Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10118 Стоматология в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттарына және ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне сәйкес пациентке бағытталған тиімді медициналық көмек көрсететін магистратура дәрежесі бар дәрігер-стоматологтың негізгі құзыреттерін игерген бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 378
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Модуль-Мамандыққа кіріспе

    Академиялық адалдық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып, дәрігердің кәсіби қызметі туралы білім алу; дәрігер мен науқастың құқықтық жағдайы туралы білім; академиялық адалдық ережелерін бұзғаны үшін заңды жауапкершілік шегінде. Экология саласындағы қазіргі проблемаларды білу, қоршаған орта факторларының адамға әсері, диагностика және алдын алу принциптерін түсінуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Пән жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, адам денесінің құрылымы, тірек-қимыл аппараты, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, орталық және перифериялық жүйке жүйесі, ас қорыту, эндокриндік және урогенитальды органдар жүйесі туралы білімді қалыптастырады.биомедициналық және стоматологиялық пәндерді кейіннен зерттеу үшін адам анатомиясын білу қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цитология және молекулалық биология

    Пән жасушалық және молекулалық деңгейлердегі тіршіліктің негізгі қасиеттері мен көріністері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады; нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функцияларының ерекшеліктерін; тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерін; жасуша құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін; өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медициналық химия

    Пән заттардың өзара түрлену процестері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі туралы негізгі биомедициналық білімді қалыптастырады; тепе-теңдік пен гомеостаздың әртүрлі түрлері. Студенттер биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдана алады; заттардың құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланысты түсінуді көрсету, медициналық тәжірибеде қажетті есептеулер мен әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық биофизика

    Пән биологиялық маңызды молекулалардың, молекулалық кешендердің, жасушалардың, мембраналардың, тіндердің және күрделі биологиялық жүйелердің физикалық қасиеттерін; оларда болып жатқан физикалық және физика-химиялық процестерді; қанның реологиялық қасиеттерін; органдар мен тіндердің реографиялық зерттеулерін; медициналық аспаптардың жіктелуі мен жұмыс механизмдерін; энергия нысандарын; организмнің тіршілік әрекетінің әртүрлі көріністерін бағалауға арналған медициналық аппаратураны зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гистология және адам эмбриологиясының негіздері

    Пән жасушалар мен жасушадан тыс матрицаның дамуы мен құрылымының ерекшеліктерін білу мен түсінуді қалыптастырады; олардың функционалдық байланысын түсіндіре білу; жасушалар мен әртүрлі тіндерді анықтау, олардың жіктелуін, гистогенезі мен қызметін түсіндіру қабілеті; адам ағзаларын саралау және олардың құрылымдық ерекшеліктерін түсіндіру қабілеті. Адам эмбриологиясы саласындағы іргелі базалық білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық терминологияның негіздері

    Пәндер студенттердің жалпы анатомия, жалпы рецептурасы бар Фармация, аурулар және клиникалық проблемалар саласындағы халықаралық танылған латын медициналық терминологиясының негіздерін игеруге бағытталған алынған білім түлектерге анатомиялық құрылымдарды сипаттау, рецепт жазу, ауруларды диагностикалау процесінде латын терминологиясын саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Терапиялық стоматология негіздері

    Пән терапевтік стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады; тұрақты тістердің клиникалық анатомиясы; тіс жегі қуыстарын дайындаудың жіктемесі, принциптері, сатылары мен ерекшеліктері. Қауіпсіз ортада (фантомдар мен тренажерларда) заманауи стоматологиялық жабдықтар, аппараттар, аспаптармен және пломбылық материалдарымен жұмыс істеу тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Адам физиологиясы

    Пән адам ағзасының функциялары мен реттелуінің ерекшеліктері туралы негізгі түсініктер мен түсініктерді қалыптастырады; гомеостазды сақтау үшін орган жүйелерінің физиологиялық интеграциясы. Гомеостаздың нейрондық және гормондық механизмдерін зерттейді; адам ағзасының тірек-қимыл, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, жүйке, зәр шығару және эндокриндік жүйелерінде болатын физиологиялық процестер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Балалар стоматологиясы негіздері

    Пән әр түрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде тіс-жақ жүйесі мен жақ-бет аймағының даму және морфологиясының антенаталды және постнаталды кезеңдерінің ерекшеліктерін; түбірі қалыптанбаған уақытша және тұрақты тістердің клиникалық анатомиясы ерекшеліктерін; балалар мен жасөспірімдерге стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздерін; стоматологиялық қабылдауда балалармен және жасөспірімдермен қарым-қатынас жасау ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стоматологиялық практиканың қоғамдық денсаулық сақтау және әлеуметтік аспектілері

    Пән денсаулық сақтау жүйесі мен стоматологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері саласында білімді қалыптастырады; халық денсаулығының әлеуметтік негізділігі; демографияның медициналық-әлеуметтік аспектілері мен халықтың сырқаттанушылық көрсеткіштерін; стоматологиялық аурулардың медициналық-әлеуметтік аспектілерін; қолданыстағы заңнама шеңберінде дәрігер-стоматолог жұмысының көрсеткіштерін; стоматологиялық қызметтердің құнын есептеу дағдылары. Стоматологиялық практикада маркетинг пен кәсіпкерлік туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Патологиялық физиология

