6B01522 Биология - География в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Замануи биологиялық зерттеу жетістіктерін және ойлау операцияларын меңгерген, коммуникативтік және сандық құзыреттіліктері қалыптасқан, теориялық білімдерін практикалық тәжірибелерді, кәсіби міндеттерді шешуге пайдалана алатын жоғары білікті биолог мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Неорганикалық химия
Мақсаты: орта мектептің болашақ мұғалімін мамандық бойынша дайындау. Пәннің мазмұны: бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечровский ережелері. Құзыреттілігі: химияның барлық негізгі стехиометриялық заңдарын қалыптастыру. Есептік есептерді шешуде осы заңдарды қолдана білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы химия
Мақсаты: мамандық бойынша болашақ орта мектеп мұғалімін дайындау. Пәннің мазмұны: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері.. Атомдық-молекулалық оқу, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечковскийдің ережелері. Құзыреттілігі: химияның негізгі стехиометриялық заңдылықтарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасуша және ұлпа биологиясы
Мақсаты: Жасушалар мен ұлпалардың құрылымы, тіршілігі және көбеюі туралы заманауи түсініктерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Жасуша теориясы. Прокариоттар мен эукариоттар. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушалық цикл. Көбею. Жануарлар ұлпаларының функциялары және жіктелуі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке ұлпалары.Құзыреттілік: Тірі материяның әртүрлі ұйымдасу деңгейлерінде, жасушалар мен ұлпалар арасындағы байланыс туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника
Мақсаты: Өсімдіктер клеткасының жалпы құрылысымен таныстыру. Мазмұны: Өсімдіктер ұлпаларының әртүрлілігі, сыртқы және ішкі құрылыстарының ерекшеліктері.Жапырақтың, тамырдың, сабақтың анатомиялық құрылысы және қызметі.Тұқымның, дәндердің құрылысы.Өсімдіктердің көбеюі.Өсімдіктердің экологиялық топтары және тіршілік формалары. Патшалықтар. Бөлімдер. Класстар. Құзыреттілігі: өсімдіктердің анатомиясы және морфологиясы туралы тұтас білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зоология
Мақсаты: жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерінің әртүрлілігін зерттеу. Мазмұны: Зоология-жануарлар туралы ғылым. Зоологияның басқа биологиялық пәндер арасындағы орны. Зоологияның даму тарихы. Кіші патшалық-қарапайым жануарлар. Жалпы сипаттамасы, жіктелуі, филогенезі. Көпжасушалы жануарлар дүниесінің тармағы. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы, өзекті мәселелер мен қолданбалы аспектілер. Құзыреттіліктер: жануарлардың құрылысы, таралуы және маңызы туралы тұтас дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Абайтану
Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын Ар-намыс ұғымын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Мақсаты: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Мазмұны: оқыту процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ - ның цифрлық білім беру ресурстары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биологияға кіріспе
Биологияның қазіргі дамуы. Тіршіліктің пайда болуының қазіргі теориясы. Ғаламшардағы тіршіліктің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тіршіліктің пайда болу формалары. Тіршілікті сипаттайтын негізгі заңдылықтар. Жасуша құрылысындағы ағзалар. Биосферадағы тіршілік иерархиясы. Әрбір ұйымдасу деңгейінің құрылымдық элементтері. Көбею формалары. Онтогенездің эксперименттік зерттеулері. Эволюциялық проіцестің негізгі бағыттары
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі білім беру жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жалпы жертану
Мақсаты-географиялық қабықтың құрылысы, қызмет етуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын, оның ұйымдастырылуының әр түрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесуі мен бірлігінде зерттеу болып табылады. Мазмұны. Кеңістіктік Жер: пішіні, өлшемі, Жер қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылысы және шығу тегі. Жер бедері. Жер бедерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Құзыреттер. Географиялық қабық салаларында болып жатқан негізгі табиғи құбылыстарды түсіндіре алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Географиялық қабық туралы ілім
Мақсаты географиялық қабықтың қасиеттері мен ерекшеліктерін зерттеу. Адамның географиялық қабықтың өзгеруіндегі рөлі, антропогендік әрекеттің геоэкологиялық салдары зерттеу. Кіріспе. География ғылымының объектісі, пәні және негізгі ұғымдары. География ғылымының құрылымы. География ғылымы дамуының негізгі кезеңдері. Географиялық қабық, құрылымы, шекаралары, қасиеттері мен сипаттамалары. Географиялық қабықтың даму кезеңдері. Әлемнің құрылымы мен оның эволюциясының негізгі белгілері. Күн жүйесі, оның пайда болу гипотезалары. Географиялық қабықтағы зоналылық. Географиялық қабық дамуының негізгі заңдылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Мақсаты: Адам ағзасының құрылысын оның мүшелерінің қызметімен байланыстыра отырып, адамның шығу тегі мен оның жастық даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Тірек-қимыл аппараты. Ішкі ішектер. Қантамыр жүйесі. Эндокринология. Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөліктері. Автономды жүйкежүйесі. Сезім мүшелері. Жалпықаптама. Құзыреттілік: Адамағзалары мен жүйелерінің құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Оқу пәнінің мақсаты материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын, оларды қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды зерделеу. Мазмұны: Материктер мен Дүниежүзілік мұхит суларының қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Қазіргі заманғы ландшафтардың антропогендік қайта жаңғыруы, материактердің табиғи ортасының геоэкологиялық жағдайы. Шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемалар. Құзыреттер. материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарына талдау жасай отырып, материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды түсіндіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
Мақсаты – географиялық қабықтың ең үлкен таксондарын-құрлықтар мен мұхиттарды жүйелі түрде сипаттау. Мазмұны. Құрлықтар мен мұхиттар ең ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, күрделі сипаттамалардың принциптері. Құрлықтар мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Аймақтардың табиғатына тән белгілер. Мұхиттар және оның бөліктері. Құзыреттер. Дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекеттілікті жетілдірудің қажетті шарттары ретінде әрекет ететін қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу, білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыру, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру. Пән Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама сияқты тақырыптарды зерттейді. Студенттерде нормативтік құқықтық актілерді және халықаралық нормаларды талдау және дұрыс қолдану сияқты біліктілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану. Студенттер: •педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. •педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. •адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Биохимия
Мақсаты: тірі материяның құрамына кіретін биомолекулалардың құрылысын, қасиеттері мен функцияларын зерттеу; тірі организмдердегі метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Пәннің мазмұны: Биохимия ғылым ретінде. Биохимия бөлімдері: статистикалық, динамикалық, функционалдық. Статистикалық биохимия: тірі организмдердің биомолекулаларының құрылысы мен құрамын зерттеу. Ақуыздар: құрылысы, қасиеттері, фуккциясы. Көмірсулар: құрылысы, қасиеттері, функциялары. Липидтер. Нуклеин қышқылдары. Құзыреттіліктер: Биохимияның әртүрлі бөлімдері бойынша білімді біріктіру және жалпылау, кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты: өсімдік жасушаларында жүретін физиологиялық-биохимиялық процесстерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдік жасушасының физиологиясы. Жасушадағы осмостық құбылыстар. Өсімдіктердің су режимі. Транспирация. Фотосинтез. Жарық және қараңғы кезеңдер. Минералды қоректену. Өсімдіктердің өсуі мен дамуы. Өсімдіктердің қозғалысы. Фитогормондар. Өсімдіктердің тыныс алуы. Өсімдіктердің тұрақтылық механизмдері. Компетенциялар: теориялық ақпараттар мен практикалық біліктіліктерді кәсіби деңгейде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Ландшафттану
Ландшафттану - жер бетіндегі ландшафттардың құрылымын, пайда болуын, қызметі мен өзгеруін зерттейтін ғылым. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты жер үсті ландшафттары саласындағы аумақтық және сулы геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін, территорияны экономикалық ұйымдастыруда ландшафттық әдісті қолдану ережелері мен принциптерін түсіну болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Өсімдіктің функциональды белсенділігі
Мақсаты: жануарлардың мүшелерінің құрылысын және дамуын салыстыру арқылы зерттеу. Мазмұны: жануарлардың және өсімдіктердің салыстырма анатомиясының даму кезеңдері және бағыттары. Жануарлар мүшелерінің құрылыу және даму заңдылықтары. Мүшелердің құрылысын олардың атқаратын қызметімен байланыстырып салыстыру. Мүшелер жүйесінің пайда болуы және қалыптасу заңдылықтары. Салыстырма анатомиясының бөлімдері: органология, архитектоника, және морфологиялық эволюция заңдылықтары білімінің қалыптасуы. Құзреттілігі: жануарлардың мүшелерінің және мүшелер жүйесінің пайда болу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физикалық-географиялық аудандастыру
Физикалық-географиялық аудандастыру ішкі бірлігі мен табиғаттың ерекше жеке ерекшеліктері.Табиғи аймақтар жүйесін анықтауға және зерттеуге негізделген жер бетінің аумақтық бөліну жүйесі. Табиғи аумақтық кешендер.Аудандастырудың объективтілігі, оның бірліктерінің территориялық тұтастығы. Компоненттер кешенінің біртектілігі. Физикалық-географиялық саралану заңдылықтары
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Мақсаты: тұтас организмнің, физиологиялық жүйелердің, органдардың және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам мен жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қозғыштіндер. Жүйкежүйесі. Жүйкежүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Висцеральдыжүйелер. Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік анатомиясы мен физиологиясы
Мақсаты: тұтас ағзаның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерді, организм функцияларының дифференцировкасын және интеграциясын зерттеу. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналымын жақсартады. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану).Зат және энергия алмасу. Құзыреттілігі: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биологияны бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Эволюция ілімі
Мақсаты: эволюциялық теорияның қазіргі жағдайы, сонымен қатар тарихи даму организмдерінің негізгі топтарына шолу. Пәннің мазмұны: Эволюциялық теорияның алуантүрлілігі. Қазіргі биологияның маңызды мәселелері. Биологиялық түр және түрдің түзілуі. Эволюциялық үрдісті қозғаушы күштер және оның шектеуші факторлары. Эволюциялық прогресс. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық теорияның рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогика және дидактика саласындағы географиялық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады. Студенттер: * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, географияны оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * географияны оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Генетика негіздері
Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Органикалық дүниенің дамуы және теориясы
Мақсаты: тірі жүйелердің материалдық, құрылымдық және энергетикалық негізі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: эволюцияның қазіргі теориясы. Түр түзілуінің тұжырымдамасы. Эволюциялық үрдістегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулағыш механизмдер. Эволюцияның дәлелі. Организмдердің бейімделуі. "Түр"ұғымының анықтамасы. Түр құрылымы. Күн жүйесі және жер ғаламшарының қалыптасу гипотезасы. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Геология геоморфология негіздерімен
Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда Жердің құрылысы туралы түсініктерді қалыптастыру, жердің құрамы мен рельефі туралы білім беру, геологиялық үрдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны. Жер туралы жалпы мәлімет. Жердің және жер қыртысының құрылымы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының қозғалысмы мен деформациялық механизмдері. Жер қыртысы құрылымының негізгі даму кезеңдері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысын геологиялық зерделеудегі негізгі географиялық материалдары. Геоморфологияны ғылым және оны зерделеу нысаны ретінде анықтау. Геоморфологияның ғылым ретінде даму тарихы. Құзыреттер. Рельеф морфологиясын сипаттаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Геоглобалистика
Мақсаты: жаһандық проблемаларды, жаһандық үдерістер мен жаһандануды зерттеу, жаһандық әлемнің қалыптасу тарихын және жерде болып жатқан үдерістердің жиынтығын қарастыру. Мазмұны: жаһандану теориясы мен әдіснамасы мәселелері. Табиғат пен қоғамның, экономика мен саясаттың жаһандық процестерінің жіктелуі. Жаһандану мәселелері және қазіргі әлемнің негізгі қарама-қайшылықтары. Жаһандық зерттеулерді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. Адам өркениеті өмірінің барлық жақтарын көрсететін қазіргі заманғы жаһандық зерттеулер – экологиялық; әлеуметтік, экономикалық және саяси және т. б. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаһандану мәселелерін жалпылай біледі және оқу үдерісінде жаһандық зерттеулердің нәтижелерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Гидрометеорология
Гидромеорологияның үш ірі бөлім: атмосфера, құрлық сулары, Дүниежүзілік мұхит сулары. Жердің ауа және су қабығының аймақтық, жергілікті, ғаламдық байланыстары мен проблемалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Генетика
Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Дигибридтік будандастыруда хромосомдардың тәуелсіз таралуы. Жыныспен тіркескен белгілердің тұқым қуалауы. Есеп шығару. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Комплементарлық. Эпистаз. Полимерия. Көптеген аллельдік. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариациялық қатары. Спонтанды және индукциялық мутация. Модельдеу «Адам хромосомасының кариограммасын құрастыру. Геномдық мутация зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жалпы геология
Мақсаты-студенттердің жер құрылымының негізгі заңдылықтары, оның ғарыш кеңістігіндегі және Күн жүйесіндегі орны, барлық геосфералардың ішкі құрылымы және зерттеу әдістері, геосфералардың заттық құрамы туралы білім алуы. Ғарыш кеңістігіндегі жер. Жер, оның ішкі құрылымы және геофизикалық өрістер. Жер қыртысының заттық құрамы. Минералдар мен тау жыныстары. Магмалық процестер. Интрузивті магматизм, вулканизм. Экзогендік геологиялық процестер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
Мақсаты: тірі материя химиясының принциптері мен негіздері, маңызды биологиялық процестердің химиялық негіздері және молекулалық логиканың принциптері туралы түсінік. Пәннің мазмұны: жасушаның маңызды химиялық компоненттері (ақуыздар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, липидтер) және олардың құрылымдық ұйымының деңгейлері, биокатализ негіздері, ферменттер және коферменттер. Құзыреттілігі: алынған нәтижелерді талдау кезінде биологиялық ғылымның даму заңдылықтары мен негізгі жаратылыстану ғылыми заңдарын қолдана алуға қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Молекулярлық биология
