7M01503 Химия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия және педагогика саласында кең іргелі білімі бар, заманауи білім беру технологияларын меңгерген, сондай-ақ ғылым мен білім беру саласында басқару қызметіне қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу нәтижелерін бағалау әдістері
Мақсаты-нәтижелерді бағалау жүйесіндегі инновацияларды, бағалаудың заманауи құралдарын қолдану технологияларын, білімді ағымдағы және қорытынды бақылауды ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық негіздерін талдау және жүйелеу қабілеті бар кадрларды даярлау. Қаралатын болады: оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бақылау мен есепке алуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері; тест технологияларының ерекшеліктері, тестілеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қашықтықтан оқыту технологиялары
Мақсаты – қашықтықтан оқыту технологияларын жүзеге асыру үшін оқу материалын сұрыптау және оны құрылымдау қабілетін қалыптастыру, жаңа білім беру технологияларын қолдану, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып педагогикалық процесті түзету және бақылауды іске асыру. Дисциплинаны оқыту барысында мынадай түсініктер қарастырылады: кәсіби құзіреттілікті жобалау мақсатында заманауи қашықтықтан оқыту технологиялары, қазіргі таңдағы технологияларды химияны оқыту жүйесіне енгізу механизмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Заманауи жалпы химия
Мақсаты-зияткерлік және эксперименттік дағдыларға негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, теорияларды сыни талдау және дамыту әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: Қазіргі жалпы химияның теориялық негіздері, заттың құрылымы және периодтық заң туралы қазіргі идеялар, атомдық-молекулалық теория және ерітінділер теориясы, химиялық процестер ағымының стехиометриялық, кинетикалық және термодинамикалық заңдылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ашық онлайн курстарын дамыту
Мақсаты-білім алушыларда жаппай ашық онлайн-курстарды әзірлеу саласындағы заманауи үрдістерді, сондай-ақ ірі онлайн-оқыту платформаларының ерекшеліктері туралы түсініктерді ескере отырып, жаппай ашық онлайн-курстар үшін контент құру қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: ЖАОК сыртқы ұйымы, ЖАОК мақсатты аудиториясы, ЖАОК құру кезеңдері, контентті әзірлеу, білім беру бейне өндірісі, ЖАОК платформаларында мазмұнды орналастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Химия дидактикасы
Мақсаты-қазіргі заманғы оқу орындарының білім беру процесінде әртүрлі кәсіби функциялар мен міндеттерді толық жүзеге асыруға дайындалу үшін қазіргі заманғы химия-педагогикалық білім берудің әдіснамаларын, теориялық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Қаралатын болады: химиялық білім, оның ерекшеліктері; мазмұны мен әдістері; Химиялық эксперименттің жіктелуі мен функциялары; химиялық білім беруді ұйымдастыру нысандары; қосымша химиялық білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстанның білім және ғылым жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
Пәннің мақсаты: магистранттардың ҚР заңнамасының қолданыстағы базасын және білім мен ғылым жүйесін реттейтін халықаралық-құқықтық актілерді талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттары, ҚР ғылыми жүйесінің жұмыс істеу және даму қағидаттары мен тетіктері қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Химия-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Мақсаты-жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен қазіргі заманғы технологияларының ғылыми-теориялық негізін бағалау дағдыларын қалыптастыру, оқыту технологияларының әртүрлі түрлері арасындағы өзара байланыс. Қазіргі оқыту технологиялары элементтерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері, әртүрлі түрдегі педагогикалық технологиялар, қазіргі заманғы білім беруді модельдеудің негізгі қағидаттары, пәндік оқытудың инновациялық модельдері қаралатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу
Курстың мақсаты-студенттердің педагогикалық зерттеулерде компьютерлік модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар химиялық заттардың реактивтілігін болжау. Білім алушылар мен білім беру ортасы туралы үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымданбаған деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну мәселелері, сондай-ақ молекулалық механика мен кванттық химия әдістері қаралатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Жоғары мектепте химия курсы есептерін шығару әдісі
Мақсаты – химия бойынша есептерді шешу үшін оқу материалын жиынтықтау және талқылау қабілетін қалыптастыру, химиялық есептерді шешуді оқыту барысында жаңа білім беру технологияларын қолдану, заманауи әдістемелерді пайдалана отырып химиялық есептерді шешу үшін командалық жұмысты қолдану, химиялық есептерді шешудің нәтижелерін көрсете білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Қолданбалы химияның заманауи аспектілері
Мақсаты - нақты химиялық өндіріс өнімдерін алу және қолдану үшін халық шаруашылығында химияны практикалық қолданудың негізгі салаларын бағалау, химиялық ақпаратты түсіндіру және жалпылау, химия саласындағы өзінің құзыреттілігін арттыру, қолданбалы химия саласындағы ғылыми зерттеудің міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу, алынған нәтижелерді таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Жасыл химия
Мақсаты-қоршаған орта мен адам үшін қауіпсіз принциптер туралы заманауи білім негізінде зертханалық және өндірістік жағдайларда химиялық процестерді жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: тұрақты даму Тұжырымдамасы және химияның оны жүзеге асырудағы рөлі, табиғатты қорғау қызметіндегі заңнама, жасыл химия және нанотоксикология, химиялық реакцияларды белсендірудің дәстүрлі емес әдістері, химиялық процестердің "жасыл" дизайны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері саласында пәндік білімді меңгеру.
- Химиялық ақпаратты, оның ішіңде шет тілінде түсіндіру және жалпылау.
- Қойылған міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын таңдай отырып, химия және білім беру технологиялары саласындағы ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау.
- Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар түрінде таныстыру.
- Оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолдану.
- Химия бойынша оқу материалының мазмұнын оның маңызды функцияларын, сондай-ақ осы оқу орнының, оқу топтарының, жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес іріктеуді, құрылымдауды және іске асыруды жүзеге асыру.
- Білім беру қызметтерінің сапасына байланысты ұйымның ақауларын анықтай отырып, білім беру қызметтерінің сапасын басқарудың тиімді әдістері мен құралдарын қолдану.
- Кәсіби қоғамдастық шеңберінде өзін-өзі дамыту тәжірибесін тарата отырып және өзін-өзі табысты жүзеге асыруды қамтамасыз ете отырып, педагогикалық процесті бақылау мен түзетуді жүзеге асыру.
- Оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
- Топ мүшелерімен тиімді өзара әрекеттесу жолдарын табу үшін жұмыс жағдайын талдау және бағалаумен бірге топтық жұмысқа қатысу.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде пәндік салада психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ету.