Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі, жалпы орта, орта-арнайы, қосымша білім беру, сондай-ақ өңірдің және еліміздің мәдениет саласындағы білім беру мекемелері үшін «көркем еңбек», «сызу» саласында еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мұғалімдерді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызба геометриясы және техникалық сурет
Сызба геометриясы және перспектива
Педагогика
Графика және жобалау I
Академиялық сурет I
Қабылдау бойынша сурет I
Психология негіздері
Проекциялық сызу I
Акварельдік кескіндеме негіздері
Академиялық кескіндеме I
-
2 Оқу жылы
Композиция және бейнелеу өнері туындыларын талдау
Майлы бояу кескіндемесі
Академиялық сурет II
Өзін-өзі тану
Графика және жобалау II
Академиялық кескіндеме II
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Проекциялық сызу II
Қабылдау бойынша сурет II
Көркем шығармашылық негіздері
Композиция негіздері
Сурет I
Нұсқадан сурет салу
Академиялық мүсін және пластикалық модельдеу
Кескіндеме I
Бейнелеу өнеріндегі компьютерлік графика
Мүсін және пластикалық анатомия
Көркем еңбектегі компьютерлік графика
Камералық портрет I
-
3 Оқу жылы
Сурет II
Сызуды оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Кескіндеме II
Жарық-көлеңкелік сурет
Пластикалық өнер тарихы
Камералық портрет II
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Көркем сын тарихы
Көрнекі өнердің қазіргі заманғы түрлері
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Өнер туындыларын көркемдік талдау
Сурет III
Кеңістіктік өнер
Реңдік сурет
Парадтық портрет
Кескіндеме III
-
4 Оқу жылы
Тамақтану мәдениеті
Үй мәдениеті
Сызудағы компьютерлік графика
Сәндік-қолданбалы өнер
Графика және AutoCAD ортасында жобалау
Дифференциалды оқыту
Тиімді тамақтану негіздері
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Дизайн жобаны жобалау технологиясы
Инклюзивті білім беру
Үй мәдениеті және сәндік қолданбалы өнер
Дизайн және технология
Ұлттық қолданбалы қол өнері түрлері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Графикалық мәдениет пен кеңістіктік ойлау дағдыларын меңгеру мақсатында сызба құралдарымен, мемлекеттік стандарттармен жұмыстың жоғары деңгейін көрсете отырып, сызба геометрияның негізгі міндеттерін шешу кезінде кеңістіктің геометриялық объектілерінің нысандарын жобалау және графикалық модельдеу әдістерін, нормативтік құжаттарды пайдалану
- Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында инклюзивті үдерістерді және саралап оқытуды басқару әдістерін, мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу технологияларын пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық процесті ұйымдастыру
- Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, академиялық жұмыстарға қойылатын талаптарды ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу
- Өнердің негізгі түрлерінде көркемдік-тәрбиелік міндеттерді шешуге қажетті деңгейде құралдарды, әдістерді, материалдарды пайдалана отырып, жұмысты өмірден, есте сақтаудан, идеядан, қиялдан орындау арқылы табиғаттағы кеңістік пен түсті қабылдау ерекшеліктерін ажырату, оқытуда шығармашылық тәсілді қолдану
- Өнердің мәні мен ерекшеліктері туралы білімді қолдана отырып, отандық және әлемдік көркем мәдениет дамуының тарихи аспектілері мен өнертану көздерін зерттеу арқылы мұражай мұрасының құндылықтары мен өнері туралы эстетикалық көзқарастардың өзіндік философиясын қалыптастыру
- Растрлық және векторлық графиканың қазіргі заманғы пакеттерінің көркемдік мүмкіндіктері мен функционалды ерекшеліктерін, компьютерлік өңдеу әдістерін қолдана отырып, көркемдік білім беру іс-әрекетінде графикалық және жобалық мәселелерді шешуде, векторлық және растрлық кескіндерді құруда бағалау
- Негізгі, жалпы орта, орта арнаулы, қосымша білім беру ұйымдарында оқушылардың пәндік білімі мен көркемдік-эстетикалық талғамын қалыптастыру үшін білім беру технологияларын әзірлеу, енгізу және жетілдіру негізінде арнайы пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу және заманауи әдіс-тәсілдерді меңгеру және педагогикалық технологиялар мен заманауи әдістерді меңгеру
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Ұлттық және әлемдік мәдени мұраға ұқыпты қарау мақсатында идеяны өнердің мәнерлі құралдарымен жеткізу тәсілдерін пайдалана отырып, кәсіби қызметте өнердің түрлері, техникасы, материалдары мен жанрлары туралы білімді қолдана отырып, әлем және Қазақстан халықтарының мәдениеті мен дәстүрінің ерекшеліктерін сипаттау
- Пластикалық модельдеу дағдыларын дамыту, пластикалық модельдеу және мүсіндеу әдістері мен құралдарын меңгеру, көркем нысандарды жобалау