6B01407 Дене шынықтыру және спорт в Қызылорда ашық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт білім беру бағдарламасының мақсаты - болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін оқытудың әлемдік стандарттарына, қоғамның әлеуметтік тапсырысына және кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті өңірлік жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес сапалы кәсіби маман ретінде даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда ашық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жүзу
Қаруландыру: жүзу бассейндері мен шұғылданушыларға қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптар туралы біліммен; су ортасында Қауіпсіздік техникасын сақтау, суға батушыларды құтқару дағдыларымен, зардап шегушіге алғашқы көмек көрсету кезіндегі іс-қимыл алгоритмімен; спорттық жүзу техникасын көрсете білумен, бақылау нормативтерін орындай білумен. Өскелең ұрпақтың қалыптасуындағы жүзудің рөлі, орны және маңызы туралы дұрыс түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Мамандыққа кіріспе – курс барысында білім алушылар педагогтің кәсіби іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері туралы біліммен қаруланады, болашақ мамандардың кəсіби білім жүйесін қалыптастыру мақсатында кәсіби педагогикалық қызметтің маңызды түсініктерімен, теориялық мəселелерімен, сонымен қатар негізгі бағыттарымен танысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Оқушылардың физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының негіздері
Өскелең ұрпақ арасында салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру, болашақ педагогты Білім және оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың практикалық дағдыларымен қаруландыру, аурулар мен жарақаттардың пайда болу себептерін болдырмауға үйрету; балалар ұжымдарында жұқпалы аурулардың алдын алу бойынша іс-шаралар өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Пән кинезиология және динамикалық морфология қағидаларына негізделген адамның ішкі мүшелерінің сыртқы формасы мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Жасушалардың, ұлпалардың, ағзалардың мүшелері мен жүйелерінің, тірек-қимыл жүйесі мен бұлшық еттердің құрылымын, олардың түрлері мен функциялары, конституциялық және спорттық морфологиясын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құкық
Пәнде экономикалық даму заңдары, экономикалық талдаудың заманауи әдістері, негізгі құқықтық категориялар, әлеуметтік нормалар жүйесі мен қоғамның саяси жүйесіндегі құқықтың орны мен рөлі қарастырылады. Әлеуметтік коммуникация жүйесінде игерілген экономикалық және құқықтық білімді қолдану дағдылары, барабар құқықтық сананы қалыптастыру қабілеті және жауапты азаматтық ұстаным қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылау, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру, құқықтық сипаттағы құжаттарды жасау, бизнес-жоспарды әзірлеу, ҚР-дағы кәсіпкерліктің экономикалық проблемаларын білу болып табылады. Бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін және кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін меңгеру, кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын білу; бизнесте IT қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Денешынықтыру және спорт гигиенасы саласындағы жүйелі білімді, денешынықтыру және спорт процесінде, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Алынған білімді ауа мен судың санитарлық-гигиеналық сараптамасын орындау үшін, спорт ғимараттарының гигиеналық жағдайын бағалау үшін, энергияны тәуліктік тұтынуды есептеу үшін, білім беру және спорт мектептерінде білім алушылардың оқупроцесін талдау үшін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка ырғағымен тәрбиелеу
Курстың мақсаты: студенттердің музыкалық және қозғалыс мәдениетін жетілдіру; болашақ кәсіби педагогикалық қызметінде, жалпы білім беретін мектепте және тұрғылықты жері бойынша балалармен дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыста, инклюзивті білім беру ортасында және жеке өмірінде жалпы білім беру, сауықтыру және тәрбиелік міндеттерді шешу үшін музыкалық-ырғақты тәрбие құралдарын қолдануға үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнін меңгеру барысында студент өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу. Жалпы адамзаттық құндылықтарды кеңінен насихатау, баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштігі және адалдығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға, оның ішінде заң талаптарын орындау, білім және мәдени деңгейін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби қызметті сәтті меңгеру және жүзеге асыру факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; оқу дағдыларын, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін дамыту, өздігінен білім