Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01509 Химия в QYZPU

Пәндер

  • Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары

    Жаратылыстану циклі ғылым жүйесіндегі заманауи бейорганикалық химияның орны. Әртүрлі техника, медицина және ауыл шаруашылығы салалары үшін бейорганикалық химияның маңызы. Периодтық заң, химиялық элементтердің периодтық жүйесі: проблеманың қазіргі жағдайы. Қазіргі бейорганикалық химияның негізгі ерекшеліктері мен міндеттері: жаңа химиялық қосылыстарды іздеу, синтездеу және дизайн, болашақтың конструкциялық материалдарын жасау. Болашақтағы бейорганикалық химия.

    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби) 2023..

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Несиелер - 2
  • Химиядағы жоғары деңгейлі есептерді шешу әдістері

    Күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешу әдістемесі: химиялық формулалар бойынша есептер. Химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер. Параллель реакциялар теңдеулері бойынша есептер. Физика-химиялық есептеулер. Химиялық қосылыстар формулаларын әртүрлі тәсілдермен шығару. Элементтердің массалық үлесі негізінде зат формуласын шығару. Заттың молекулалық формуласын оның буларының салыстырмалы тығыздығы және массасы, көлемі немесе жану өнімдерінің мөлшері бойынша шығару. Органикалық қосылыстардың гомологиялық қатарының жалпы формуласы негізінде зат формуласын шығару. Аралас есептерді шешу әдістемесі. Стандартты емес және олимпиадалық есептер.

    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептегі химия есептері

    Есептеулер арқылы шығарылатын есептер алгоритмі. Химиялық реакцияларсыз шығарылатын есептер. Аддитивті қоспалар. Айқын берілген сандық параметрлер бойынша химиялық қосылыс формуласын анықтау. Химиялық реакциялар теңдеулерін қолдану арқылы есептеу. Зат формуласын оның түрленуі туралы сандық деректер бойынша анықтау. Бір реакция теңдеуі бойынша есептеу. Анық берілген сандық параметрлері бар қарапайым пропорция. Реагенттердің біреуінің артық (кемшілігі). Анықталған сандық параметрлер. Реагенттер мен реакция өнімдері массасының айырымын пайдалана отырып шығарылатын есептер. Бірнеше процестердің сандық деректерін салыстыру.

    Несиелер - 6
  • Менеджмент

    Менеджмент- курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді

    Несиелер - 2
  • Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары

    Пән бағдарламасы келесі бақылау түрлерін қарастырады:Ағымдағы басқару. Коллоквиум түріндегі үлгерімді бақылау және практикалық тапсырмаларды беру, ағымдық аралық бақылау.Өзіндік жұмысты қорғауға кіруді қамтамасыз етеді;- нақты биологиялық объектілер мен дәрілік заттардың элементтік және материалдық құрамын анықтау нәтижелері түрінде практикалық тапсырмаларды беру;- дәріс материалдары негізінде коллоквиум беру.Қорытынды бақылау магистрант аяқтаған курстық жұмысты қорғау нәтижелері бойынша сараланған кредит түрінде жүзеге асырылады.

    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері

    Пәннің мазмұны табиғи және техногендік жүйелердің химиялық құрамын зерттеудің қазіргі деңгейіне бағытталған биологиялық объектілер мен дәрілік заттарды талдауға байланысты мәселелерді қамтиды. Курс шеңберінде ғылыми зерттеулер үшін заманауи аналитикалық химия аппараттарын пайдалануға маңызды орын беріледі. Пәнді оқыту оқу процесін ұйымдастырудың келесі түрлерін қарастырады: дәрістер, практикалық сабақтар, коллоквиум, консультациялар, магистранттың өзіндік жұмысы.

    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Несиелер - 2
  • Жалпы химияны оқыту технологиялары мен оқыту әдістемесі

    Бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамалық негіздері. Жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологиясы. Атом құрылысы. тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. Химиялық байланыс тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, кешенді қосылыстар. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродтық процестер.

    Несиелер - 5
  • Теоретическая неорганическая химия

    Заттың электрондық құрылысы. Иондық байланыс. Иондық торлардың түрлері. Байланыстардың иондық түрі бар қосылыстардың термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтары. Коваленттілік табиғаты. Металл емес қосылыстардың элемент-элемент байланысы бар ковалентті қосылыстары. Химиялық байланыстың аралық типі бар қосылыстар. Су және сулы емес ерітінділер химиясы. Ауыспалы металдар қосылыстарындағы химиялық байланыс теориясы. Ауыспалы металдардың коваленттік қосылыстарының тұрақтылығы. Қаңқалы және кластерлік қосылыстар туралы түсінік. III, IV және V топтағы алғашқы ауыспалы металдардың қосылыстары..

    Несиелер - 4
  • Заманауи органикалық химияның қолданбалы негіздері

    Қолданбалы органикалық химияның қазіргі жағдайы. Органикалық синтез: негізгі кезеңдері, заңдылықтары және даму үрдістері. Органикалық катализ. Реакциялық қабілет және катализ, каталитикалық реакциялардың механизмдері. Күрделі органикалық қосылыстардың компьютерлік синтезі, молекулалық дизайн. Органикалық химиядағы математикалық және компьютерлік модельдеу. Өмірлік процестер химиясы. Ақуыз және нуклеин қышқылдар химиясындағы жаңашылдық. Инженерлік энзимология. Жасыл химия қалдықсыз өндірістер жолы.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Физикалық зерттеу әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері

    Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Талдаудың физика-химиялық әдістерінің сипаттамасы мен жіктелуі. Зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру. Талдаудың хроматографиялық және спектроскопиялық әдістері тақырыбын оқыту әдістемесі. Сапалы хроматографиялық талдауды жүзеге асыру тәсілдері. Сынама іріктеу және сынама дайындау. Оптикалық әдістер тақырыбын оқыту әдістемесі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесі

    Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамика элементтері. Фазалық тепе-теңдік және физикалық-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділер. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориялары. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. ЖМҚ ерітінділерінің табиғаты және кейбір қасиеттері.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы химия және оқыту әдістемесі

    Курстың пәні мен міндеттері. Оқу мен оқытудың заманауи мәселелері. Оқыту жүйесі: мақсаты, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары, құралдары, қалыптасқан білімді меңгеруді бақылау және диагностикалау. Оқыту принциптері. Химияны оқыту әдістері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Химияны оқыту құралдары. Химиялық білім сапасын бағалау және диагностикалау. Жалпы химияның маңызды тақырыптарын оқыту әдістемесі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдану әдістемесі

    Интерактивті оқытудың негізгі түрлері мен әдістері. Интерактивті тәсіл. ЖОО-да интерактивті түрдегі білім беру процесін құрудың принциптері мен әдістері. Даралау. Икемділік. Элективтілік. Контекстік тәсіл. Оқытудың заманауи интерактивті әдістері. Оқытудың проблемалық-ситуациялық әдістері. Дөңгелек үстел, пікірталас, дебаттар. Ми штормы, брейнсторминг, миға шабуыл. Іскерлік және рөлдік ойындар. Case-study (нақты жағдайларды талдау, ситуациялық талдау). Шеберлік сынып. Видеоконференция.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері

    Кіріспе. Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамиканың элементтері. Фазалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділері. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориясы. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік-белсенді заттар. ЖМҚ ерітінділерінің табиғаты және кейбір қасиеттері.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрондық процестердің кинетикасы

    Поляризация және асқын кернеу. Қос электрлік қабат. Электрокапиллярлы құбылыстар. Диффузиялық кинетика. Баяу разряд теориясы. Күрделі электрохимиялық реакциялардың кинетикасы. Электрондарды тізбекті тасымалдаумен жүретін электрохимиялық реакциялар. Металл кешендерінің қатысуымен жүретін электродты процестердің кинетикасы. Тотығу-тотықсыздану- электрондық процесс ретінде. Баяу химиялық реакция жағдайындағы электрохимиялық процестер.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы

    Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні. Ғылым классификациясы. Курстың басқа пәндермен байланысы. Ғылымның дифференциациясы және интеграциясы. Ғылымды жедел дамыту. Әлемнің әр түрлі елдеріндегі ғылым деңгейін анықтаудың әдістемелік негіздері. Әлемнің әр түрлі елдеріндегі ғылыми зерттеулердің даму деңгейі мен негізгі бағыттары. Қазақстандағы ғылымды ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін реттейтін заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілер. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістемесі. Зерттеу әдістемесінің мәні. Зерттеудің принциптері мен мәселелері.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гетероциклді қосылыстар

    Гетероциклді қосылыстардың жіктелуі. Бір гетероатомы бар бесмүшелі гетероциклдер. Екі және одан да көп гетероатомдары бар бес мүшелі гетероциклдер. Бір гетероатомы бар алты мүшелі гетероциклдер. Екі гетероатомы бар алты және жеті мүшелі гетероциклдер. Бициклді гетероциклдер. Нуклеин қышқылдары. Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен құрамы. ДНК (дезоксирибонуклеин қышқылы). РНК (рибонуклеин қышқылы).

    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Химия ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен даму модельдерін, жаңа бағыттардың пайда болуының объективті қажеттілігін түсінеді, химияның негізгі химиялық концепциялары мен әдіснамалық аспектілері, ғылыми танымның формалары мен әдістері туралы идеялары бар және олардың химиктерді жалпы кәсіптік дайындаудағы рөлін біледі.
  • Ғылыми зерттеу бағдарламасын оның мақсаттары мен міндеттерін негіздей отырып құрастырады; ғылыми зерттеулерді орындау процесінде әдістемелік құралдарды қолдана отырып; ғылыми - практикалық ақпарат алудың әртүрлі көздерімен жұмыс істей отырып; ғылыми зерттеу кезеңдерін әзірлейді; ұсыныстар мен пікірлерді негіздеп, алынған нәтижелерді талдайды.
  • Білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін және басқару әдістері мен жеке тұлғаның кәсіби сапаларын бағалау әдістерін меңгереді, шет тілінде зерттеу нәтижелерін баяндайды.
  • Білім беру мекемелерінің оқу жоспарына сәйкес бейінді білім беру үшін химия бойынша элективті курстардың тақырыптық жоспарын құрастыра алады, осы курсқа әдістемелік құрал-жабдықтарды және мазмұнын әзірлей алады
  • Физикалық және коллоидтық химияның іргелі негіздерін, химиялық процестердің термодинамикалық негіздерін біледі
  • Химияны оқытудың инновациялық формаларын қолдана отырып алынған эксперименттік деректерді интерпретациялайды және салыстырады және болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру кезінде осы нысандардың рөлін көрсете алады.
  • Педагогика, психология салаларын біледі және білімдерін практикада қолданып, білім алушылардың сабақта және одан тыс уақыттардағы өмірі мен денсаулықтарын сақтауға дайын болады.
  • Ғылыми пікірталастар барысында өз ұстанымын негіздеуге, зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер, ғылыми жарияланымдар және патенттер түрінде ұсынуға мүмкіндік беретін кәсіби және жалпы ғылыми білім жүйесін меңгерген.
Top