Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерде әдіснамалық, теориялық және қолданбалы деңгейлердің өзара байланысы туралы білімді қолдану және олардың педагогика мен білім берудің жалпы мәселелерімен байланысын түсіну.
  • өзін-өзі тәрбиелеу технологияларының мәнін, сондай-ақ тұлғалық және жеке ерекшеліктерін, жеке көзқарастарын, сондай-ақ өзін-өзі басқару әдіснамасын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру.
  • ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, эксперименттік немесе кәсіби қызметті жүзеге асыру.
  • бастауыш білім беруде білім беру мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; қазіргі заманғы IT-технологиялар, денсаулық сақтау технологиялары, оның ішінде зерттеушілік құзыреттерін дамыту
  • психологиялық-педагогикалық білімді, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерін, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолдану
  • мүмкін болатын тәуекелдерді, педагогикалық, оның ішінде зерттеу қызметінің жағымды және жағымсыз салдарын болжай отырып, кәсіби этика принциптерін, мінез-құлықтың құқықтық нормаларын сақтай отырып педагогикалық эксперимент бағдарламаларын қазіргі білім беру парадигмасы аясында ұсыну
  • академиялық жазу әдістері мен тәсілдерін, ғылыми зерттеулерді, экспериментті жоспарлау мен қоюды, зерттелетін саладағы процестерді талдауды, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндіруді пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруда ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны көрсету, сондай-ақ педагогтің кәсіби портфолиосын құрастыру үшін педагогикалық құралдарды таңдау
  • ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, бастауыш мектепте білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және эксперименттік қызметті жүзеге асыру
  • әлемнің ғылыми бейнесін, әлеуметтік, қоғамдық құбылыстардың негіздерін меңгеру және білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде педагогикалық ғылымды дамытудың тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын жаңғырту
  • білім берудегі өлшеулердің заманауи мәселелері туралы терең білімге ие болу, оларды шешу жолдарын ұсынуға және дәлелді негіздеуге дайын болу
Top