Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында білім беру процесін жоспарлау мен жүзеге асырудың теориялық, практикалық дағдылары бар және еңбек нарығының сұранысына сай жұмыс істей алатын физика саласындағы кәсіби құзыреттілігі бар маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Молекулалық физика және термодинамика
Психология негіздері
Математика
Механика
-
2 Оқу жылы
Сызықты және сызықты емес оптика
Гравитациялық өрістегі механика
Әлемнің физикалық бейнесі
Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциялары
Математикалық физика әдістері
Классикалық механика
Оптика
Электр және магнетиз
Атом және атом ядросының физикасы
Электродинамика және арнайы салыстырмалылық теориясы
Кванттық механика
-
3 Оқу жылы
Физиканы оқытудағы ғылыми-жаратылыстық сауаттылық
Физика есептерін шығару практикумы
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Мектеп эксперименттерінің технологиясы
Физиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Қатты дене физикасы
Физикадан виртуалды зертханалық жұмыстар
Жартылай өткізгіштердің құрылымы және электрлік қасиеттері
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Жартылай өткізгіштер физикасы
Физикалық үрдістерді модельдеу
-
4 Оқу жылы
Қолданбалы физика
Жаңа педагогикалық технологиялар
Дифференциалды оқыту
Радиоэлектроника
Автоматика және есептеу техникасының негіздері
Физиканы оқытудың инновациялық әдістері
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Физика мұғалімінің кәсіби бағдарлары
Физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері (курстық жұмыс)
Инклюзивті білім беру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
- Қатты заттардың, соның ішінде жартылай өткізгіштердің құрылымы мен негізгі физикалық қасиеттерін, физика заңдары мен заңдылықтарын практикада қолдануды білу. Қатты дене физикасының қазіргі теориялық идеяларын қолдана білу. Қатты денелерде, жартылай өткізгіштерде болатын құбылыстар мен процестерді сипаттау, талдау бойынша білімді меңгеру.
- Оқу пәнінің мазмұнын, физика, астрономияны оқыту әдістемесін білу. Күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын қоя білу, оқу материалдарын дайындау, оқытудың белсенді және инновациялық әдістерін пайдалану. Пән бойынша жұмыс бағдарламасын әзірлеу, оқытудың практикамен байланысын жүзеге асыру.
- Жоғары математика негіздерін білу. Теориялық физиканың негізгі бөлімдері, қазіргі жаратылыстану, ғаламның физикалық көрінісі саласындағы білімдерін көрсету және оларды кәсіби қызметте қолдану. Практикалық және теориялық мазмұндағы физикалық есептерді математикалық әдістермен шешу әдістерін меңгеру.
- Физика бойынша оқу экспериментінде қолданылатын техникалық құралдардың, жабдықтардың және өлшеу аспаптарының арсеналын, оқу радиоэлектрондық аппаратурасы жұмысының физикалық негіздерін білу. Оқу процесінде зертханалық жабдықтар мен өлшеу құралдарын қолдана білу. Физика бойынша мектеп эксперименттерінің технологиясын меңгеру.
- Жалпы физиканың негізгі заңдылықтарын білу, оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана білу. Оқытуда пайдалану үшін қажетті көлемде табиғи құбылыстар мен процестерді сипаттауға, талдауға, эксперименттік зерттеуге, модельдеуге физиканың қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу тәртібі мен реттілігін, негізгі кезеңдерін, зерттеулердің көкейтесті тақырыптарын бағалауды, зерттеудің мақсатын қоюды және әдістерін негіздеуді, аналитикалық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді, алынған нәтижелерді өңдеуді, талдау және ақиқаттылығын бағалауды, оның қоғамдық маңызын анықтауды, зерттеу бағыты бойынша жоспарлауды, нәтижелерді қорытындылап, ғылыми мақалаларды дайындауды, стартап құру мен ғылыми зерттеу жұмыстарын коммерцияландырудың талаптарын қолдана біледі.