6B01901 Логопедия в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – балалардың қажеттіліктерін потенциальдық мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, жалпы, арнайы және инклюзивтік білім беру жүйесінде денсаулық және әлеуметтік қорғауда балаларға тиімді түзету – педагогикалық қызметті іске асыра алатын сұанысқа сай құзыретті, бәсекеге қабілетті педагогог –дефектолог –логопед мамандарды кәсіби дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерді есту, көру қабілеттерінің анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктерімен таныс тыру және сөйлеу анализаторлары, балалардағы есту, көру және сөйлеу бұзылыстарының себептері мен негізгі белгілері, осы патологияны емдеу және алдын-алу, әдістерді қолдану. есту, көру және сөйлеу мүшелерін зерттеу; жас ерекшеліктеріне сәйкес есту функциясын зерттеу; есту және көру функциясын зерттеу деректерін талдау; есту және көру қабілетін дамыту бойынша түзету сабақтарын жоспарлау және өткізу есту және көру қабілеті бұзылған балалардағы қабылдау; жеке және ұжымдық пайдаланудағы дыбысты күшейтетін аспаптарды пайдалану;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дефектология мамандығына кіріспе
Мамандыққа кіріспе: өзінің болашақ кәсібі туралы, дефектологиялық бейіндегі мамандар қызметінің ерекшеліктері туралы, нәтижелі коммуникация мен командалық өзара іс-қимылдың маңыздылығы туралы, әр түрлі типтегі (педагогикалық, әдістемелік, сүйемелдеу) кәсіби міндеттерді кейіннен шешу үшін кәсіби өзін-өзі дамытудың негізі ретінде негізгі түсініктерді қалыптастыру. ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына арналған арнайы көмек бағыттарын білу ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсететін әр түрлі мамандардың іс-әрекетінің негіздері мен кәсіби міндеттерінің түрлерін бөліп көрсету педагогикалық және коммуникативтік жағдайларда дефектологиялық бейіндегі мамандардың командалық өзара іс-қимылының болуын немесе болмауын бөліп көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика
Пәннің мақсаты: студенттерді тұқым қуалайтын патологияларды диагностикалау, емдеу және алдын алу мәселелерімен таныстыру; болашақ дефектолог-мамандарды генетика саласындағы біліммен және практикалық дағдылармен қаруландыру; генетикалық білімді болашақ түзету педагогтары мен психологтарының кәсіби ойлауына біріктіру; студенттерді практикалық жұмыста генетика саласындағы теориялық білімді пайдалануға үйрету; студенттерді тұқым қуалайтын патологияның әртүрлі нысандарындағы ақау құрылымын клиникалық-психологиялық-педагогикалық зерттеулермен таныстыру; болашақ дефектологтарға медициналық-генетикалық кеңес беру қажеттілігін тудыратын тұқым қуалайтын патологияның жалпы көріністерін тануға үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дефектологиядағы психотерапия
Пәннің мақсаты: студенттердің дефектологиядағы психотерапия әдістері туралы білімдерін логопед-мұғалімнің түзету жұмысының бағыты ретінде және оны балалармен және жасөспірімдермен жұмыста қолдану дағдыларын қалыптастыру. - мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасауда сараланған және жеке тәсілдерді қолдана білу; -арт-терапевтік іс-әрекетте қазіргі заманғы түзету шараларын ұйымдастыру және іске асыру дағдыларын игеру; - нақты балаға (балалар тобына)олардың тиімділігі тұрғысынан түзету-дамыту сабақтарын талдау және интроспекциялау дағдыларын игеру; - мектеп жасына дейінгі балалардың арт-қызметін ұйымдастыру негізінде оқытудың белсенді әдістері мен нысандары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін қалыптастыруға ықпал ету; болашақ педагогтың дене және ақыл-ой қызметін қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту. - мектеп жасындағы балалардың әртүрлі іс-әрекеттері кезіндегі жұмысқа қабілеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Бұл курстың мақсаты студенттерді мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық және физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып теориялық және практикалық тұрғыдан дайындау болып табылады Балалардың денсаулығының бұзылуын сипаттайтын медициналық терминологияны түсіндіру; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін балалар денсаулығының бұзылуының клиникалық аспектілері бойынша алынған теориялық білімді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Невропатология