    Пән типтік патологиялық процестердің пайда болуының, дамуының және нәтижесінің негізгі заңдылықтарын зерттейді; организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларындағы физиологиялық функциялардың динамикалық өзгеруінің ерекшеліктері мен сипаты. Жалпы аурулардағы адам ағзасындағы типтік патологиялық өзгерістерді және олардың ауыз қуысының өзгеруімен және стоматологиялық патологияның дамуымен байланысын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Патологиялық анатомия

    Пән ағзалардағы, тіндердегі, жасушалардағы типтік патологиялық процестер мен морфологиялық өзгерістер, ең көп таралған аурулардың, соның ішінде стоматологиялық аурулардың пайда болуы, дамуы және нәтижелері туралы негізгі білімді қалыптастырады. Жасушалар мен тіндердегі патологиялық өзгерістерді тану мен анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; қалыпты және патологиялық процестерді саралау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Биологиялық химия

    Пән адам ағзасында болатын негізгі биохимиялық процестерді зерттейді. Ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, ферменттердің негізгі кластарының құрылымы мен функцияларын; энергия алмасуының кезеңдерін, метаболизмді және олардың реттелуін; биологиялық орталар мен дене тіндерінің биохимиясын, олардың құрамын, маңыздылығын; қалыпты және патологиялық процестердің дамуындағы негізгі биохимиялық көрсеткіштерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Гигиена және эпидемиология негіздері

    Пән аурулардың алдын алуға, денсаулықты нығайтуға, өмір сүру мерзімін ұзартуға бағытталған санитарлық нормаларды, ережелерді зерделейді; қоршаған орта факторларының адам денсаулығына, оның жұмыс өнімділігіне әсері. Жұқпалы аурулардың алдын алу мақсатында эпидемиялық үрдіс, эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу туралы білімді денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздеріне сәйкес қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Дәрігер-стоматолог коммуникативті дағдылары

    Пән пациенттерге/олардың отбасы мүшелеріне және әріптестеріне қатысты тиімді ауызша және вербалды емес қарым-қатынас және этикалық қағидаларды сақтау саласындағы білім мен дағдыларды таныстыру, таныстыру процесінде қалыптастырады; стоматологиялық көмек көрсету кезеңдерінде; жағымсыз жаңалықтар хабарлары; топтық жұмыс; рефлексия, өзін-өзі бағалау және топтық бағалау үздіксіз жеке өсу құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ауыз қуысының микробиологиясы

    Пән қалыпты және патологиялық процестерде ауыз қуысының микробтық флорасының құрамын; ауыз қуысы ауруларының этиологиясы мен патогенезіндегі микроорганизмдердің рөлін; микроорганизмдерге әртүрлі факторлардың әсерін; стоматологиядағы инфекциялық бақылау әдістерін зерттейді. Биологиялық материалды қауіпсіз алу, патогендерді сәйкестендіру; стоматологиялық ауруларды диагностикалау процесінде микробиологиялық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ауыз қуысы гистологиясы және эмбриологиясы

    Пән ауыз қуысы органдары мен тіндерінің қалыптасуы мен құрылымының ерекшеліктерін, олардың функционалдық қатынастарын түсіндіру қабілетін білу мен түсінуді қалыптастырады; микропрепараттармен және жарықты микроскоппен жұмыс істеу дағдылары; ауыз қуысы жасушалары мен тіндерін анықтау, олардың жіктелуін, гистогенезі мен қызметін түсіндіру қабілеті; ауыз қуысы тіндерін сипаттап және саралап, олардың құрылымдық ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Стоматологиялық тәжірибедегі гемаконтактілі инфекциялар және биоқауіпсіздік негіздері

    Пән денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері мен құжаттарына сәйкес стоматологиялық тәжірибеде биологиялық қауіпсіздік туралы тұтас түсінікті қалыптастырады; гемаконтактілі инфекцияларды диагностикалау және алдын алу (АИТВ инфекциясы, вирустық гепатит және т.б.). Инфекция жұқтырған пациенттермен байланыста болған кезде жұқпалы патогендердің таралуын болдырмау мәселелерін қарайды және медициналық персоналды биологиялық қорғау бойынша шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Одонтоегеу

    Пән стоматологиялық аспаптарын, алынбайтын протездің жоспарланған құрылымына сәйкес күлте қалыптастыру үшін тіс қатты тіндерін механикалық кесу әдістері мен технологияларын зерделейді. Алынбайтын тіс протездері құрылымдарымен ортопедиялық емдеуді сәтті жүргізу шарттарының бірі болып табылатын тістің биомеханикалық сипаттамаларын барынша сақтау бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стоматологиялық тәжірибедегі психотерапия негіздері

    Пән психотерапиялық тәжірибенің нысандары мен әдістерін, пациент- орталықтандырылған көмек негізінде жеке психотерапия техникасын түсінуді қалыптастырады; стоматологиялық бейінді науқастың психологиялық проблемаларын анықтау қабілеті; науқастың жеке ерекшеліктерін зерттеуге психодиагностикалық тәсілдерді қолдану; дәрігер-стоматологтың кәсіби әрекеті; қарым-қатынастың тиімді нысандарын және психотерапиялық әсер ету әдістерін қолдану; емдеу кезіндегі коммуникативтік үрдісті талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тістерді мүсіндеу

    Пән тістің сауыт бөлігінің морфологиялық құрылымын егжей-тегжейлі зерделеуге және қайта қалпына келтіруге баса назар аударылған білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады; тістердің анатомиялық түзілімдерінің функционалдық мақсаты. Тіс пішінін зерттеу және бағалау; тістердің және тіс қатарларының балауыз композициясын дайындау кезеңдерінде стоматологиялық аспаптармен және материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ортопедиялық стоматология негіздері

