Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында негізгі және кәсіби құзыреттерге ие, биология мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Құрылымдық ботаника'
Психология негіздері
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы'
Омыртқасыздар зоологиясы'
-
2 Оқу жылы
Биологияға кіріспе'
Жасушалық биология (цитология және гистология, эмбриология)'
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Өсімдіктердің биоәртүрлілігі'
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы'
Өсімдіктер систематикасы'
Жалпы биология негіздері'
Адам анатомиясы'
Топографиялық анатомия'
Микробиология және вирусология
Өсімдіктер физиологиясы'
Микроорганизмдер мен вирустар биологиясы'
Омыртқалылар зологиясы'
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Биологияны оқытудағы жаңа инновациялық технологиялар'
Биологияны оқытудағы заманауи технологиялар'
Биологияны оқыту әдістемесі'
Биохимия'
Адам және жануарлар физиологиясы'
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері'
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Биофизика'
Тірі организмдердің молекулалық ұйымдасуы'
Мектеп телімдерінде оқу тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру'
Мектептегі биологиялық эксперимент'
Молекулалық биология'
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Генетика'
-
4 Оқу жылы
Дифференциалды оқыту
Биотехнология және селекция'
Жаратылыстану негіздері
Қазақстан биоресурстары және биоэкология'
Өсімдіктер биотехнологиясы'
Эволюция теориясы'
Инклюзивті білім беру
Биоинформатика'
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Биология есептерін шешудің жалпы әдістемесі'
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде жалпы биология, жасушалық және молекулалық биология, генетика, Микробиология, Биохимия саласындағы жүйелі іргелі білімді көрсету, алынған білімді басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметте бағалау және қолдану
- Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі түсініктерді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңыздылығын, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу және өсіру әдістерін қолдана білу.
- Биотехнология, оқу және өндірістік қызметтегі селекция объектілері туралы білімді және жаппай мектеп жағдайында және Қарапайым жабдықтарды пайдалана отырып қарапайым эксперименттерді жоспарлау тәсілдерін меңгеру және жердегі тіршіліктің эволюция процесін сипаттап, эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеу. Тірі табиғат объектісі ретінде биология туралы жүйеленген білім қалыптастыру. Әлемнің физика-химиялық және биологиялық бейнесі саласындағы білім мен дағдыларды, биологиядағы тірі табиғатты зерттеу әдістерін тұжырымдау. Заманауи техника мен технологиялардың жетістіктері, жаратылыстану ғылымдарында қолданылатын әдістер туралы білімді түсіну, қолдану.
- Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптері, биофизикалық және биохимиялық негіздер, мембраналық процестер және тіршіліктің молекулалық механизмдері туралы білімді қолдану.
- Репродуктивті, қолданбалы сипаттағы биологиялық мәселелерді шешу және биологиялық түйсікті дамыту үшін белгілі бір әдістерді меңгер
- Адам ағзаларының барлық ішкі мүшелері мен жүйелерінің құрылысы, олардың функциялары, жұмысты реттеу негіздері, Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпаратты меңгеру.
- Өсімдіктерді анықтау әдістемесін және өсімдіктер мен жануарларды морфологиялық сипаттау әдістемесін, жасушалардың, тіндердің, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін талдау дағдыларын меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруғабағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.