6B01403 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті көркем еңбек және сызу пәнінің мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Өнер тарихы І
Мақсаты: Ежелгі өнерді зерттеу пластикалық өнердің пайда болуы, мифология және өнер, палеолит, мезолит, неолит өнері, Ежелгі Египет өнерінің дүниетаныммен байланысы. Мазмұны: Ежелгі Рим өнерін, ежелгі және ортағасырлық үнді мәдениетін зерттеу және талдау. Ежелгі және ортағасырлық Қытай мәдениеті мен өнері, ортағасырлық жапон, орыс итальян мәдениеті мен өнері. Голланд өнерінің жалпы сипаттамасын қалыптастыру, Француз өнері. Модернизм ұғымы, реализм өнері, импрессионизм, абстракционизм, постимпрессионизм
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту негіздері
Мақсаты: Бейнелеу өнері шындықты бейнелеу мен эстетикалық түсінудің бір түрі ретінде қарастырылады. Сурет салу процесі арқылы оқушыларды эстетикалық тәрбиелеу. Мазмұны: Оқушылардың назарын аудару. Танымдық және шығармашылық белсенділік пен байқауды дамыту. Көрнекі есте сақтау мен шығармашылық қиялды дамыту. Бейнелеу өнерін оқытуда дидактика принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пейзаж
Мақсаты: Пейзаж жанрларының түрлерін, пейзаждын даму тарихын, таулы аймақтың табиғатын зерттеу. Мазмұны: Пейзаждық кескіндеме жанрын, портретті, батылдық жанрын, пейзаждық өркендеу тарихын, пейзаж ерекшеліктерін, табиғат көріністерін, теңіз көріністерін, ауыл көріністерін қарастырылады. Пейзаждардағы композициялық байланысты зерттеу, өнеркәсіптік пейзаж, қалалық пейзаж, ландшафт өнеріндегі тенденциялар. Табиғатты көру және қабылдау тәсілдерін, пейзаждағы кеңістікті, пейзаждағы шығармашылық ізденісті қолданыңыз
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдар негіздері
Мақсаты: Табиғи және химиялық талшықтардың, жіптердің, иірілген жіптердің маңызды түрлерін қарастыру; талшықтардың, жіптердің, матаның, трикотаждың, тоқыма емес маталардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін ажырату. Мазмұны: Тоқыма материалдарының қасиеттерінің сипаттамалары, олардың құрылымымен және оларды анықтау әдістерімен байланысы. Матаның, трикотаждың, тоқыма емес маталардың құрылымы мен қасиеттерінің сипаттамаларын анықтаңыз; сынақ әдістері мен құралдарын қолданыңыз, нәтижелерді талдаңыз және қорытындылаңыз, оларды стандарттармен салыстырыңыз. Талшықтардың түрлерін өз бетінше тану; Тоқыма материалдарының ақауларын анықтау және Тоқыма материалдарының сапасын бағалау. Перспективалық технология-лардың талаптарын ескере отырып, жаңа аспаптарда тоқыма материалдарын сынақтан өткізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандық бойынша композиция
Мақсаты: Оқушыларға композиция және перспектива жайлыкеңірек ұғым беру. Сурет салудағы тұтас құру қабілетін дамы-ту. Мазмұны: Композициялардың түрлерін, кескіндеме бетінің композициялық шешімін, көркем ой композициясының барлық элементтерін, ойды, сюжетті, өнер туындысын қарастырыңыз. Көркем шығарманың композициясын талдау. Мамандық бойынша композиция әдістері. Композицияның ерекшеліктері. Шығарманың идеяларын, композициялық қарым-қатынасты, шығарманың сюжетін, шығарманың құрамы мен ішкі құрылымын, элементтерін, әдістерін, сыртқы орта мен аудитория арасындағы қатынастарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салалық материалтану мен конструкциялы материялдар технологиясы (сала бойынша)
Мақсаты: Материалдардың технологиялық қасиеттерін, заттар мен металдың құрылымын-құрылымдық және технологиялық материалдарды қарастыру. Тоқыма материалдарын технологиялық өңдеу түрлерін, материалдарды кесу және Материалдарды өңдеу негіздерін зерттеу. Мазмұны: Жабдықта жұмыс істеу принциптерін меңгеру: механикаландырылған, қолмен және электрлендірілген құралдар, өңдеуге арналған құрылғылар, престер және бөлшектеуге арналған жабдықтар. Материалдардың түрлері, қасиеттері, құрылымы және қолданылуы, әртүрлі бұйымдар (салалар бойынша), еңбек технологиясы және болашақ мамандықты оқыту технологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәшеневтану
Жұмабек Тәшенев республиканың саяси, экономикалық, мәдени дамуына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірген қоғам қайраткері. Қылышынан қан тамып тұрған Кеңес үкіметінің Қазақстан жеріне жасалған шовонистік әркеттерін тойтырып отырған көреген басшының өмір мен саяси көзқарастарын қазіргі таңда жастардың бойында қалыптастыру маңызды қадамдардың бірі болып саналады. Тәшенев тұлғасы студенттер арасында ұлттық таным мәселелерін қалыптастыру мен елжандылыққа тәрбиелеудің айнымас құралы екендігі даусыз. Қоғамдық сананы жаңартудағы және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешудегі «Тәшеневтану» пәнінің аясында білім алушылардың тұлғалық, көшбасшылық идеяларын және әдістемелік мәдениет негіздерін игереді. Негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптар бойынша Әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Мазмұны: Техникалық бағыттағы түйінді сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен диалог жүргізу, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілетін сіңіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық сурет
Мақсаты: Бейнелеу өнерінің негіздерін, суреттің бейнелеу құралдарын зерттеу. Эскиздер мен эскиздер, графикалық жаттығулар жасай білу. Мазмұны: Сызықтық және әуе перспективасын анықтау. Заттардың дизайнын және оның ерекшеліктерін зерттеу. Тақырыптың негізгі тақырыптық сызықтарын түсіну. Бақылау перспективасын қолдана отырып, заттардың эскиздері. Геометриялық пішіндерді, натюрмортты, пейзажды салу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оригами техникасы
Мақсаты: Оригами техникасы арқылы біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті көркем еңбек және сызу пәнінің мұғалімін даярлау Мазмұны: Оригами өнерінің пайда болуы туралы әртүрлі мәліметтер. «Оригами»» өнерінің тарихы мен даму кезеңдері. «Оригами» өнерінің тәрбиелік мүмкіндіктері. Оригами түрлері мен қолданылуы. Оригамидің математикадағы ролі. Қарапайым оригами. Модульді оригами. Паттерн бойынша бүктеу техникасы. Кусудама шарлары. Сулы қағаздарды бүктеу техникасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графика
Мақсаты: графиканы түсінуді қалыптастыру, графикалық материалдармен жұмыс, нөлден бастап графикалық баспа машинасы, графикалық техника, графикалық жұмыс, графикадағы көркемдік форма. Мазмұны: Кеңістіктің көлемін, жарық пен көлеңкені беру тәсілдерін, композиция заңдылықтарын, аспаптықсызықтарды, ақ пен қараныңарақатынасын, ашықреңкті, тондызерттеу. Қолданбалы графиканы, композициялық эскизді, инженерлік графиканы, машиналық графиканы, шығармашылық жұмысты, мақсаттар мен ерекшеліктерді зерттеу..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гравирлеу
Мақсаты: Гравюралардың жаңа түрлерін, органикалық шыныға терең гравюра жасауды үйрету. Мазмұны: Гравюра әдістерін, ине техникасын, қағаз пішіндеріндегі гравюраны зерттеуді, гравюра жасау үшін қолданылатын құралдарды, бірнеше тақтаға гравюра мен басып шығаруды, фотопленкадағы гравюраларды, топырақ бетіндегі инені гравюралауды қарастырылады. Сызу, жазу, қарындашпен сурет салу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту. Гравюраның ерекшеліктері мен әдістерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Мақсаты: Кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ, (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Шет тілін меңгеру, педагогикалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Мақсаты: Студенттерді педагогиканың әдіснамалық негіздері, педагогика ғылымының пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы біліммен байыту. Мазмұны: Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін терең білу, оларды өз қызметінде тиімді пайдалану дағдылары мен дағдылары негізінде Болашақ мамандардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Студенттерді оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологияларымен таныстыру. Білім беру мекемелерінде білім беру жүйелерін жобалаудың педагогикалық тәжірибесін, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері
Мақсаты: Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық-тары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы техника және арнайы пәндерді оқыту технологиялары
Мақсаты: Тақырып бойынша сабақтарды өткізудің және ұйымдастырудың заманауи әдістерін зерттеу. Арнайы пәндерді оқыту процесін ұйымдастыру және қалыптастыру. Мазмұны: Пәнді оқытудың теориялық негізін зерттеу және арнайы пәндерді оқыту техникасын түсіндіру. Арнайы пәндер пәнін оқытудың құрылымдық ерекшеліктері мен әдістерін қалыптастыру оқу процесін дамыту үшін жаңа инновациялық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды білу. Мазмұны: Экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды зерттеу. Қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын жүргізу .
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киімді конструкциялау және модельдеу
Мақсаты: Киім жасау технологиясы бойынша білімді қалыптастыру, киімді жобалау және модельдеу. Әйелдер киімдерін, бас киімдерін, галантерея бұйымдарын жобалау және модельдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Тігін өндірісінің материалдарының ассортиментін, түрін-түсін, үлгілердің қасиеттерін қарасты-рады. Дене түрін, дене қалпын, фигураның толық тобын анықтаңыз, өнімнің құрылымдық бөлімдеріне өсу шамаларын таңдаңыз, сән талаптарын, дене ерекшеліктерін ескере отырып, белгілі бір фигураға дизайн сызбаларын жасаңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін; ғылыми зерттеудің әдіснамасын, рәсімдерін; ғылыми зерттеу бағдарламаларын, ғылыми зерттеудің мақсатын; бастапқы ақпаратты жинау әдістерін (сауалнама әдістері: сауалнама, сұхбат, сараптамалық сауалнама, эксперимент, контент-талдау, социомет-риялық сауалнама) түсінуге үйрету. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, эксперименттік зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін талдау. Мазмұны: Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі әдістің мәнін зерттеу: түсінігі, талаптары. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Мақсаты: Студенттерді педагогиканың әдіснамалық негіздері, педагогика ғылымының пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы білімдермен байыту Мазмұны: Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін терең білу, оларды өз қызметінде тиімді пайдалану дағдылары мен дағдылары негізінде Болашақ мамандардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Студенттерді оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологияларымен таныстыру. Білім беру мекемелерінде білім беру жүйелерін жобалаудың педагогикалық тәжірибесін, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тігін бұйымдарының композиция негіздері
Мақсаты: Құрылысты, көркемдік модельдеуді зерттеу. Композиция заңдылықтарын зерттеу-композициялық қалыптастыру құралдары: пропорциялар, масштаб, ритақ, контраст және нюань және модельдердің арнайы графикалық берілуі. Мазмұны: Тігін өндірісінің негізгі жұмыстарының терминологиясын, тігін бұйымдарының ассортиментін және оларды құрастыруды, жұмыс кезінде пайда болатын ақаулардың түрлерін, оларды жоюдың жолдары мен әдістерін зерттеу. Тігін бұйымдарының формасын композициялық құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру. Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын әзірлеу .