    Пән ортопедиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері және тіс техникалық зертханасының жұмысы; Ортопедиялық стоматология клиникасында қолданылатын стоматологиялық жабдықтармен, негізгі және қосалқы материалдармен жұмыс; тіс тәждерін модельдеу негіздері; фронтальды және шайнайтын тістердің анатомиялық ерекшеліктерін көбейту; стоматологиялық фантомдар мен симуляторларда тіс протездерін жасаудың клиникалық кезеңдерін орындау саласында білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ауыз қуысының биологиясы

    Пән гомеостазды ұстау кезінде ауыз қуысы ағзалары, тіндері және биологиялық орталарының қызметтерін, реттеу және физиологиялық интеграциясын білу мен түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Пән мазмұнына ауыз қуысы шырышты қабатын, тіс қатты тіндерін, ұлпаны, цементті, периодонтты, сілекейді, ауыз, қызыл-иек сұйықтығын және микробтық флорасын қамтитын күрделі үрдістерді гомеостатикалық бақылау механизмдерін зерттеу жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Хирургиялық стоматология негіздері

    Пән хирургиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері саласындағы білімді қалыптастырады; стоматологиялық қабылдауды асептика мен антисептика және инфекциялық бақылаумен қамтамасыз ету. Хирургиялық стоматология клиникасында қолданылатын, стоматологиялық фантомдар мен симуляторларда хирургиялық стоматологиялық қабылдау құралдарымен, жабдықтармен және материалдармен жұмыс істеудің негізгі тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стоматологиялық тәжірибедегі конфликтология негіздері

    Пән жанжалдардың мәнін, құрылымын, функцияларын, жіктелуін, жанжалдың даму кезеңдерін зерделейді; коммуникацияның, психодиагностиканың және жанжалды өзара іс-қимылды түзетудің негізгі әдістері; жанжалды шешудің конструктивті тәсілдері. Дәрігер-стоматологтың кәсіби мінез-құлық дағдыларын қалыптастырады; этикалық және деонтологиялық қағидаттарды сақтау; даулы өзара әрекеттестікті зерттеу үшін себептерді таба білу, психодиагностикалық әдістерді қолдану; қақтығыстардың алдын алудың тиімді технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медициналық антропология негіздері

    Пән әртүрлі қоғамдарда бар және болған медициналық жүйелер туралы білімді қалыптастырады; емшілік дәстүрлері, олардың түрлері; әртүрлі қоғам өкілдерінің денсаулық пен ауру жағдайларын қабылдауы мен тәжірибесі. Денсаулық сақтау жүйесі, денсаулық, ауру, дене, гигиена туралы этномәдени көзқарастарға қатысты төзімділікті қалыптастырады; рефлексиялау, ақпаратты жинау, талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ауыз қуысы биологиялық химиясы

    Пән биохимиялық үрдістердің ерекшелігі және ауыз қуысының биологиялық ортасы туралы білімді нормада және патологияда қалыптастырады; биохимиялық зерттеулер арқылы ауыз қуысындағы патологиялық үрдістерді анықтау дағдылары; ауыз қуысы ағзалары мен тіндерінің жағдайын бағалау кезеңдерінде биохимиялық талдау және нәтижелерді түсіндіру әдістерін пайдалануды негіздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу

    Пән зерттеу тақырыбын таңдау;зерттеу объектісі мен нысанасын айқындау;мақсаттар мен міндеттерді айқындау;гипотезаны әзірлеу; зерттеу жоспарын құру;зерттелетіндерді іріктеу;зерттеу әдістерін таңдау; зерттеу жүргізу үшін жағдайлар ұйымдастыру; зерттеу жүргізу алгоритмдері, материал жинау саласында білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Дәлелді медицина, биостатистика және биоэтика негіздері

    Модуль эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін зерттеуге және негізді қолдануға бағытталған. Пәнаралық зерттеулер аспектілерін, ғылыми қызметтің адамгершілік-этикалық аспектілерін зерттейді. Емдеу, диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды жүргізу бойынша дәлелді шешімдер қабылдау қағидаттарын зерделейді. Сенімді дереккөздерде ақпаратты іздеу және талдау дағдыларын қалыптастырады; алынған деректерді өңдеу, салыстыру, түсіндіру және жүйелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Стоматологиядағы жергілікті жансыздандыру

    Пән жақ-бет аймағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін есепке ала отырып, стоматологиялық ауруларды емдеудегі жергілікті анестезия мәселелері зерделенеді. Симуляторларда ауыз қуысы мен жақ-бет аймағында аппликациялық, инфильтрациялық, өткізгіштік анестезия жүргізу дағдыларын қалыптастырады; пациент-орталықтандырылған тәсілді ескере отырып, анестезияға арналған жергілікті анестетикалық препаратты таңдай білу. Әлеуетті қателерді және асқынуларды, алдын алу шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Окклюзия және жақ қызметі

    Пән ортопедиялық стоматология клиникасында науқасты тексеру әдістерін зерттейді; тістердің анатомиялық, функционалдық сипаттамалары; тіс қатары құрылымы, тұрақтылық факторлары; шайнау қысымына периодонттың төзімділігі; окклюзия, тістем түрлері; төменгі жақ қозғалыстары сипаттамасы, самай-төменгі жақ буыны элементтері мен тіс қатары өзара ара-қатынасының өзгеруі. Төменгі жақ сүйегінің қозғалысын қалпына келтіретін аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жалпы хирургия негіздері

