Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі заманғы менеджмент және білім сапасын басқару саласында берік білімі мен дағдылары бар магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Зерттеу іс-әрекетіндегі аргументация теориясы
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Жоғарғы мектеп психологиясы
Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару
Шет тілі (кәсіби)
Ғылымның тарихы және философиясы
Адам ресурстарын басқарудағы HR менеджменті және цифрлық технологиялар
Білім беру бағдарламасы жетекшісінің өзін-өзі басқаруы
Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде сапа шығындарын басқару
Білім беру ұйымдарының стратегиялық менеджменті
Бенчмаркинг және білім беру қызметтерінің маркетингі
Білім беру жүйелерін және қашықтықтан оқытуды басқару
Білім берудегі халықаралық зерттеулер
Білім беру сапасын басқару және бағалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- классикалық менеджменттің теориялық білімін, басқарудың тарихи-педагогикалық бастауларын практикада қолдану; заманауи білім беру қызметтері мен инновациялар саласындағы білімді басқару проблемаларын бағалау;
- қазіргі заманғы білім беру парадигмасы мен жаһандық мәселелерді зерттеудің пәнаралық контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық және басқарушылық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін меңгеру;
- қазіргі менеджердің кәсіби қызметін және мәдениетаралық менеджменттің ерекшеліктерін реттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолдану.
- корпоративтік принциптер мен академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, әлеуметтік-этикалық маңызы бар мәселелер бойынша тұтас пайымдаулар тұжырымдау;
- адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи тұжырымдамаларды бағалау;
- өзіндік оқу іс-әрекетінің қабілеттерін көрсету, мониторинг пен диагностиканың кешенді әдістерін қолдану арқылы IT құзыреттіліктерін меңгеру, кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелеу және жинақтау;
- әр түрлі білім беру жүйелеріне тән басқару процестерін модельдеу, білім беру және менеджерлерді даярлау саласында зерттеулер жүргізеді;
- ғылыми-практикалық білімді академиялық және кәсіби мақсаттар үшін көптілді білім беру ортасында қолдану ғылыми-зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсету;
- кәсіби құзыреттілік және стратегиялық жоспарлау саласындағы міндеттерді шешу, білім беру сапасын басқаруға әсер ететін факторларды анықтау;
- басқарушылық міндеттерді шешу мақсатында Сабақтас ғылымдардың білімін синтездей отырып, менеджменттің барлық бағыттары бойынша теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолдану, негізгі ойларды шет тілінде баяндау;
- операциялық және HR-менеджменттің өзекті мәселелері бойынша оларды талқылау және сыни талдау мақсатында ситуациялық кейстер мен практикалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобалық және диссертациялық жұмысты орындау процесінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолдану; білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, технологиялары мен әдістерін ескере отырып, зерттеу мәдениетін меңгеру;