Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01407 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
  • Дөңгелекті көлік құралдарының теориялық білімі, практикалық дағдылары мен жүргізу дағдыларына ие болуы; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды қолдану; әскери роботтың жерге бағытталуы; роботтар тобының басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекториясын жоспарлау; әскери роботтар үшін арнайы тактикалық мәселелерді орнату және шешу.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Балалар мен жасөспірімдер организмінің жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; денсаулық диагностикасының физиологиялық әдістерін, гигиеналық стандарттарды қолдану; терапевтік және бейімделетін дене мәдениетінің құралдары мен әдістерін, оңалтуды, массаж мен өзіндік массаж әдістері мен әдістерін иеленуі; тағамға физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың төзімділік пен адам денсаулығына әсер ету механизмдерін талдау.
  • Еңбектің ерекшеліктеріне сәйкес еңбекті қорғау мен тіршілік қауіпсіздігі бойынша мемлекеттік нормативтік талаптарды қамтитын нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелері мен талаптары туралы білімдерін көрсету, жеке және заңды тұлғаларды, қоршаған ортаны қауіпті өндірістің зиянды әсерінен қорғау жағдайын түсіну. факторлар; жұмыстың қауіпсіз әдістері мен әдістеріне оқытуды жүзеге асыру, жұмыс орнында өмір қауіпсіздігі бойынша нұсқауларды орындау.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Мектеп жасындағы балалардың жас нормаларының теориялық негіздерін білу; индикаторлар жүйесіне сәйкес оқушының психофизиологиялық даму деңгейін диагностикалау, болжау және бағалай білу; Оқу бағдарламасының, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және оқу кезеңдері мен пәнаралық интеграцияның өзара байланысын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
  • Әлеуметтік мақсат саласындағы теориялық білімге, практикалық дағдыларға және қазіргі қоғамдағы мұғалімнің жетекші рөліне, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөліне, оқудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдауға ие болу студенттер мен сыныптардың психологиялық сипаттамалары, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды рәсімдеу мен рәсімдеудің жалпы ережелері.
  • Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін түсініп, мемлекеттік қорғаныс негіздерін, Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдаңыз, қазақтың әскери мұрасына иелік етіңіз батырлар, Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.
Top