестер мен әрекеттердің қоршаған ортаға әсерін зерттеу. Қоршаған орта компоненттерін әртүрлі ластанудан тазартудың тиімді әдістерін таңдай алады. Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері. Химиялық экология және атмосфера компоненттері. Гидросфераның химиялық экологиясы. Ауыр металдар. Литосфераның химиялық экологиясы. Биогеохимиялық циклдар. Өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту технологиясы. Экология және энергетика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биохимия
Мақсаты: Биомолекулалардың құрылысын, қасиеттерін, қызметтерін оқыту, тірі ағзалардағы метоболизм үдерісі туралы білімдерін кеңейту. Міндеті: Биохимия бөлімдері тірі ағзалардағы биомолекулалардың құрылысын, құрамын зерттейді. Ақуыздар, көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдар, дәрумендер, ферменттер, гормондардың: құрылысы қасиеттері, қызметтері. Құзыреттілігі: Биохимияның әртүрлі бөлімдерінен алған жалпы білімін және оның интеграциясын кәсіби әрекеттерінде қолданудын практикалық дағдыларын біліп шығады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Мектеп химиясы эксперименттерін жүргізу әдістемесі
Мақсаты: студенттердің жалпы орта білім беретін оқу орындарында химияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесінде химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін Құзыретті меңгеруін және қолдануын қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің ерекшеліктері. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің жіктелуі. Демонстрациялық тәжірибелердің дидактикалық әсері. Мектептегі химиялық экспериментке қойылатын талаптар. Мектептегі Химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Микробиология
Бактериялардың формасы бойынша әр түрлілігі. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Түйін бактериялары. Бактериялардың табиғаттағы маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынған өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауылшаруашылығы үшін). Инсулин өндірісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 2
Циклдік қатардың органикалық қосылыстарының негізгі кластары бойынша білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ органикалық циклдік қосылыстардың құрылымын, қасиеттері мен синтездеу әдістерін талдаудың заманауи әдісімен оқыту. Гетероциклді қосылыстар. Жіктелуі. Номенклатура. Алтымүшелі гетероциклдер. Негізгі қасиеттері. Электрофильді және нуклеофильді реагенттермен реакциялар. Бір гетероатомды бесмүшелі гетероциклдер. Қышқылдық және негіздік қасиеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық синтез
Әр түрлі кластағы бейорганикалық қосылыстарды синтездеудің негізгі принциптерін игеру және берілген қасиеттері бар химиялық қосылыстар мен олардың негізінде материалдар алудың практикалық дағдыларын игеру. Бейорганикалық және координациялық заттардың синтезі. Бейорганикалық заттарды тазартудың, шоғырландырудың және бөлудің негізгі әдістері. Газ фазасындағы реакциялар. Сусыз Бейорганикалық қосылыстардың синтезі. Қарапайым заттарды, оксидтерді, галогенидтерді, гидридтерді, гидроксидтерді, қышқылдар мен тұздарды алу. Синтезделетін заттарды тазартудың физика-химиялық әдістері. Бейорганикалық заттар мен материалдарды синтездеудің заманауи әдістері. Бейорганикалық қосылыстар синтезінің экологиялық және экономикалық мәселелерін тиімді шешу қабілеті мен дайындығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Биологиядағы зерттеулер, инновациялар және дамуы
Қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде биологияны оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Химиялық өнеркәсіп өнімдерін қайта өңдеу
Мақсаты: өндіріс қалдықтарын қайта өңдеу бойынша жұмыстарды жүргізуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Химия өнеркәсібі, экологиялық қауіпсіздік. Химиялық өнеркәсіп қалдықтарының жіктелуі. Химиялық қалдық көздері. Химиялық өнеркәсіп өнімдерін қайта өңдеу ерекшеліктері, түрлері: бейтараптау, тотықтыру, хлорлау, термиялық әдіс, дистилляция әдісі, биологиялық әдіс. Жарамдылық мерзімі өткіп кеткен химиялық реактивтерді қайта өңдеу. Полимерлерді қайта өңдеу. Химиялық қалдықтармен дұрыс жұмыс жасамаудағы жауапкершілік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиядағы зерттеулер, инновациялар және дамуы
Қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде химияны оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Химиялық технология
Мақсаты: химиялық технология, маңызды Химиялық өндіріс және өз технологиясында химиялық реакцияларды қолданатын басқа өндірістер туралы негізгі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология. Бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын мен болат өндірісі. Отынды өңдеу. Мұнай өңдеу. Химиялық талшықтар. Полимерлер өндірісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Селекция негіздері
