Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01304 Бастауыш білім көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Интеграцияланған пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес үштілділік жағдайында кәсіби қызметін жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті педагог кадрларды білім берудің бастауыш сатысы үшін көптілді оқытумен даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есеп шығару практикумы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Сауатты жазу негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Абайтану
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Музыкалық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Экономика мен кәсіпкерлікті талдау әдістері
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Бастауыш мектеп педагогикасы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Мобильді білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесі
Педагогикалық зертеулер
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Орыс тілінде оқытатын сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілі B1
-
3 Оқу жылы
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
«Қазақ тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілі B2
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Аппаратты қою және орындау (домра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ағылшын тілі С1
Қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілі С2
Зерттеулер, даму және инновациялар
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Орыс тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларының мазмұндық компоненттерін жобалайды, дұрыс іскерлік шешімдер қабылдауға қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді;
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектептің жаңартылған пәндерінің мәнін, мазмұнын, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; математикалық, жаратылыстану-ғылыми, тілдік пәндердің негіздерін пайдаланады; оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды
- оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынасын, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеудегі әдістемелік тәсілдемелерді қолданады;
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, студенттерді психологиялық қолдау негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолданады;
- пәндік-тілдік оқыту технологиясын қолдануды ескере отырып, базалық пәндерді ағылшын тілінде оқытумен оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді, ғылыми-әдістемелік және ресми-іскерліктілдік стилінде жазбаша мәтіндерді үш тілде құрайды; қазіргі лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелерді практикада қолданады, мақсатты тілдерде: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3 қарым-қатынас жасауды, тілдік мәдениетті, академиялық салада, сонымен бірге мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында жазбаша және ауызша қарым-қатынас жанрларын меңгереді;
- теориялық білімдерін практикада қолданады, практикалық әрекет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; оқушының көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;
- Қазақстан тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану бойынша білімдерін пайдаланады, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; ҚР қолданыстағы заңнамасының ережелерін, адам өмірі қауіпсіздігінің ерекшеліктерін және экология принциптерін қолданады; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- Қазақстанның көптілді ортасы жағдайында академиялық және кәсіби өзара әрекет жасауда орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде қазіргі заманғы коммуникативтік технологияларды пайдаланады, көптілді пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін қолданады; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді;