Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01510 Информатика в QYZPU

Пәндер

  • Үйретуші Smart қосымшаларды жасау

    Мобильді оқыту ұғымы және оны қолдану ерекшеліктері. Мобильді платформаларда оқыту қосымшаларын құрудың пәндік саласын талдау. Оқу процесінде оқу қосымшаларын қолданудың қазіргі тәсілдерін зерттеу. Мобильді платформада оқыту қосымшаларын қолдана отырып, бұрын алған білімдерін бекіту әдістемесі. Мобильді платформада оқыту қосымшасының жобасын әзірлеу және іске асыру. Бұрын алған білімдерін бекіту бойынша оқыту қосымшаларына қойылатын талаптар. Оқу қосымшасы мен оқу процесінің сипаттамасы. Қосымшаны әзірлеу кезеңдері. Қосымшаларды тестілеу

    Несиелер - 6
  • Ғылым мен білім берудегі көшбасшылық

    Білім мен ғылымдағы көшбасшылықтың теориялық және практикалық мәселелері. Мұғалім мен зерттеушінің жеке даму құралы ретінде көшбасшылық тәсілдерін талдау. Білім берудегі көшбасшылық көшбасшылықтың әлеуметтік түрінің бір түрі ретінде. Білім беру басшысының көшбасшылық функциялары. Білім беру саласындағы көшбасшылардың қызмет стильдері. Білім беру практикасындағы ресми және бейресми көшбасшылық. Білім беру жүйесінің, білім беру мекемесінің басшысы көшбасшы ретінде. Білім және ғылым саласындағы көшбасшыларға қойылатын талаптар. Білім мен ғылымдағы тұлғаның көшбасшылық әлеуетін дамыту және іске асыру шарттары.

    Несиелер - 6
  • Білім берудегі AR және VR

    Виртуалды шындық. Толықтырылған шындық. Білім берудің пәндік саласын көп өлшемді жүйеде ұсыну. Виртуалды шындықты білім беруде қолдану. Толықтырылған шындықты білім беруде қолдану. Білім беруде виртуалды шындық пен толықтырылған шындықты қолданудың қауіпсіздігі. Виртуалды және толықтырылған шындық (VR және AR) технологияларын қолдану.

    Несиелер - 4
  • Педагогикалық технологиялардың заманауи мәселелері

    Педагогикалық технологиялардың мәні. Оқу жоспарлары мен жобаларын енгізу және басқару. Оқу бағдарламалары мен жобаларын бағалау. Ақпаратты басқару және оқыту. Ұйымның оқу процесін қамтамасыз етудің автоматтандырылған және электрондық жүйелері. Бастауыш білім берудегі қазіргі тенденциялар мен проблемалар. Орта білім берудегі қазіргі тенденциялар мен проблемалар. Жоғары білім берудегі заманауи тенденциялар мен проблемалар. Педагогикалық технологияларды енгізудің негізгі мәселелері. Өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Шығармашылықты дамыту. Коммуникативтік мәдениетті қалыптастыру. Оқытушының қызметін сүйемелдеу. Педагогикалық технологияларды дамыту.

    Несиелер - 4
  • Цифрлық білім беру және интернет ресурстарды жасау мен пайдалану

    Цифрлық білім беру ресурстарының түсінігі және түрлері. Жалпы білім беретін мектеп оқушыларын информатиканы оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану мақсаттары. Цифрлық білім беру ресурстарын дамытудың негізгі педагогикалық құралдары. Цифрлық мазмұнды дамытудың дидактикалық және мультимедиялық принциптері. ҚР жалпы білім беретін мектептері үшін информатика бойынша қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстарын талдау - iMektep.kz, Bilimland.kz, daryn.online, Openu.kz және т. б. платформалар. Негізгі орта мектеп үшін информатика бойынша электрондық білім беру ресурсын әзірлеу

    Несиелер - 6
  • Педагогикалық басқару және білім беру маркетингі

    Маркетинг басқару қызметінің бағыты ретінде. Білім беру маркетингінің тұжырымдамасы. Білім беру саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. Білім беру ұйымының маркетинг субъектілері мен объектілері, олардың функциялары. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы. Білім беру ұйымындағы маркетингтік қызметті басқару. Білім беру ұйымдарының білім беру қызметтері нарығындағы бәсекелестік ұстанымы. Педагогикалық кадрлардың еңбек нарығының маркетингтік мониторингінің моделі. ЖОО-дағы білім сапасын тұтынушылық мониторингілеу бағдарламасы.