Невропатология Студенттерде кемшіліктің құрылымы туралы дұрыс түсінікті, ми құрылымдарының бұзылған бөліктерін ғана емес, сондай-ақ патологиялық көріністерінің деңгейлерінің әртүрлілігін қалыптастыру . мамандарына мүмкіндігі шектеулі балалардың клиникалық ерекшеліктерін білу; - дамуында ауытқушылықтың формаларын диагностикалау; ауытқудың алдын алу әдістерін қолдану, емдеу шараларын, түзете-дамыту жұмыстарын және ауытқудың алдын алу әдістерін қолдану, емдеу шараларын, түзете-дамыту жұмыстарын қолдана алу. Білім беру, тәрбие және оқыту процестерінің ерекшеліктері мен байланыстылығы, жалпы білім беретін ортадағы педагогикалық қызмет. Мүмкіндігі шектеулі балалардың клиникалық даму ерекшеліктеі саласында құзыретті болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейропсихология негіздері
Оқу пәнін оқытудың мақсаты-студенттерді жалпы психологиялық заңдылықтар, теориялық принциптер мен негізгі ұғымдар және нейропсихологияның категориялық құрылымы туралы білімдер мен түсініктермен қамтамасыз ету. даму кемістігі бар балалардың санатын анықтау, олардың танымдық қызметі мен жеке басының кемшіліктерін түзету әдістерін және тәрбие мен оқыту үшін оңтайлы жағдай жасайтын арнайы жаттығуларды қолдану ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен педагогикалық өзара іс-қимыл бағдарламасын жасау дағдылары; оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды дараландыру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды кәсіби қызметте пайдалану дағдыларына қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Мақсаты: мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы білім берудің практикалық міндеттерін шешу үшін студенттерде пәнді оның тарихи, теориялық және әдіснамалық аспектілерінде жүйелі түсіну құзыреттілігін қалыптастыру. арнайы педагогиканың теориясы, тарихы және білім беру практикасы туралы білімдерін, мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың білім беру маршрутын жобалау кезінде арнайы дидактиканың мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған отандық арнайы білім беру жүйесінің ерекшеліктерін жалпылау Ерекше қажеттіліктері бар балаларды қабылданған жіктемелерге сәйкес жіктеу, дамуында әртүрлі бұзылулары бар балалармен оқу, тәрбие және түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру кезінде мүмкіндіктері шектеулі тұлғалардың педагогикалық білім беру жүйелерін саралау; Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістерін ( мақсаттары, міндеттері, әдістері, мазмұны ) таңдау кезінде шешімдер қабылдау және арнайы мектепте тәрбие жұмысының әртүрлі түрлері мен нысандарын талдау, Арнайы білім берудің ақпараттық кеңістігінде бағдарлай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МШ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәнді оқу мақсаты: студенттердің ғылыми-теориялық пәндерді меңгеруі мүмкіндігі шектеулі адамдарға психологиялық-педагогикалық диагностика және психологиялық қолдау әдістерін қолдану білімі мен практикалық дағдылары, оның ішінде сөйлеу қабілеті бұзылған адамдар. Студенттерді даму бұзылыстарының психодиагностикасы мәселелері бойынша теориялық дайындықпен қамтамасыз ету; Студенттерде балалардың даму бұзылыстарын уақтылы анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; Бар бұзушылықтарды ескере отырып, балаларды психологиялық және педагогикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру; Арнайы білім беру мекемелерін (мектепке дейінгі және мектеп) жинақтау мәселелері бойынша нормативтік және практикалық материалдарды игеруді қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дамуында ауытқуы бар балаларға жүргізілетін психодиагностика және түзету
Пәннің мақсаты: білім алушыларда кәсіби қызметте психокоррекция мен психотерапияның әртүрлі әдістерін таңдау және қолдану бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. - психологиялық жүйеде жеке тұлғаны психологиялық түзетудің маңыздылығын білу- оның қалыптасуына, дамуына және жұмыс істеуіне педагогикалық әсер ету; әдістердің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық механизмдер психотерапия және психологиялық тұлғаны түзету; - психологиялық түзету және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын және олардың жеке тұлғаға әсер ету ерекшеліктерін көрсету; - психологиялық көмекке жүгінетін балалар мен ересектердің жеке басын психотерапия мен психокоррекциялаудың негізгі әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психопатология
