Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, педагогикалық ғылым саласындағы іргелі білімі бар, педагогикалық үдерістер мен құбылыстарды талдауға және бағалауға, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, жаңартылған мазмұн контекстінде оқытудың әдістемелерін және инновациялық технологияларын қолдануға қабілетті бастауыш білім берудің білікті педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым және бастауыш білім берудің қазіргі заманғы мәселелері
Бастауыш мектепте білім берудің негізгі нәтижелерін бағалау және мониторингілеу
Бастауыш мектеп мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Педагогикалық квалиметрия
Педагогика тарихындағы бастауыш білім беру
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша практикум
Бастауыш мектеп балаларымен ғылымды зерттеудегі оқытудың белсенді формаларын модельдеу
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу
Бастауыш мектептегі оқу іс-әрекетінің теориясы және зерттеушілік іс-әрекет мәселелері
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби іс-әрекетіндегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
Бастауыш мектептегі педагогикалық процесінің менеджменті
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Шет тілі (кәсіптік)
Бастауыш мектепте жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру
Басқару психологиясы
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық өзіндік білім алудағы технологиялар
Бастауыш білім беруді басқарудың теориялық негіздері
Педагогтың кәсіби іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеулер
Бастауыш мектептегі педагогикалық компаративистика негіздері
Бастауыш мектеп оқушысын оқытуға тәрбиелеу және дамытудағы қазіргі заманғы бағыттар
Педагог-зерттеушінің кәсіби мәдениеті
Педагогтың кәсіби портфолиосын жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерде әдіснамалық, теориялық және қолданбалы деңгейлердің өзара байланысы туралы білімді қолдану және олардың педагогика мен білім берудің жалпы мәселелерімен байланысын түсіну.
- өзін-өзі тәрбиелеу технологияларының мәнін, сондай-ақ тұлғалық және жеке ерекшеліктерін, жеке көзқарастарын, сондай-ақ өзін-өзі басқару әдіснамасын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру.
- ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, эксперименттік немесе кәсіби қызметті жүзеге асыру.
- бастауыш білім беруде білім беру мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; қазіргі заманғы IT-технологиялар, денсаулық сақтау технологиялары, оның ішінде зерттеушілік құзыреттерін дамыту
- психологиялық-педагогикалық білімді, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерін, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолдану
- мүмкін болатын тәуекелдерді, педагогикалық, оның ішінде зерттеу қызметінің жағымды және жағымсыз салдарын болжай отырып, кәсіби этика принциптерін, мінез-құлықтың құқықтық нормаларын сақтай отырып педагогикалық эксперимент бағдарламаларын қазіргі білім беру парадигмасы аясында ұсыну
- академиялық жазу әдістері мен тәсілдерін, ғылыми зерттеулерді, экспериментті жоспарлау мен қоюды, зерттелетін саладағы процестерді талдауды, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндіруді пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруда ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны көрсету, сондай-ақ педагогтің кәсіби портфолиосын құрастыру үшін педагогикалық құралдарды таңдау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, бастауыш мектепте білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және эксперименттік қызметті жүзеге асыру
- әлемнің ғылыми бейнесін, әлеуметтік, қоғамдық құбылыстардың негіздерін меңгеру және білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде педагогикалық ғылымды дамытудың тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын жаңғырту
- білім берудегі өлшеулердің заманауи мәселелері туралы терең білімге ие болу, оларды шешу жолдарын ұсынуға және дәлелді негіздеуге дайын болу