    Пән асептика, антисептика, десмургия; хирургиялық профильдегі кең таралған және қауіпті аурулардың клиникасы, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастырады. Алгоритмдерді зерттейді және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда жедел медициналық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын қалыптастырады: қан кету, күйік, аяз, электр жарақаты, дислокация, сынықтар, перифериялық қан айналымының бұзылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Стоматологиялық аурулар профилактикасы

    Пән стоматологиялық бейіндегі пациенттерді тексеру саласында білім мен дағдыларды қалыптастырады; халыққа профилактикалық және эпидемиологиялық стоматологиялық тексеруді жүргізу; ауыз қуысын күту ережелеріне пациенттерді индекстік бағалау және гигиеналық оқыту; пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде стоматологиялық аурулардың алғашқы профилактикасы (жеке және топтық деңгейде); стоматологиялық ағарту әдістері бойынша.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Менеджмент және басқару психологиясы

    Пән тиімді коммуникациялық технологиялардың көмегімен ұйым мен медициналық персоналдың жұмысын басқаруға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және жеке қасиеттерді қалыптастыруға; этикалық қағидаттарды ұстануға; Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік базасына сәйкес ғылыми негізделген басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Ауыз қуысының иммунологиясы

    Пән иммундық жүйенің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы жалпы ұғымдарды зерделейді; ауыз шырышты қабығының туа біткен және бейімделген механизмдерінің нормадағы және патология кезіндегі морфофункционалдық ерекшеліктері; ауыз қуысы ағзалары мен тіндерінің жағдайын бағалау үшін иммунологиялық талдау және нәтижелерді түсіндіру әдістерін пайдалану; стоматологиялық аурулардың заманауи иммунопрофилактикасы мен иммунотерапиясының теориялық негіздері мен принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Кариесология және тіс қатты тіндері кариоздық емес зақымданулары

    Пән тіс жегі және тіс қатты тіндерінің тіс жегі емес патологиясының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; ересек адамдарда тіс шыққанға дейін және шыққаннан кейін болатын тіс қатты тіндерінің зақымданулары анамнезін жинау, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, консервативті және оперативті емдеу дағдылары пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде; құжаттаманы жүргізу және медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 7
  • Реставрациялық стоматология негіздері

    Пән заманауи реставрациялық пломбалық материалдармен жұмыс істеу техникасын тереңдетіп зерделейді. Стоматологиялық пломбалық материалдарын пайдалана отырып, әртүрлі анатомиялық топтардың тістерін тікелей реставрациялау технологияларын тәжірибелік игеруге бағытталған: шыныиономерлік цементтер, композиттар, компомерлер. Тікелей реставрациялауға арналған арнайы құралдар және құрылғылармен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдыларын жетілдіреді (фантомдар мен стоматологиялық симуляторларда).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балалар тіс-жақ аномалиялары профилактикасы

    Пән балалар мен жасөспірімдердің шайнау аппаратының физиологиялық дамуын тексеру, бағалау әдістерін және окклюзияның морфофизиологиялық бұзылуларын анықтау әдістерін зерттейді. Тіс-жақ аномалиялары дамуы қауіпті факторларын анықтауға баланы тексеру,шайнау аппараты, төменгі жақ биомеханикасы ерекшеліктерін ескере отырып, балаларда тіс-жақ аномалиялары дамуының алдын алу бойынша профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пән кәсіптік-тақырыптық қағидат бойынша шет тілін оқытудың функционалдық-коммуникативтік тәсіліне негізделген. Кәсіби және электрондық коммуникациялар үшін жеткілікті сөздік қорын қалыптастыруға бағытталған; шетелдік ғылыми әдебиеттер мен дәлелді деректерді талдау; эссе, тезис, резюме, ғылыми мақала жазу; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Фармакология

    Пән таралған стоматологиялық ауруларды жалпы және жергілікті дәрі-дәрмекпен емдеу және жедел жағдайларда көмек көрсету үшін қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуін, құрамын, қасиеттерін, салыстырмалы сипаттамасын фармакокинетикасын, фармакодинамикасын, зерделейді; олардың патогендерге, ағзалар мен тіндерге әсері; мөлшерлеуді, қолдану тәсілдерін; тағайындауға көрсеткіштер және қарсы көрсеткіштер. Рецептілерді жазу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Бас және мойын клиникалық анатомиясы

    Пән бастың ми және бет бөлімінің қабаттық құрылымын, мойын аймақтарын, сыртқы бағдарларды; фасциялар мен торшалық кеңістіктер; іріңді үрдістердің таралу жолдары; қан тамырлары мен нервтердің проекциялық желілері; мойын үшбұрыштарын егжей-тегжейлі зерделейді. Түрлі патологиялық үрдістер кезінде ауыз қуысына және жақ-бет аймағына оперативті араласуды жүргізуге клиникалық-анатомиялық негіздеменің негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Ортодонтиялық құрылымдарды дайындау технологиясы

    Пән механикалық, функционалды және аралас әрекеттің ортодонтиялық аппараттарын, олардың элементтерін, салыстырмалы сипаттамаларын; оларды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді егжей-тегжейлі зерттейді. Фантомдарда/тренажерларда бедерлерді алудың практикалық дағдыларын, ортодонтиялық аппараттарды жабдықтау техникасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Стоматологиядағы функционалдық диагностика

