Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Логопедия в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және жалпы білім беретін мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарында, инновациялық деңгейде және қазіргі заманғы білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай - ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда қызметті жүзеге асыруға қабілетті, арнайы білім беру саласындағы маман-логопед біліктілігі жоғары білімді, Әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғаны даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Аутистік спектрдің бұзылулары бар балаларда коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мақсатында, күрделі бұзылысы бар және ақыл есі кем балаларға логопедтік тексеруді ұйымдастыруда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру іс-шараларын жоспарлау
  • Әр түрлі мекемелерде тәрбие процесін дамыту бағдарламалары бойынша түзетужұмыстарында ойын, интерактивті технологиялар мен арт-терапияны қолдану,логопедиялықжұмыстыұйымдастыру.
  • Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, академиялық жұмыстарға қойылатын талаптарды ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
  • Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялармен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану.
  • Ерте жастағы балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту, балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа үйрету әдістерін қолдану арқылы отбасының бірлескен жұмысын жоспарлау.
  • Дизартрия кезінде логопедиялық түзету әдістерін, тұтықпа кезінде логоритмика әдісін, балалардағы жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою және алдын-ала түзету әдістерін пайдалана отырып, жүйелі сөйлеу тілі бұзылған балаларға оңтайлы жұмыстарды ұйымдастыру
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен кәсіби деңгейдегі этикалық ұстанымдар негізінде, арнайы педагогика мен психологияның принциптеріне сүйеніп, әр түрлі жастағы балалармен логопедиялық түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Балалардағы дыбысты айтуды түзеу кезінде түзету жұмыстарының кезеңдерін құру және модельдеу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар тобында логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану.
  • Бала дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасыныңнегізгі бағыттарын құру, сөйлеу тілін зерттеу әдістерін қолдану, сөйлеу бұзылыстары бар дифференциалды зерттеулерді талдау.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін және қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
  • Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
  • Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
Top