6B10124 Стоматология в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау жүйесінде, атап айтқанда стоматологияда жаңа білімді игеруге және дамытуға қабілетті, заманауи технологияларды қолдана отырып, стоматологиялық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, кәсіби құзыреттілігі жоғары бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Балалардағы ауыз қуысының шырышты қабаты мен қызыл ерін шекарасының аурулары
Бұл пән балалар мен жасөспірімдерде травматикалық, инфекциялық және аллергиялық генезді, ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларының даму себептері, клиникалық ағымы, диагностикалық әдістері, емдеу жолдарыі және алдын алу шаралары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Балаларда ауыз қуысының шырышты қабығында инфекциялық және жүйелі аурулардың көрінісін зерттейді.
Несиелер - 6
-
Стоматологиялық практикадағы шұғыл жағдайлар
Бұл пәнді оқу интерндерде стоматологиялық тәжірибеде жедел аллергиялық жағдайлардың даму және алдын алу механизмдері туралы заманауи түсінікті қалыптастыру, оларды стоматологияның негізгі иммунологиялық аспектілерімен таныстыру, стоматологияның негізгі иммунологиялық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыруға ықпал ету, аллергиялық ауруларды диагностикалау бағыттары, емдеу және алдын алу принциптерін таныстыру.
Несиелер - 5
-
Жақ-бет патологиясы бар пациенттерді кешенді оңалту
Бұл пән балалар мен жасөспірімдерде кездесетін туа біткен ақаулары бойынша теориялық білімді және олардың клиникалық кезеңдерімен , реабилитация принциптерінің практикалық дағдыларды білуді қалыптастыру..
Несиелер - 4
-
Балалардағы жақ-бет аймағының ісіктері мен ісікке ұқсас түзілімдері
Бұл пән балаларда жақ-бет аймағының ісіктері мен ісік тәрізді түзілістерінің даму себептері, клиникалық ағымы, ерте диагностикасының ұйымдастыру принциптері және алдын алу шаралары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады
Несиелер - 3
-
Ересектердегі ауыз қуысының шырышты қабығының және еріннің қызыл жиегінің аурулары
Бұл пән травматикалық, инфекциялық және аллергиялық генезді ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларының даму себептері, клиникалық ағымының сипаттамасы, диагностикалық әдістері, емдеу әдістері және алдын алу әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ауыз қуысының шырышты қабатындағы инфекциялық және жүйелі аурулардың көрінісін зерттеу.
Несиелер - 8
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама және мәдениет
Пәнін мақсаты білім алушылардың қазіргі жағдайда мамандардың табысты кәсіби қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттерге ие болуы, сондай-ақ білім алушылардың мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықтан бас тартудың қоғамдық атмосферасын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ісінде белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру болып табылады. ҚР в стратегиялық ұстанымы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері. ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері. Мемлекеттік органдар қызметіндегі сыбайлас жемқорлықтың алдын алу. Қоғамдық бақылау институттарының түсінігі мен рөлі. БАҚ-тың мәселелердегі рөлі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу механизмдері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды қалыптастыру мәдениеттер.
Несиелер - 5
-
Дентальді имплантология
Бұл модуль стоматологиялық имплантация негіздері, көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдері, қазіргі заманғы имплантологиялық жүйелердің түрлері мен қасиеттері, стоматологиялық имплантацияның бір сатылы және екі сатылы әдістемесі, қателіктер мен асқынулар туралы білімді қалыптастыру мақсатында, әртүрлі клиникалық жағдайларда имплантаттарға сүйене отырып, ортопедиялық конструкцияларды одан әрі протездеумен зерттеледі
Несиелер - 5
-
Жақ-бет аймағының қатерсіз және қатерлі ісіктері
Бұл пән жақ-бет аймағындағы ісіктердің және ісік тәрізді түзілістердің даму себептері, клиникалық ағымының ерекшеліктері, ерте диагностика, хирургиялық емдеу және алдын алу принциптері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Несиелер - 5
-
Медициналық құқық негіздері
Болашақ дәрігерлерге, провизорларға және денсаулық сақтау жүйесінің өзге де қызметкерлеріне кәсіби медициналық қызметті жүзеге асыру кезінде ұйымдастырушылық-құқықтық сипаттағы заңды шешімдерді дәлелді түрде қабылдауға мүмкіндік беретін мамандандырылған құқықтық білімнің оңтайлы көлемін беру, олардың құқықтық санасы мен заңды құрметтеуін қалыптастыруға белсенді ықпал ету. Қазақстанда денсаулық сақтау және денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру қағидаттары және медициналық құқықтық қатынастардың ерекшеліктері туралы. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің, пациенттердің құқықтары мен міндеттері туралы білім.
Несиелер - 5
-
Ортопедиялық стоматологиядағы заманауи емдеу әдістері
Бұл пән тіс сауытының және тіс қатарларының ақауын ортопедиялық емдеудің заманауи аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Несиелер - 4
-
Стоматология негіздері
Бұл модуль терапевтік стоматологияның мақсаттары мен міндеттері, стоматологиялық қабылдаудағы асептика және антисептика принциптері, сондай-ақ ауыз қуысы мүшелері мен тіндерінің анатомиясы, гистологиясы мен физиологиясы туралы білімнің қалыптасуын зерттейді. Сондай-ақ, PLO бұлшықеттерінің қозғалысының биомеханикасы және тістеу түрлері туралы ұғымды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Гистология негіздері
Берілген пән стоматолог дәрігердің кәсіптік білімдерінің негізін қалайды, яғни ауыз қуысы ағзаларының және организмнің басқа жүйелерінің дамуы мен микроскопиялық құрылысының білімі оның дайындауының ажыратылмас бөлігі болып табылады. Пәннің басты мақсатына ауыз қуысы ағзалары және беттің дамуы мен гистологиялық құрылысының ықшамды және жүйелі түрде зерттеуі жатады. Адам организмінің жасушалары мен тіндердің микроскопиялық құрылысының білімі стоматологиялық аурулардың алдыналуына, патогенезін түсіну үшін, терапиясын және бақылауын жүргізу үшін маңызды практикалық мәң болып келеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия
Бұл пән болашақ стоматологқа негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі оқу және клиникалық ойлауды дамыту үшін қажет адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылысы мен топографиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физиология
Студенттердің бойында ағзаның бүкіл өмірі, өмірлік процестердің динамикасы және организмнің сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі туралы жүйелі білім қалыптастыру. Бұл пәнде органдардың, сондай-ақ жалпы жүйелер мен ағзаның жұмыс істеу мәселелері, физиологиялық функциялар мен процестерді реттеу механизмдерінің ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гигиена және эпидемиология
Бұл модуль жеке гигиена ережелерін және стоматологтардың жалпы гигиенасы мен еңбек гигиенасы бойынша кәсіби базалық теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын сақтау, сондай-ақ инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың профилактикасын жүргізу арқылы адам денсаулығын сақтау, нығайту әдістері мен құралдарын зерттейді емдеу мекемелерінде, халықтың әртүрлі контингенттері арасында жеке, топтық және популяциялық деңгейлерде, сондай-ақ төтенше жағдайларда.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология
Бұл пән адам үшін патогенді және қалыпты микробиота, соның ішінде ауыз қуысының микробтарының биологиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру; жұқпалы аурулардың микробиологиялық диагностикасы, спецификалық емдеу және алдын алуы, антибиотиктерге төзімділік, дезинфекция және стерилизация бойынша терең білімді меңгеру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қарым-қатынас дағдылары
Пәннің мақсаты: стоматолог-дәрігерге пациенттермен, олардың туыстарымен, сондай-ақ әріптестерімен командалық өзара іс-қимыл жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау арқылы сапалы медициналық көмек көрсету үшін қажетті коммуникативтік және практикалық дағдыларды меңгеру және бірлесіп пысықтау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Молекулалық биология мен генетика
Бұл пән болашақ стоматологқа клиникалық пәндерді одан әрі оқу және клиникалық ойлауды дамыту үшін қажет. Ағзадағы негізгі молекулалық-генетикалық тетіктер туралы білімді, медицинада заманауи гендік-инженерлік әдістер мен технологияларды қолдану принциптері туралы, тұқым қуалайтын аурулар, олардың диагностикасы, алдын алу және емдеу, туа біткен даму ақаулары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стоматологиядағы материалтану
Бұл модуль ортопедиялық және терапевтік стоматологияда материалдардың құрамын, құрылымын, қасиеттерін, өндіріс технологиясын және қолданылуын зерттейтін стоматологиялық материалтану бойынша білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Бұл пәннің көлеміне кариозды қуыстарды бөлшектеу және пломбалау дағдыларын қалыптастыру кіреді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Бұл пән тіршіліктің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының зат алмасу жолдарын және олардың реттелуін, осы процестердің тіс ұлпаларының қызметімен байланысын қалыптастыру мақсатында зерттеледі, бұл ауыз қуысындағы патологиялық процесстердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін қажет, сондай-ақ ауруларды диагностикалаудың биохимиялық