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Мақсаты:Ақпараттандырылған шешімдер қабылдау үшін, сондай-ақ жеке қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін қажетті қаржыға қатысты білім мен дағдыларды игеру Мазмұны: Білім алушыларда қаржылық жоспарлау мен жеке қаржыны басқарудың базалық дағдыларын, жинақтау және инвестициялау құралдары, кредиттік ресурстарды пайдалану қағидаттары, электрондық есеп айырысуларды жүргізу туралы түсініктерді қалыптастыру. Қаржылық ақпаратты жан-жақты түсінудің, қаржылық өнімдерді талдаудың және қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы электротехника
Мақсаты: Электрониканы автоматтандыру, радиоэлектрондық құрылғылардың элементтік базасы негізінде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сипаттама электр тізбегін, электр өрісінің кернеулігін, электр потенциалы мен кернеуін, электр тогын, ток тығыздығын, электр тізбегінің элементтерін, микроэлектрониканы сипаттайтын негізгі шамалар., электрондық өсімдер. Импульстік және компьютерлік техниканың элементтерін, цифрлық техниканың элементтерін, электр тізбегін сипаттайтын негізгі шамаларды, электроника, электротехника және автоматтандыру перспективаларын талқылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электротехника, электороника және автомитика негіздері
Мақсаты: Электрониканы автоматтандыру, радиоэлектрондық құрылғылардың элементтік базасы негізінде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сипаттама электр тізбегін, электр өрісінің кернеулігін, электр потенциалы мен кернеуін, электр тогын, ток тығыздығын, электр тізбегінің элементтерін, микроэлектрониканы сипаттайтын негізгі шамалар., электрондық өсімдер. Импульстік және компьютерлік техниканың элементтерін, цифрлық техниканың элементтерін, электр тізбегін сипаттайтын негізгі шамаларды, электроника, электротехника және автоматтандыру перспективаларын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өндеу технологиясы (сала бойынша)
Мақсаты: Материалдарды өңдеу технологиясы, бұйымдарды дайындау үшін материалдарды таңдау, материалдардың технологиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Ағашты қолмен өңдеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін, ағаш токарлық станокта жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін, ағаш ою құралдарын және ою ережелерін зерттеу. Жиһазға арналған ағаш түрлерін, Ағаштың химиялық және физикалық қасиеттерін талдаңыз. Табиғи ағаштан жиһаз жасау технологиясын, жиһазды құрастыру технологиясын және ағаш жиһаздың артықшылықтарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерін, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік ережелерді меңгеру. Мазмұны:Әр түрлі бастапқы мүмкіндіктері бар балалар үшін бірыңғай білім беру ортасын қалыптастыру. Дені сау құрдастарымен бірлескен іс-әрекетте психофизикалық даму ерекшеліктерімен жұмыс істеудің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытады. Диагностикалық және консультациялық, түзету-дамытушылық, емдеу-профилактикалық, әлеуметтік-еңбек іс-шараларының өзара іс-қимылы арқылы инклюзивті білім беру процесін тиімді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Мақсаты: Олар кескіндеменің ерекшеліктерін, нұсқалары бар ұзақ кескіндеме эскиздерін жасау әдістерін қарастырады. Түстің психологиялық әсерін түс үйлесімі, түсі, жарығы мен бояуы ұғымын зерттеңіз. Кескіндеме материалдарын, түсін, тонын және хиароскуроны анықтаңыз. Акварельмен жұмыс істеу әдістерін, гуашьпен сурет салуды, түс пен тон контрастын қолданыңыз. Табиғи қойылымдар негізінде кескіндеме құралдары мен заңдылықтарын, түрлі-түсті кескіндемедегі бейнені бейнелеу тәсілдерін және натюрмортты ақ түспен жазуды анықтаңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция
Мақсаты: Композиция категориясын, композицияның қасиеттері мен сапасын, қоршаған әлемнің көрнекі сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, текстура, пропорциялар) қарастыру. Мазұны: Көркем бейнені білдіру құралдарын қолданыңыз: пішіні, түсі, құрылымы. композиция заңдары: тепе-теңдік, Орталық, композицияның негізгі заңдары. Көркем шығарманың құрылымын; архитектуралық құрамын, жанры мен мазмұны бойынша компоненттердің тұтастығын анықтау. Композициялық шешімді қалыптастыру. Портретті зерттеу композиция
