6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы салалық, коммуникативтілік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттермен дағдыларына ие, білім беру үрдісін ұйымдастыру, мамандандыруда, жоғары сапалы оқыту контентін құруда қабілеті жоғары білікті физика мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механика
Кинематика, динамика, статика заңдарын, сақталу заңдары мен Ньютон заңдарын терең оқып, табиғат дамуына қызығушылығын, зерттеу дағдысын қалыптастырып, физикалық жобалар даярлауға, қоршаған ортаны тану мен ғылыми түсінігін дамытуға, қиындығы әртүрлі деңгейдегі есептерді шеше білу және механикалық процестерді сипаттайтын негізгі заңдарды қолданып, білім алушының дүниетанымдық престижі қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: Инклюзивті білім беру түсінігі мен мәні; инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру процесін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер; инклюзивті білім беру модельдері мен Арнайы білім беру шарттары; мақсаттар, міндеттер, принциптер, әдістер, әдістер мен ұйымдастырушылық формалар инклюзивті білім беру; инклюзивті білім берудің түзету бағыты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электромагниттік өріс теориясы
Электромагниттік өріс теориясы-бұл зарядтар мен токтардың ерікті жүйесі құрған біртұтас электромагниттік өрістің дәйекті теориясы. Осы пәнді оқу кезінде студенттер электродинамиканың негізгі міндетімен танысады: зарядтар мен токтардың берілген таралуы бойынша олар жасаған электр және магнит өрістерінің негізгі сипаттамалары ізделеді. Электр және магнит өрістерінің өзара түзілуі электромагниттік толқынның пайда болуына әкеледі - кеңістіктегі бір электромагниттік өрістің таралуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Молекулалық физика
Молекулалық физика курсы мектеп көлемінде өтілетін физиканың логикалық жалғасы болып табылады. Молекулалық физика заттың қасиеттерін, оның ішінде өтетін физикалық процестерді және заттың ішкі құрылымдық ерекшеліктерін қарастырады. Газ және сұйықтардағы құбылыстар; изопроцестер; Бойль-Марриот, Гей-Люссак, Шарль заңдары; Менделеев-Клапейрон теңдеуі; термодинамика негіздері молекулалық физиканың негізгі мазмұны болып келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәшеневтану
Курста ұлт мүддесі үшін күрескен, қазақтың біртуар азаматы Жұмабек Ахметұлы Тәшеневтің өмірі мен қызметі қарастырылады. Сонымен қатар тарихи тұлғаның өмір сүрген кезеңдегі Қазақстанның экономикалық жағдайы мен халықтың әлеуметтік ахуалына сипаттама жасалып, тарихи тұлғаның сол қоғамдағы өзгерістерге ықпалы зерделенеді. Пәндегі материалдарды зерттеп, талдаудың арқасында білім алушы Жұмабек Ахметұлы Тәшенев іспеттес тарихи тұлғаға саяси портрет жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Молекула-кинетикалық теория
Молекулалық кинетикалық теория - заттардың ең кіші бөлшектері ретінде атомдар мен молекулалардың бар екендігі туралы түсінікке негізделген заттың құрылымы мен қасиеттері туралы ілім. Молекулалық кинетикалық теория (МКТ) заттың, негізінен газдардың құрылымын оның негізгі позициялары тұрғысынан қарастырады. МКТ - ең сәтті физикалық теориялардың бірі. Ол бірқатар тәжірибелі фактілермен расталған. МКТ ережелерінің негізгі дәлелдері: диффузия, броундық қозғалыс, заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау
Жиындар, натурал сандар, нақты айнымалы функциялар, сандық қатарлар, фунцияның шегі және оның үзіліссіздігі мен біркелкі үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның туындысы, Лапиталь ережесі, Тейлор формуласы, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, туынды көмегімен функцияны зерттеу, функция графигін құру, сандық қатынастар тұрғысынан шамалар арасындағы тәуелділікті зерттеу әдістерін талдау қарастырылады т.с.с. пәнаралық білімді интеграциялау сипаттамасын орындай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Техникалық бағыттағы негізгі сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен әңгімелесу жүргізуді, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілетін дағдыландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Адам іс-әрекетінің еңбек қызметі саласын қамтамасыз ететін пәндік феномен ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі; пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді басты құрылымдары; қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология; арнайы кәсіби бағытталған материалдар және оларды кәсіби жағдаяттарда берілген тапсырмаларда қолдану; кәсіптік құзіреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау және т.б.; Кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электр және магнитизм
Электр және магнитизм пәнін оқыту келесі тақырыптарды қамтиды: вакуумдағы электростатикалық өріс, электр өрісіндегі өткізгіштер, диэлектриктегі электр, электр өрісінің энергиясы, тұрақты электр тогы, вакуумдағы магнит өрісі, заттағы магнит өрісі, электр жəне магнит өрістерінің салыстырмалылығы, электромагниттік индукция, Максвелл теңдеулері, электромагниттік өрістің энергиясы, электрлік тербелістер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Робототехника негіздері
Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген саласына енген. Студенттер Робототехника негіздерін оқу барысында жаратылыстану-ғылыми бағыттағы математика, физика, информатика және т.б. пәндер бойынша алған білімі мен дағдыларын кіріктіре отырып, роботтехника, инженерлік дизайн және технология негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогика
Қазіргі педагогиканың мақсаты педагог ұйымдастырған, қойылған міндеттерді өз бетінше шеше алатын жан-жақты үйлесімді жетілген тұлғаны қалыптастыру. Креативті және құзыретті педагогиканың жетістіктеріне тұлғаға бағытталған дәстүрлі әдістермен қол жеткізіледі. Пәннің ерекшеліктеріне және инновацияның тақырыптарына, әдіснамалық ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Ұсынылып отырған пән келесі тақырыптарды қамтиды. Атом туралы кванттық түсініктер, Корпускулалық – толқындық дуализм, Атом ядросының физикасы, Ядролық реакциялардың физикасы, Ядролық физиканың эксперименталдық əдістері, Элементар бөлшектер физикасы. Атомдық және ядролық физикасының заңдылықтары жəне қолдану аясы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оптика
Жарықтың табиғаты жайлы және оның затпен әсерлесуі мен таралуынан байқалатын негізгі құбылыстар мен заңдылықтарды түсінеді, жарықтың сыну, шағылу заңдарын, линзаның қасиеттерін оқып-үйренеді. Гюйгенс принципі негізінде сыну заңын қорытады; табиғат құбылыстарына деген материалдық көзқарастарды қалыптастырады, ғылыми білімдер мен заңдар негізінде құбылыстарды түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді. Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрономия
Астрономия - ғарыштық денелердің құрылысы, дамуы, олар құрайтын ғарыштық жүйелер және тұтас Ғалам туралы ғылым. Астрономия ғарыш кеңістігіндегі жекелеген денелерді немесе денелер жүйелерін, олардың құрылысын, пайда болуын және динамикасын, сондай-ақ, оларда болып жатқан құбылыстарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Дайындықтың әртүрлі бағыттарының студенттері үшін жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен танысу және оны тиісті салаларда қолдану болып табылады. Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде Инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Пән жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе және оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдану болып табылады. Студенттер Машиналық оқыту, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Радиоэлектроника негіздері
Әртүрлі электрондық құрылғылар негізінде сигналдарды өндіруге, тасымалдауға, өңдеуге, түрлендіруге байланысты іргелі физикалық заңдылықтарды зерттеу, басқа физика – математикалық пәндерден радиоэлектрониканы терең білу, ғылымның, өндірістің және өмірдің барлық салаларында, олардың физикалық процестерін сипаттайтын электрондық құралдарда радиоэлектроника жетістіктерін жан-жақты қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экожүйе және құқық
Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері. Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, Өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; Нормативтік құқықтық актілер мен жұмыс мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Жиындар теориясының элементтері, матрицалық алгебра, алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесі, детерминанттар, бір айнымалы көпмүшелер, күрделі сандар, скалярлық, векторлық және аралас векторлардың көбейтіндісі және олардың қолданылуы қарастырылады, жазықтықтағы екінші ретті қисықтарды, кеңістіктегі және екінші ретті беттердегі беттік және сызықтық теңдеулерді және олардың канондық теңдеулерін қолдану, кеңістіктегі бет пен сызық теңдеулері, екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулерін игеру қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Толқындық оптика