алу мен педагогикалық білімге сүйене отырып, тиімді шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде негізгі теориялық ережелер, заңдар, принциптер, терминдер, ұғымдар, процестер, әдістер, технологиялар, құралдар, ғылыми қызметті жүзеге асыру операциялары, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері, ғылыми дизайнның, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру схемасы қарастырылады. Зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды таңдау, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою және шешу процедуралары және кәсіпорындар мен ұйымдарды ақпараттандыру дағдылары игеріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие үдерісінің негіздерін, білім беру қызметіндегі тәрбиенің әдістері мен технологияларын білу. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының бағыттары, тәрбие түрлері, сынып жетекшісінің негізгі қызметі; Тәрбие технологияларын пайдалана отырып, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру негіздерімен танысу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акробатиканың теориясы және әдістемесі
Акробатикалық жаттығулардың мазмұнын ашу, оларды дене шынықтыру сабақтарында қауіпсіздік техникасын ескере отырып, өмірлік қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру үшін қолдану. Жаттығуларды жіктеу, акробатикалық элементтерді орындау терминологиясы мен техникасы, акробатикалық жаттығуларды оқыту әдістемесі туралы біліммен қамтамасыз ету. Мектеп бағдарламасына кіретін акробатикалық элементтерді орындау техникасын көрсетуге үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене жаттығуларының биохимиясы
Курстың мақсаты болашақ мамандарды дене шынықтыру және спорт процесінде ағзадағы химиялық құрам мен химиялық процестердің өзгеруін зерттеу негізінде адам ағзасында болып жатқан микропроцестер туралы біліммен байыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі басқарушылық қызметті тиімді ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мен оқу-тәрбие үдерісіндегі жəне білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі, ғылыми және әдістемелік ережелерін зерттеу, түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу мәселелерін қарастыру, студенттерге кәсіби бағдарлау және кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде, арнайы білім берудің жеке траекториясын құруға көмектесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу жетістіктерін критериалды бағалау
Пәннің негізгі мақсаты - болашақ мамандардың басауыш сынып оқушыларының білім жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін тиімді дамытуы үшін жағдай жасау. Бағалау критерийлерінің негізінде оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін жетілдіру үшін оны барлық қатысушыларға ұсыну. Сонымен қатар, оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту; жүйелі кері байланыс орнату арқылы оқушылардың өзін-өзі үнемі жетілдіріп отыруына жағдай жасау; бірыңғай стандарттарды, сапалы бағалау құралдарын, механизмдерін қалыптастыруға көмектесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте гимнастиканы оқыту әдістемесі
Курстың мазмұны өсіп келе жатқан ағзаның үйлесімді қалыптасуына ықпал етуге, оқушының денсаулығын нығайтуға және өнімділігін арттыруға, оның маңызды моторикасы мен дағдыларын, сондай-ақ қозғалыстың жаңа түрлерін игеруге, физикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған. тәртіптің мақсаты-оқушылардың дене шынықтыру және спортпен жүйелі түрде айналысу әдеттерін, батылдықты, табандылықты, тәртіпті, достық пен жолдастық сезімдерін, гигиена мен мәдени мінез-құлық дағдыларын тәрбиелеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрінің пайда болу тарихы, жарыстарды өткізу ережелері, қауіпсіздік техникасын сақтау және жарақаттанудың алдын алу, материалдық-техникалық қамтамасыз ету туралы біліммен қаруландыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшының жалпы және арнайы денешынықтыру деңгейін дамыту техникасына, арнайы дайындық жаттығуларына және құралдарына үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ күресінің теориясы мен әдістемесі