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді психикалық бұзылулардың пайда болуымен, таралуымен, жүйелілігімен, динамикасымен және терапия элементтерімен таныстыру, пайда болған психикалық бұзылулардың Әлеуметтік және психологиялық факторлармен байланысын көрсету, жүйке-психикалық бұзылулар мен патологиялық жағдайлардың пайда болуындағы алдын-алудың маңыздылығын анықтау. Пәннің мазмұнына психопатологияның жалпы мәселелері, оның негізгі категориялары және ғылым жүйесіндегі орны, психикалық танымдық процестердің, сананың, тұлғаның, эмоционалды-ерікті және психомоторлық салалардың негізгі бұзылыстарын талдау кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепте тілді оқытудың әдістемесі
Студенттердің қазақ тілін оқыту процессі, оларда педагогикалық процеске деген шығармашылық тәрбие туралы ғылыми әдістемелік біліммен қамтамасыз ету. Арнайы білім беру ұйымдарындағы оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнына қойылатын талаптармен, тілге оқыту бағдарламасы мазмұнын баяндаудың біріңғай құрылымы мен жүйелілігімен таныстыру. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға жеке-бағдарланған және жеке сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламаларын ұтымды таңдау және іске асыру мүмкіндігіне қабілетті - оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім алушылардың жетістіктерін диагностикалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайын. Этиопатогенетикалық механизмдерді, бұзылу түрлерін білу Түзету әдістерінің сараланған таңдауын жүзеге асыру және логопедиялық әдістерді жүргізу мүмкіндігіне қабілетті Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке түзету бағдарламаларын жобалау мүмкіндігіне қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы түзету ұйымдарында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Арнайы түзету ұйымдарында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың білім мен дағдыларды игеруі болып табылады: арнайы түзету ұйымдарында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайындық бойынша; арнайы түзету ұйымдарында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырумен танысу бойынша; білім алушыларда әдістемелік білім мен дағдылардың жеткілікті көлемін, болашақ кәсіби үшін қажетті қызметті қалыптастыру. - Денсаулық сақтау және денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып, білім берудің нақты міндеттерін тұжырымдау; -- сенім, диалог, ынтымақтастық, өзара көмек қатынастарын құра отырып, педагогикалық процесті оңтайландыру; - денсаулықты оқыту және денсаулық мәдениетін тәрбиелеу мәселелері бойынша әдістемелік бірлестіктердің зерттеу жұмысына қатысу. - оқушылардың сауығуына тиімді әсер ету критерийі бойынша денсаулық сақтау технологияларын талдау; - балаларды денсаулық пен салауатты өмір салтының құндылықтары мен қажеттіліктерін интериоризациялауға ынталандыру;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушыларының қалыпты және патологиялық дамуы
Пәнді оқытудың мақсаты: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың психологиясы саласындағы студенттердің құзыреттілігін арттыру, студенттерді ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру, студенттерді мектепке дейінгі баланың психологиялық процестері мен жеке механизмдерінің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық заңдылықтарын білумен қаруландыру. білу: мектепке дейінгі жастағы психологиялық сипаттамалар, негізгі ісіктер, дамудың әлеуметтік жағдайы, жетекші қызмет түрі ретінде сюжеттік-рөлдік ойынның қалыптасу ерекшеліктері; мектепке дейінгі жастағы негізгі қажеттіліктер мен проблемалар; баланың психикалық дамуының заңдылықтары, шарттары, қозғаушы күштері; сәби, ерте, мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық дамуының жас көрсеткіштері; әртүрлі қызмет түрлерінің даму ерекшеліктері балалық шақта; мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының даму ерекшеліктері. білуі керек: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және өнімді іс-әрекеттерін ұйымдастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру жұмысында және ересектермен және құрдастарымен өзара әрекеттесуінде көрінетін жеке ерекшеліктері туралы мәліметтер жинау. меңгеру: білім беру, сауықтыру және түзету-дамыту бағдарламаларының кәсіби міндеттерін іске асыру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедтің ғылыми-зерттеу жұмысы
Пәнді игерудің мақсаты бакалаврдың біліктілік сипаттамасына сәйкес логопедтің ғылыми - зерттеу қызметімен танысу, логопедтің ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттерді бастапқы игеру болып табылады.Сөйлеу бұзылысы бар балалардың психикалық процестерін зерттеудегі зерттеу міндеттерін анықтау және шешу, кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты жинау, талдау және жүйелеу; зерттеу қызметінің нәтижелерін жалпылау және таныстыру, өзінің ғылыми-зерттеу және түзету қызметін ұйымдастыруда заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын пайдалану, - білім алушыларда қазіргі білім беру ұйымындағы түзету (логопедиялық) процесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курс студенттерді балалардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған, психикалық дамудың әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралық күйде. Студенттер баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін, білім, білік, дағдылардың қалыптасу деңгейінің, танымдық процестердің, жеке білім мен тұлғааралық ерекшеліктердің жас ерекшеліктеріне және қоғам талаптарына сәйкестігін зерттейді, сондай-ақ баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалау, түзету және алдын алу. Ауытқулары бар балалардың қоғамға кірігуін қамтамасыз етудегі психологиялық көмек қарастырылуда дәстүрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, жеке адамға, топқа психологиялық көмек көрсетудің стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерге арнайы мектепте математика пәнінің мазмұнын, оқыту әдістемесін ашу, негізгі теория және тәжірибе сұрақтары туралы білімдерін қалыптастыру. «Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі» курсы педагог - дефектолог деген мамандық дайындау жүйесінде маңызды орын алады және негізгі арнайы әдістемелерінің бірі болып саналады. cтудент оқыту мен тәрбиелеу саласын, мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесінің теориясын, сонымен бірге психологиялық-педагогикалық салада басқаруды және ақпараттық технологияларды жетік білуі керек; фундаментельды және практикалық даярлығының ұштасуы, өз мамандығын жете меңгеруі, өз білімін үздіксіз толықтыруы, өз қызметін ұйымдастыру ұстанымдарын практикада қолдана білуі, психологиялық-педагогикалық процесті басқарудың алдыңғы қатарлы әдістерін игеруі қажет. математика сабағын белгілі бір критерийлер бойынша талдау; математиканы оқытудың білім беру, түзету және тәрбиелік міндеттерін анықтау; сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды математикаға үйрету үшін әртүрлі типтегі сабақ жоспарларын әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутист балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру
Пәннің мақсаты: Аутизмге шалдыққан балаларды диагностикалау және мінез құлқын талдауда қолданатын теориялық және практикалық негіздері мен осы топтағы балаларға коррекциялық қолдау көрсетуге қажетті кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. 1.Аутизм спектріндегі бұзылыстарға ұшыраған балалардың психикалық және дене дамуындағы өзгешеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; 2. Аутизмге шалдыққан балалармен коррекциялық-дамытушылық жұмыс жүргізудің ұйымдасуымен, бағыттарымен, құралдарымен таныстыру; 3. Аутизм спектріндегі бұзылыстарға ұшыраған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы мен коррекциялық жұмыс жоспарлау дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлем тіл бұзылыстарының диагностикасы