    Пән стоматологиялық бейіндегі науқасты тексеру сатыларында қолданылатын функционалдық зерттеу әдістерін зерттейді; функционалдық диагностика кабинеті жабдығымен жұмыс істеу дағдылары, функционалдық зерттеулерге арналған көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер; функционалдық зерттеулердің тиісті әдістемесін таңдау; стоматологиялық тәжірибеде зерттеудің функционалдық әдістерінің нәтижелерін жүргізу және түсіндіру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат және ғылыми зерттеулер негіздері

    Модуль сенімді ғылыми мәтін жазу арқылы өз ойларын білдіру және негіздеу іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған; білім алушыларды ғылыми білімге баулу; зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін дамыту. Ғылыми ақпарат көздерімен және бағдарламалық-техникалық қамтамасыз етумен өз бетінше жұмыс істеудің базалық дағдыларын қалыптастырады; сыни ойлау дағдылары; эссе, реферативтік шолулар; тезистер, мақалалар жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Дентальды имплантация негіздері

    Пән дентальды имплантация алдында пациенттерді тексерудің ерекшелігі, рентгенограммаларды талдау туралы базалық түсініктерді қалыптастырады; көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді ескере отырып, операцияны жоспарлау; операциялық жабдықты жарақтандыру; арнайы құралдарды, аспаптарды, аппараттар мен материалдарды қолдану; имплантациялық жүйелердің салыстырмалы сипаттамасы; тәжірибелік жұмыс алгоритмдері туралы (фантомдарда/симуляторларда).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тіс протездерін дентальды импланттарда жасау технологиясы

    Пән стоматологиялық имплантанттарда тіс протездерін жасаудың клиникалық және зертханалық сатыларын егжей-тегжейлі зерттейді. Стоматологиялық материалдармен фантомдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын және ортопедиялық құрылымдарды: тіс имплантанттарына бекітілген, шартты алынбалы, алмалы-салмалы тіс протездерін дайындауға арналған техникалық жиынтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ортодонтия негіздері

    Пән жеке қаңқалық өсуді жүзеге асыру болашағына және тіс-жақ жүйесінің морфофизиологиялық құрылысына байланысты әр түрлі жас кезеңдерінде жақ-бет аймағының қалыпты даму үрдістерін зерделейді; балалар мен жасөспірімдерге ортодонтиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру негіздері; тіс-жақ аномалиялары жіктелуі. Пациенттерді тексеру және алынған нәтижелерді түсіндіру базалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Алынбайтын протезбен емдеу

    Пән тіс қатты тіндері және тіс қатары ақаулары бар науқастарды тексеру; диагностикалау және алынбайтын тіс протездері құрылымдарымен ортопедиялық емдеу әдістері (салмалар, қондырмалар, штифті тістер, винирлер, үштен-төрт сауыттар, толық жасанды сауыттар, көпір тәрізді протездер) саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Стоматологиядағы сәулелік диагностика

    Пән стоматологиялық ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау және емдеу тиімділігін бағалау мақсатында әртүрлі түрдегі сәулелерді қолдану саласында білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Стоматологиялық бейіндегі пациентті тексеруді жоспарлау дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде және таралған стоматологиялық аурулар кезінде сәулелік диагностика нәтижелерін түсіндіруді ескере отырып қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Балалар ауыз қуысы хирургиясы

    Пән балалар мен жасөспірімдерде ауыз қуысының кеңінен таралған қабыну ауруларының клиникалық белгілері, диагностикасы және емдеу ерекшеліктері туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; балалар стоматологиялық тәжірибесінде жансыздандыру, тіс жұлу операцияларын жүргізу дағдылары; әртүрлі жас кезеңдерінде аурулардың алдын алу және көмекті жоспарлау әдістерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Инфектология негіздері

    Пән таралған және әлеуметтік маңызы бар жұқпалы аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, олардың ауыз қуысы мен жақ-бет аймағындағы көріністері саласындағы базалық білімді қалыптастырады. Уақытылы жедел көмек көрсету, стоматологиялық саладағы пациентті бейінді маманға жіберу немесе емдеуге жатқызу үшін жұқпалы аурулардың белгілерін ерте анықтау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Эндодонтия негіздері

    Пән эндодонт морфологиясын, тұрақты тіс қуыстарының топографиясын; әртүрлі анатомиялық топтағы тістердің түбір өзектері ерекшелігін зерттейді. Алғашқы эндодонтиялық кірмежол құру дағдыларын қалыптастырады; қол және машиналық эндодонтиялық құралдармен жұмыс істеу; тістердің түбір өзектерін механикалық, физикалық және химиялық тәсілдермен өңдеу; түбір өзектерін уақытша және тұрақты обтурациялаушы материалдарын таңдау және жұмыс істеу фантомда/симуляторда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалар аурулары негіздері

    Пән балаларда таралған және қауіпті аурулар (респираторлық жүйесі патологиясы, асқазан-ішек жолдары, жұқпалы аурулар) және олардың ауыз қуысындағы көріністері саласындағы базалық білімді қалыптастырады; балалар мен жасөспірімдерде таралған және қауіпті аурулардың белгілерін анықтау және түсіндіру; баланы/жасөспірімді шұғыл көмекке жіберу немесе бейінді маманға уақтылы жіберу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Дерматовенерология негіздері

    Пән таралған және қауіпті тері және венерологиялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністері мен диагностикалау мен емдеу алгоритмдерін зерттейді. Ауыз қуысы мен жақ-бет аймағында таралған және қауіпті тері және венерологиялық аурулардың клиникалық белгілерін анықтау және түсіндіру; жедел көмек көрсету; стоматологиялық бейіндегі пациентті дерматовенерологқа уақтылы жіберу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Ішкі аурулар негіздері

