Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін (ағылшын және түрік/ағылшын және корей/ағылшын және қытай/ағылшын және неміс) жоғары деңгейде меңгерген және шет тілін оқытуда инновациялық әдістерді қолданатын жоғары білікті маманның кәсіби дайындығы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Орта мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі ( курстық жұмыс)
Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 1
Екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)/
Психология негіздері
Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 2
-
2 Оқу жылы
Практикалық ағылшын тілі 1
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)
Ағылшын тілін оқытуда АКТ-ны қолдану
Білім берудегі менеджмент
Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Елтану (ағылш.)
Практикалық екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)
Практикалық ағылшын тілі 2
Екінші шет тілінің көркем мәтінімен жұмыс (корей, қытай, түрік, неміс)
Мәдениетаралық қарым-қатынастағы базалық негізгі ағылшын тілі
Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі әдістер
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Практикалық екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Ағылшын тілін оқытудағы жаңартылған білім беру мазмұнының негіздері
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Кәсіби ағылшын тілі 1
Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (корей, қытай, түрік, неміс)
Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
Кәсіби ағылшын тілі 2
Халықаралық емтихандарға TYS-ке дайындық
IELTS, TOEFL, APTIS, TYS-ке дайындық практикумы
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Екінші шет тілінің теориялық негіздері (корей, қытай, түрік, неміс)
Кәсіби екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)
-
4 Оқу жылы
Тілі оқытылатын елдер әдебиеті
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Шет тілін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі
Дифференциалды оқыту
Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)
Инклюзивті білім беру
Сынып деңгейінде іс-әрекеттегі зерттеу (ActionResearch)
Cөздік құрамның стильдік ерекшеліктері
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі
Сабақты зерттеу (LessonStudy) таңдау бойынша
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОN-8 Инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудағы жаңашылдықты, сонымен қатар сандық ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды қоса алғанда, әр түрлі жастағы оқушыларға арналған педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру.
- ОN-6 Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- ОN-10 Ақпаратты іздеу, өңдеу және түсіндіру, талдау және синтездеу, бағалау және қолдану, презентация құру, көпшілік алдында сөйлеу, эссе және / немесе ғылыми жоба (шығармашылық жоба, курстық жұмыс, дипломдық жұмыс) жазу дағдыларын игеру.
- ОN -2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- ON-7 Тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын ағылшын және екінші шет тілдерінде жоғары деңгейде қолдану. Қарым-қатынас мақсатына сәйкес мамандандырылған, кәсіби, академиялық және іскерлік лексиканы және тиісті грамматиканы қолдану.
- ОN-11 Зерттеуге қызығушылық таныту, сынып деңгейінде қолданбалы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және сипаттау қабілеттері, өзіндік педагогикалық іс-әрекеттерді талдау қабілеті. Оқушылардың бойында ізденушілік қызығушылығын дамыту қабілетін көрсету.
- ОN-9 Шешім қабылдау және жауапкершілік қабілетін көрсету, оқыту процесінде және педагогикалық практика барысында шығармашылық таныту. Тілдік дағдыларды үнемі жетілдіру, рефлексия және оқытуда әдістемелік құралдарды шығармашылықпен қолдану арқылы кәсіби біліктілікті арттыруға дайын екендігін көрсету.
- ОN -3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін талдау.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- ОN -5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
Ұқсас БББ
6B01707 Шетел тілдері: екі шетел тілі мұғалімін даярлау (Гази)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01707 Шетел тілдері (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01707 Шетел тілдері (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті