Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01519 Физика және информатика мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Пәннің мақсаты – педагогиканың әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістерін ашып көрсету; білім алушыларда тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру.Білім берудің заманауи жүйесін ғылыми негіздеу; әлеуметтік және мәдени құндылықтарды толықтыру және сақтауда білім берудің рөлі; тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, қызметі және оны жүзеге асыру технологиялары; мұғалімнің тұлғалық сапалары, кәсіби құзыреттілігі, шеберлігі оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Материалдық нүктенің үдемелі қозғалысының кинематикасы мен динамикасы. Материалдық нүктенің айналмалы қозғалысы. Жұмыс және энергия. Қатты дене механикасы. Гравитациялық өріс. Өріс теориясының элементтері. Тербелмелі қозғалыс. Гармониялық тербеліс. Релятивистік импульс. Масса мен импульстің байланысы. Жалпы энергия. Акустика. Доплер эффектісі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пәннің мақсаты - әртүрлі формадағы математикалық есептеулерді зерттеу болып табылады: матрицалар және олармен операциялар. Дегенеративті және дегенеративті емес матрицасы бар сызықтық теңдеулер жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес әрекеттер. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Бір Аргументтің функцияларының әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері'

    Бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдері. Алгоритмдер теориясы. Бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыру ұғымы және оның ішкі құрылымы. Логикалық элементтер. Элементтердің негізі. Тікелей және кері тапсырмалар. Пост және Тюринг машиналары шексіз жады бар машиналар сияқты. Пост және Тьюринг машиналарын қолдана отырып алгоритмдік есептерді шешу. Деректер құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы'

    Компьютерде есептерді шешудің негізгі кезеңдері, тіл деректерінің негізгі түрлері мен құрылымы, жоғары деңгейлі алгоритмдік бағдарламалау тілінің синтаксисі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психология негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • C++-те программалау'

    Алфавит және С++ тілінің негізгі түсініктері: С++бағдарламалау тілінің компоненттері. Лексема ұғымы. Өрнек және оның компоненттері: операциялар мен Операндтар. С++тіліндегі операторлардың түрлері. С++тіліндегі деректер түрлері. С++тілінің басқару құрылымдары. С++ массивінің түсінігі және оның өлшемі. Статикалық және динамикалық массивтерді жариялау және инициализациялау. Массивтерді сұрыптау алгоритмдері. Жолдармен жұмыс істеу ережелері. Көрсеткіш ұғымы. Көрсеткіштерді жариялау және инициализациялау әдістері, қолдану саласы. Ішкі бағдарламалар. Ресми параметрлер. Мән параметрлері, параметрлер-айнымалылар, параметрлер-тұрақтылар. Жергілікті және ауқымды ішкі идентификаторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электр және магнетиз

    Электростатика. Диэлектриктер. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Өткізгіштегі тұрақты ток. Электролиттердегі ток. Газдардағы ток. Диэлектриктер және жартылай өткізгіштер. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттардың магниттік қасиеттері. Максвелл теориясы. Электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток алу. Электромагниттік толқындар және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Газдардың кинетикалық теориясы, зат құрылысы және термодинамика

    Заттардың агрегаттық күйлері және олардың белгілері. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары. Термодинамикалық параметрлер. Статистикалық әдіс. Максвелл және Больцман таралуы. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Тасымалдау процестері. Нақты газдар. Сұйықтар. Қатты денелер. Фазалық түрленулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық физика негіздері

    Классикалық механикадағы кеңістік және уақыт. Физикалық өрістерді математикалық аппаратпен сипаттау. Электрлік заряд және вакуумдағы электромагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименттік негіздері. Вакуумдағы электрстатикалық өрістің теңдеулері. Вакуумдағы электрмагниттік өріске арналған Максвелл теңдеулер интегралды және дифференциалды түрлері. Электромагниттік толқындар, олардың таралу жылдамдығы. Салыстырмалылықтың арнайы теориясының (САТ) эксперименттік негіздері. Эйнштейн постулаттары. Релятивистік динамика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютер архитектурасы және желілер'

    Компьютердің логикалық негіздері, логикалық өрнектер мен шындық кестелеріне негізделген логикалық тізбектерді синтездеу, компьютерде белгісіз және қол қойылмаған сандарды ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сызықтық емес оптика және элементар бөлшектер физикасы