    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеудегі цифрлық технологиялар

    Ғылыми қызметте пайдаланылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдары. Интернет желісінің халықаралық ресурстарынан ғылыми ақпарат іздеу. Ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері. Зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері. Ғылыми ақпараттармен (Web of science, Scopus және т.б.), ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу. Зерттеу нәтижелерін өңдеу. Ғылыми зерттеу бағыттарындағы іздеу жүйелері (google scholar, researchGate және т.б.) Scitech- ғылыми жобалар мен бағдарламаларды дамытуды жүзеге асыру бойынша технологиялар кластері.

    Несиелер - 6
  • Информатика бойынша элективті курстарды жасау

    Педагогикалық дизайн түсінігі. Мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін, оның құзыреттерін және күтілетін оқу нәтижелерін талдау. Оқу материалының мақсаттары мен міндеттерін анықтау. Мақсаттарға сәйкес материалдарды талдау және құрылымдау. Оқу жұмысының құралдары мен әдістерін таңдау. Курстың элементтерін, стилін және визуалды дизайнын жасау. Тесттер мен тапсырмаларды, бақылау және ақпарат жинау құралдарын әзірлеу. Тиісті құралдарды қолдана отырып курс құру немесе нақты элементтерді жасау үшін топ мүшелеріне тапсырмалар беру. Курсты оқытуды басқару жүйесіне жүктеу (LMS). Материалдардың нәтижелері мен тиімділігін бағалау әдістерін әзірлеу. Оқу мазмұнын одан әрі жетілдіру үшін шешім әзірлеу.

    Несиелер - 6
  • Менеджмент

    Менеджмент- курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді

    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби) 2023..

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Несиелер - 2
  • Білім берудің цифрлық трансформациясы

    Білім беруді цифрлық түрлендіру: болашағы мен міндеттері. Білім беру мазмұнын жаңарту. Білім беруді цифрлық түрлендірудің негізгі аспектілері. Білім берудің цифрлық трасформациясы: әлемдік және отандық тәжірибе. Білім беру ұйымының цифрлық трансформация моделі. Әмбебап принциптер мен сұлбалар. Жаппай дербес білім беру. Мектептегі трансформациялық қызмет. Цифрлық білім беру ортасы. Цифрлық трансформация кезеңдері. Цифрлық үзілістер. Елдегі білім беру қызметінің цифрлық трансформациясы. IT инфрақұрылымы. Бірыңғай цифрлық платформа қызметтері

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Python тілінде Web-жобалау

    Web 2.0 қосымшаларының негіздері. HTML және CSS негіздері. Django үшін Python программалау тіліне практикалық кіріспе. Django көмегімен Python программалау тілінде заманауи веб-қосымшаларды әзірлеу. Django - дағы веб-формалар. Валидация. JavaScript. Django әкімшілік бөлімі. Django-да аутентификация және авторизация. Django-да мәліметтер қорын пайдалану. SQLite. Django-дағы модельдер. Онлайн-жобаны әзірлеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар

    Инклюзивті білім беруде қолданылатын цифрлық технологиялардың түрлері. Инклюзивті білім беруді қолдау үшін цифрлық технологияны қолданудың артықшылықтары. Инклюзивті білім беруде цифрлық технологияларды қолдану саясатын талдау. Халықаралық заңнама. Мемлекеттік деңгейде цифрлық технологияларды қолдану саясатын іске асыру. Инклюзивті білім беруді қолдау үшін цифрлық технологияларды қолдану саясаты бойынша ұсыныстар. Мұғалімдер мен оқушыларды қолдау. Инклюзивті білім беру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі программалау

    Тілдердің негізгі синтаксисі. Программалаудың заманауи әдістері мен технологиялары. Программалау тілін қолдана отырып программа құру. Әзірленген программалық өнімді баптау және тестілеу. Алынған нәтижелерді талдау. Жоғары деңгейлі программалау тілдерінде программа құру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытуда CLIL әдісі

    CLIL технологиясының теориялық негіздері. Интеграцияланған оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологиялары. Интеграцияланған оқу процесінде пәндік-тілдік қызметті дамытуға бағытталған білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру мәселелері. Диагностика, оқу процесінің сапасын бағалау үшін шығармашылық қабілеттер. Білім беру ортасын қалыптастыру, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыру. Зерттеу мәселелерін шешу. Информатиканы оқытудағы CLIL пәндік-тілдік интеграцияланған әдістемесінің негізгі аспектілері

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі онлайн-платформалар

    Білім берудегі онлайн оқыту платформалары мен қызметтеріне шолу және олардың мүмкіндіктері. Онлайн курстарды құру құралдары. Мазмұнды қолдау, Онлайн курстар құру. Пайдаланушыларды басқару. Оқытудың Онлайн-платформалары: Coursera, Khanacademy, Bilim media Group, Daryn Online, Opiq, NIS Play, Atameken Academy, Blended learning. Оқу курсын құру үшін онлайн қызметтерді пайдалану.Білім берудегі онлайн платформалар, желілік технологиялар, интербелсенді технологиялар мен интернет сервистер.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық мәдениет

    Пәнде цифрлық мәдениетті зерттеу бағыттары, виртуалды кеңістік, желіні әлеуметтендіру, Интернет-контент, әлеуметтік желілер қарастырылады. Пән кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, цифрлық ортадағы цифрлық міндеттерді шешу, әртүрлі әдістер мен стратегияларды (кейс-стади, визуалды, салыстырмалы зерттеулер)пайдалана отырып, Цифрлық ресурстарды талдау дағдыларын қалыптастырады Курсты игерудің күтілетін нәтижесі магистранттардың цифрлық мәдениетінің деңгейін, сондай-ақ олардың білім беру саласында ақпараттық технологияларды пайдалануға дайындығын арттыру болып табылады. Бұл оларға өз қызметінде жаңа технологияларды қолдануға, білім беру процесінің тиімділігін арттыруға және әртүрлі салаларда жоғары білікті мамандарды даярлауға көмектеседі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді компьютерлік модельдеу

    Модель және модельдеу ұғымдары. Абстрактілі модельдердің жіктелуі. Компьютерлік модель түсінігі. Модельдердің негізгі анықтамалары мен түрлері. Сандық-математикалық модельдеу түсінігі. Компьютерлік модельдеуді қолдану салалары. Компьютерлік модельдеудің кезеңдері мен мақсаттары. Компьютерлік модельдерді формализациялау және Алгоритмдеу. Автоматтандырылған жобалау жүйесінің негіздері. Компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру. Модельдеудегі кейбір программалау әдістері. Әр түрлі қолданбалы тапсырмаларды компьютерлік модельдеу әдістері мен құралдарын зерттеуді қамтиды. Курс аясында магистранттар компьютерлік модельдерді құру, әзірлеу және талдау үшін қажетті математикалық модельдер мен әдістерді үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру технологиясы

    Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және өткізу. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту тәсіліндегі зерттеу жұмысының рөлі. Мемлекеттік стандарттарды іске асыру шеңберінде білім алушылардың зерттеу жұмысы. Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің кезеңдері. Зерттеу тақырыбын таңдау. Зерттеу жұмысы. Есеп беру - таныстыру кезеңі. Оқушылардың шығармашылық белсенділігінің төмендеу себептері. Білім алушыларды ғылыми-зерттеу қызметімен айналысуға тарту мәселесі. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың формасы мен технологиялары.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Цифрлық технологиялар, компьютерлік модельдеу және деректерді талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады
  • Деректерді интеллектуалды талдау арқылы компьютерлік технология саласындағы ғылыми жұмыстардың нәтижелерін сыни тұрғыда бағалай отырып осы саладағы қолданбалы есептерді модельдейді
  • Жеке немесе топтық жұмыс арқылы аралас (blended) және онлайн оқыту үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді
  • Педагогика және психология ғылымының дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін, оқу үдерістерін және оқыту әдістерін біледі, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәнін және мазмұнын ұсынады
  • Кәсіби және практикалық қызметте пайдаланылатын программалық өнімдерді, мобильді және веб қосымшаларды әзірлейді
  • Озық педагогикалық технологияларды және инновациялық жүйе өнімдерін пайдалана отырып, білім алушылардың оқу және шығармашылық қызметін ұйымдастырады
  • Менеджменттің өзекті мәселелерін басшылыққа алуға және іскерлік хат алмасу (жазу, электрондық пошта және басқалар) бойынша сөйлесудің (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) кәсібилік негіздерін меңгереді;
Top