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын өңдеу
Мақсаты: Тігін бұйымдарымен танысу және құрастыру, тігін бұйымдарын өңдеу. Материалдар ассортиментін, бұйым-дарды тігу технологиясын, тігін бұйымдарының түрлерін зерттеу. Мазмұны: Тігін өндірісі технологиясының жалпы теориялық мәселелері - тігін бұйымдарын дайындаудың негізгі кезеңдері және киім бөлшектерін біріктіру тәсілдері, терминология, тігін бұйымдарын тораптық өңдеу, тігін бұйымдарын өңдеудің технологиялық процестері, әртүрлі материалдардан жасалған киім технологиясының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
Мақсаты: Бейіндік оқытудың әдіснамалық негіздерін зерттеу. Бейіндік оқытуды ұйымдастыру және негізгі аспектілері. Бейіндік міндеттерді шешуге жүйелі тәсілмен оқыту. Мазмұны: Қашықтықтан оқыту және әдістемелік құралдарды пайдалану негізінде білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру. 12 жылдық мектепте бейін алдындағы және бейіндік оқытудың ерекшеліктері. Бейіндік оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қолдана зерттеу. Бейіндік оқыту мазмұнын іріктеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика
Мақсаты: Компьютерлік графиканы қолдану салаларын сипаттаңыз. Дербес компьютердің бейне жүйесін, компьютерлік графика түрін, әртүрлі полиграфиялық және анимациялық өнімдердің дизайнын қолдануда білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жаңа кәсіби ақпараттық технологияларды оқыту, графикалық пакеттер және олармен көркемдік жұмыс әдістері. Компьютерлік графиканы зерттеудің әдістері мен әдістерін, компьютерлік графика жүйесін, компьютерлік графиканы маманданды-руды меңгеру. Суретші-дизайнердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Paint графикалық редакторында натюрморт салуды ұсыныңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киіз бұйымдарын басу өнері
Мақсаты: Киізден жасалған бұйымдарды киіз басу технологиясы бойынша зерттелген әдебиеттерді талдау және жүйелеу. Мазмұны: Жүннен киіз басудың шығу тарихын зерттеу, қолөнер материалдары мен технологияларының түрлерін түсіну. Жүннен жасалған бұйымдарды егжей-тегжейлі сипаттаумен және киіз басу бойынша әдістемелік құрал әзірлеумен орындауға кезең-кезеңмен басшылық ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы саласында білімді қалыптастыру, бірлескен оқыту технологиясы және оқыту технологиясын дамыту. Студенттерді кәсіби даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды талдау. Дамытушылық оқыту тұжырымдамасын құру. Дамытушы оқыту технологиясының психологиялық принциптерін қолдану. Оқыту технологиясының мәні мен интегралды сипаттамалары. Проблемалық оқыту теориясын түсіндіріңіз. Кәсіптік білім беруде дәстүрлі технологияларды трансформациялаудың тұжырымдамалық тәсілін қолдану. Студенттерді даярлау кезінде оқытуды даралау және саралау технологияларын салыстырыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолөнер бұйымдарын жобалау негіздері
Мақсаты: Әшекей бұйымды өңдеу. Зергерлік бұйымдардың өңдеу. Ат үстіне ер-тоқым жасау өнері. Қазақ Сәндік қолдабалы өнерінің тарихы және түрлері. Мазмұны: Қазақтың қолданбалы қолөнері мен өзіне тән ерекшеліктеріне, қолөнер бұйымдарын жобалау негіздері тағылымдық мүмкіндіктерін меңгеру. Қолөнер шеберлерінің шығармашылық идеялары. Қолөнер бұйымдарын жобалау негіздері. Қолөнер бұйымдарын орындау әдістері. Көркемдеп өңдеу. Қолөнер бұйымдар түрлері жасалу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолөнер негіздері
Мақсаты: Халықтық қолөнердің пайда болуы мен дамуы туралы білімді қалыптастыру, халықтық қолөнер негізінде тұрмыстық бұйымдарды жасау тәсілдері, киіз үй мен оны безендіру тәсілдері. Мазмұны: Сәндік-қолданбалы өнердегі зергерлік бұйымдарды жасау технологиясын, тартпа бұйымдарын жасау технологиясын, киізден басып шығаруды, кілем тоқу технологиясын зерттеу. Зергерлік бұйымдарды, түрлі костюмдерді, аяқ киімдерді, бас киімдердің пішіндерін, ұлттық стильде ресми және күнделікті киім жасауға арналған материалдарды жасауды қарастырады. Инновациялық туристік өнім ретінде халықтық көркем қолөнердің маңыздылығын негіздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының қолөнері
