Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

Пәндер

  • Физикалық жаттығулардың биомеханикасы

    Адам ағзасын айрықша биомеханикалық жүйе. Адам қозғалысы бойынша биологиялық және механикалық білім. Қозғалыстарды құру мен басқарудың жалпы заңдылықтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР Қарулы күштерінің жалпы әскери Жарғысы

    Пән ҚР Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары әскери ұжымдардың өмірі мен қызметінің заңдарын, сондай-ақ жарғылардың түрлері, олардың мақсаты бойынша қарастырады (Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің ішкі қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК гарнизондық және қарауылдық қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК тәртіптік жарғысы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы

    Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы мәселелері. Жас анатомиясын, физиологиясын және гигиенасын зерттеу пәні мен әдістері. Физикалық дамудың көрсеткіштері мен жас-жыныстық ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы. Жұмыс қабілеттілігі және шаршау туралы түсінік, оқушылардағы шаршаудың алдын алу шаралары. Организмнің реттеуші жүйелері. Сенсорлық функциялар. Балалар мен жасөспірімдердегі жоғары жүйке қызметінің физиологиясы. Ақыл-ой қабілетінің динамикасы. Ақыл-ой қызметінің гигиенасы. Қозғалтқыш функциялары. Дененің физикалық өнімділігі мен төзімділігін анықтау. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының вицеральды функцияларының жас ерекшеліктері. Жүрек-тамыр және тыныс алу жүйесінің көрсеткіштерін анықтау әдістері. Сынып микроклиматы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі

    Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуі.Техника негіздері.Оқыту және жаттықтыру негіздері, оқыту әдістері, сабаққа көрсету мен түсіндіруді пайдалану ерекшеліктері.Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жағдайларға байланысты оқушылармен өткізілетін сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы.Жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, жеңіл атлетика түрлерін дұрыс түсіндіру және көрсету. Оқу процесінде шаңғы спорты бойынша білім негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Саптық дайындық

    Сарбаздың құрылыс алдында және сапта міндеттерін орындауға үйретеді. Бұйрықтар мен бұйрықтардың орындалуына жауапкершілік пен тәртіпті тәрбиелеу. Саптық есеп. Сап. Саптық тұрыс. Орнында бұрылыстар. Қадам немесе жүгіру арқылы қозғалыс. Қозғалыстағы бұрылыстар. Әскери сәлемдесуді орнында және қозғалыста беру. Бөлімше орын ауыстыру (взвод). Жорық сапындағы бөлімше (взвод).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IT және цифрлық мәдениет

    Пәнді оқу цифрлық мәдениет феноменін сыни тұрғыдан түсінуді қалыптастыруға, заманауи ақпараттық технологиялар мен олардың функционалдығы туралы білімді жүйелеуге, заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу принциптерін қарастыруға, цифрлық сауаттылық және цифрлық этика ұғымдарын игеруге бағытталған. Үлкен деректер ағынында ақпаратты сұрыптау және іздеу, операциялық жүйелермен және графикалық редакторлармен жұмыс істеу мүмкіндігі. Заманауи интернет-кеңістіктің негізгі сервистері және Е-technology-мен практикалық жұмыстар зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшеліктер психологиясы

    Жас ерекшеліктер психологиясына кіріспе. Жас ерекшеліктер психологиясының пәні мен әдістері. Психикалық дамудың текориясы. Психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасы. Балалық шақтағы адамның психикалық және тұлғалық дамуы. Жаңадан дүниеге келеген баланың дамуы мен күйзелісі. Төменгі сынып жастағы білім алушылардың дамуы. Жасөспірім жастағы оқушылардың дамуы мен күйзелісі. Бозбала жастағы оқушының психикалық дамуы мен күйзелісі. Үлкен жастағы адамның психикалық және тұлғалық дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Гимнастикалық терминология. Гимнастикалық жаттығулар топтары: саптық, акробатикалық, секіру, снарядтар, нақты білім беру, тәрбиелілік және сауықтыру. Гимнастика түрлерінің жіктелуі. Жалпы білім беру жаттығуларын жазу ережелері. Сақтандыру және көмек жарақаттанудың алдын алу шарасы және оқыту әдісі ретінде. Сақтандыру және көмек түрлері. Гимнастика сабағы, оның педагогикалық міндеттері мен құрылымы бойынша түрлері. Сабаққа қойылатын талаптар. Мектептегі гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі 2

