Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Практикалық PR және беделді маркетинг в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыстарды басқару және репутация маркетингі саласында заманауи білімі мен құзыреттілігі бар басқарушы кадрларды дайындау. Студенттер стратегиялық PR-жоспарларды әзірлеу, медиа кампанияларды құру және жүзеге асыру, дағдарысты басқару, қоғамдық пікірді талдау және мониторингілеу, сондай-ақ тиімді жылжыту және мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесу үшін заманауи құралдар мен платформаларды пайдалану сияқты аспектілерді меңгереді. .
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • PR және репутация маркетингінің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді, бұл оларға стратегияларды әзірлеуге, коммуникацияларды тиімді басқаруға және бренд немесе ұйым туралы оң көзқарасты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
  • PR саласында тиімді ақпараттық науқандарды құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, әртүрлі мақсаттар мен аудиторияларға бейімделген күрделі PR-науқандарды құруды үйренеді және қажетті нәтижелерге жету үшін тиімді құралдарды пайдалануға дайын болады.
  • Олар коммуникативті дағдыларын жетілдіреді және БАҚ өкілдерімен, клиенттермен, серіктестермен, саяси көшбасшылармен және қоғам қайраткерлерімен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді. Студенттер жауаптар, сұрақтар дайындау, диалог жүргізу әдістерін үйренеді
  • қиын жағдайларда адекватты және тиімді әрекет етуді үйренеді, сондай-ақ беделге теріс әсер етуді азайту үшін дағдарыстың алдын алу және басқару жоспарларын әзірлейді.
  • компанияның стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру, коммуникациялық топтарды ұйымдастыру, оларды нәтижелерге жетелеу және әріптестерді ортақ мақсаттарға жетуге шабыттандыру, әлеуметтік желілерде және басқа цифрлық платформаларда мазмұнды құру және оңтайландыру принциптерін үйренуге қабілетті болады.
  • Макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылардың мінез-құлқын, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын меңгереді, білім беру жобалары, кейс-стадилер және симуляциялар арқылы алған білімдерін тәжірибеде қолдану мүмкіндігіне ие болады, оларды PR саласындағы нақты сынақтарға дайындайды.
  • PR және маркетингтегі тенденцияларды талдап, болжай алады. Студенттер нарықты, қоғамдық пікірді және мақсатты аудиторияның мінез-құлқын талдау әдістеріне үйретіледі, бұл оларға қазіргі тенденцияларды анықтауға және коммуникация саласындағы өзгерістерді болжауға, дағдарыс сценарийлерін талдауға және болжауға, әрекет ету жоспарларын әзірлеуге, коммуникациялық жұмыстарды үйлестіруге және ұйымның беделін қорғау үшін ресурстарды жұмылдыруға мүмкіндік береді. және ұйымның беделін қорғау үшін ресурстарды жұмылдыру
  • Көпшілік алдында сөйлеуге дұрыс дайындалуға және оны сенімді жүргізуге көмектесетін тиімді стратегиялар мен әдістерді меңгереді, PR науқандары мен коммуникациялық шешімдерді әзірлеу барысында стратегиялық және шығармашылық ойлауға қабілетті болады. Студенттер ұзақ мерзімді жоспарлар құруды және инновациялық тәсілдер ойлап табуды үйренеді, оларды PR саласында тың және сәтті идеяларды ұсына алатын құнды мамандарға айналдырады.
Top