Ұлттық күрестің пайда болу тарихы, жарыстарды өткізу ережелері, қауіпсіздік техникасын сақтау, сабақтарды, жарыстарды өткізу орындарына және спортшыларға қойылатын гигиеналық талаптар туралы біліммен қаруландыру. Қазақ күресі күресінің техникалық тәсілдерін, арнайы дайындық жаттығуларын және жалпы және арнайы дене дайындығы деңгейін дамыту құралдарын үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясымен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Мақсаты: студенттерді жалпы орта білім берудің МЖМБС-ның негізгі ережелерімен және "дене шынықтыру" пәні бойынша үлгілік бағдарламаның мазмұнымен; дене белсенділігі нәтижелерін бағалау критерийлерімен; білім алушылардың жыныстық, жас және дене қабілеттерін ескере отырып, спорттың базалық түрлерін оқытудың әдістемелік негіздерімен және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен таныстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Дене шынықтыру мен спортты дамытудың әлеуметтік-экономикалық негіздері туралы, нормативтік бағдарламалар туралы, дене шынықтыру қозғалысын басқару органдары жүйесінің негізгі ұғымдары мен функциялары туралы, басқару әдістері туралы, қазіргі заманғы экономикалық қатынастар туралы, Дене тәрбиесі мен олимпиадалық резервті даярлау жүйесін реформалау мен жетілдіру туралы, Кәсіптік және Паралимпиадалық спорттың экономикалық аспектілері туралы білімдермен қаруландыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Волейбол оқыту әдістемесі
Материалдық қамтамасыз ету туралы, волейболдағы техника және тактикалық әрекеттер туралы, ойын ережелері және жарыстардың төрешілігі туралы біліммен қамтамасыз ету. Волейбол ойынын тактикалық-техникалық іс-қимылға, жынысына, жасына және ерекше қажеттіліктері бар контингентке байланысты сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Массаж негіздері және бейімделген дене шынықтыру
Білім алушылардың психологиялық, техникалық және тактикалық дайындығын қалыптастыру. Жеңіл атлетиканың көпсайыс түрлері мен қауіпсіздік техникасы ережелерін, негізгі теориялық және әдістемелік бөлімдерді материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және оқыту әдістемесі мен әдістемесіне, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен сабақтар өткізу әдістемесіне оқыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық генетика
Пән спорттық генетика саласындағы білімді және олардың негізінде физикалық белсенділікпен байланысты гендерді талдауды, кәсіби қызметте спорттық нутригенетика мен фармогенетиканың заманауи жетістіктерін қолдануды игеруге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық-спорттық жұмысты ұйымдастыру
Жалпы білім беретін, мамандандырылған және спорт мектептерінде спорттық іс-шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ережелері мен әдістерін үйрету, ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған біліктілік, біліктілік емес жарыстар мен жарыстарды өткізу ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық іс-шаралар, спорттық жарыстар, жарыстар туралы ережелер жоспарын әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футзал оқыту әдістемесі
"Футзал" ойын техникасын оқыту және оқыту әдістемесінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгерген дене шынықтыру мұғалімін дайындау, Оқу құжаттамасын жүргізу, физикалық даму деңгейін және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар контингентке қойылатын талаптарды ескере отырып, жеке тәсілді қолдана отырып, футзал бойынша сабақ пен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері
Курс дене шынықтыру саласының тиісті салаларында нәтижелерді қолдану перспективасын анықтай отырып, теориялық және әдіснамалық тұрғыдан қамтамасыз етілген ғылыми зерттеуді жүзеге асыру қабілетін дамытуға, ғылыми зерттеудің әдіснамасы, әдістемесі мен әдістері, осы категориялардың мәнінің арақатынасы туралы кәсіби түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттерде ғылыми-танымдық қызметке жүйелік-құрылымдық көзқарас, оны ұйымдастырудың негіздері туралы түсінік қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесі
Білім алушылардың психологиялық, техникалық және тактикалық дайындығын қалыптастыру. Жеңіл атлетиканың көпсайыс түрлері мен қауіпсіздік техникасы ережелерін, негізгі теориялық және әдістемелік бөлімдерді материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және оқыту әдістемесі мен әдістемесіне, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен сабақтар өткізу әдістемесіне оқыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баскетбол және гандболды оқыту әдістемесі
"Баскетбол" және "гандбол" ойын техникасын оқыту және оқыту әдістемесінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгерген дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау, Оқу құжаттамасын жүргізу, спорттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жеке тәсілді қолдану, білім алушылар үшін жынысын, жасын, дене дамуының деңгейін ескере отырып инклюзивті орта құру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
Қазіргі жаңа оқыту технологияларының енгізілуі, ізденістер мен тәжірибе жинақтау және орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізу мақсатында сындарлы (конструктивті) оқытуға негізделген тәсілді, болашақ маманға игерту, студенттердің болашақ педагогикалық үрдісті тиімді ұйымдастыра білуді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология және ғылыми-зерттеу жұмысы
