Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01522 Биология - География в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Замануи биологиялық зерттеу жетістіктерін және ойлау операцияларын меңгерген, коммуникативтік және сандық құзыреттіліктері қалыптасқан, теориялық білімдерін практикалық тәжірибелерді, кәсіби міндеттерді шешуге пайдалана алатын жоғары білікті биолог мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Неорганикалық химия
Жалпы химия
Жасуша және ұлпа биологиясы
Ботаника
Зоология
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Биологияға кіріспе
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жалпы жертану
Географиялық қабық туралы ілім
Адам анатомиясы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Ілгермелі шет тілі
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Педагогикалық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Биохимия
Өсімдіктер физиологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Ландшафттану
Өсімдіктің функциональды белсенділігі
Физикалық-географиялық аудандастыру
Адам және жануарлар физиологиясы
Жас ерекшелік анатомиясы мен физиологиясы
Биологияны бағалау және дамыту
Эволюция ілімі
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Генетика негіздері
Органикалық дүниенің дамуы және теориясы
Геология геоморфология негіздерімен
Геоглобалистика
Гидрометеорология
Генетика
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Жалпы геология
-
4 Оқу жылы
Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
Молекулярлық биология
Қазақстан географиясы
Қазақстанның аймақтық географиясы
Биологияны және географияны оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Биоинформатика және биофизика
Микробиология және биотехнология
Биологияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Топонимика
Географияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Географиялық терминология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу процесінде формативті, жиынтық бағалауды, биологиялық, географиялық білім беру саласындағы зерттеулердің нәтижелерін қолдану және рефлексияны, өзінің оқу қызметін өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру, биологиялық білім беру саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру;
- негізгі биологиялық және географиялық ұғымдарды, заңдар мен құбылыстарды түсіну және қолдану, қоршаған ортаны және ондағы әлеуметтік-жауапты мінез-құлықты сақтау үшін зерттеулерді жоспарлау;
- білім беру процесінің барлық субъектілерінің (меншікті, оқушылар, ата-аналар) қызметін ұйымдастыру, практикалық және зертханалық сабақтарда Биологияны оқыту процесін жетілдіру үшін әріптестерімен бірлесіп жұмыс істеу және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалау
- қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді
- тұлғааралық, мәдениаралық және кәсіби әрекеттесу міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде жазбаша және ауызша формада қарым-қатынасты қолданады;
- биохимиялық бірлік пен заңдылықтардың заңдылықтарын, органикалық әлемнің дамуын, тұқым қуалаушылықтың, өзгергіштіктің молекулалық негіздерін және генетикалық талдау әдістерін талдау
- компьютерлік модельдеу әдістерін және бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолдану; соның ішінде online режимінде заманауи BL білім беру моделін қолдану;
- кәсіби этика принциптерін сақтайды, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін педагогикалық қызметте пайдаланады;
- белгілі бір контексте оңтайлы шешім қабылдау және жағдаятты бағалау үшін биологиялық және географиялық білімді пайдалану тәсілдері туралы түсініктерді қорытындылайды;
- биология мен географияны оқытуда инновациялық әдістерді, оқыту нысандары мен құралдарын және заманауи білім беру технологияларын, сыныптан тыс жұмыста биологиялық, географиялық білім берудің құндылықтары мен нанымдарын қолданады;