Мақсаты: Қазақ халқының қолөнер пәні-қазіргі нарықтық экономикадағы ең күрделі және маңызды пәндердің бірі, бұл құрал студенттерді еңбекке баулуға, оның ішінде олардың шығармашылық қасиеттерін жандандыруға және жан-жақты тәрбиелеуге көмектеседі. Мазмұны: Халықтық көркем қолөнер мен қолөнердің жағдайы мен даму тенденцияларын талдау. Өскелең ұрпақты еңбекке дайындау, түрлі қызмет түрлері мен қолөнерге үйрету саласындағы қазақ халқының ұлттық дәстүрлері туралы түсінікке ие болу. Қазақ халқының ерекшеліктерін, қазақтардың еңбек қызметінің негізгі тарихи қалыптасқан түрлерін, балалар мен жастарды шаруашылық-тұрмыстық еңбекке, халық қолөнері саласындағы еңбекке оқытудағы қазақтардың ұлттық дәстүрлерін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жобалау
Мақсаты: Кәсіби мәселелерді шешуде қолданылатын заманауи компьютерлік технологияларды зерттеу. Жалпы және арнайы мақсаттағы заманауи қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдаланудың теориялық және практикалық негіздерін игеру. Мазмұны: Білім алушылардың кең ауқымды міндеттерді шешу үшін компьютерлік технология-ларды меңгерудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Білім алушыларға графикалық білім негіздерін беруге, оқыту кезінде машина жасау сызбаларын құру дағдыларын дамытуға, оқыту кезінде берілген пәндердің эскиздерін салуға, оны өлшеу және сурет салу кезінде ДҚБЖ ережелерінде сызбалар салуға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Материалдарды көркемдеп өңдеу
Мақсаты: Әр түрлі материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау мен дайындауда дағдыларды, шығармашылық көзқарасты қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: Әр түрлі материалдардық қолмен көркемдік өңдеудің теориялық және практикалық негіздерін және дайын бұйымдарды әрлеудің әртүрліқ тәсілдерін меңгеру; еңбек қауіпсіздігі талаптарын және материалдарды көркемдік өңдеу мен қолөнер кезінде қол құралдарын, машиналар мен жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтау бойынша білім жүйесін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пластикалық анатомия
Мақсаты: Мүсіннің даму тарихын, мүсінді стилистикалық талдау әдістерін, мүсіннің экспрессивті құралдарын, адамның пластикалық анатомиясын – қаңқаның, бас сүйегінің , аяқ-қолдардың, адамның бас бұлшықеттерінің құрылымын, адамның бұлшықет тобының тән пластикалық қозғалыстарын, адамның пропорцияларын қарастырады. Мүсін түрлерін меңгеру: дөңгелек мүсін, рельеф, мүсін материалдары, мүсін жасау әдістері: құю, соғу, соғу, ою, мүсіндеу, ою және т.б. дәстүрлі емес мүсін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пластикалық анатомия және мүсіндеу
Мақсаты: Мүсіндерді, материалдарды және мүсін технологиясын қарастыру. Модель бойынша барельефті зерттеу (плита, өсімдік үлгісі). Мазмұны: Табиғаттағы барельеф, гипс геометриялық денелерден жасалған натюрморт, гипстен жасалған мүсін, бас моделі (көшірме), табиғаттағы адам басының мүсіні, композициялық портрет. Сүйектер мен бұлшықет жүйесінің біртұтас тірек-қимыл аппараты ретіндегі құрылымы мен қызметінің жалпы заңдылықтарын, адам денесінің бұлшық еттерінің пластикалық анатомиясын, адамның қолы мен аяғы бұлшықеттерінің пластикалық анатомиясын, адам денесін бейнелеу процесінде қаңқаның негізгі нүктелерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кескіндеме тәсілімен технологиясы
Мақсаты: Өнер мен жанрдың түрлерін, бояу түсінің бірлігі мен тұтастығын, ұлттық өнімдердің натюрмортын, сәндік кескіндемені қарастыру. Мазмұны: Хроматикалық және ахроматикалық түстер. Адам денесінің бір бөлігін зерттеу. Жалаңаш әйел денесін зерттеу, салтанатты формадағы ер адамның денесін зерттеу, интерьердегі адам денесін зерттеу, акварель, гуашь, темпера, майлы бояулармен жұмысты игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ әзірлеу технологиясы