Курс студенттердің сөйлеу әрекетінің анатомо-физиологиялық, психологиялық, лингвистикалық және математикалық талдауының заманауи принциптері туралы жүйелі білімдеріне, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудің бұзылуларын білуге, бұзылған дамудың психологиялық-педагогикалық диагностикасына, логопедтің кәсіби қызметінде берілген білімнің орны туралы білімдеріне негізделген. Курс интеллектуалды кемістігі бар балалардың сөйлеу бұзылыстарын зерттеуге негіз болып табылады: сөйлеу бұзылыстарының патогенезі және құрылымы, практикадан өту үшін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Курстың мақсаты: сөйлеу туралы ілімнің теориялық және табиғиғылыми негіздері, сөйлеу әрекетінің онтогенетикалықжолымен дамуы, дені сау және ауытқуы бар балалардың сөйлеу тілі және тұлғаның даму заңдылықтары, сөйлеу тілінің бұзылу түрлерін топтастыру, сөйлеу тілінің кемістіктерін анықтаудың мақсаттары, міндеттері, принциптері, мүмкіндігі шектелген балаларға арналған әртүрлі мекемелерде түзетупедагогикалық ықпал жасау; логопедияның және онымен шектес пәндердің өзекті мәселелелерін білетін маман даярлау. Сөйлеу патологиясының әртүрлі түрлері бар балалармен түзету және профилактикалық жұмыстардың әдістерін анықтау. Түзету және педагогикалық қызметке, дефектологиялық білімді насихаттауға, логопедиялық жұмыс жүргізуге, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар жасауға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
Студенттерді арнайы мектепте айналамен таныстыру пәнінің мазмұны, принциптері мен заңдылықтары, арнайы мектептерде айналамен таныстыру оқыту пәнін оқытуда қолданылатын әдістермен тәсілдері, арнайы мектепте айналамен таныстыру сабағы, мақсаттары, сабақтың құрылымы, негізгі түрлері, арнайы мектепте айналамен таныстыру пәнін оқытудағы негізгі құралдармен жұмыс, айналамен таныстыру оқыту әдістемесінің тарихи дамуы туралы білім беру. Қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі саласындағы дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары үлгідегі тұлға қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімдерді меңгереді; Сыни ойлауға, байқампаздыққа қажетті дағдыларды. Интерпритацияға, талдауға, қорытынды шығаруға қабілетті, бағалау қабілеттілігін меңгереді; Ғылыми зерттеулер жүргізу, психологиялық зерттеулердің нәтижесін жасақтау және талдай білуге қабілетті; Үлкен кіші топтарда даму заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыруға қабілетті;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары (алалия, афазия)
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылысы балалармен жұмысты ұйымдастыру, оларды анықтау, түзету жұмыстарының негізгі бағыттары, логопедиялық жұмыс мазмұны мен ұйымдастыру мәселесі жайлы студенттерге кеңінен түсіндіріп, теориялық білімді студенттерге қалыптастыру. Балалар мен ересектерде жүйелі сипаттағы сөйлеу бұзылыстары кезінде түзету және қалпына келтіру оқытудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын таңдау және іске асыру; әр түрлі жастағы адамдарда жүйелік сипаттағы сөйлеу бұзылыстарын жою және қалпына келтіру әдістемесі; жүйелік сипаттағы сөйлеу қабілеті бұзылған адамдар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Tьюторлық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері
Берілген курстың мақсаты Білім алушылардың тьюторлық сүйемелдеу әдістемелерін игеруге және оқытуды дараландыруды жобалауға дайындығын қамтамасыз ету. Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар, Әлеуметтік - педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін біледі.Тьюторлық сүйемелдеудің формалары, әдістері мен технологияларын біледі. Кәсіби қызметте тьюторлық сүйемелдеудің нысандарын, әдістері мен технологияларын қолдана алады қиын өмірлік жағдайға тап болған баланы және оның отбасын сүйемелдеу, әлеуметтік қорғауды жүзеге асыру негізінде қиындықтарды шешудің жолдарын таба біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Медициналық психология
Курста медициналық психологияның теориялық , методологиялық және практикалық аспектілері, оның ішінде Патопсихология негіздері, психосоматикалық медицинаның психологиялық мәселелері және қазіргі заманғы медициналық психологияның басқа да өзекті мәселелері баяндалған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жас балаларына арналған жеке дамытушы бағдарламаларды жасақтау әдістемесі
