Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01505 Математика және физика в Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдысы мен іскерлігін, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған,этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім болуы тиіс.
  • Стандарттарды, математикалық модельдерді, бағдарламалау тілдерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін білу және қолдану. Адам құқықтары саласындағы білімді, баланың құқықтары мен мүдделерін, педагогтың кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.
  • Жаңа техникалар мен технологияларды, рационализаторлық ұсыныстар мен өнертабыстарды енгізеді.
  • Педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету.
  • Нақты жағдайда психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім мен қолданбалы іскерлікті іске асыру.
  • Педагогикалық менеджмент саласында білім, математика және физика саласында педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалауға ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру. және әділдік пен объективтілік үшін өзін-өзі бақылау
  • Қоғамның әлеуметтік, этикалық заңдылықтарын білу негізінде елдегі және әлемдегі әлеуметтік, экономикалық және экологиялық өмірге қатысты процестерді түсініп, пайымдауды көрсетеді.
  • Коммуникацияның стратегиясын, конструктивті диалогтың дағдылары мен іскерлігін, көпмәдениетті, көпэтносты және көпмәдени қоғамдағы қарым-қатынасты білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу
  • Материалдық және еңбек шығындарының прогрессивті жоспарлы педагогикалық нормативтерін әзірлейді, педагогикалық және басқарушылық қызметке байланысты мақсаттар мен міндеттерді белгілеуді анықтайды.
  • Әртүрлі типтегі тапсырмалар үшін ақпаратты өңдеуді механикаландыру және автоматтандыру жобаларын жасайды.
  • Методология, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.
Top