Мақсаты: селекция саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Селекцияның негізгі бағыттары. Селекцияның басқа ғылымдардың жетістіктерімен байланысы: өсімдіктер мен жануарлардың таксономиясы мен географиясы, цитология, эмбриология, жеке даму биологиясы, молекулалық биология, физиология және биохимия. Өсімдіктерді өсіру әдістері. Өсімдіктерді клондау. Ұялы инженерия. Генетикалық инженерия. Құзыреттілік: алынған нәтижелерді талдауда биология ғылымының негізгі жаратылыстану заңдылықтары мен даму заңдылықтарын қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Мақсаты: химиялық синтез бойынша бакалавриат студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Алифатты қатардың нуклеофильді орын басу реакциялары. Алкилгалогенидтерде нуклеофильді орынбасу. Спирттердегі гидроксил топшаның нуклеофильді орынбасуы: карбон қышқылының нуклеофильді реагенттермен реакциялары және оның туындылары. Ароматты қосылыстардың орынбасу реакциялары. Диазоқосылыстардың реакциялары. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Бейорганикалық қосылыстарды алудың зертханалық әдістері. Бейорганикалық қосылыстарды алудың типтік әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Генетика
Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химияны оқытуды жоспарлау және даралау
Педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * химияны оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытуды жоспарлау және даралау
Педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және биологияның оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * биологияны оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; биологияны оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Бакалаврларда белгіленген реакция механизмдері мен зерттеудің физика-химиялық әдістерін пайдалана отырып, электрондық және стереохимиялық түсініктер негізінде жоғары молекулалық қосылыстардың қасиеттерін зерттеуге, қазіргі уақытта тұрмыста, техникада және медицинада кеңінен қолданылатын әртүрлі жоғары молекулалық қосылыстар туралы білім алуға көзқарасты қалыптастыру. Жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі түсініктері. Полимерлердің номенклатурасы және полимерлердің түрлері. Полимерлердің қасиеттері. Конформациялық және конфигурациялық макромолекулалардың изомериясы. Полимер тізбегінің икемді қасиеттері. Полимерлі ерітінділердің табиғаты. Жоғары молекулалық қосылыстар мен полимерлі композициялық материалдардың құрылымын зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Су және азық-түлік өнімдерінің құрамы, қасиеттері, сапасы, макро және микроэлементтердің анализі, сапа бағалауының заманауи әдістері туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Судың химиялық, физикалық қасиеттері. Ауыз судағы химиялық қосылыстар мен элементтердің зиянсыз концентрациясы. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістері. Химия және өсімдіктер. Ақуыздар. Майлар. Қант немесе көмірсулар. Биохимиялық өзгерістер. Дәрумендер, тұздар, микроэлементтер. Микробиогендік элементтер. Ферменттер. Шикізаттың, компоненттердің және басқа да азық-түлік өнімдерінің сапасын стандартты бақылауды жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- педагогиканың, психологияның, нормативтік құқықтық актілердің заңдылықтарын, ғылыми және білім беру негіздерін талдайды;
- білім алушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білімді одан әрі өз бетінше жалғастыру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асырады;
- өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады, сондай-ақ өмір сүру және денсаулық сақтау мәдениетін қалыптастыру принциптерін іске асырады, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады;
- түрлі объектілер анализінде және анализ нәтижелерін өңдеуде химия, биология ғылымдарының негізгі заңдары мен жетістіктерін қолдана алады;
- - оқытудың инновациялық әдістерін және оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады, нақты педагогикалық мәселелерді шешу стратегиялары мен технологияларын және химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін болжай алады;
- қазіргі қоғам туралы дүниетанымын кеңейту, ақпаратты жинау және түсіндіру үшін IT қолданады, сондай-ақ тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби міндеттерін шешуде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай алады;
- химия-биологиялық зерттеулер контекстіндегі салалық, аймақтық, ұлттық және халықаралық мәселелерді жүйелейді және жинақтайды, экологиялық проблемаларды анықтайды және адамдарды қорғаудың оңтайлы жолдарын, қоршаған ортаны жақсартудың тиімді әдістерін ұсынады;
- өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, академиялық жазу әдістерін біледі, кәсіби міндеттерді шешуде биологиялық, химиялық және технологиялық процестерде біліктілігі мен дағдысын қолданады;
- жаратылыстану пәндерінің заңдылықтарын анықтау үшін табиғи компоненттердің өзара байланысын бағдарлайды және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін қажетті жағдайлармен қамтамасыз етеді;
- кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философиясының теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді тәсілді қолданады және ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын дербес талдай алады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы мәселелерді шешу үшін жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын, анатомияны, морфологияны, физиологияны, тірі материяны және ғылыми түсініктерді тұтас қабылдауды қолданады.