Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты- музыкалық білім беру, мәдениет, өнер саласында теориялық, практикалық, орындаушылық дағдыларды меңгерген, қазіргі білім беру мазмұнына сәйкес педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті музыка мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Негізгі музыкалық аспап-домбыра– I
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-І
Негізгі музыкалық аспап –баян-І
Музыка теориясы
Сольфеджио
Психология негіздері
Негізгі музыкалық аспап –баян-ІІ
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІІ
Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІІ
-
2 Оқу жылы
Вокал
Мектептегі музыкалық білім беру тарихы мен теориясы
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-І
Өзін-өзі тану
Қосымша музыкалық аспап-домбыра
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қосымша музыкалық аспап - фортепиано
Негізгі музыкалық аспап –баян-ІІІ
Дауыс қою
Қосымша музыкалық аспап – баян
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІІІ
Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІІІ
Мектеп репертуарын үйрену - фортепиана (жеке сабақ)
Негізгі музыкалық аспап-домбыра-ІV
Қазақ музыкасының тарихы
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІІ
Негізгі музыкалық аспап –баян-ІV
Мектеп репертуарын үйрену - баян (жеке сабақ)
Мектеп репертуарын үйрену-домбыра (жеке сабақ)
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-ІV
Оркестр
-
3 Оқу жылы
Музыканы оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Негізгі музыкалық аспап –баян-V
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-V
Музыкант-маманның шығармашылық даму негіздері
Негізгі музыкалық аспап-домбыра-V
Музыкалық-компьютерлік бағдарламалар
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІІІ
Музыкалық педагогика
Музыкалық психология
Музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялар және оқытудың техникалық құралдары
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-ІV
Мәдени-музыкалық тынығуды ұйымдастыру
Негізгі музыкалық аспап –баян –VІ
Мектепке дейінгі мекемелерде музыканы оқыту әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано-VІ
Жастардың музыкалық тынығуы
Негізгі музыкалық аспап-домбыра –VІ
-
4 Оқу жылы
Орындаушылық шеберлік-домбыра
Инклюзивті білім беру
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары‘
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Хор шеберлігі
Педагог-музыканттың зерттеушілік қызметінің негіздері
Дифференциалды оқыту
Музыканы оқытудағы жаңа тәсілдер
Орындаушылық шеберлік -фортепиано
Орындаушылық шеберлік -баян
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі-V
Хорды дирижерлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну; балалармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын болу; музыканы оқытуда уәждемені арттыру үшін оқушының жеке музыкалық қабілеттерін ескере отырып, оның даму траекториясын анықтау.
- Жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығы мен қабілетін көрсету; түрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың музыкалық шығармашылығын дамытуға ықпал ететін жаңа технологияларды белсенді пайдалана отырып, оқу-тәрбие үрдісінде талдау, қайта құру.
- Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Қазіргі заманғы білім берудің практикалық және музыкалық-ағартушылық міндеттерін шешуде жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану; ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгеру; музыкалық білім берудің озық тәжірибелерін жүйелеу.
- Музыкалық-орындаушылық, зияткерлік, мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды меңгеру; теориялық және музыкалық-орындаушылық пәндерді және оның сабақтас (музыкалық аспап, орындаушылық шеберлік, оркестр) пәндерін, олардың оқыту технологияларын білу, пайдалана білу.
- Музыкалық білім берудің теориясы мен тарихы саласында білімді меңгеру және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана білу; музыкалық мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, қазіргі ғылымның философиялық, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Хор ұжымымен жұмыс істеудің теориялық және практикалық білімі мен дағдыларын, алынған диапазондағы дауыстық мүмкіндіктерді, интонациялауды көрсету; хор шығармасымен жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдану; тыныс алу, вокалды хор жаттығуларын орындау.