Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01407 Футбол жаттықтырушысы в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында кәсіби және жалпы мәдени құзыреттілікке ие футбол бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері
Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Спорттық морфология негіздерімен Адам анатомиясы
Бұқаралық спорт түрлері
-
2 Оқу жылы
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мектептегі дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Олимпиадалық білім
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Мектептегі жеңіл атлетиканың теорилық әдістемелік негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі негіздері
Іс-әрекетті тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері
Кәсіпкерлік және бизнес
Футболдың тарихы
Іскерлік мәдениет
Циклдік спорт түрлері
Командалық ойын спорт түрлері
Футболшыларды даярлау түрлерінің ерекшеліктері
Мектептегі футболды оқыту әдістемесі
Балалар мен жасөспірімдер футболының негіздері.
Шаңғы спортында оқыту әдістемесінің негіздері
Футболдағы техникалық-тактикалық дайындық негіздері
Спорт ойындарының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Футболдағы физикалық және функционалдық дайындық негіздері
Футболдағы спорттық дайындық процесінің негіздері
Футболдағы спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері
Дене тәрбиесі және спорт ғылыми-зерттеу технологиялары
Футболдағы кешенді бақылау
Футболшыларды ұзақ мерзімді даярлауға іріктеу
Спорттық ойындар (Баскетбол, волейбол және қол добы)
Футболдағы кәсіби жетілдіру
Мектепте жүзуді оқыту негіздері
Футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу
-
4 Оқу жылы
Тоғызқұмалақ ойының теориясымен әдістемесі
Спортшыларды физикалық оңалту
Футболшылардың жалпы физикалық дайындығы
Футболдағы оқу-жаттығу жиындарының бағдарламасы
Футбол менеджменті және маркетингі
Ұлттық спорт түрлеріндегі педагогикалық шеберлік
Дене шынықтыру мен спорттың нормативтік-құқықтық негіздері
Жаттығу терапиясы мен массаждың медико-биологиялық негіздері
Футболдағы кәсіби бапкерлік қызмет
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаттығу процесінде дене, жылдамдық-күш және арнайы физикалық қасиеттерді тәрбиелеу және жетілдіру әдістері мен құралдарын қолдану қабілеті.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Спорт түрлерінің (қозғалмалы ойындар, циклдік спорт түрлері) теориясы мен әдістемесінің базалық қағидаттарын меңгеру, кәсіби араласуды талап ететін әртүрлі футбол-педагогикалық жағдайларда әрекет ету және тиісті шешімдер қабылдау.
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, басқарушылық-педагогикалық қызмет (Футбол, ұлттық ойындар) проблемаларын шешу қабілеті.
- Өзінің кәсіби қызметіне ғылыми-практикалық бейінін өзгертетін жаңа зерттеу әдістерін өздігінен меңгеруге қабілетті.
- Ашық сөйлеу дағдыларын меңгеру және өз көзқарастарын жазбаша түрде нақты дәлелдей білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру мүмкіндігі жемқорлыққа теріс көзқарасты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана біліу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі; әлемге ғылыми көзқарас қалыптастыру кезінде ғылымды дамытудың жалпы заңдылықтары мен принциптері туралы білімді пайдалану.
- Оқу процесінің инновациялық технологиялары көмегімен ақпаратты алу, сақтау, қайта құру, өңдеу, қорғау және пайдалану бойынша ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру
- Білім алушылардың өмір сүру қауіпсіздігін және денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету әдістерін меңгеру.
- Дене шынықтыру-сауықтыру, оңалту, инклюзивті, рекреациялық қызмет пен жиындардың тиімділігін арттырудың мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін жобаны (бағдарламаны) жазу дағдыларын меңгеру.
- Жалпы танылған және Негіз қалаушы спорттық-педагогикалық негіздерді интеграциялау және қолдану әдістерін меңгеру; дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде сабақтас салалардан (физиология) әдістемелер мен технологияларды пайдалану қабілеті; өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және олардың практикалық маңыздылығын анықтау қабілеті