Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01535 STEM білім беру в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылық және оқыту мен зерттеуге интегративті тәсілге негізделген STEM білім беру саласындағы оқытудың заманауи қағидаттарына жауап беретін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Информатика саласындағы STEM оқытудың заманауи тәжірибелері
Шет тілі (Кәсіби)
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Жаратылыстану ғылымдары және STEM
STEM-ге кіріспе
Басқару психологиясы
SMART білім беру
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Білім берудегі роботехниканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі робототехника
Цифрлы педагог
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
Интернеттегі білім беру платформалары
Мобильдік қосымшалармен жұмыс
-
2 Оқу жылы
Білім беруді цифрландыру
Жобаларды басқару
Бұлттық технологиялар
Көшбасшылық және командамен жұмыс
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеуде математикалық әдістер
Машиналық оқыту
Виртуалды және кеңейтілген шындық принциптері
Толықтырылған шындық
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану
Үлкен деректер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жобаларды әзірлеуде заманауи АТ қосымшаларын (виртуалды және толықтырылған шындық), заманауи оқу іс-әрекетінде ақпараттық технологиялар мен оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
- Білім беру, ғылыми, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени коммуникация салаларында бірлескен жұмыстарды жүзеге асыру үшін STEM технологиялары саласындағы белгіленген мамандандырылған терминология шеңберінде қарым-қатынас жасау.
- Білімгерлерді, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін білімгерлерді, оқыту, дамыту және тәрбиелеу мақсатында кәсіби қызметінде психологиялық-педагогикалық технологияларды тиімді пайдалан.
- STEM білім беру жағдайын қадағалап, талдай білу. Информатикадағы STEM білім беру тұжырымдамасының мәні мен мазмұнын түсіну, информатика бойынша STEM білім беру мақсатына сәйкес оқытудың формаларын, әдістерін және құралдарын таңдай білу.
- Ғылыми-зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу арқылы жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласындағы білім беру тәжірибесін жетілдіру мақсатында әріптестермен бірлесіп зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, жаңа цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану, онлайн платформалар үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде STEM тәсілін қолдану.
- Сандық технологиялар мен ресурстарды, сыни тұрғыдан ойлауға негізделген мәселені шешудің логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерін пайдалана отырып, барлық кезеңдердегі жобаларды басқару, ғылымдар үшін STEM білім беру құралдарын анықтау және бағалау. Математика, физика және технология қиылысында жоғары технологиялар саласындағы есепті шешу кезінде бағдарламалау дағдыларын қолдану.
- Қызметтің әртүрлі салаларында робототехниканы қолдану әдістерін білу, микророботтарды бағдарламалау және жобалау дағдыларын меңгеру, роботтарды құрудың бағдарламалық және техникалық әдістерімен жұмыс істеу.
- Оқыту, оқу материалдары және бағалау, статистикалық және үлкен деректерді талдау, ақпаратты таңдау және түрлендіру дағдыларын көрсету кезінде информатикаға арналған STEM элементтерін пайдаланып зерттеу дағдыларын біріктіру және қолдану. STEM негізіндегі пәнаралық байланысты тәжірибеде қолдану. Инновациялық оқыту технологияларын біріктіру үшін STEM оқытуды қолдану.