    Сызықты емес оптика туралы түсінік. Оптикадағы сызықты емес эффекттер. Сызықты емес дисперсия. Жарықтың өзін-өзі фокустауы. Өзін-өзі дифракциялау. Лазер сәулесінің затпен сызықты емес әрекеттесуі. Көп фотонды жұтылу және ионизация. Бейсызық фотоэффект. Күшті лазерлік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Электрондық, күшті және әлсіз өзара әрекеттесулер. Ядролық күштер. Элементар бөлшектердің жіктелуі. Өзара әрекеттесудің стандартты моделі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нысанға бағытталған бағдарламалау (курстық жұмыс)

    Программалау құралдарына шолу. Microsoft Visual Studio ортасында жұмыс істеудің бастапқы дағдылары. С# тілінің деректер түрлері. Мағынасы мен сілтемесі бойынша берілетін түрлері. С# синтаксисі және C++ -тен айырмашылықтары. C# бағдарламасының құрылымы. Тілдің негізгі құрылымдары, басқару құрылымдары. NET платформасында объектіге бағытталған бағдарламалау. Консольдік қосымшалар мен жобаларды құру. Өрістер, қасиеттер, қол жетімділік модификаторлары, статикалық өрістер және әдістер. Тек оқуға арналған өрістер. Тұрақтылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика, атомдық және ядролық физика

    Фотометрия. Жарықтың интерференция және дифракция құбылыстары. Жарықтың поляризациясы және дисперсиясы. Геометриялық оптика. Оптикалық голография . Изотропты және анизотропты ортада жарықтың таралуы. Жарықтың жұтылуы және шашырауы. Сәулелену түрлері. Жарықтың әсерлері. Қозғалмалы ортада жарықтың таралуы. Резерфордтың α-бөлшектердің шашырауы бойынша тәжірибелері. Жарық пен бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғаты. Шредингер теңдеуі. Паули принципі. Ядролық магниттік резонанс. Қатты денелердің зоналық теориясының элементтері. Ядроның құрылысы . Масса ақауы. Ядроның байланыс энергиясы. Радиоактивтілік және оның түрлері. Бөлшектерді тіркеу әдістері. Ядролық реакциялар. Ядролық энергетика мәселелері. Элементер бөлшектер физикасы. Ядролық сәулеленудің затпен әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жүйелік программалық жасақтама'

    Жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың мақсаты мен негізгі функциялары, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған өмірлік цикл модельдері, операциялық жүйелердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп эксперименттерінің технологиясы

    Электррадиоөлшеуіш приборлармен танысу. Орта мектептің физика курсы бойынша демонстрациялық тәжірибелер. Механика, гидростатика заңдары,жылу құбылыстары, молекулалық физика бойынша демонстрациялар. Электродинамика бөлімі бойынша демонстрациялар. Электромагниттік тербелістер,айнымалы ток тақырыптары бойынша демонстрациялар. Геометриялық оптика және толқындық оптика бойынша демонстрациялар. Кванттық физика бойынша демонстрациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Аспан сферасы. Аспан сферасының негізгі элементтері және оның тәуліктік айналуы. Астрономиялық координаттар. Уақытты өлшеу мәселелері. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Жұлдыздар физикасы. Біздің галактика. Космология мәселелері. Орта мектеп дамуының қазіргі кезеңінде астрономияны оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері. "Физика және астрономия" мектеп курсының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі

    Орта мектепте физиканы оқытудың негізгі міндеттері. Орта оқу орындарының физика курсының құрылымы мен мазмұны. Физика пәні бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру. Физика бойынша оқу эксперименті. Физика бойынша факультативтік курстар, олардың мақсаты және оларды өткізу әдістемесі. Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстар: жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу. Мектептегі физика курсының әр бөлімінің физикалық ұғымдарының, заңдары мен теорияларының негіздерін ғылыми-әдістемелік талдау және қалыптастыру әдістемесі. Мектептегі физика курсының бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пән мақсаты - формативті және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын қарастыру, жоғары сапалы нәтиже алуға ықпал ететін студенттердің оқу әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу. Қалыптастырушы бағалау әдістері, бағалау құралдары, дескрипторлар, жиынтық ішкі бағалау, жалпы бөлімді бағалау, жалпы сыртқы бағалау, оқушының үлгерімі туралы есеп, портфолио, модерация, ата-аналармен жұмыс, оқушының жеке үлгерімі. оқушының жеке даму траекториясын түзету, оқушының мотивациясын, рефлексиясын, рефлексиялық есеп беруін, қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және қолдану қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ІТ технологияларды оқыту әдістемесі'