    Оқып үйрену білім алушыға тақырып бойынша өзінің көзқарасын және өз пікірін негіздеуін айтуға бағытталған; мәтіндердің нақты мазмұнын жеткізу, олардың тұжырымдамалық ақпараттарын тұжырымдау; берілген тақырып аясында монологтық мәлімдеме құру; сөйлеу тілінің әртүрлі жағдайларда таныс тақырып бойынша негізгі ойлардың тұжырымдамаларын, әртүрлі өмірлік жағдайларда туған тілділермен сөйлесу кезінде қолдану. әр түрлі тақырыптағы хабарламалар түрінде ұсынылатын, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. туындаған ақпараттың мағынасын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби табыстылық менеджменті

    Студенттерге кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктерін жан-жақты түсінуге, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегияларын, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджін қалыптастыруға бағытталған шығармашылық ойлаудың маңызды дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогика ғылым саласы ретінде. Педагогиканың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық процесс әлеуметтік құбылыс ретінде. Білім беру мазмұны. Оқытудың заңдылықтары, заңдылықтары мен принциптері. Оқытудың формалары мен әдістері. Бағалау жүйесі Білім беру теориясы. Мектепішілік бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника АКТ негіздерімен

    Робототехникаға кіріспе. Роботтар, олардың дамуындағы модификациялары. Роботтардың жіктелуі. LEGO конструкторлары. Қауіпсіздік ережелері. Lego - роботтарының құрылысының ерекшеліктері. Lego Mindstorms стандартты модельдері. Бағдарламалық жасақтаманы оқып үйрену, бағдарламалау мен басқару ортасын үйрену. NXT және EV3 интерфейсы. NXT немесе EV3 блогын пайдаланып роботты бағдарламалау. Датчиктердің түрлері мен параметрлері. Роботтарды құрастыру. Нұсқаулыққа сәйкес робот моделдерін құрастыру. Қиял мен ойға сәйкес роботтарды жобалау. Компьютерлік қосымшаның көмегімен роботтарды бағдарламалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұлттық және спорттық ойындары оқыту әдістемесімен 1

    Курс мақсаты ұлттық ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста ұлттық ойындардыңның даму тарихы, түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады. Курс мақсаты қозғалмалы ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста қозғалмалы ойындардыңның түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери ұрысты ұйымдастырудың автоматтандырылған жүйесі

    Оқу курсының мақсаты білім алушылардың әскери салада ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану, өнімді бағдарламалау, оның қағидалары, әдістері, әскери қызметте байланыс жүйесі, оны басқару, командалық пунктегі телекоммуникациялық құралдармен жабдықтау және т.б. құралдармен қамтамасыз етудің базалық білімдерін қалыптастыра, олардың орындалуы бойынша дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атыс дайындығы

    Атыс қаруымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, сабақтарда, атыс алаңында, тирде өзін-өзі ұстау қағидалары; атыс шебінде өзін-өзі ұстау қағидалары; сабақтарда, жарыстарда, атыстарда берілетін командалар; атыс қаруынан ату негіздері; атыс қаруының материалдық бөлігі; нысаналардың негізгі түрлері және мақсат қою қағидалары; атыс қаруының түрлері туралы жалпы мәліметтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери техникалық дайындық

    Техникалық дайындық пәні әскери-техникалық прогрестің негізгі мәселелерін, сондай-ақ жеңіл, жүк, жүк-жолаушы автомобильдері мен бронетанктік техника сияқты техникалық дайындық мәселелерін қамтиды. Жауынгерлік, дөңгелекті және шынжыр табанды техниканы пайдалану. Өз мақсатына сәйкес автобронетанктік техниканы қолдану және пайдалану. Техникалық қызмет көрсетуді жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері

    Курс құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін қарастырады. , белгілі бір құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін қорғау мен ынталандырудың құқықтық кепілдіктері, құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді білдіреді. Курс сыбайлас жемқорлықпен күресу мәдениетін қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Әскери-патриоттық тәрбиенің негізі

    Әскери-патриоттық тәрбие принциптерін, оның сабақтан тыс уақыттағы іс-шараларды өткізу нысандары мен әдістерін, оқу орындарында бұқаралық-қорғаныс және спорт жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізу әдістемесін зерделейді. Тәрбие жұмысын жоспарлау патриотизмді болжау және стратегияны анықтау процесі ретінде. Әскери-патриоттық тәрбие беру бойынша өткізілетін іс-шаралардың мазмұнын әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік дайындық

    Инженерлік дайындық курсының мақсаты әр түрлі ұрыс түрлеріне әскери бөлімшелерді инженерлік қамтамасыз етуді ұйымдастыру жағдайлары бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру. Әскери инженер іс-әрекеті курсында білім алушылардың әскерлердің әр түрлі инженерлік тапсырмаларды орындауын ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін, соның ішінде ұрыстық инженерлік қамтамасыз етуді, шекара мен бағыттар бойынша инженерлік кедергілерді дайындаудың әдістері мен тәсілдерін, техникалық құралдарымен жаудың барлық ұрыстық әрекеттер түріне төзімді жүйе құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жекпе-жек

    Курстың мақсаты спорттық жекпе-жектің техникасы меңгере, мектепте педагогикалық, ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асырудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Оқу барысында дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесінде жекпе-жектің түрлерін, оның сипаттамасын, техникаларын, лақтыру, соғу, ұстау приемдарын, сабақты жүргізудің әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты бастапқы әскери дайындық пәні бойынша сабақты жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудің ғылыми-әдістемелік білімі мен құзыреттерін қалыптастыруды көздейді. Оқу барысында курстың білім беру мазмұны, белсенді оқытудың әдістері, формалары және құралдары, орта және қысқа мерзімді жоспарлау, бағалау жүйесі, оқу кабинетін дидактикалық құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқу жоспарының мазмұны студенттерге заманауи экономикалық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, нарықтық жүйе мен мемлекеттік реттеу әдістерінің мүмкіндіктері мен кемшіліктерін, тұтастай алғанда жеке компания мен қоғамды шешуге болатын маңызды мәселелерді кешенді түсінуге мүмкіндік береді.Іскерлік келіссөздерде стратегияны, қарым -қатынас стилін басқарудың маңызды дағдылары мен коммуникативтік дағдыларын қалыптасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзін қорғану негіздері

    Курстың мақсаты білім алушылардың өзін-өзі қорғанудың негізгі приемдарын орындау дағдыларын қалыптастыра, кәсіби еңбегінде дидактикалық міндеттерді жүзеге асыруға дайындалады. Оқу барысында өзін қорғану бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, өзін қорғанудың приемдарын, самбошының арнайы жаттығулары, қорғану әрекеттері, лақтыру приемдары, жарақат алудағы медициналық көмек шаралары, жасөспірімдерді өзін қорғануға үйретудің әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық және спорттық ойындары оқыту әдістемесімен 2

    Курс мақсаты қозғалмалы ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста қозғалмалы ойындардыңның түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыруды оқытудың теориялық білім жүйесін, тәжірибелік және шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталады. Курстың барысында оқытудың функциясы, жүйесі, қағидалары, формалары, әдістері, құралдары, қозғалыс әрекеттерінің тәсілдері, оқу процесін жоспарлау, сабақты құрастыру, спорттық жаттығуларды сабақтан тыс ұйымдастыру, құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    Курсты оқып үйренуде бизнес-жоспарлаудың мәні, мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; бизнес-жоспардың мақсаты мен мазмұны. Бизнес-жоспарды дайындау әдістемесі: кәсіпорын мен саланы сипаттау; тауарлардың (қызметтердің) түрлері және тауар нарықтары; сату нарықтарындағы бәсекелестік; маркетинг жоспары; өндірістік жоспар; ұйымдастыру жоспары; қаржылық жоспар; бизнес инвестициялары; қауіп-қатерді бағалау; кәсіпкерлердің қызметін құқықтық қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы егемендігінің күзетіндегі замануи Қарулы Күштері

    Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі қарулы күштердің құрылымы, қару-жарағы туралы теориялық білімдерін дамытуға, мемлекеттік және әскери рәміздері, Қазақстан Республикасының егемендігі мен қарулы күштерінің қалыптасу тарихы туралы құралдарымен, олардың әскери-патриоттық білімін, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар Қазақстан Республикасы Конституциясының жалпыға бірдей әскери міндеті, әскери қызметтің тәртібі мен түрлері, мемлекеттің құндылықтары, оларды бейбіт және соғыс уақытында қорғау және қорғау туралы материалдар мен ұстанымдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Ұрыс техникасын, ұрыс жүргізу тәсілдері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, қаруды, жауынгерлік техниканы шебер пайдалануды және жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін зерделеу, командирлер мен штабтарды ұрысты ұйымдастыру және жүргізу әдісімен оқыту. Қазіргі әскери ұрыс негіздері. Әскери техниканы басқару. Жауынгердің ұрыстағы әрекеті. Шабуылдағы бөлімше. Қорғаныс бөлімі. Марштағы бөлім, кемпингтік күзет. Барлаудағы бөлімше.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Замануи оқытудың технологиясы

    Әскери дайындық пен дене шынықтыру бойынша инновациялық сабақтар дайындаудың тұжырымдамалық және технологиялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты үйрену барысында оқу пәндеріне бейімді инновациялық оқыту технологияларының тұжырымдамасы негізінде, ол технологиялардың ерекшеліктерін айқындай, түсіндіреді, сабақтарды замануи технологияларды қолдануды жобалау мен құрастыру, қысқа мерзімді жоспарды жасауға, оны бағалау мен рефлексиялауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-сауықтыру технологиясы және ДМШ балалармен жұмыс

    Курстың мақсаты болашақ педагогтың ДМШ балалармен кәсіби еңбегінде дене шынықтырудың инновациялық технологияларды қолдануға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары саласы бойынша кәсіби білімін қалыптастыра, құзыреттерін дамыту болып табылады. Оқу барысында адамның, ДМШ балалардың физикалық белсенділігі мен денсаулығы, жас ерекшеліктеріне қарай физикалық даму алгоритмі, ерекшеліктері, сауықтыру технологияларды қағидалары, тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушылық қызмет

    Жаттықтырушы біліктілігіне қойылатын талаптар. Ұжым құру және оны басқару. Оқыту құралдары, әдістері. Таңдалған спорт түріндегі жаттықтырушының біліктілігіне қойылатын талаптар таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындықтың ерекшеліктері мен заңдылықтары. Жаттықтырушылар қызметінде соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалану. Таңдалған спорт түріндегі техникалық және тактикалық дайындықты жетілдіру әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери басқару, байланыс және топография

    Курстың мақсаты мектептегі болашақ БӘД пәні жетекшісінің әскери инженерлік жұмыс, басқару, байланыс және топография бойынша теориялық білімін қалыптастыра, оның әскери ғимараттар жасау, қоршау кедергілерін дайындау, топографиялық картамен жергілікті жердің нысандарын анықтау, ұрыс беттерін бағдарлау, командалық құраммен байланыс пен ақпараттар алмасу құралдарымен жұмыстану дағдыларына үйрену болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент

    Пәнді зерделеу студенттерге кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұны, принциптері, функциялары мен әдістері, білім беру ұйымдары басшыларының басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру, жүйелік көзқарас негізінде басқару шешімдерін қабылдау процесі мен технологиясы, білім беру жүйесін ғылыми-әдістемелік қолдау, педагогикалық маркетинг жоспарлау құралы ретінде, кәсіптік білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын басқару, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі жеке тұлғаның және ұжымның рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы

    Жалпы тәрбие процесінде дене шынықтыру және спорт құралдарын пайдалану заңдылықтары. Үздік педагог-жаттықтырушылардың тәжірибесі, тиімді нысандары мен әдістері. Спорттық іс-әрекеттің жалпы психологиялық ерекшеліктері. ДШ және С мен айналысатын адамдармен тәрбие жұмысының әдістемесі спорттық дайындықтың психологиялық негіздері. Спорттағы психикалық реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық ғылыми -зерттеудің негіздері

    Курстың мақсаты зерттеу жұмысын ұйымдастыруға педагогтың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Курс жас зерттеушінің мәдениетін, зерттеудің қағидаларын, құрылымын, қисындылығын, теориялық және эмпирикалық әдістерін, педагогикалық тәжірибенің әдістемесін, алынған мәліметтерді өңдеу тәсілдерін үйренуді көздейді. Білім алушылар таңдаған зерттеу тақырыбы бойынша тақырыпты негіздей, оның әдістемесі жасау дағдыларына үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери психология мен педагогика

    Курстың мақсаты білім алушының әскери психология мен педагогика негіздері бойынша білімін қалыптастыра,, әскери тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру мен басқару құзыреттеріне үйрету, әскери қызметке жастарды даярлау, олардың психологиялық ойлауын дамыту болады. Курстың барысында базалық психикалық құбылысы, сарбаздың тұлғалық қасиеттері мен психикасы, әскери ұжым, оның күйі, жеке құрамдың ұрыстық шеберлігін қалыптастырудың психологиялық, педагогикалық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс және медициналық дайындық

    Оқу курсының мақсаты төтенше жағдай кезінде шараларды жоспарлау, дайындық, ұйымдастыру бойынша теориялық білімін қалыптастыра, нысандарды қорғау, төтенше жағдай бойынша ескерту, жою, әр түрлі дағдарыстардағы жарақат алған адамдарға санитарлық-медициналық көмек көрсету құзыреттеріне дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • әскери және дене шынықтыру мен спорт салалары бойынша оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастырудың инновациялық формаларын қолданады, жобалар дайындайды және кәсіпкерлік сипаттағы формада кулбтар құрады
  • заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана біледі
  • шығармашылық қызметтің негізгі принциптерін, оның психологиялық және әдістемелік ерекшеліктерін, тұлғаның психикалық даму заңдылықтарын жинақтайды, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін пайдалана отырып, адамдарды басқарады
  • іс-шараларды ұйымдастырады, сценарийді әзірлейді, денсаулық деңгейіне сәйкес жаттығулар кешенін құрайды, өз көзқарасын негіздейді, жаңа шешімдер ұсынады
  • кәсіби қызметтің жалпы әдіснамасын және кәсіби шығармашылықтың дамуын қамтамасыз ететін білімді меңгерген
  • әскери қызметшінің мінез-құлқының ережелерін атайды, ҚР ҚК міндеттері мен олардың барлық түрлерін, қорғаныс және шабуыл ұрысының негізгі міндеттерін анықтайды, бұйрықтар береді
  • кәсіби міндеттерді шешу үшін мәселелер мен қорытындыларды анықтау үшін оқу процесін түсіндіредін дидактика, білім және әдіснама негіздерін тәжірибедепайдаланады
  • спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын жіктеу, сабақтардың жоспар-конспектісін жасау, жүктеме мөлшерін реттеу және спорттық оқытудың әдістемесі мен дәйектілігін көрсету
  • оқу материалын талдайды, туындаған мәселені талқылайды, күнделікті жағдайларда міндеттерді шешуді ұсынады, оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады
  • ағза жүйесінің физиологиялық және биохимиялық механизмдерін, биомеханиканың ғылым ретіндегі бағытын, дене жаттығуларының ағзаға әсерін сипаттайды
  • кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық пәндер саласында негізгі білімге ие болу
  • Төтенше жағдайлар, авариялық-құтқару эвакуациялық жұмыстар бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету, әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау
Top