    Пән ішкі ағзалардың таралған ауруларының этиологиясы мен патогенезін зерттейді. Пациенттің жалпы жағдайын бағалау, ішкі ағзалардың таралған және қауіпті ауруларының белгілерін анықтау; зертханалық зерттеулердің деректерін түсіндіру; жедел көмек көрсету, бейінді маманға жолдамаға не шұғыл госпитализацияға көрсеткіштер бойынша білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3
  • Клиникалық эндонтика

    Пән ересектердегі ұлпа мен периодонт ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады. Жедел тіс ауруын тексеру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, шұғыл көмек көрсету; ұлпа мен периодонт арулары және жарақаттарын консервативті және эндонтиялық емдеу дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Жақ-бет аймағы жарақаттары

    Пән түрлі этиологиядағы жақ-бет аймағының жаралары бар пациенттерді клиникалық тексерудің ерекшеліктерін тереңдетіп зерделейді; жедел көмек көрсету алгоритмдері. Оның ішінде, жақ-бет аймағының жұмсақ тіндері зақымданған кезде, тілдің, сілекей бездерінің, қан тамырлары мен жүйкелердің зақымдануын қоса алғанда жараларды алғашқы және қайталама хирургиялық өңдеуді жүргізу ерекшеліктері (фантомдар мен симуляторларда).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Дентальды имплантаттарда протездеу

    Пән әртүрлі құрылымдағы стоматологиялық импланттарды пайдалана отырып, кешенді тексерудің, жоспарлаудың және ортопедиялық ем жүргізудің ерекшелігі туралы заманауи түсініктерді пациент-орталықтандырылған тәсілді ескере отырып қалыптастырады. Импланттарда ортопедиялық емдеу жүргізудің орындылығын түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Микропротездеу

    Пән эстетикалық ортопедиялық стоматология саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Тістерді қалпына келтіру мәселелерін, клиникалық және зертханалық сатыларды, салмалар, қондырмалар, штифті құрылымдар, винирлерді дайындауға арналған құрал-саймандарды, жабдықтар мен материалдарды зерделейді, олар жекедара қалыптар бойынша жасалады және композициялық материалдардан жасалған пломбаларға қарағанда берік болады. Фантомдарда/симуляторларда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Оториноларингология негіздері

    Пән құлақ, мұрын және жұтқыншақтың жиі кездесетін аурулары этиологиясы, патогенезі, клиникасы және диагностикалау саласындағы базалық білімді қалыптастырады; олардың жақ-бет аймағының ауруларымен байланысы туралы мәліметтер береді. Кеңінен таралған және қауіпті аурулардың белгілерін анықтау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады; өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3
  • Ауыз қуысының хирургиясы

    Пән ересектерге хирургиялық стоматологиялық көмек көрсетуді зерттейді. Науқасты, хирургиялық стоматологиялық бейіні бойынша тексеру, деректерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады; диагностика, ауыз қуысы одонтогендік қабыну ауруларын, сілекей бездерін, одонтогендік синуситті қарапайым емдеу; тіс жарақаттары, төменгі жақ сүйегінің шығуы, тіс жарып шығу кезіндегі аурулар; тіс жұлу операциясын жүргізу пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Балалардағы жақ-бет жүйесі аномалиялары мен даму ақаулары

    Пәнде балалардың бет, жақ және ауыз қуысы органдары дамуында туа біткен ақаулар мен аномалиялар этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникалық көріністері зерделенедi. Бет, жақ және ауыз қуысы ағзалары туа біткен және пайда болған ақаулары бар балаларды тексерудің, диагностикалау, кешенді емдеу жоспарлау мен оңалтудың негізгі тәжірибелік дағдыларын орталықтандырылған тәсіл негізінде.қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Балалар кариесологиясы және эндодонтиясы

    Пән әртүрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде тістің қатты тіндері, ұлпа және периодонт патологиясының клиникалық көріністері ерекшеліктері бойынша білімді қалыптастырады. Клиникалық зерттеу, алынған деректерді түсіндіру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау дағдыларын; жергілікті анестезия; тіс қатты тіндері, ұлпа, периодонт патологиясын емдеу ерекшеліктерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Алмалы протезбен емдеу

    Пән тіс қатарының жартылай және толық ақаулары клиникалық көріністерін, диагностикалау әдістерін зерттейді. Алмалы протездерді қолданудың биологиялық және клиникалық негіздемесі туралы заманауи көзқарастарды; жартылай, толық тіс қатары ақаулары бар науқастарды клиникалық тексеру дағдылары; жартылай, толық алмалы тіс протездерімен ортопедиялық емдеу әдістерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Клиникалық oртопедиялық стоматология

    Пән пародонт аурулары, самай-төменгі жақ буыны, тіс қатты тіндері аса қажалуы, деформациялар, тіспротездік материалдарды көтере алмаушылық немесе олардың ауыз қуысы тіндері мен адам ағзасына кері әсері болған аурулардың этиологиясы, патогенезі, анамнез жинау, клиникалық тексеру ерекшеліктері және науқастарды ортопедиялық емдеуді зерделейді. Құжаттаманы жүргізу және медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Стоматологиялық тәжірибеде шұғыл көмек көрсету және реанимация негіздері

    Пән адамның денсаулығы мен өміріне қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалаудың негізгі қағидаттарын меңгеруге және төтенше жағдайлар мен гомеостатикалық бұзылуларды дамытуда шұғыл медициналық көмек көрсетуге бағытталған; кенеттен жүрек тоқтау, анафилактикалық және жарақаттық шок, коллапс, миокард инфарктісі, гипертониялық криз, диабеттік кома, т.б. жағдайларда (медициналық симуляция орталығы жағдайында) тіршілікті қамтамасыз ету негізін құрайды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Пародонтология

    Пән ересектердегі пародонт аурулары жіктелуі, этиологиясы және патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; пациенттерге тексерудің негізгі және қосымша әдістерін қолдана отырып тексеру және зерттеу нәтижелерін түсіндіру тәжірибелік дағдылары; пародонт ауруларын диагностикалау, емдеуді жоспарлау, алдын алу, ересектерге қарапайым пародонталдық көмек көрсету, пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Жақ-бет протездеу негіздері

    Пән жақ-бет аймағы ақаулары мен деформацияларын тексеру әдістерін, диагностикасын және ортопедиялық емдеу тәсілдерін зерделейді: жақ сүйектері дұрыс бітпеген сынықтары, жақ контрактурасы, микростомия, шығулар, төменгі жақ сүйектері жартылай шығуы; қатты және жұмсақ таңдай мен беттің пайда болған және туа біткен ақаулары (жарақаттар, жарақаттанулар, қабыну үрдістеріне байланысты оперативті іс-шаралар, жаңа құрылымдар салдарынан) пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 5
  • Балалар пародонт және ауыз қуысы шырышты қабаты аурулары

    Пән әртүрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде пародонт патологиясы, ауыз қуысы шырышты қабығы және ерін қызыл жиектері клиникалық көріністерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Клиникалық зерттеу, деректерді түсіндіру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау дағдыларын; балалар мен жасөспірімдер ауруларының алдын алу және емдеу ерекшеліктерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 6
  • Ауыз қуысы шырышты қабаты және ерін қызыл жиектері аурулары

    Пән ересектердегі ауыз қуысы шырышты қабаты, ерін қызыл жиектері аурулары жіктелуі, этиологиясы, патогенезін зерделейдi. Анамнез жинау, науқастарды тексеру, алынған деректерді түсіндіру тәжірибелік дағдыларын; ауыз шырышты қабаты, ерін қызыл жиектерінің таралған ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, алдын алу, емдеуді жоспарлау және ем жүргізуді пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Бас пен мойын аурулары және онкостоматология негіздері

    Пән жақ-бет аймағының фурункул, карбункул, абсцестерімен, флегмоналарымен ауыратын науқастарды тексеру саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады; үштік және бет нервтерінің аурулары мен бұзылыстары, самай-төменгі жақ буыны аурулары; жақ-бет аймағының қатерсіз, қатерлі ісіктері, ісік тәрізді бұзылыстары; онкосақтық қағидаттарын, науқастарға шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін және емдеуге жатқызу зерделейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 7
  • Балалар мен жасөспірімдердегі самай-төменгі жақ буыны патологиясы

    Пән әртүрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдердегі самай-төменгі жақ буыны патологиясының этиологиясы, патогенезі және клиникалық көріністерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Клиникалық тексеру, деректерді түсіндіру, диагностикалау, дифференциалды диагностика жүргізу; балалар мен жасөспірімдерде самай-төменгі жақ буыны ауруларының алдын алу және емдеу ерекшеліктерін пациент-орталықтандырылған тәсілді ескере отырып дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Балалар жақ-бет хирургиясы негіздері

    Пән жақ-бет патологиясы бар балалар мен жасөспірімдерді тексеру принциптері мен алгоритмдері, диагностикалау сатыларын, қабыну аурулары дифференциалды диагностикасы (одонтогендік, одонтогендік емес, остеомиелит, флегмона, абсцесс, карбункул, сілекей бездері аурулары), тіс жарақаттары, самай-төменгі жақ буыны аурулары, жас аспектісіне байланысты ауыз қуысы шырышты қабығы аномалиялары; шұғыл көмек көрсету, емдеуге жатқызу пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде зерделейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Жақ-бет хирургиясы негіздері

    Пән бет қаңқасы сүйектері сынуының жіктелуі, этиологиясы, патогенезі туралы заманауи көзқарастар қалыптастырады. Анамнез жинау, науқасты клиникалық тексеру және деректерді түсіндіру дағдыларын; науқастарға жедел көмек көрсету пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады; жақ сүйектерін иммобилизациялау; емдеуге жатқызуға және хирургиялық емдеуге көрсеткіштер.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Клиникалық ортодонтия негіздері

    Пән тіс-жақ аномалиялары этиологиясы мен патогенезі, тіс қозғалысының биологиялық негізі, жеке және жас аспектілерін ескере отырып, ортодонтиялық іс-шаралардағы морфологиялық өзгерістерді зерттейді. Жеке тістер, тісқатары, тістем және жақ аномалияларын, диагностикалау дағдыларын қалыптастырады; ортодонтиялық аспаптарды қолдану негіздері, олардың құрылымдық ерекшеліктерін таңдау пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Дәрігер-стоматолог тәжірибесіндегі клиникалық фармакология негіздері

    Пән неғұрлым клиникалық тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды таңдау бойынша білім мен дағдыларды нақты ауруды және пациент-орталықтандырылған күтімді ескере отырып қалыптастырады; әртүрлі жағдайларда, жай-күйде және жас кезеңдерінде науқастың ағзасына дәрілік заттардың әсер ету заңдылықтары; стоматологиялық ауруларды кешенді емдеуде дәрілік препараттарды қолдану тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолжетімді және ақпараттық өлшемдері.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 4
  • Хирургиялық стоматология