Мақсаты: органикалық молекулалардың құрылымы мен қызметтерін және тұқым қуалайтын ақпараттың берілу механизмдерін түсіну. Мазмұны: Молекулярлық биологияның мақсаты, міндеттері және объектілері. Биополимерлер және олардың рөлі: гормондық, каталитикалық, құрылымдық. Нуклеин қышқылдары: ДНҚ және РНҚ. Гендердің экспрессиясы. Генетикалық код. Гендік инженерия, геномды редакциялау. Құзыреттілік: іздену, талдау және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан географиясы
Мақсаты – Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Мазмұны. Қазақстан аумағының табиғатының зерттелу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қазақстанның аймақтық географиясы
Қазақстанның аймақтық физикалық-географиялық аймағы. Физикалық-географиялық аймақтық аудандастырудың негізгі бірліктері. Аймақтың физикалық-географиялық сипаттамасы. Шығыс-Европа жазығы. Батыс-Сібір жазығы. Тұран ойпаты. Сарыарқа. Мұғалжар. Алтай. Сауыр-Тарбағатай. Жоңғар Алатауы. Тянь-Шань. Қазақстанның аймақтары:Шығыс Қазақстан. Солтүстік Қазақстан. Орталық Қазақстан. Оңтүстік Қазақстан. Батыс Қазақстан
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Биологияны және географияны оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика саласында қажетті білімге ие, оқушылардың әртүрлілігін және педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік талаптарын түсіну; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын тану және түсіну; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Биоинформатика және биофизика
Мақсаты: Қазіргі заманғы компьютерлік әдістер туралы негізгі теориялық білімді игеру.Пәннің мазмұны: Биоинформатика және биофизика пәні және негізгі алгоритмдері. Биоинформатика және биофизиканың негізгі әдістері. Биологиялық деректерді талдау алгоритмдері. Биологияның негізгі мәліметтер базасы және биоинформатиканы талдау бағдарламалары. Құзіреттілігі: әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерді зерттеуде физикалық әдістерді қолдану туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Микробиология және биотехнология
Мақсаты: микробиология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Формасы бойынша бактериялардың алуантүрлілігі. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Түйін бактериялары. Табиғаттағы бактериялардың маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынатын өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы үшін). Құзыреттілігі: Ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданып өз бетінше зерттеулер жүргізуге қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер мүмкін: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Топонимика
Топонимика-ономастиканың географиялық атауларды, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі жағдайын, емлесі мен айтылуын зерттейтін бөлімі. Оның мақсаты-топонимиканың ғылым жүйесіндегі орнын түсіну, аталған салада ғылыми ойдың дамуы туралы білімді қалыптастыру, ғылымның принциптері мен әдістері, топонимдерді жіктеудің қолданыстағы схемаларын білу, Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігімен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Географияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * Географияны оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Географиялық терминология
Географиялық терминология туралы түсінік. Терминологияның негізгі географиялық сипаттамасы. Физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық терминдер және олардың анықтамалары. Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, әртүрлі топонимикалық фактілер мен құбылыстармен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу процесінде формативті, жиынтық бағалауды, биологиялық, географиялық білім беру саласындағы зерттеулердің нәтижелерін қолдану және рефлексияны, өзінің оқу қызметін өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру, биологиялық білім беру саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру;
- негізгі биологиялық және географиялық ұғымдарды, заңдар мен құбылыстарды түсіну және қолдану, қоршаған ортаны және ондағы әлеуметтік-жауапты мінез-құлықты сақтау үшін зерттеулерді жоспарлау;
- білім беру процесінің барлық субъектілерінің (меншікті, оқушылар, ата-аналар) қызметін ұйымдастыру, практикалық және зертханалық сабақтарда Биологияны оқыту процесін жетілдіру үшін әріптестерімен бірлесіп жұмыс істеу және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалау
- қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді
- тұлғааралық, мәдениаралық және кәсіби әрекеттесу міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде жазбаша және ауызша формада қарым-қатынасты қолданады;
- биохимиялық бірлік пен заңдылықтардың заңдылықтарын, органикалық әлемнің дамуын, тұқым қуалаушылықтың, өзгергіштіктің молекулалық негіздерін және генетикалық талдау әдістерін талдау
- компьютерлік модельдеу әдістерін және бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолдану; соның ішінде online режимінде заманауи BL білім беру моделін қолдану;
- кәсіби этика принциптерін сақтайды, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін педагогикалық қызметте пайдаланады;
- белгілі бір контексте оңтайлы шешім қабылдау және жағдаятты бағалау үшін биологиялық және географиялық білімді пайдалану тәсілдері туралы түсініктерді қорытындылайды;
- биология мен географияны оқытуда инновациялық әдістерді, оқыту нысандары мен құралдарын және заманауи білім беру технологияларын, сыныптан тыс жұмыста биологиялық, географиялық білім берудің құндылықтары мен нанымдарын қолданады;