Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01407 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда қызметін жүзеге асыруға, қазіргі Орта білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай-ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес инновациялық деңгейде бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру пәндерін оқытуға қабілетті, әлеуметтік және мәдени жағынан дамыған, кәсіби құзыретті Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Әскери бетпе-бет айқас
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы футбол
Ұлттық спорт түрлері
Психология негіздері
Саптық дайындық
-
2 Оқу жылы
Әскери психология және педагогика негіздері
Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері (курстық жұмыс)
Әскери қызметті ұйымдастыру
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
Өзін-өзі тану
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Әскери қызмет негіздері
Қазақстанның әскери тарихы
Атыс дайындығы
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Білім берудегі менеджмент
Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы
ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Әскери құқық негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі'
Дене шынықтыру педагогикасы
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы гимнастика
Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы''
Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары‘
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
Дөңгелекті автомобильдерді жүргізудің негіздері мен ережелері
Әскери роботтехниканың негіздері
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар
-
4 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Волейболды мектептегі оқыту әдісі
Оқыту әдістері бар ашық ойындар''
Бейімделген дене тәрбиесі ''
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол
Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Дифференциалды оқыту
Жеңіл атлетика негіздері
Емдік дене шынықтыру және массаж ''
Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлік негіздері
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
- Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
- Дөңгелекті көлік құралдарының теориялық білімі, практикалық дағдылары мен жүргізу дағдыларына ие болуы; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды қолдану; әскери роботтың жерге бағытталуы; роботтар тобының басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекториясын жоспарлау; әскери роботтар үшін арнайы тактикалық мәселелерді орнату және шешу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Балалар мен жасөспірімдер организмінің жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; денсаулық диагностикасының физиологиялық әдістерін, гигиеналық стандарттарды қолдану; терапевтік және бейімделетін дене мәдениетінің құралдары мен әдістерін, оңалтуды, массаж мен өзіндік массаж әдістері мен әдістерін иеленуі; тағамға физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың төзімділік пен адам денсаулығына әсер ету механизмдерін талдау.
- Еңбектің ерекшеліктеріне сәйкес еңбекті қорғау мен тіршілік қауіпсіздігі бойынша мемлекеттік нормативтік талаптарды қамтитын нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелері мен талаптары туралы білімдерін көрсету, жеке және заңды тұлғаларды, қоршаған ортаны қауіпті өндірістің зиянды әсерінен қорғау жағдайын түсіну. факторлар; жұмыстың қауіпсіз әдістері мен әдістеріне оқытуды жүзеге асыру, жұмыс орнында өмір қауіпсіздігі бойынша нұсқауларды орындау.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Мектеп жасындағы балалардың жас нормаларының теориялық негіздерін білу; индикаторлар жүйесіне сәйкес оқушының психофизиологиялық даму деңгейін диагностикалау, болжау және бағалай білу; Оқу бағдарламасының, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және оқу кезеңдері мен пәнаралық интеграцияның өзара байланысын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- Әлеуметтік мақсат саласындағы теориялық білімге, практикалық дағдыларға және қазіргі қоғамдағы мұғалімнің жетекші рөліне, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөліне, оқудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдауға ие болу студенттер мен сыныптардың психологиялық сипаттамалары, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды рәсімдеу мен рәсімдеудің жалпы ережелері.
- Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.
- Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін түсініп, мемлекеттік қорғаныс негіздерін, Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдаңыз, қазақтың әскери мұрасына иелік етіңіз батырлар, Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.
- Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.