Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01540 Биология в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және ғылыми-практикалық қызметте алған құзыреттіліктерін қолдана алатын биологияны оқыту әдістемесі және биологиялық ғылымның қазіргі заманғы бағыттары бойынша терең, теориялық және практикалық білімі бар магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектепте биология инновациялық оқытудың білім беру процесін жоспарлау
Жоғары оқу орнында биологияны оқыту әдістемесі
Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Эволюциялық биология
Кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлемнің флорасы мен фаунасы
Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
Биогеография
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми әдістері
Басқару психологиясы
-
2 Оқу жылы
Биоритмология
Білім беру мен биологиядағы компьютерлік модельдеу
Қолданбалы биологияның заманауи аспектілері
Қоршаған орта және биологиялық алуан түрлілікті сақтау
Хронопатология
Білім беру сферасындағы интернет-технологиялар
Клеткалық биология
Микроорганизмдер генетикасы
Оңтүстік Қазақстан өңіріне аридтік өсімдіктерді жерсіндіру
Биологиядағы ғылыми-зерттеу әдістері мен методологиясы
Жануарлар дүниесін ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздері
Физико-химиялық биологияның қазіргі заманғы мәселелері
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі сирек кездесетін өсімдіктер
Экоцитология
Салыстырмалы генетика
Хронобиология
Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы
Теориялық және практикалық биологияның қазіргі мәселелері
Биологиялық систематиканың негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Болашақ маманның кәсіби даму бағыттарын оқытуда, әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеуде, биология саласындағы өзекті мәселелерге өзіндік баға беру;
- Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік, гуманитарлық және педагогикалық пәндердегі соңғы тенденциялардың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеуді және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдалана білу;
- Биология саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың мамандандырылған терминологиясы шеңберінде білімін жаңартып, өз пікірін қалыптастыру үшін, ақпараттық мәдениетін,шетел тілін меңгерту;
- Биология саласында оқытудың заманауи ақпараттық технологияларын, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау;
- Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдап бағалайды; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды тудыра білу;
- Тірі организмдердің тіршілік процестерін зерттей отырып, биологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау; тірі ағзалардың маңызды қосылыстарын зерттеу әдістерін әзірлеу; тіршілік процестерін зерттеуді ұйымдастыруды дағдыландыру;
- Биологиялық ғылыми түсініктер негізінде, табиғатты қалпына келтіру мен биоресурстарды пайдалану,қорғау салаларын басқаруда қолданбалы зерттеу әдістерін білу және практика жүзінде қолдану;
- Биология саласындағы зерттеу нәтижелеріне сапалық және сандық талдау жүргізу; биология тарихы мен биологияның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін білу және түсіну;
- Жаратылыстану ғылымдарының жаңа ғылыми-зерттеу нәтижелерін талдау, өнертапқыштық, коммерциалау жұмыстарын зерделеп оқыту және ғылыми тәжірибе жасау дағдыларын, биологиядағы заманауи зерттеу әдістерін қолдану;
- Биологиялық білім беру саласында жоғары педагогиканы дамытып, болашақ маманды қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық жағдайларын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізіп, тәжірибе негізінде алынған нәтижелерді жан-жақты пайдалану;