Мақсаты: Тамақ дайындау кезінде қауіпсіздік ережелерін тұжырымдау. Мазмұны: Тамақтануға байланысты пайда болатын жұқпалы ауруларды талдау және тамақтан уланудың алдын алу. Азық-түлік сапасын анықтау. Қысқа қамырды дайындау технологиясының сипаттамасы, салат дайындау технологиясы бешбармақ дайындау технологиясы. және тәтті тоқаштарды дайындау технологиясы. Қой етін бөліктерге бөлу, ет жартылай фабрикаттарын дайындау туралы түсінік. Қазақ ұлттық дастарханының ерекшеліктерін, бірінші тағамды дайындау технологиясын, тағамдардың жіктелуін, наурыз көжені дайындау технологиясын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
Кәсіпкерліктің қалыптасу тарихын және білім беру мекемесінің кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын сипаттау. Коммерциялық емес ұйымдардың бизнес жүргізу құқығы. Білім беру саласындағы кәсіпкерлік қызметтің ерекшеліктерін көрсету құқық және бизнес. Бизнес қызметін реттеудегі жеке және қоғамдық құқықтық нормаларды бөліп көрсету. Кәсіпкерлік қызмет білім беру ұйымының бәсекеге қабілеттілігін арт-тыру құралы, коммерциялық емес ұйымның қызметі ретінде қарастырылады. нарықты сегменттеу. білім беру қызметінің сапасы, жарнамалық техника, Стратегиялық маркетинг.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық натюрморт
Мақсаты: Натюрморт жанрындағы композицияны зерттеу. Шығарманың құрылысын, шығармашылық натюрморттың түсін, сценарийін, композициялық қарым-қатынасын, кескіндеме жұмыстарын қарастыру. Мазмұны: Зерттеу түстердің кескін күйіне қатынасы, техникалық және бейнелеу мүмкіндіктеріне тәуелділігі, дизайн ерекшеліктері. Әр түрлі шығармашылық пәндерден тұратын натюрморттарды құруды игеру. Түстердің кескінді беру жағдайына қатынасы. Техникалық және бейнелеу мүмкіндіктеріне, зергерлік бұйымдардың ерекшеліктеріне тәуелділік. Бояумен үйлесімділікті және натюрморттардың түрлерін салыстіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы композиция
Мақсаты: Арнайы құрамның негізгі заңдылықтарын зерттеу, акварель, гуашь, темпера, сия, майлы кескіндеме техникасы мен техникасы. Шығарманың композициялық құрылымын, композициялық сөйлеу формаларын жасау. Мазмұны: Арнайы композицияның негізгі заңдары арқылы композицияның негізгі заңдылықтарын, акварель, гуашь, темпера, тушь, майлы кескіндеме техникасы мен технологиясын зерттеу. Арнайы шығарманың құрамы мен сюжеті туралы білімді қалыптастыру. Арнайы композицияның құрылымын зерттеу және композициялық шығарманы талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сәндік қолданбалы қолөнер
Мақсаты: Сәндік-қолданбалы өнердің шығу тарихы, сәндік-қолданбалы шығармашылықтың түрлері, ою-өрнектердің түрлері, ою-өрнек мотивтері бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жүн мен одан жасалған заттарды сипаттау. Кесте мен көркем кестені, өрмек торын салыстыру. Ағаш бұйымдары, зергерлік өнер, зергерлік бұйымдарды дайындаудағы технологиялық реттіліктерді өңдеу. Теріні тотығумен өңдеу, табиғи шикізат бойынша мәселелерді қарастырады. Қолданбалы қолөнердің сипаттамасы, қолөнер бұйымдарын жасау технологиясы, сәндік-қолданбалы өнер
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулер
Мақсаты: Кәсіптік білім берудегі әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдіснамасының негіздерін, зерттеулерді жоспарлау және жүргізу принциптерін, педагогикалық экспериментті, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуін, кәсіптік педагогикалық зерттеу жүйелерін, кәсіптік педагогиканың нақты бағыттарын зерделеу кезінде қолданылатын әдістер мен тәсілдерді білу және деректерді өңдеу. Мазмұны: Ғылыми зерттеу кезеңдерін зерттеу. Кәсіби педагогикада ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Кәсіби-педагогикалық зерттеуде статистикалық әдістерді қолдану. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жалпылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік зерттеу жұмыстары
