Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01601 - "Тарих мұғалімдерін даярлау" білім беру бағдарламасының мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, креативті ойлай алатын және көшбасшылық қасиеттерге ие, білім беру саласында тұрақты инновацияларға дайын және өңірді дамытуға белсенді қатысатын жоғары білікті "тарих" мамандығы бойынша мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Қазақстанның ежелгі тарихы'
Этноархеология
Археология
Психология негіздері
Ежелгі дүние тарихы'
-
2 Оқу жылы
Қосалқы тарихи пәндер
Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
Этнология
Орта ғасырлар тарихы'
Әлем халықтарының этнографиясы
Қазақстан тарихының жазбаша деректері
Түркі халықтарының өнер және мәдениет тарихы
Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасы
Түркі халықтарының тарихы
Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
Мұражайтану және мұрағаттану'
-
3 Оқу жылы
Тарихи өлкетану
Тарихи география
Жаңартылған білім беру жағдайында тарихты оқыту әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Жаңа замандағы Еуропа және Солтүстік Америка елдерінің саяси және экономикалық дамуы'
Қазақстанның жаңа заман тарихы'
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Дәстүрлі қазақ қоғамының тарихы
Халықаралық қатынастар тарихы
Тұлғатану
Қазақстан Республикасының білім саласындағы нормативтік-құқықтық негіздері
Азия және Африка елдерінің жаңа замандағы тарихы
Қазақ хандығының тарихы
Алтын Орда және Моғолстан тарихы
Еуразия халықтарының тарихы
-
4 Оқу жылы
Әлемдік діндер тарихы
Азия және Африка елдерінің қазіргі замандағы тарихы
Өзін-өзі тану
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Қазіргі заманғы Қазақстан тарихы'
Дінтану негіздері
Заманауи мұғалімнің кәсіби біліктілігін қалыптастыру
Инклюзивті білім беру
Тарихты оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары '
Дифференциалды оқыту
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- OH8 Тарихнамалық мектептер мен бағыттардың пайда болу заңдылықтарын білу; Қазақстан тарихы мен шетел тарихының негізгі кезеңдері бойынша негізгі деректану кешендерін түсіну; тарих ғылымында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану. Отандық және Дүниежүзілік тарих бойынша фактографиялық білімнің қажетті деңгейін; ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі ережелері мен талаптарын; Қазақстан және шет елдер тарихы бойынша дереккөздердің дереккөздік ақпаратын талдауды қолдана білу. Тарихнамалық фактілерді бағалау дағдыларын меңгеру; академиялық мәтіндерді құру және олармен жұмыс істеу принциптерін синтездеу.
- ОН7 Мұражайтану мен мұрағаттанудың негізгі ережелерін білу; мұражайлар мен мұрағаттар қорларын қалыптастыру принциптерін, әдістерін және тәсілдерін түсіну; мұражай мен мұрағаттың Тарихи көздеріне ғылыми-анықтамалық аппаратты ұйымдастыру негіздері; Қосалқы тарихи пәндердің негізгі көздерін талдау; әлемдік діндер теориясы мен тарихының негізгі проблемаларын анықтаудың ғылыми әдістерін қолдану. Мұрағат көздерімен және мұражай заттарымен жұмыс істеу дағдылары; әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс істеудің әртүрлі пәнаралық әдістерін синтездеу.
- ОН4 Педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімін көрсету; қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін түсіну; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру үшін әдістерді қолдану; білім берудегі инклюзивті процестерді талдау. Қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістерді бағалай білу.
- ОН1 Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдерін білуді, қазақ халқының рухани мұрасына ұқыпты қарауды; қазақстандық бірегейлік пен патриотизмді қалыптастырудағы тарихи білімнің іргелі рөлін түсінуді; университетте оқу процесін ұйымдастырудың академиялық ережелерін білуді қолдануды, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін түсінуді, оқу процесінде Академиялық адалдық талаптарына талдау жүргізуді көрсету; табиғатты дамыту заңдары туралы білімді қолдана білу, ҚР табиғатты пайдалануды басқарудың негізгі заңдары мен қағидаттарын бағалау, азамат пен болашақ маман мәдениетін қалыптастыру үшін өмірдің болмысы, танымы, құндылықтары, бостандығы мен мағынасының ең жалпы философиялық мәселелерін бағдарлай білу, кәсіби қызметтегі адамның негізгі психикалық процестері мен жай-күйін анықтау, психикалық құрылым туралы деректерге талдау жүргізу адам. Кәсіби қызмет үшін қажетті әлеуметтанулық және психологиялық білім кешенін меңгеру, тұлғаның маңызды қасиеттері мен маңызды қасиеттерінің дамуын, болашақ маманның құзыреттілігін талдау.
