Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11117 Мәдени-тынығу қызметі: бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты тынығуды ұйымдастыру және қызмет көрсету саласында инновациялық технологияларды меңгерген жоғары білікті бакалавр – кадрларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
Тіл техникасы
Ритмика
Сценическая речь
Мәнерлі пластика
Хореография
Ойын технологиясы тренингі
Актер өнерінің тренингі
-
2 Оқу жылы
Өнер тарихы
Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамсы
Сценарий жазу технологиясы
Актер шеберлігі және режиссурасы
Музыкалық аспап
Дауыс қою
Эстрадалық өнер
Сахна шеберлігі
Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы
Музыкалық сауаттылық
-
3 Оқу жылы
Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру
Сахналық әрекеттің техникасы
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру 1
Би өнері
Бос уақыт жас ерекшелік педагогикасы
Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және сахналау
Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы
Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі
Бос уақытты көркемдік бұхаралық ұйымдастыру 2
Бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Педагог-ұйымдастырушының имиджі
Мәдени-тынығу қызмет саласындағы менеджмент, маркетинг
Тұлғааралық қарым-қатынас
-
4 Оқу жылы
Балалар мен жастардың бос уақытының ұйымдастыру педагогикасы мен технологиясы
Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс
Көркемөнер ұжымдарындағы оқу-тәрбие жұмысы
Бұқаралық шаралардың сценарийі және режиссурасы
Костюм және грим тарихы
Балалар мерекесін ұйымдастыру
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Шоу бағдарламалды ұйымдастыру технологиясы
Мәдени-тынығу қызметіндег іұлттық өнер
Сахналық костюм және вижаз
Клуб жұмысының технологиясы
Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру
Мәдени-тынығу бағдарламасы жанр және түрі бойынша технологиясы
Клуб жұмысының ұйымдастыру әдістемесі
Мәдени-тынығу саласындағы инновациялық технологиялар
Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру
Клуб мекемелері қызметкерлердің қызметінің әдістемесі
Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, әдістерін, принциптерін, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру.Кәсіби қызметте бос уақытты өткізудің әртүрлі нысандарын пайдалана білу, мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу және тәрбие жұмысында жинақталған тәжірибені талдау; әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және қою.
- Өнер тарихының, мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдерін сипаттау, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу, режиссура.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Сахналық шеберліктің, шешендік өнер мен көркем сөз теориясының, музыкалық сауаттылық пен сценарий шеберлігінің, визаж түрлері мен әдістерінің негіздерін қолдану, сондай-ақ кәсіби қызметте шешендік техниканы қолдану, сахналық костюм нысандарының дамуына талдау жасау, сөйлеу техникасы, музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру.
- Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістемелерін пайдалана отырып, мектептен тыс мекемелердің жұмысын, коммуникативтік қарым-қатынасты, заманауи менеджментті ұйымдастыру, ұжымдардың репертуары мен сөз сөйлеуін қалыптастыру, мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруды дамыту.
- Модуль пәндері бойынша мәнерлілікті, хореография мен мәнерлі пластиканы құралдарын пайдалана білу, ұлттық дәстүрлермен байланысты, балалар мерекелерінің сценарийін әзірлеу және ұйымдастыру, сахналық іс-әрекетте бейненің сипатын пластикада іске асыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Ойынның сценарий-режиссерлік тәрбие мүмкіндіктерінің түрлері мен жанрларын, эстрадалық ансамбльдік орындаудың ерекшеліктерін, шоу-бағдарламаны іске асыруды ескере отырып, композициялар мен режиссуралар жасау, идеялық және эмоционалдық әсер ету құралдарын пайдалану, бағдарламаның сценарийлерін құрастыру және әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру, мәдени-демалыс іс-шараларының практикалық қызметін өз бетінше талдау дағдыларын меңгеру.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.