Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01306 Бастауыш білім ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Интеграцияланған пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес үштілділік жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті білім берудің бастауыш сатысы үшін педагогтарды ағылшын тілінде оқытумен даярлау,
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Сауатты жазу негіздері
Есеп шығару практикумы
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Музыкалық білім негіздері
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектеп педагогикасы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Экономика мен кәсіпкерлікті талдау әдістері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі сандық технологиялар
Ағылшын тілінің фонетика және грамматикасы бойынша практикум
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Мобильді білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілі B1
-
3 Оқу жылы
«Қазақ (Орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Ағылшын тілі B2
Инклюзивті білім беру ортасы
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Аппаратты қою және орындау (домра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ағылшын тілі С1
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
Ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеудің стилистикалық тəсілдері
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілі С2
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Ағылшын тілінің лексикологиясы бойынша семинар
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушының жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды;
- пәндік-тілдік оқыту технологиясын қолдануды ескере отырып, базалық пәндерді ағылшын тілінде оқытумен оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді, ғылыми-әдістемелік және ресми-іскерліктілдік стилінде жазбаша мәтіндердіүш тілде құрай алады; қазіргі лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелерді практикада қолданады, мақсатты тілдерде: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3 қарым-қатынас жасауды, тілдік мәдениетті, академиялық салада, сонымен бірге мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында жазбаша және ауызша қарым-қатынас жанрларын меңгереді;
- негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларының мазмұндық компоненттерін жобалайды, дұрыс іскерлік шешімдер қабылдауға қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді,
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
- қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, соның ішінде академиялық және кәсіби өзара әрекет үшін шет тілінде қолданады; оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынасын, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеудегі әдістемелік тәсілдемелерді қолданады;
- психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.
- Қазақстан тарих, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану бойынша білімдерін пайдаланады, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; ҚР қолданыстағы заңнамасының ережелерін, адам өмірі қауіпсіздігінің ерекшеліктерін және экология принциптерін қолданады, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, студенттерді психологиялық қолдау негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; оқушының көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;
- теориялық білімдерін практикада қолданады, практикалық әрекет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.