Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01503 Химия в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда жалпы мәдени және кәсіби (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни-сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерді қалыптастыру, ел заңнамасының талаптарына сәйкес оларды практикалық қызметте (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни, сараптамалық, педагогикалық) жүзеге асыру дағдыларын дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Органикалық және ЖМҚ химиясын оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
Басқару психологиясы
Заманауи химияның өзекті мәселелері
Ғылым тарихы мен философиясы
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
Шет тілі (кәсіби)
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Заманауи экологиялық мәселелер және тұрақты даму
Экологиялық бағыттағы пәндерді ЖОО-да оқыту әдістемесі
Білім берудегі сапа менеджменті
Білім берудегі басқару технологиялары
Экологиялық білім берудің өзекті мәселелері
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Биогеохимия дамуының қазіргі заманғы тенденциялары
Химиядағы компьютерлік технологиялар
-
2 Оқу жылы
Физикалық және коллоидтық химия оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
Химиядан олимпиадаларға дайындықтың әдістемелік негіздері
Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
Заттар мен материалдарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістері
Заманауи аналитикалық химия және химиялық қауіпсіздік
ЖОО-да білім беру процесін жобалау
Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экологиялық химия мен экологияның қазіргі мәселелері бойынша білімдерін қолдану арқылы экологиялық мәдениетті қалыптастыру.
- Химиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
- Химиялық элементтердің ғаламдық биогеохимиялық миграциялық циклдарын, қоршаған ортаның жағдайын экологиялық-геохимиялық бағалау негіздерін, ластағыштарды сандық бағалау және идентификациялау әдістерін, аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктерді, заттарды анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерін біледі,. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын экспрессиялық және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін пайдаланылатын талдау әдістерінде түсінік, қоршаған ортадағы ластағыштарды анықтау және жою дағдылары бар. Өнеркәсіптік және экологиялық мәселелерді шешуде аналитикалық химияның рөлін түсінеді және қолданады.
- Ақпаратты сақтау, өңдеу, тарату және ұсыну принциптерін; негізгі техникалық құралдарды, олардың сипаттамалары мен білім беруде пайдалану әдіснамасын; ғылыми зерттеулер үшін Интернетті пайдалануды; бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі типтерін; мамандандырылған ғылыми мәтіндерді дайындау құралдарын; химия бойынша ғылыми зерттеулерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді; химия саласындағы зерттеу есептерін шешу үшін ақпараттық желілерді пайдалану; өз бетінше танымдық және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгерген; химия бойынша ғылыми ақпараттың қазіргі әлемдік деректер базасы саласында құзыретті.
- Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті көрсетеді.
- Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану.
- Барлық химиялық білімнің негізін құрайтын теоретикалық түсініктер мен концепцияларды, элементтердің және олардың түзілген қарапайым және күрделі органикалық емес және органикалық заттардың қасиеттері, заттың құрылысы туралы білімдерін көрсете біледі, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, магистранттар химиялық циклдың жекелеген ғылымдарын әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін.,жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен оқыту әдістемесін біледі және қолдана алады.
- Әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдайды..
- Мектеп оқушыларының олимпиадаларын ұйымдастыру, химиядан күрделілігі жоғары деңгейдегі есептеу есептері мен жаттығуларын, күрделі және олимпиадалық есептерді, химиядан орталықтандырылған тестілеу есептерін шешу әдістемесін меңгеру.
- Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
- Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалану; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану .
- Жоғары мектепте физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін меңгерген; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, қызмет принциптері мен тәсілдері жүйесі негізінде білімді өз бетінше құрастыру және өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға қабілетті.
- Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі заманғы технологиялармен байланысы туралы білімдерді, химиялық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттері мен құрылымын пайдалана отырып сәйкестендіру дағдыларын меңгерген, сондай-ақ физикалық зерттеулердің негізгі әдістерінің әдіснамасы бойынша теориялар мен практикалық дағдыларды қолдану.
- Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттерін: заттың құрылысы теориясының өзекті мәселелері мен міндеттері, заттардың реактивтілігін зерттеудің қазіргі мәселелері, қолданбалы химия мен химиялық технологияның ғылыми-техникалық мәселелері және оларды шешу жолдарын, экологиялық проблемаларды шешудегі ғылыми-техникалық прогрес, қоршаған ортаны басқарудың заманауи парадигмасы, экология экономикасының принциптері туралы білу. Құрылым-мүліктік қатынасты зерттеу дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызметіңізге химия мен жаратылыстану ғылымдарын кіріктіреді..