    Информатика бойынша жалпы білім беру стандартының мақсаты мен функциялары, информатика сабағының құрылымы және оған қойылатын талаптар, оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық нысандарын іске асыру, оқыту нәтижелерін тексеру мен бағалауды ұйымдастыру, информатиканы саралап оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python –да программалау'

    Python бағдарламалау ортасын орнату және баптау. Деректер типтері және Python-ның құрамдас объектілері. Python программасының орындалу барысын басқару құрылымдары. Пайдаланушы функциялар және функционалды программалау негіздері. Модульдік бағдарламалау. Python тілінің стандартты және стандартты емес модульдері. Математикалық модульдер. Сандық әдістер модулін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты - ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде: Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдылар қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Растрлық және векторлық графика

    Суреттерді компьютер жадында көрсету тәсілдері. Түсті модельдерді қолдану. Компьютерлік графиканың аспаптық ортасы. Графикалық жұмыстарға арналған компьютерді аппараттық қамтамасыз ету. Растрлық және векторлық графиканың көмегімен кәсіби мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Ақпаратты қорғауда техникалық құралдарды пайдалану. Бағдарламалық-аппараттық құралдар. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Ашық кілттер инфрақұрылымының жұмысын іске асыру. Вирусқа қарсы ақпаратты қорғау құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Криптография негіздері

    Криптологияның негізгі түсініктері мен анықтамалары. Цезарь шифры. Қарапайым және қос орын ауыстыру, сиқырлы шаршы шифрлары. Симметриялық криптожүйелер. Орын ауыстырулар. Моноалфавитті және көпалфавитті алмастырғыштар. Вижинер шифрлау жүйелері. Жалған кездейсоқ генераторлары. Гаммалау. Асимметриялық криптожүйелер модельдері. Бір бағытты функциялар. RSA алгоритмі. Криптографиялық хэш функциялары. Эллиптикалық кілттердегі криптожүйелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Физикадан виртуалды зертханалық жұмыстар

    Механика бойынша зертханалық жұмыстарды орындаудың сандық нұсқалары. Компьютерде молекулалық физика және термодинамика бойынша зертханалық жұмыстарды орындау. Электр тізбектері мен тұрақты ток заңдары бойынша зертханалық жұмыстардың электрондық нұсқалары. Геометриялық және толқындық оптика бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар. Үйкеліспен көлбеу жазықтық бойынша сырғу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Физикалық үрдістерді модельдеу

    Модель түсінігі. Модельдеу түрлері. Физикалық процестерді математикалық модельдеу. Физикалық есептерді сандық модельдеу. Физикалық құбылыстарды модельдеу. Физикалық және кездейсоқ процестерді модельдеу. Виртуалды зертханалар. Физикалық модельдерді құру бағдарламалары. Үш өлшемді модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қолданбалы физика

    Кинематика және динамика заңдарын, сақталу заңдарын және бүкіләлемдік тартылыс заңын қолдану. Газ заңдарын, нақты газдар мен сұйықтықтардың қасиеттерін практикалық қолдану. Электростатика және тұрақты ток заңдарын қолдану. Әр түрлі ортадағы электр тогы және оны қолдану. Токтың магнит өрісі, электромагниттік индукция заңы және оларды қолдану. Геометриялық және толқындық оптика, сәулелену түрлері, жарықтың әсері және оларды қолдану. Атом мен атом ядросының физикасы және оларды халық шаруашылығында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматика және есептеу техникасының негіздері

    Автоматика және есептеу техникасы жүйелеріндегі сигналдар. Аналогтық және сандық сигналдар. Автоматты және сандық құрылғылардың аналогтық элементтері. Жартылай өткізгішті оптоэлектроника элементтері. Электрлік емес шамаларды электрлік сигналдарға түрлендіргіштер. Датчиктер; олардың түрлері. Цифрлық техниканың негізгі тораптары: регистрлер; арифметикалық-логикалық құрылғы - сумматорлар; кодтардың түрлендіргіштері - шифраторлар, дешифраторлар; цифрлық техниканың есте сақтау құрылғысы. Сандық-аналогтық түрлендіргіштер. Аналогтық-сандық түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалды оқыту

    Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микроконтроллерді программалау'

    Микроконтроллерлердің құрылымы мен жіктелуі. Блоктардың функционалды қолданылуы және жұмыс принциптері. Микропроцессорлармен байланыс және олардың айырмашылықтары. Микроконтроллерлер үшін бағдарламалар құру принциптері. Микроконтроллерлерге арналған тілдер мен бағдарламалау құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектроника

    Радиоэлектроника мен микроэлектрониканың даму тарихына қысқаша шолу. Радиоэлектрондық аппаратураның элементтік базасы және заманауи микроэлектрониканың жетістіктері. Радиотехникалық тізбектер мен сигналдар. Жартылай өткізгіш аспаптардың жұмыс принциптері: диодтар, транзисторлар, оптоэлектрондық аспаптар, тиристорлар, интегралды схемалар. Аналогты электроника: электронды күшейткіштер, генераторлар, түзеткіштер, электр сүзгілері. Сандық электроника: логикалық элементтер, регистрлер, қосындылағыштар; кодтардың түрлендіргіштері: шифраторлар, дешифраторлар. Электрониканың даму перспективалары және қолданудың жаңа бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру робототехникасы

    Робототехникалық жүйелер түсінігі және оларды қолдану тәсілдері. Алгоритмдік, логикалық, бағдарламалық және техникалық жобалау. Робототехникалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері. LEGO Mindstorms және Arduino UNO базасында роботтарды құрастыру. Робототехникалық жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық жүзеге асырылуы. Құрылымы, жұмыс алгоритмдері және бағдарламаларды құру принциптері. Логикалық және бағдарламалық жобалау кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің негізгі мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, коммерцияландыру негіздері мен ерекшеліктері, академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, даярлау бағыты бойынша есептерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары. Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикадан есептер шығару әдістемесі

    Денелердің түзу және қисық сызықты қозғалысы. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Жұмыс, энергия, қуат. Механикадағы сақталу заңдары. Механикалық тербелістер. Идеал газ теңдеулері. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Электростатика. Кулон Заңы. Электроемкость. Конденсаторлар. Электр тогының магнит өрісі. Геометриялық оптика. Жарықтың шағылу, сыну заңдары. Жарық кванты. Фотоэффект құбылысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты - студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Осы пән шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллекттің даму тарихы. Логикалық бағдарламалаудың негізгі конструкциялары. Фактілер мен ережелер. Логикалық бағдарламалардың есептеу моделі. Логикалық схемалар. Пролог тілінде бағдарламаның орындалуын басқару. Терезе интерфейсі. Мәліметтер базасын бағдарламалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі Smart құрылғылар'

    3D принтердің, лазерлік кесудің, smart тақтасының құрамдас бөліктері мен жұмыс принциптері туралы негізгі ұғымдар, осы құрылғыларды пайдалану қауіпсіздігі, 3D принтерде басып шығаруға арналған пластик түрлері, 3D принтермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық құралдар және лазерлік кесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы физиканың іргелі заңдары туралы білімді көрсету, оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану. Табиғи құбылыстар мен процестерді модельдеу үшін физика заңдарының қолданылуын меңгеру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Компьютер архитектурасының принциптері мен ерекшеліктерін, кәсіби қызметте бағдарламалаудың әртүрлі тілдері мен технологияларын, алгоритмдердің негізгі түрлерін, бағдарламалау жүйелері мен орталарын білу, ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау.
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері мен әдістерін, зияткерлік меншікті қорғау әдістері мен кәсіпкерлік дағдыларын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу және зерттеу қызметін ұйымдастыру.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруғабағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру.
  • Оқу процесінде әртүрлі графикалық бағдарламаларды және білім берудегі Smart құрылғыларды қолдану білу. LEGO Mindstorms, Arduino UNO, негізінде роботтар жасау, микропроцессорлық жүйелерді дамыту.
  • Инновациялық ақпараттық-коммуникациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, физика, астрономия және информатиканы оқытуда кәсіби шеберлігін көрсету, компьютерлік жүйелерді жобалап, енгізе алады, жұмыста желілік ресурстарды, аспаптық бағдарламалық құралдарды пайдалана алады.
  • Жоғары математика, теориялық физика, ақпаратты кодтау алгоритмдерін, компьютердің арифметикалық және логикалық негіздерін білу. Алгоритмдерді құрудың типтік әдістерін, бағдарламалық өнімді құрудың негізгі кезеңдерін түсінеді.
  • Мектептің физика курсының демонстрациялық тәжірибелерін көрсету, электронды Электроника, автоматика және цифрлық техниканың құрылғылары мен принциптері туралы білімдерін көрсету. Алынған теориялық білімді практикада қолдану.
Top