Пәннің мақсаты: мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке білім беру бағытын жобалау технологияларын зерттеу Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін, олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке бағдарланған оқу материалдарын әзірлеу ерекшеліктерін біледі; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар мен тәрбиеленушілер үшін дайындық бейініне сәйкес жеке және топтық сабақтарды жобалауды және өткізуді біледі; Дайындық бейініне сәйкес білім алушылар мен тәрбиеленушілердің білім беру үдерісіндегі жеке жетістіктерін бағалаудың түрлі құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логоритмика
Берілген курстың мақсаты дамуында әртүрлі ауытқулары мен сөйлеу тілінде кемістіктері (дислалия, ринолалия, ринофония, дизартрия, алалия, БЦСА, сөйлеу тіліндегі фонетика-фонематикалық дамудың жетіспеушілігі, сөйлеу тілінің жалпы ауытқуы) бар балалар туралы психологиялық-педагогикалық білімдерінің негізінде студенттердің логоритмикалық технологиялары аймағындағы кәсіби білімдері мен сапаларын қалыптастыру. - болашақ дефектолог мамандарының сөйлеу тілінің бұзылыстарын диагностикалауға бағыталған заманауи технологиялар туралы түсініктерін қалыптастыру; - студенттердің логоритмикалық теориялық, әдіснамалық және тәжірибелік негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; - студентерді нейропсихологиялық және психолингвистикалық келістердің (бағыттардың) негізінде балалардың сөйлеу тілінің күй-жағдайына және тексеру материалдарына талдау жасауға үйрету. Білім беру ұйымдарында, сондай-ақ денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарында мүгедектерді дамыту, білім беру, психологиялық-педагогикалық оңалту және әлеуметтік бейімдеу бұзылыстарын түзету бағдарламаларын іске асыруға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедиялық ойын техникасы
Пәнді оқытудың мақсаты: ерте және мектепке дейінгі балалық шақтағы ойын іс-әрекетінің педагогикасы саласындағы білім жүйесін, ойынның отандық және шетелдік тұжырымдамаларын, балалар қауымдастығындағы ойын технологияларын қалыптастыру. Білу: ойын психологиясы және мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін өнімді іс-әрекеттің рөлі, ойын іс-әрекетін дамытудың негізгі бағыттары; ойын іс-әрекетінің мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеуі мен ойлауын дамытуға әсері. Білуі керек: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын психологиясын ескере отырып, ойын және өнімді іс-әрекетті ұйымдастыра білу, мектеп жасына дейінгі балалардың өзара әрекеттесуі барысында жасына сәйкес ойын әрекетінің психологиясын ескеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері- пәнін игерудің мақсаттары заманауи білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері мен пайдалану принциптері туралы тұтас түсініктерді игеру болып табылады, бұл мектепте инновациялық қызметті жүзеге асыру тәжірибесін жетілдіруге негіз болып табылады және педагогтің кәсіби қызметінің педагогикалық, ғылыми-зерттеу және жобалық компоненттері шеңберінде кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілінің қарқынды – ырғақтылығын түзету
Курс мақсаты: Сөйлеу тілінің қарқынды - ырғақтылығы бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыстың маңызы сөйлеу тіл кемістігі бар балалармен жұмысты ұйымдастыру, оларды анықтау, түзету жұмыстарының негізгі бағыттары, логопедиялық жұмыс мазмұны мен ұйымдастыру мәселесі жайлы студенттерге кеңінен түсіндіріп, теориялық білімді студенттерге қалыптастыру. Кекештердің сөйлеуінің қарқынды – ырғақтылық жағын тексеру; әр түрлі жастағы кекештерді толық айтылу стиліне кезең-кезеңімен оқыту әдістерін қолдану; қарым-қатынас жағдайын ойын модельдеуді және функционалдық дағдыларды тұрақты енгізу үшін нақты өмірлік жағдайларда сөйлеу жаттығуларын қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қарым-қатынасын белсендіру