Мақсаты: Эксперименттік жұмыстарды зерттеу мәселелерін қарастыру. Кәсіби педагогикада ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Мазмұны: Эксперименттік зерттеу міндеттерін зерттеуде қолданылатын әдістердің сипаттамасы. Білім беру технологияларының интегралды сипаттамалары. Білім беру технологиялары мен техникалық оқыту жүйелерінің маңызы мен рөлі. Жобалау әдістерін үйрету. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізу, деректерді талдау және өңдеу, алынған зерттеу деректері негізінде әлеуметтік-педагогикалық ұсынымдар жасау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдармен жұмыс гобелен тоқу
Мақсаты: Тоқыма талшықтары, табиғи және химиялық талшықтар, тоқыма маталарын өндіру технологиясы, гобелен тоқу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Гобелен өнерінің шығу тарихын зерттеу, гобелен тоқу станогы, кілем тоқу жіптері, арқан жіп, шанышқы Королла, тебен инесі. Гобелен, түс, кілем, панно әдісімен кілем тоқу, қолөнер жасау тәсілдері мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнері мен сызуды оқыту әдістемесі
Мақсаты: Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері, сурет салуды оқытудың шетелдік әдістеріне тарихи шолу. Тақырып бойынша әдістемелік әдебиеттерді талдау. Мазмұны: Бейнелеу өнері саласындағы білім беру процесін ұйымдастыру. Инновациялық технологияларды қолдану. Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі бойынша күнтізбелік-иллюстрациялық, тақырыптық жоспарлар әзірлеу. Көркем безендіру сабақтарының теориялық негіздері, өнерді қабылдау, мүсін, нұсқадан сурет салу, батик, қағаз пластикасы және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. Әлеуметтік-саяси маңызды мәселелер мен процестерді талдау, теориялық білімді шындықты, қоғамды, бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін және өмірлік және кәсіби позицияны таңдауды философиялық талдау үшін қолдану
- Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлерінің шығармашылық көзқарасы негізінде Өзін-өзі дамыту стратегиясын анықтау, мәдениеттану мен психологияның пәнаралық салаларында, экожүйе мен құқықта, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, компьютерлік графиканың негіздерінде, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, ғылымды қабылдау және көркем еңбекті оқытудағы инновациялар дағдыларында құзыретті болу
- Білім алушыларды сыни ойлауға, міндеттерді шығармашылық бірлесіп шешуге тарту мақсатында қалыптастырылатын технологиялық ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыра алады
- Пәнді оқытуда АКТ, теориялық және практикалық білімді қолдана алады. Жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын және оның әртүрлі қолдану салаларындағы әлеуетін түсіну
- Инклюзивті процестерді және дифференциалды оқытуды басқару әдістерін, мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында психологиялық-педагогикалық процесті ұйымдастыру
- Студенттің жеке және кәсіби дамуын қалыптастыра отырып, өзінің кәсіби деңгейін арттыру мақсатында оқыту саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады
- Пластикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру, көркем шығармашылық объектілерін жобалау арқылы пластикалық модельдеу және мүсіндеу әдістері мен құралдарын меңгеру
- Білім беру процесінде инновациялық әдістерді қолдана алады және көркемдік оқыту процесіндегі әдістерді қолданады
- Жастар көшбасшыларының, оның ішінде шығармашылық бірлестіктер мен одақтардың жұмысын тиімді ұйымдастыру кезінде перспектива, сызу, графика, тігу технологиясы, тамақтану мәдениеті саласындағы кәсіби практикалық білімді көрсету
- Кәсіби саладағы проблемалардың шешімін талдай алады және қорытынды жасай алады. Жинау негізінде дербес шешімдер қабылдай отырып, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және қаржылық сауаттылықтың негіздерін білу
- Өнер тарихы мен теориясы, әдіснамасы, бейнелеу шығармашылығы мен педагогикалық қызметтегі оқыту әдістемелері бойынша білім мен дағдыларды көрсете отырып, сурет және кескіндеме бойынша көркем-шығармашылық жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру үшін кәсіби дайындықты қолдану
- Өзіндігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу, креативті ойлау, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, Жеке және командада жұмыс істеу