Студенттерді спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздерімен таныстыру; дене шынықтыру және спорт саласында қолданылатын өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары мен аттестациясымен таныстыру, оқу-жаттығу процесі мен жарыстардың жаңа ақпараттық-техникалық қамтамасыз етілуін пайдалана отырып, спортшылар мен паралимпиадашылардың дене, техникалық және тактикалық даярлығын кешенді бақылау нәтижелеріне талдау жүргізуге үйрету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Мақсаты: қазақстандық білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімі мен спорт түрлері бойынша жаттықтырушының кәсіби-педагогикалық даярлығына қажетті Академиялық адалдық мәдениетін, жеке қасиеттерін қалыптастыру, студенттерді дене шынықтыру және спорт құралдары арқылы жан-жақты дамыған, тұтас дамыған тұлғаны тәрбиелеу заңдылықтары туралы біліммен қаруландыру. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, тілдік сауаттылықты үйрету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен əдістемесі
Студенттерді дене тәрбиесі туралы, оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі мен орны туралы, Дене тәрбиесі мен тәрбиенің құралдары мен әдістерін қолданудың жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы, оның ішінде дене дамуындағы мүмкіндігі шектеулі студенттер контингенті туралы білім жүйесімен қаруландыру. Дене шынықтыру және спорт саласындағы зерттеу құзыреттерін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырумен өз бетінше айналысу әдістемесінің негіздері
Курс барысында өзіндік сабақтардың мотивациясы, формалары мен мазмұны, әр түрлі бағыттағы физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарын ұйымдастыру, жасына байланысты сабақ мазмұнының сипаты қарастырылады. Пән мазмұнына әйелдерге арналған өзіндік сабақтардың ерекшеліктері, оларды жоспарлау және басқару, әр түрлі жастағы адамдарда өзіндік сабақтар жағдайында жүктеме қарқындылығы мен фитнес деңгейі арасындағы байланыс, өзіндік сабақтардың гигиенасы, тиімділігін өзін-өзі бақылау кіреді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы қауіпсіздік және жарақат техникасы
Пәннің мақсаты спорттық жарақаттардың негізгі спорттық қауіпсіздік техникасымен алдын-алуды біледі. Спорттың барлық түрлеріне арналған қауіпсіздік техникасын сақтау ережелерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік экономикалық, экологиялық механизмдерді, заңнамалық актілерді, нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалана отырып, мемлекеттік тілде және орыс, ағылшын тілдерінде оқу-әдістемелік материалдарын дайындау, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйене отырып, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру
- Оқушылардың физиологиясы туралы білімді практикада қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтарды көре алады; мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формаларын біледі
- Жалпы дидактикалық және жалпы әдістемелік қағидаттарды ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыра алады, өзінің педагогикалық қызметін дене шынықтыру және спорт педагогикасы, сондай-ақ спорттық гигиена, спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыруда қолданады. Спорт мектептері мен интернаттарда дене шынықтыру сабақтары саласындағы заманауи ғылыми жетістіктердің нәтижелерін біледі.
- Мектепте дене шынықтыруды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезінде іс жүзінде және теориялық білімді қолданады, дене шынықтыру бойынша негізгі ұғымдарды, терминологияны, арнайы пәндерді меңгереді, салауатты өмір салтын жүргізудің негіздерін талдайды, инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылығын түсінеді
- Дене шынықтыру пәндерін оқыту әдістемесін, мектепте дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыруды біледі, мектепте дене шынықтыруды оқытудың заманауи әдістемелік жүйелері мен бағдарламаларын сыни тұрғыдан талдайды, озық педагогикалық технологияларды шығармашылықпен қолданады
- Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістері мен құралдарын қолданады, кәсіби қызметте формативті жиынтық бағалауды қолдана алады; оқытудың жаңа инновациялық стратегиясын бағалайды
- Дене шынықтыруды оқыту технологиясын зерттеудің теориялық эксперименттік әдістерін қолданады; оқушылардың кәсіби қызметте білім беру дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгереді
- Күрес түрлері бойынша теориялық, оқыту-үйрету әдістемелері, жаттықтыру жолдары, спорттық күрестердің әдіс-тәсілдерін үйрету, жарақаттануды болдырмау мақсатында жаттығу ережелері, қауіпсіздік техникасының талаптарын үйретеді.
Ұқсас БББ
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01407 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01407 Дене шынықтыру және спорт(IP)
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)