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қарым-қатынасын белсендіру" пәнін игерудің мақсаты: студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қарым-қатынасын белсендіруге бағытталған технологияларды қолдана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру : ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын және өнімді іс-әрекетінде педагогикалық өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты пайдалану; білім беру, сауықтыру және түзету-дамыту бағдарламаларының кәсіби міндеттерін іске асыру процесінде мектеп жасына дейінгі балалармен өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты пайдалану. ойын және нәтижелі қызмет түрлерінде ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың өзара іс-қимылын және қарым-қатынасын ұйымдастыру дағдылары; ҚР Білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеу тілін түзету
Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша сөйлеу адамның психикалық іс-әрекетінің күрделі түрі, дисграфияның, дислексияның әртүрлі формаларындағы ақаулардың құрылымы, жазбаша тілдің бұзылуын жеңудің түзету стратегиялары туралы түсініктерін қалыптастыру.Дисграфияларды, дислексияларды диагностикалауды жүргізу, жазу және оқу кезінде қателерді саралау, сауаттылықты оқытудың бастапқы кезеңдерінде уақытша қиындықтары бар дисграфияларды, дислексияларды саралау, мектеп жасына дейінгі балаларда жазбаша тілдің бұзылуына бейімділікті анықтау; бұзылу механизмдерін ескере отырып, дисграфияның, дислексияның әртүрлі нысандарын еңсеру бойынша түзету-логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттарын, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Логопедиялық массаж
Пәннің мақсаты-логопедиялық массажды қолдану саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда логопедиялық массаж жүргізудің ерекшеліктері туралы студенттердің теориялық білімдерін бекіту; - студенттерді сөйлеу патологиясы бар мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамытуға бағытталған ең тиімді түзету құралдарымен, логопедиялық массаж жасау әдістері мен әдістерімен таныстыру; Студенттерді сөйлеу қабілеті бұзылған жағдайда логопедиялық массаж жасаудың қажетті практикалық дағдыларымен қаруландыру;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кәсіби іс-әрекеттегі тұлғаның өзін-өзі өзектендіруі
Курс кәсіби іс-әрекеттің өзінде де, оған дайындық кезеңінде де, оқу процесінде маман ретіндегі тұлғаның потенциалдық қасиеттерінің өзектілікке ауысу процесін қарастырады. Бұл аспектіде өзін-өзі актуализациялау тұлғаның тұлғалық жетілу мен кәсіпқойлық биігіне қарай қозғалысының қажетті формасы ретінде қарастырылады. Бұл адамның өзіне және өз қызметінің нәтижелеріне қанағаттануы ретінде кәсіби құзыреттілік пен кәсіби өміршеңдікке қол жеткізуде көрінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Курстың негізгі бағыты болашақ логопедтерді коррекциялық психологияның негізгі ережелерімен таныстыру, сонымен қатар студенттердің түзету психологиясының ғылыми мазмұнын пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешудің әдіснамалық, теориялық және технологиялық құралы, танымдық және кәсіби қызметтің мақсатты түрлерін негіздеу және орындау ретінде талап ету және пайдалану қабілетін қалыптастыру болып табылады түзету психологиясы курсының мақсаттарын, міндеттерін, оқыту негіздерін, оның жалпы мәселелері мен бағыттарын біледі, түзету психологиясының даму тарихын, оның басқа пәндермен тығыз байланысын және зерттеу объектісінің ерекшелігін түсінеді;алған теориялық білімдерін қызмет процесінде қолданады; түзету психологиясының субъектілері ретінде әртүрлі даму бұзылыстары бар балалардың психологиясын ескере отырып, түзету, дамыту жұмысын талдау;дамуында әртүрлі бұзылулары бар балаларды зерттеудің тиімді жоспарын әзірлейді;дамуында әртүрлі бұзылулары бар балалардың даму ерекшеліктерін (танымдық, мінез-құлық салалары)ескере отырып, түзету, дамыту жұмысының жоспарын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
Пәннің мақсаты - студенттерде қазіргі кезеңде логопед - мұғалімге қойылатын талаптарды ескере отырып, арнайы логопедиялық топтарда, мектепке дейінгі білім беру мекемесінде СТД бар балаларды зерттеу мен оқытуды ұйымдастырудың теориялық және әдіснамалық тәсілінің негіздерін қалыптастыру. әдістемелік, түзету-педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық тұрғыдан түзету сабақтарын талдау дағдылары; арнайы оқыту жағдайында сабақтарды әзірлеу, өткізу және талдау дағдылары; кәсіби қызметте заманауи түзету-білім беру технологияларын іске асыру, оқу және түзету жұмыстарын перспективалық және ағымдағы жоспарлау дағдылары; арнайы және инклюзивті оқыту жағдайында фронтальды сабақтарды әзірлеу, өткізу және талдау дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дыбыс айтуын түзету