Электромагниттік толқындар, жарық, жарық интерференциясы, дифракциясы, дисперсиясы және поляризациясы т.б. тақырыптар толқындық оптиканың негізін құрайды. Толқындық оптикадан алған білімдерін арнайы курстарды оқуда, техникада, тұрмыста, медицинада пайдалану жолдарымен, голографиялық кескін жазу әдістерімен танысады, лазерлік спектроскопияның негізін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы проблемаларды ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алу, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамасының негіздері мен ерекшеліктері, ғылыми зерттеу рәсімі, ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты, ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс, бастапқы ақпаратты жинау әдістері (сауалнама әдістері: сауалнама, сұхбат, сараптамалық сауалнама, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауалнама) ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Бұл пән оқушылардың физиологиялық, психологикалық дамуын зерттеуді қарастырады және болашақ мұғалімге балалардың, жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, жеке тұлғаны қалыптастыру, денсаулықты сақтау, нығайту заңдылықтары туралы білім беруге бағытталған. Қабілеттерді анықтау мен дамытуды, тұрақты сипатты қалыптастыруды, оқытушы мен оқушы арасындағы сенімді қарым-қатынасты, оқу іс-әрекетінің дағдыларын игеруді көздейді. Әр түрлі жастағы балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, Денсаулық сақтау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарына белсенді қатысу дағдыларын қалыптастыру қажет
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кристалдар физикасы
Кристалдар физикасында келесі мәселелер қарастырылады: Кристалдың кеңістіктік торы. Кристалдардың симметриясы Түйінді жазықтықтар мен түзулердің кристаллографиялық белгілері. Бравэнің 14 трансляциялық торы. Кері тор. Вульф-Брэгг және Лауэ формулалары. Атомдық фактор. Құрылымдық шашырату факторлары. Кристалдардың түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Механиканың таңдаулы тараулары
«Механиканың таңдаулы тараулары» пәні болашақ мамандарға теориялық дайындығына және ғылыми-техникалық қызметке дайындалуына негіз болады. Курста студенттердің ой-өрісін дамытуға негіз болатын қолданбалы есептер ұсынылады. «Механиканың таңдаулы тараулары» пәні әлемдегі физикалық заңдылықтардың болашақ маманға қажетті физикалық білімдердің негізгі өзегі болады. Пән мынадай бөлімдерді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, денелер құрылымы, сұйықтар механикасы т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атомдық және ядролық физика
Пән микроәлем туралы ілімнің негізгі мәселелерін, қазіргі әлемнің ғылыми бейнесін, атом құрылысы жөніндегі теорияларды, атом ядросының модельдері мен элеменатар бөлшектер жөніндегі стандартты теорияны терең түсінуге бағытталған. Білім алушы замануи атом электр станцияларының құрылысын зерттеп, жасыл қауіпсіз энергетиканың дамуына үлесін қосатын тың идеялармен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Конденсацияланған күй физикасы
«Конденсацияланған күй физикасы» пәнін бакалавриат студенттері оқиды. Бұл пәнді зерттеу кристалдардың құрылымы мен қасиеттерін, қатты денелердің аймақтық теория тұрғысынан өткізгіштігін, жартылай өткізгіштердегі физикалық процестерді, сұйық кристалдардың құрылымы мен қасиеттерін, аморфты заттардың құрылымын, қатты денелердің физикалық қасиеттері мен атомдық құрылымын, тор тербелістерін, фонондарды, электронды аумақтық құрылымды, фазалық ауысуларды, асқын өткізгіштікті зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Классикалық механика денелердің қозғалыс заңдарының жалпы теориясы, уақыт, кеңістіктің классикалық түсініктері, материялық нүктенің қозғалыс заңдарын әр түрлі координаталарда жазу, Лагранж, Гамильтон, Гамильтон-Якоби теңдеулері, Максвелл теңдеулерінің жүйесі, жазық электромагниттік толқындар, электродинамика теңдеулерінің релятивистік коварианттылығы, механикалық мәселелердің математикалық тұжырымдамасы қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары, шартты ықтималдық және Тәуелсіздік, кездейсоқ шамалар, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, шекті теоремалар және олардың қолданылуы, Бернулли формуласы, толық ықтималдық формуласы және ықтималдық гипотезасы, өзара тәуелсіз оқиғалардың кем дегенде біреуінің пайда болу ықтималдығы, математикалық статистика элементтері, параметрлерді бағалау әдістері, корреляция теориясының элементтері, статистикалық гипотезалар, статистика элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Астрофизика негіздері
Теориялық модельдерді көрсетумен қатар, олар қазіргі астрофизикада қолданылатын заманауи эксперименттік әдістерді сипаттайды. Курстың негіздері: қазіргі астрофизика, жалпы салыстырмалылық, жұлдыздардың астрофизикалық мәселелерін және олардың эволюциясын, галактика мен олардың эволюциясын, қара заттар мен қара энергияны және т. б. қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қатты дене физикасы
Қатты денелерге қатысты теориялық материалдардан келесі мәселелер қарастырылады: беріктік пен икемділік, металдар мен қоспалар физикасы, заттың аморфты күйі, магниттік материалдар, полярлық диэлектриктер, физикалық қасиеттері, технологиясы және жоғары температуралық асқын кернеулерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Астрономия есептерін шешу практикумы
Астрономиялық есептер практикумы астрономияның негізгі мәселелерін шешу жолдарын қарастырады. Классикалық астрономиямен қатар сфералық астрономия негіздері, аспан денелерінің қозғалыс заңдары және астрофизика негіздері қарастырылады. Теориялық сұрақтармен қатар қазіргі астрофизикада қолданылатын эксперименттік әдістер сипатталған. Курстың негіздері: қазіргі астрофизика, жалпы салыстырмалылық, жұлдыздардың астрофизикалық мәселелерін және олардың эволюциясын, галактика мен олардың эволюциясын, қара заттар мен қара энергияны және т. б. қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Наноматериалдар және нанотехнология негіздері
Наноматериалдың негізгі түрлері, қасиеттері, өлшемдік әсерлері, нанобөлшектерді физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері, алу әдістері, функционалдық наноматериалдарды меңгеріп, техникада, тұрмыста, өндірісте, медицинада қолданылу аумағын анықтайды. Практикалық сабақтарда нанороботтор, нанотүтікшелер, наномолекула, микрочиптер туралы жобаларды орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, мәселенің шешімін талдау, пәннің нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Теориялық механика пәні статика, кинематика және динамика деп аталатын үш бөлімнен тұрады. Статика бөлімінде абсолют қатты денеге әсер ететін әр түрлі күштер жүйесінің тепе-теңдік шарттары қарастырылады. Кинематика бөлімінде әсер ететін күштерді ескермей, материалдық нүктенің, абсолют қатты дененің қозғалыстарыныңжалпы геометриялық сипаттамалары зерттеледі. Динамика бөлімінде материалдық нүктенің, қатты дененің қозғалысы зерттелгенде, осы қозғалыстың себебі болатын әсер етуші күштер және материялық объектілердің инерттілігі (массасы) ескеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық физика және термодинамика
Статистикалық физика және термодинамика газдар мен сұйықтардың қасиеттерін, металдардағы электрондар мен электромагнитті сәулеленудің мінездемелерінің, химиялық реакциялардың бағытының, сонымен қатар әртүрлі макроскопиялық денелердің іш құрылысымен байланыстылығының, жылулық және басқа құбылыстардың заңдылықтарын тексереді Жүйедегі тепе-теңдік күйдегі процестермен қатар, статистикалық термодинамика тепе-теңдіктегі емес процестерге талдаулар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Бірінші ретті, айнымалылары ажыратылатын дифференциалдық теңдеулер, айнымалылары ажыратылатын теңдеулерге келірілетін теңдеулер, бірінші ретті сызықтық теңдеулер қарастырылады. Дифференциалдық теңдеулердің бар болуы және бірегейлік теоремасы, n-ші ретті дифференциалдық теңдеу үшін бар болу және бірегейлік теоремасын дәлелдеуді зерттейді. Бернулли теңдеуі. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жеке және жалпы шешімдері қарастырылады. Жоғары ретті теңдеудің шешімінің бар және бірегейлігі туралы Коши теоремасын дәлелдеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физиканы оқыту әдістемесі 1
Ғылыми-әдістемелік білім модуліне енген физиканы оқыту әдістемесі пәні болашақ мұғалімдерге ғылыми-әдістемелік білім беруді, жеке дидактиканың негіздерін меңгеруді көздейді. Физиканы оқыту әдістемесі білім алушылардың дүниетанымдық, зерттеушілік және пәндік құзіреттерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер үшін физиканы оқытуға арналған пәннің әдістемелік және тәрбиелік мәні өте маңызды екендігі сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кванттық теорияның шығуы және дамуы
Кванттық физиканың пайда болуы ұзақ уақытқа созылған және кезеңді процесс. Кванттық ұғымның алғашқы пайда болуынан бастап кванттық механиканың Копенгагендік интерпретациясының дамуына жалғасты. Кванттық теория бүкіл Еуропада ғалымдардың қарқынды жұмысымен толықты. Студенттер кванттық теорияны дамытуға және түсінуге үлкен ғалымдар - Макс Борн, Макс Планк, Пол Эренфест, Эрвин Шредингер, Вернер Хейзенберг, Вольфганг Паули , Пол Дирак т.б. ат салысқаны туралы танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Диэлектриктер физикасы
Диэлектриктердегі физикалық құбылыстарды зерттеу; диэлектрлік құрылымдардың негізгі параметрлерін анықтау әдістерімен танысу; қатты денелердің аймақтық теориясының негіздерін меңгеру; жартылай өткізгіш құрылғыларды жасау технологияларымен және физикалық жұмыс принциптерімен танысу; анықтамалық әдебиеттерде қажетті кестелік деректерді іздеу, қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика тарихы
Болашақ мұғалімдерге ғылым тарихын оқытудың тәрбиелік және әдістемелік мәні, физика тарихы пәні физиканың пайда болуы, ежелдегі физика, ортағасырдағы физика, әлемнің гелиоцентрлік жүйесі, классикалық физиканың негізгі бағыттары, XVIII-XXI ғасырлардағы физика салаларының дамуы, ғылыми революциялар, Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы, атомдық және ядролық физиканың дамуы және де ғылымдағы негізгі тарихи мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кванттық механика
Кванттық механика ерекше теория болып табылады. Оның постулаттары бойынша біз жүйе туралы бәрін біле аламыз, ал оның жеке бөліктері туралы ештеңе белгісіз.Кванттық механикада теорияның логикалық қағидаларына назар аударылып, кванттық логиканың парадоксын жоюға емес, оны жарыққа шығаруға және оны түсіндіретін күрделі сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютердің көмегімен физикалық есептер шығару
Компьютерді қолдана отырып физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздерін қолданады, физикалық құбылыстарды көрсету, физикалық эксперименттер мен зертханалық жұмыстарды орындау үшін компьютерлік модельдік бағдарламаларды қолданады, физикалық есептерді шешу үшін бағдарламалау тілдерін қолдануды зерттейді, экспериментті басқаруды, графиктерді құруды, формула бойынша есептеуді зерттейді, зертханалық сабақтарда физикалық құбылыстарды бақылайды және модельдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды эксперимент
Пәнді оқу демонстрациялық тәжірибелер жүргізу кезінде виртуалды экспериментті қолдану және негізгі мектепте физиканы оқу кезінде зертханалық жұмыстарды орындау мәселесіне арналған. Физика сабақтарында виртуалды экспериментті қолдану оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға және оқу процесінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Оқу процесінде виртуалды эксперименттерді қолданудың маңыздылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық оқу экспериментінің әдістемесі мен техникасы
Сабақтарды зертханалық жұмыс ретінде өткізуге ұсынылады, онда студенттер мектеп курсының бөлімдері бойынша физикалық құбылыс демонстациялауда физикалық құралдарды қолдана отырып, дағдылар мен білімдерін бекітеді және де оқыту әдістемесі мен экспериментті ғылыми тұрғыдан түсіндіруді үйренеді. Эксперимент техникасы келесі мәселелерді түсіндіруді көздейді: физикалық құбылысты бақылау; физикалық шамаларды өлшеу; физикалық шамалар арасындағы сандық байланыстарды тағайындау, физикалық тұрақтыларды анықтау және техникалық құрылғылармен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физиканы оқытудың инновациялық технологиялары
Заманауи білім беру жүйесі мұғалімге көптеген инновациялық әдістердің ішінен физиканы оқытуда ең тиімдісін таңдайды. «Физиканы оқытудың инновациялық технологиялары» пәні мектепте келесі технологияларды қолдануды қарастырады: Проблемалық оқыту; көп деңгейлі оқыту; оқытудың жобалық әдістері; оқытудағы зерттеу әдістері; оқытуда ойын шараларын пайдалану технологиясы: рөлдік, іскерлік және басқа да оқыту ойындары; ынтымақтастықта оқыту; Денсаулық сақтау технологиялары; Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика есептерін шығару практикумы
Физикалық есептерді шешу әдістерін зерттеу, физика есептерінің әртүрлі түрлерінің құрылымдық ерекшеліктерін талдау; физикалық теорияларды практикада қолдану. Физикалық есептерді шешуге арналған семинар келесі бөлімдерді қарастырады Механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика, электр және маг-нетизм, оптика, кванттық физика негіздері, Атом және атом ядросының физикасы. Бұл пәнді зерттеу жоғары математикаға негізделген, өйткені физикалық заңдар математикалық формулалар арқылы дәл көрінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физиканың компьютерлік әдістері
Физиканы оқытуда компьютерлік технологияларды қолданудың ең перспективалы бағыттарының бірі-физикалық құбылыстар мен процестерді компьютерлік модельдеу. Пәнді оқу кезінде физиканың компьютерлік әдістері студенттер келесі бағдарламалармен жұмыс істейді: оқу бағдарламалары; демонстрациялық бағдарламалар; компьютерлік модельдер; компьютерлік зертханалар; зертханалық жұмыстар; тапсырмалар пакеттері; бақылау бағдарламалары; компьютерлік дидактикалық материалдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі 2
Физиканы оқыту әдістемесі жалпы орта білім беретін оқу орындарында физиканы оқыту әдістемесінің жеке дидактикалық негіздерін қарастырады. Сонымен қатар, мектепте оқыту процессінде басшылыққа алатын құжаттармен, жаңа педагогикалық технологиялармен, физика сабақтарын талдау және оқушылардың білімін бағалау әдістерімен толық таныстырылады. Жеке тақырыптарды оқыту әдістемесіне үлкен назар аударылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық оқу экспериментінің техникасы
Сабақтарды зертханалық жұмыс ретінде өткізуге ұсынылады, онда студенттер мектеп курсының бөлімдері бойынша физикалық құбылыс демонстациялауда физикалық құралдарды қолдана отырып, дағдылар мен білімдерін бекітеді және де оқыту әдістемесі мен экспериментті ғылыми тұрғыдан түсіндіруді үйренеді. Эксперимент техникасы келесі мәселелерді түсіндіруді көздейді: физикалық құбылысты бақылау; физикалық шамаларды өлшеу; физикалық шамалар арасындағы сандық байланыстарды тағайындау, физикалық тұрақтыларды анықтау және техникалық құрылғылармен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық есептер шешу әдістемесі
Пәннің негізгі мазмұны болашақ физика пәнінің мұғалімдеріне арналған физикаға тән типтік есептерді шешу. Физикалық есеп тапсырмасына жан-жақты талдау жасау, есеп шығару жолдарын талқылау, есепті бірнеше жолмен шығаруды оқушыларға үйретуге дайындалу. Болашақ физика пәнінің мұғалімдерін типтік есептерді шешудің негізгі тәсілдерімен таныстырып оқушылардың бойында физикалық ойлауды және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Физика пәнін меңгеруде есептер шешудің маңызды екендігін студенттерге ұғындыру. Физикалық есептерді шығарумен қатар оларды оқушыларға түсіндіре білуді үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауға, құрметпен және сақтықпен қарауға, тарихи мұраға, мәдени дәстүрлерге, философиялық мәселелерге және гуманизмдегі барлық оқиғалар мен проблемаларға дайын
- Ғылыми және арнайы мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ, орыс, сондай-ақ шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Кәсіби қызметте цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолданады, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып бағдарламалар әзірлейді
- Оқу процесіне педагогикалық технологияларды жобалайды, педагогикалық тәжірибе алмасып, командада жұмыс жасай алады
- Физика, математика бойынша теориялық білімді және физиканы оқыту процесінде зерттеу дағдыларын түсіндіреді, оқытудың заманауи технологияларын қолданады және педагогикада кәсіби дамуды жүзеге асырады
- Сыныптағы ыңғайлы, қол жетімді оқу ортасы мен моральдық - психологиялық жағдайды қолдай отырып, білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, мектеп физикасы бойынша сабақ жоспарларын жасайды
- Физика, математика , астрономияның ғылымдағы рөлін талдап, физикалық құбылыстар арасындағы байланысты түсінеді, сонымен қатар математикалық және зерттеу дағдыларын қолдана отырып, физикалық заңдар негізінде есептерді шеше алады
- Физика бойынша бақылаулар мен эксперименттер жүргізеді, табиғи құбылыстар мен процестердің, заңдар мен заңдылықтардың мағынасын талдайды және өзінің кәсіби қызметінде тиімді тәжірибені пайдалана отырып, нәтижелерді бағалайды
- Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістерін практикада қолданады
- Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және мүмкін болатын жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастырады, толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайту құралдары мен әдістерін қолданады
- Қаржылық сауаттылық туралы білімді пайдаланады, кәсіпкерлік қызметті жоспарлайды, кәсіптік салада бұқаралық және тұтыну мәдениетін қалыптастырудың себептері мен нақты тарихи шарттарын түсіндіреді