- ОН10 Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өмірін білу; XVI-XX ғасырлардағы шет елдердің тарихы бойынша негізгі оқиғаларды түсіну; көрнекті тарихи қайраткерлердің есімдері мен өмірбаяндық мәліметтерін білу; түркі халықтары мен мемлекеттері тарихының қалыптасу және даму кезеңдері мен ерекшеліктерін талдау; жаңа тарихи тұлғаларды синтездеу түркі халықтары мен мемлекеттерінің тарихын зерттеудегі тәсілдер мен әдістер. Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің экономикалық дамуының маңызды ерекшеліктерін бағалай білу; Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; Тарихи дереккөздердегі ақпаратты талдау әдістері.
- ОН5 Ежелгі дәуірден бастап XIII ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; тарихи процестердің негізгі бағыттарын түсіну, Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды талдау; Қазақ хандығының тарихын және оның көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын зерттеуде әдістерді қолдану. Жаңа және жаңа тарих кезеңінде мемлекеттің экономикалық дамуының, рухани мәдениеттің, Қазақстандағы қоғамдық-саяси жағдайдың маңызды проблемаларын бағалай білу; Ұлы дала тарихының саяси дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктеріне баға беру. Өткеннің қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық оқиғаларын өз бетінше зерттеу және талдау дағдыларына ие болу; нақты және логикалық тұжырымдар жасай білу, өткен күндердегі оқиғаларға объективті баға беру.
- ОН3 Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар туралы білімді көрсету. Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістеріне талдау жүргізу; ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін қолдану; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді басқару құралдарын әзірлеудің цифрлық технологияларын пайдалана отырып талдау; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану дағдыларына ие болу.
- ОН2 Лексиканы, білімнің грамматикалық жүйесін және ниеттердің прагматикалық мазмұнын толық түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын білу; өз көзқарасын білдіре білу, оны негіздей білу, қатысушылардың пікірін сыни тұрғыдан бағалау; ғылыми және әлеуметтік сипаттағы мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын лингвистикалық сипаттау және талдау дағдыларын меңгеру және синтездеу.
- ОН9 Педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшеліктерін білу; педагогикалық саладағы негізгі базалық ұғымдарды түсіну; қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсаты; олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұны; Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі; педагогтің үздіксіз кәсіби-тұлғалық қалыптасу факторларын қолдану; педагогикалық қызмет пен білім беруді іске асырудың құқықтық нормаларын талдау; педагогикалық қызмет пен білім беруде қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды синтездеу. тарихи білім беру. Тұлғаның жас ерекшелігінің жалпы нақты заңдылықтары мен ерекшеліктеріне сәйкес келетін заманауи технологияларды қолдана отырып, білім беру процесін жобалау мүмкіндігі; әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс. Интернет жүйесінде және әртүрлі іздеу жүйелерінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
- ОН6 Ежелгі ежелгі және Ежелгі Шығыс тарихнамасының негізгі даму бағыттарын білу. Тарихи эволюция заңдарын түсіну және оның дүниежүзілік археология саласындағы маңызы. Әлем халықтары туралы ғылымның қалыптасуы мен дамуының маңызды шарттары, кезеңдері туралы түсінікке ие болу; орта ғасырларда қоғамның таптық-таптық құрылымының қалыптасу заңдылықтарын талдай білу. Оқу процесінде далалық археологиялық зерттеу әдістерін қолдану; археологиялық олжаларды талдау және нәтижелерін талдау; материалдық мәдениеттің әр түрлі ескерткіштерінің ерекшеліктерін синтездеу. Тарихи әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Феодалдық-әлеуметтік жүйе тарихының әртүрлі аспектілерін бағалау.