    Пән білім алушылардың дәрігер-стоматологтың кәсіби міндеттерін орындауға жауапкершілігі мен дайындық дәрежесін арттыруға бағытталған; үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсуге уәждеме; күрделі емес амбулаториялық хирургиялық стоматологиялық көмек көрсету үрдісінде коммуникативтік және тәжірибелік дағдыларды жетілдіру; пациент-орталықтандырылған және ғылыми-дәлелді тәсілдерді ескере отырып, емдеу нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 6
  • Ортодонтия

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және тәжірибелік дағдыларын жетілдіруге бағытталған: тіс-жақ аномалиялары бар пациенттерді клиникалық тексеру; диагностиканың заманауи функционалдық және сандық әдістерін түсіндіру дағдыларын; диагностикалық мүсіндермен жұмыс істеу; пациент-орталықтандырылған және ғылыми-дәлелді тәсілдерді ескере отырып, емдеу нәтижелерін жоспарлау және бағалау; медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу; тұлғалық және кәсіби өсуге уәждеме.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 6
  • Бала жасындағы стоматология

    Пән білім алушылардың дәрігер-стоматологтың кәсіби міндеттерін орындауға жауапкершілігі мен дайындық дәрежесін арттыруға бағытталған; әртүрлі денсаулық тобындағы балаларға, жасөспірімдерге күрделі емес стоматологиялық көмек көрсету үрдісінде коммуникативтік, тәжірибелік дағдыларды жетілдіру; пациент-орталықтандырылған және ғылыми-дәлелді тәсілдер негізінде емдеу нәтижелерін бағалау; медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу; тұлғалық және кәсіби өсуге уәждеме.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 6
  • Медициналық құқық негіздері

    Пән заманауи құқықтық жүйеде денсаулық сақтауды реттеу мәселелерін зерделейді; стоматологиялық қызметтегі медициналық құқық функциялары; денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздері. Денсаулық сақтаудағы құқық бұзушылықтарды, стоматологиялық қызметпен айналысатын медицина қызметкерлерінің этикалық қағидаттар, дәрігерлік құпияның құқықтық негіздері, жария ету үшін сақталу және жауапкершілік кепілдіктері саласындағы заңдық жауапкершілігін қарайды; азаматтардың денсаулығын сақтау саласындағы бақылау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 3
  • Терапиялық стоматология

    Пән білім алушылардың дәрігер-стоматологтың кәсіби міндеттерін орындауға жауапкершілігі мен дайындық дәрежесін арттыруға бағытталған; өзін-өзі бағалауға, үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсуге уәждеме; күрделі емес терапевтік стоматологиялық көмек көрсету және пациент-орталықтандырылған және ғылыми-дәлелді тәсілдерді ескере отырып, пациенттерді емдеу нәтижелерін бағалау үрдісінде коммуникативтік және тәжірибелік дағдыларды жетілдіру; медициналық ақпараттық жүйелердегі жұмыстар.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 6
  • Ортопедиялық стоматология

    Пән білім алушылардың дәрігер-стоматологтың кәсіби міндеттерін орындауға жауапкершілігі мен дайындық дәрежесін арттыруға бағытталған; пациент-орталықтандырылған және ғылыми-дәлелді тәсілдерді ескере отырып, күрделі емес ортопедиялық емдеудің клиникалық кезеңдерінде коммуникативтік және практикалық дағдыларды жетілдіру және оның нәтижелерін бағалау; медициналық ақпараттық жүйелерде құжаттаманы жүргізу; үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсуге уәждеме.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 6
  • Сот медицинасы негіздері

    Пән фактілерді зерттеу және сараптамалық бағалау әдістемелері туралы базалық білімді қалыптастырады, олардың негізінде сот ісін жүргізу үрдісінде және қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздер шеңберінде медициналық-биологиялық сипаттағы мәселелер шешіледі; стоматологиялық практикада орын алатын дәрігерлік қателер мен салдары туралы. Сот-медициналық сараптама комиссияларына дәрігер- стоматолог ретінде мүше болу тәртібін қарайды.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімдерді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді тәжірибеде қолдану.
  • Стоматологиялық бейіндегі пациенттермен, олардың айналасындағылармен және медицина қызметкерлерімен, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды меңгеру.
  • Стоматологиялық жабдықтарды, аппараттарды, аспаптарды, пломбалық, тіспротездік және көмекші материалдарды тиімді стоматологиялық көмек көрсету үшін кәсіби қызметте пайдалану.
  • Кез келген жастағы пациенттерде таралған стоматологиялық ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету.
  • Өмірге қауіп төндіретін жағдайлардың/қауіпті аурулардың белгілері анықталған кезде жедел көмек көрсету немесе кез келген жастағы пациентті бейінді маманға уақтылы жіберу/емдеу жатқызу.
  • Дәрігер-стоматолог кәсіби міндеттерін орындау және этикалық қағидаттарды сақтауға бейімділігін көрсету.
  • Өмір бойы өзін-өзі тұрақты бағалау және оқыту негізінде үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсуді қолдау, медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
  • Оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету және қауіпсіз стоматологиялық көмек көрсету үшін өзінің тәжірибелік қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа алу.
  • Зерттеулер жүргізу, стоматологиялық бейіндегі пациенттерді емдеу қағидаттарын енгізу және ғылыми және дәлелді деректер негізінде өз пациенттерін емдеу нәтижелерін бағалау.
Top