Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Информатика ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникациялық, цифрлық, кәсіпкерлік құзыретті, инклюзивті білім беру дағдылары бар, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби мұғалімді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Математикалық талдау
Дискреттік математика
Программалау
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Физика негіздері
Физика
-
2 Оқу жылы
Web бағдарламалау негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Ағылшын тілі В1
Ілгермелі шет тілі
Бастауыш мектептегі Информатика
Бастауыш мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі сандық технологиялар
Ағылшын тілі B2
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Функционалды бағдарламалау негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мектеп информатикасын оқытудың заманауи негіздері
Ағылшын тілі С1
Инклюзивті білім беру ортасы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Бағалау және дамыту
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Информатика тарихы
Мәліметтер қорының жүйелері
Жасанды интеллект технологиясы
Жасанды интеллект және машиналық оқыту
Ағылшын тілі С2
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дараландыру
Объектіге бағытталған бағдарламалау
АЖ-дағы мәліметтер қоры
-
4 Оқу жылы
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Зерттеулер, даму және инновациялар
Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
Информатиканың теориялық негіздері
Математикалық модельдеу және сандық әдістер
Операциялық жүйелер мен желілер
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
Робототехника негіздері және STEM білімі
Компьютерлік графика және дизайн
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялары
Білім беру робототехникасы және мехатроника
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, информатика саласындағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдайды және білімді кәсіби өсу информатикасы бойынша оқытуды жетілдіру үшін пайдаланады;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана алады және педагогикалық, қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастырады, кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді орынды пайдаланады;
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыра алады, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды;
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін IT қолданады, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, соның ішінде CLIL пайдаланады;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып қоғамды цифрландыру трансформациялау жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің стандартты міндеттерін шешеді;
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімдерін қолданады, заманауи цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, информатиканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында оқу қызметінің шарттарын құрады;
- математика мен физиканың, математикалық модельдеудің және информатиканың семантикалық негіздерінің іргелі ұғымдарын меңгереді; қосымшаларды жобалау және бағдарламалар жасау үшін әдіснама мен алгоритмдерді пайдаланады; компьютерлік техниканың тарихы мен даму үрдістерін, компьютерлік жүйелер мен желілерді құру және жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін деректер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін біледі; математикалық білімді, сандық деректерді талдау әдістерін және компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласындағы есептерді дербес шешудің негізгі дағдыларының кешенін қолданады.
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ете алады , ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінеді, оқыту процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескереді, олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан өмірлік және оқу контекстінде, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолдайды;
- педагогикалық зерттеулер жүргізу үшін цифрлық құралдар мен әдістерді пайдаланады, педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі заманғы білім беру трендтерін, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық міндеттерін шешу тәсілдерін қолданады;
- ғылыми-әдістемелік зерттеулерді сапалы жоғары деңгейде жүргізуге және информатиканы оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет (ағылшын) тілін меңгереді;