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді сөйлеуді дыбысты айтуды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру; дислалия туралы идеяларды, дислалияны анықтау және түзету әсерінің принциптерін, әдістерін, кезеңдерін, әдістері мен мазмұнын қалыптастыру. Дыбыс айтылуының бұзылуының этиопатогенетикалық механизмдері. Дыбыс айтылуы бұзылған адамдардың клиникалық және психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Мектеп жасына дейінгі балаларда дыбыс айтылуының бұзылуының алдын алу шаралары; - балалардағы дислалияның әртүрлі түрлерінде түзету әсерінің әдістері. Дислалия және ринолалик баланы логопедиялық тексеруден өткізу. Дислалия және ринолалияның әртүрлі түрлерінің дифференциалды диагностикасын жүргізу. Түзету әдістерін дифференциалды таңдауды жүзеге асыру және дислалия және ринолалик балалармен түзету психологиялық-педагогикалық жұмысын жүргізу. Дыбыстарды қою әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
Пән өзін-өзі реттеудің әдістері мен міндеттерін; әр түрлі жас деңгейлеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеудің жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ кәсіби қызметтегі Денсаулық сақтау технологияларын; әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің қауіптері мен қауіптерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кохлеарлы имплант балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс
Пәнді игеру мақсаты: кохлеарлық импланты бар балалармен логопедиялық жұмыстың ғылыми-әдістемелік негіздерін зерделеу; Заманауи педагогикалық тәсілдер мен оқыту технологияларына сәйкес кохлеарлық импланты бар балалармен логопедиялық жұмыстың әдістемелік тәсілдерін меңгеру Білу: кохлеарлы имплантпен бұзушылықтың құрылымын, өзекті жай-күйін және адамдардың әлеуетті мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлауға қойылатын талаптарды біледі. Білу: білім беру процесінде кохлеарлық тұлғалардың ерекше білім беру және әлеуметтік-коммуникативтік қажеттіліктерін, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи білім беру және түзету-дамытушы дидактикалық құралдарды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (мамандандырылған компьютерлік бағдарламаларды игеру. логопед-мұғалімнің кәсіби қызметінің регламенттеріне сәйкес бағдарламалық-әдістемелік, есептілік және басқа да құжаттамалардың құрылымы мен мазмұнын меңгеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы (түзету) педагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын қоса алғанда, дефектологияның барлық салалары бойынша білім мен түсініктерді көрсету; қалыпты және патология кезіндегі балалардың жас анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктері, балалардың әлеуметтік және тұлғалық дамуының заңдылықтары, логопедияның теориялық және әдістемелік негіздері
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, оқу – тәрбиелік, түзету –дамытушылық міндеттерді шешу кезінде, жас, жеке – типологиялық ерекшеліктерді, балалар ақауының тереңдігі мен құрылымын ескере отырып, дефектология саласындағы ағартушылық қызметті жүзеге асыру;
- Сөйлеу дамуының бұзылуы, психиканың ауытқуы, балалар мүгедектігінің алдын алуға ғылыми – практикалық көзқарастар, ерте түзету-дамыту көмегі, мектепке дейінгі және мектеп білімі, мүмкіндігі шектеулі балалардың интеграциясы мәселелерін шешу және дәлелдерді тұжырымдау
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- Ақыл – ой, көру, есту, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған арнайы мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- бейімделген білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу және интеллект бұзылған балаларға арналған жеке білім беру маршруттарын әзірлеуге, таңдау және іске асыру;
- инклюзивті және арнайы білім беру жағдайында сөйлеу мен интеллекттің бұзылуын түзетудің дәстүрлі және инновациялық әдістерін көрсету