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жақ-бет аймағының туа біткен ақауларының қалыптасуы
Бұл пәнде жақ-бет аймағының туа біткен ақауларының пайда болу себептері мен механизмдері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ағзалар мен тіндердің, соның ішінде ауыз қуысының биохимиясы
Элективті пән дәнекер, сүйек, жүйке, бұлшықет тіндерінде, тіс және ауыз сұйықтығының тіндерінде болатын биохимиялық процестердің негізгі аспектілері бойынша зерттеуді, кейбір патологиялық жағдайларда ауыз қуысындағы биохимиялық өзгерістерді, сондай-ақ ағзалардың (бауыр, қан) жұмыс істеу ерекшеліктерінің молекулалық механизмдерін және метаболикалық процестердің гуморальды реттелуін зерттеуді қамтиды. Сонымен қатар, стоматологиялық ауруларды диагностикалау, алдын алу, емдеу және жақ-бет аймағының зақымдануы, стоматологиялық аурулардың соматикалық патологиямен байланысы негіздері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Биоэтика және биостатистика
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің халықаралық стандарттар мен ұлттық заңнамаға сәйкес биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі болып табылады.Осы пәнді оқу шеңберінде алынған білім, ғылыми және кәсіби қызметте, этика қағидаттары мен нормаларын сақтауға тұрақты кәсіби бағдарланудың қажетті шарты болып табылады. Биостатистика пәні студенттердің кәсіби міндеттерді орындау үшін қажетті заманауи статистика саласындағы білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Биостатистика Медициналық және әлеуметтік процестер мен құбылыстарды зерттеу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу, жалпылау және талдау мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Стоматологиядағы іргелі медицина
Бұл модульде анатомия мен физиологияның этиологияға, патогендік факторларға, одонтогендік және периодонтальды инфекциялардың диагностикасы мен этиотропты терапиясына және ауыз қуысының мүшелері мен тіндеріне әсер ететін ауруларға қатысты негізгі сұрақтары көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 8
-
Жалпы иммунология
Бұл пәнді оқу студенттердің иммундық жүйенің құрылымы, иммунологиялық реакциялардың қалыптасу заңдылықтары мен механизмдері, стоматологиялық патологиядағы иммундық жүйенің рөлі туралы заманауи білімдерін дамытуға бағытталған. Сондай-ақ студенттерге стоматологиялық тәжірибеде жедел аллергиялық жағдайлардың дамуының иммунологиялық механизмдері туралы заманауи түсініктер беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Стоматология негіздері
Бұл модуль хирургиялық стоматология, оның бөлімдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, жергілікті инфильтрация және өткізгіш анестезияның анатомиялық негіздемесі, тістерді алып тастау мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ балалар стоматологиясы бойынша мәселелер, қазақстандық және шетелдік ғалымдардың балаларға стоматологиялық көмекті дамыту мен ұйымдастыруға қосқан үлесі зерделенуде
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби ағылшын тілі
Оқытушының жалпы талабы /оқу пәнінің саясаты/ студенттерге бұл модульді оқытудың ең негізгі талабы ағылшын тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру, кейінде сөйлеу тілін меңгерту болып табылады. Бағдарламаның негізгі мақсаты шеттілдік білім беру үдерісінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзіреттерін жеткілікті (А2, жалпыеуропалық құзыреттер) және базалықжеткілікті (В1, жалпыеруопалық құзыреттер) деңгейлерінде қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің кәсіби қызметінде тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін басқару саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Менеджменттің ғылым және кәсіп ретінде дамуының негізгі кезеңдерін, даму принциптері мен ұйымның қызмет ету заңдылықтарын қарастырады. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау арқылы кәсіби функцияларды жүзеге асыруға байланысты мақсат қою және міндеттерді тұжырымдау жолдарын анықтайды, ұйымдағы жеке және топтық мінез-құлыққа тиімді әсер етудің заманауи технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 2
-
Фантомдық стоматология курсы
Бұл модуль эндодонт, жоғарғы және төменгі жақ тістерінің қуыстары мен тамыр арналарының анатомиялық-топографиялық ерекшеліктері, терапевтік және ортопедиялық стоматологиядағы эндодонтиялық құралдар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері
Бұл пән эпидемиологиялық клиникалық сынақтар жүргізу, денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған деректерді бақылау мен талдаудың клиникалық әдісін қолдану бойынша білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді; мынадай мәселелерді қамтиды: алдын алу, аурулардың пайда болу және таралу себептерін, жағдайларын анықтау, ерте диагностикалау, сондай-ақ оның тіршілік ету ортасы факторларының адам денсаулығына зиянды әсерін жою. Cтуденттердің болашақ кәсіби қызметінде биомедициналық статистика негіздерін, иерархия мен жоспарлауды білу, медицинадағы клиникалық зерттеулердің этикалық аспектілерін меңгеру арқылы медициналық ақпаратты сыни талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Тістің қатты тіндерінің патологиясы
Бұл модуль ортопедиялық стоматологияда тістердің қатты тіндерінің патологиясы туралы білімді қалыптастыру, әртүрлі конструкциялармен протездеу арқылы тістің тәждік бөлігін қалпына келтіру мақсатында зерттеледі (шпондар, қойындылар, жасанды тәждер, түйреуіш тістер), оның ішінде балалар стоматологиясында.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 11
-
Фармакология
Фармакология пәнін игеру нәтижесінде білім алушының фундаменталды және медицина ғылымдары арасында, сонымен қатар стоматология саласында фармакологияның рөлі мен орны туралы түсінігі болуы тиіс; зерттелетін дәрілік заттар топтарының фармакологиялық қасиеттері, Фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының ерекшеліктері туралы білуі; физиологиялық және патологиялық жағдайларда адам ағзасындағы әртүрлі топтағы дәрілік заттардың әсерін болжай білуі тиіс; дәрілік заттардың жағымсыз әсерлерін тану және осы реакциялардың салдарын жою, сондай-ақ олардың фармакодинамикалық және фармакокинетикалық сипаттамалары, дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі бойынша ең тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды дұрыс таңдау; рецепт бойынша рецепт жасау; дәрілік заттардың әртүрлі дозаларын есептеу; рецепттерде әртүрлі дәрілік формаларды тағайындау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пән ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады, осы пәннің негізгі бөлімдерін шарлауға көмектеседі: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, теориялық негіздері. басқарушылық өзара әрекеттесу, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъектінің басқару іс-әрекетінің психологиясы. Ұйымдастырушылық мәселелер мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы арасындағы өзара байланысты психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 2
-
Ішкі аурулардың негіздері
Пән науқастарды тексеру әдістерін, симптомдары мен синдромдарын анықтауды, ішкі ауруларды диагностикалау және емдеу тәсілдерін оқытады, меңгерген білімдерін ішкі мүшелердің ауруларын тіс және ауыз қуысы мүшелерінің патологияларымен байланыстыруды оқытады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Ауыз қуысы мен ішкі ағзалардың аралас аурулары
Бұл пән ауыз қуысының шырышты қабығының зақымдануының ағзаның ішкі мүшелері мен жүйелерінің ауруларымен байланысын қарастырады, ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларының нозологиялық формаларын да, ағзаның бұзылуымен бірге жүретін жеке белгілерді де зерттейді. Пән сонымен қатар ауыз қуысының шырышты қабығындағы патологиялық өзгерістерді ғана емес, сонымен қатар осы зақымданулар жиі кездесетін негізгі ауруды емдеу туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ауыз қуысының шырышты қабығына әсер ететін тері және венерологиялық аурулар
Бұл пән этиология, патогенез, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика, тіс дәрігерінің тактикасы және fуыз қуысының шырышты қабығының қатысуымен тері және венерологиялық ауруларды зерттейді (қызыл жалпақ теміреткі, күлбіреуік, пемфигоид, қызыл жегі, көптүрлі жалқықты эритема, Дюрингтің герпетиформды дерматиті, псориаз).
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Дерматовенерология
Бұл пәнді оқу студенттердің ауыз қуысының сілеймелі қабығының және еріннің қызыл шекарасының зақымдалуымен жиі кездесетін тері-венерологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу мәселелеріне қатысты теориялық және практикалық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Патологиялық анатомия
Пән жалпы патологиялық процестер мен аурулардың құрылымдық негіздері, олардың этиологиясы, морфогенезі, макроскопиялық және микроскопиялық көріністері, нәтижелері, асқынулары және өлімнің ықтимал себептері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Патологиялық физиология
Пән - ағзалар мен жүйелердің патологиясының жеке типтік түрлерінің, соның ішінде ауыз қуысының тіндері мен тіс-жақ аппаратындағы типтік патологиялық процестердің этиологиялық факторлары, пайда болуының, дамуының және аяқталуының жалпы заңдылықтары мен нақты механизмдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Стоматологиялық аурулардың симптомдары мен синдромдарын талдай алу дағдыларын дамытуға; клиникалық және зертханалық көрсеткіштерді интерпретациялауда практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған; ауруларды дұрыс диагностикалаудың, алдын алу және емдеудің патофизиологиялық негіздерін қалайды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Стоматологиялық аурулардың алдын алу
Бұл пән балалар мен жасөспірімдердің негізгі стоматологиялық аурулардың алдын алу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды білуді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Хирургиялық стоматология
This module is being studied in order to form knowledge and practical skills on the etiology, pathogenesis, diagnosis and features of surgical treatment of odontogenic inflammatory diseases of CHLO, including in children, taking into account the patterns of development of the dental system in different age periods.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 11
-
Терапевтік пәндер
Бұл модуль негізгі терапевтік пәндерді (психиатрия, неврология, Фтизиатрия, жұқпалы аурулар) диагностикалаудың, емдеудің жалпы принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды қамтиды. Осы аурулардағы клиникалық көріністердің мәселелері, диагностика және алдын алу, оның ішінде стоматологиялық практикада зерттелетін болады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 8
-
Ортопедиялық стоматологияның жеке курсы
Бұл модуль пациентті тексеру әдістері, Ортопедиялық стоматология клиникасындағы диагностикалық процестің негіздері, ауыз қуысын протездеуге дайындау, тіс қатарларының ақауларын көпір протездерімен емдеудің ортопедиялық әдістері, сондай-ақ ішінара Пластинкалы, бюгельді және толық жетік протездермен тістердің ішінара және толық болмауын емдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 10
-
Хирургиялық аурулар
Бұл модульді зерттеу студенттердің стоматологиялық практикаға қатысты ең жиі кездесетін хирургиялық патологияны диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 8
-
Клиникалық эндодонтия
Бұл модуль целлюлоза және тіс периодонты ауруларының этиологиясы, даму механизмі туралы білімді қалыптастырады. Тістерді емдеу мен қалпына келтірудің заманауи органдарды сақтайтын әдістерін, соның ішінде балалық шақта кеңінен қолдану. Балалар стоматологиясында апексогенез және апексификация әдістерін қолдануды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 7
-
Ортодонтия
Бұл модуль қазіргі әлемде тіс-жақ аномалиялары мен деформацияларды диагностикалау әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттелуде. Антропометриялық , фотометриялық, функционалдық, рентгенологиялық және тіс-жақ аномалиялары мен деформацияларын зерттеудің арнайы әдістері зерттелуде. Ортодонтия клиникасында зерттеу әдісімен жүргізілген нәтижелер бойынша емдеу және алдын алу ерекшеліктерінің диагнозын тұжырымдау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Ауыз қуысында жұқпалы аурулардың көріністері
Бұл пәнде бактериялық және вирустық инфекциялар (дифтерия, скарлатина, қызылша, тұмау, герпангина, аусыл, папиллома вирусы және т.б.) және олардың ауыз қуысындағы көріністері: этиология, патогенез, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика зерттеледі. Жұқпалы аурулар мен олардың ауыз қуысындағы көріністеріне арналған тіс дәрігерінің тактикасы.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Жақ-бет қуысының туберкулездік зақымдануы
Бұл пәнде жақ-бет аймағының туберкулездік зақымданулары (скрофулодерма, екіншілік туберкулезды лимфаденит, лимфа түйіндерінің туберкулезі, жақ сүйектерінің туберкулезі, туберкулезді жегі, миллиарлы-жаралы туберкулез): этиологиясы, инфекция жолдары, клиниканың ерекшеліктері, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, тіс дәрігерінің тактикасы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 2
-
Стоматологиядағы клиникалық микробиология және вирусология
Бұл пәнде одонтогенді және периодонтальды инфекциялардың этиологиясына, патогенезіне, этиотропты терапиясына және ауыз қуысының шырышты қабығының зақымдалуымен (бактериялық, вирустық, саңырауқұлақ инфекциялары) байланысты негізгі мәселелер баяндалады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Клиникалық ортопедиялық стоматология
Бұл модуль жақ - бет патологиясы, тіс-жақ жүйесінің даму ауытқулары мен деформациялары, жүре пайда болған ақаулар, ТМЖ аурулары, пациенттерді ортопедиялық және кешенді емдеуді талап ететін тозудың жоғарылауы бар тіс-жақ жүйесі ауруларының жалпы симптоматологиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ортопедиялық емдеудегі типтік диагностикалық, тактикалық және технологиялық қателер зерттелуде
Оқу жылы - 5
Несиелер - 7
-
Жақ-бет аймағының қабыну аурулары
Бұл модуль дамудың себептерін, клиникалық ағымның ерекшеліктерін, диагностика әдістерін, емдеу әдістері мен оңалту принциптерін, оның ішінде жақ-бет аймағының одонтогенді және неодонтогенді қабыну аурулары бар балалар мен жасөспірімдерде зерттейді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 8
-
Жақ-бет ауытқулары
Бұл модуль балалардағы және ересектердегі жақ сүйектерінің, тістердің дамуындағы ауытқулар мен деформациялар, даму себептері, клиникалық ағымның ерекшеліктері, жіктелуі мен диагностикасы, жас ерекшеліктерін ескере отырып емдеу принциптері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Балалар аурулары
Студенттерде заманауи ғылыми көзқарастарды қалыптастыру және олардың балалық шақ ауруларының ауыз қуысының тістері мен тіндерінің патологиясымен байланысы туралы түсініктерін алу, осы ауруларды диагностикалауға, алдын-алуды жүргізуге және балалардағы Төтенше жағдайлар кезінде шұғыл көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 6
-
Біріктірілген аурулардың ортопедиялық стоматологиясы
Жақ-бет ортопедиясы ортопедиялық стоматологияның бір саласы болып табылады және жарақаттар, жарақаттар, қабыну процестері бойынша хирургиялық араласулар, неоплазмалар нәтижесінде пайда болған жақ-бет аймағының зақымдануын клиниканы, диагностикалауды және емдеуді қамтиды.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Сот медицинасы
Бұл пән сот-стоматологиялық сараптама өндірісінде медициналық маманның міндеттерін табысты орындау үшін қажетті көлемде білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Жақ-бет аймағын қалпына келтіру-реконструктивті хирургия негіздері
Жақ-бет аймағында қалпына келтіру операцияларын жоспарлау. Ауыз қуысында, жақ-бет аймағында хирургиялық операциялар кезінде пластикалық әдістерді зерттеу
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Жақ-бет аймағының травматологиясы
Бұл модуль клиникалық ағымның ерекшеліктері, диагностика әдістері, емдеу әдістері және оңалту принциптері, оның ішінде уақытша және тұрақты тістер мен жақ сүйектерінің өткір жарақаттары бар балалар мен жасөспірімдер туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 6
-
Пародонт патологиясы
Бұл модуль пародонт аурулары бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі: пародонттың қабыну ауруларының жіктелуі, этиологиясы және патогенезі, оның ішінде балалар стоматологиясында. Пародонт ауруларын кешенді емдеуде ортопедиялық әдістер туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 8
-
Эстетикалық тістерді қалпына келтіру
Тістердің эстетикалық реставрациясы мен реконструкциясына көрсетімдерді және қарсы көрсетімдерді оқып білу. Қазіргі кезде қолданылатын жаңа композициялық пломбалық материалдары мен адгезиялық жүйелері, жіктелуі, құрамы, қасиеттері, оларды қолдану әдістемесі. Тіс реставрациясының құрылу негіздері.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 5
-
Балалар стоматологиясы мен ортодонтиядағы диагностика мен емдеудің заманауи әдістері
Балалардағы кариесті және оның уақытша және тұрақты тістердегі асқынуларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері. Миофункционалды диагностика, түзетудің заманауи әдістері, миобрайс жүйесі, алынбайтын edgewise техникасы, сплинт-терапия
Оқу жылы - 6
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсетеді және практикада қолданады
- Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсетеді
- Стоматологиялық ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және ұтымды іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған тәсілді қамтамасыз етуге қабілетті
- Стоматологиялық практикада шұғыл жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын алу кезінде білім мен дағдыларды қолданады
- Құзыреттілікті, адалдықты кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық принциптерді сақтауға бейімділігін көрсетеді
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, тиісті өзін-өзі бағалау және өмір бойы үздіксіз білім алу негізінде медициналық көмекті үнемі жақсарту үшін қажетті дағдыларды көрсетеді
- Денсаулық сақтаудың қолданыстағы нормативтік-құқықтық құжаттары шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті талдайды және көрсетеді және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алады
- Пациенттердің нәтижелерін зерттеу және бағалау қабілетін көрсетеді, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалайды және енгізеді