Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Дене шынықтыру және бастапқы әскери-технологиялық дайындық в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы педагог үлгісіне және болашақ кәсіби қызмет саласындағы қажетті құзыреттілікке сәйкес педагогика саласында жаңартылған білімі бар дене шынықтыру және бастапқы әскери - технологиялық дайындық мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушылардың даму физиологиясы
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қоғамға қызмет
Гимнастика оқыту әдістемесімен
-
2 Оқу жылы
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен
Жаһандық экология
Эмоционалды интеллект
Жас ерекшелік психологиясы
Педагогика
Экономикалық теория
Сакральді Маңғыстау
Белсенді туризм және оны оқыту әдістемесімен
Кәсіпкерлік
Сабақ дизайны және бағалау
Медиа сауаттылық
Құқық негіздері
Ойлау дизайны
Сандық педагогика
Сөз өнері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
3 Оқу жылы
Атыс дайындығы
Үстел теннисі
Саптық дайындық
Инклюзивті білім беру
Жүзу оқыту әдістемесі
Олимпиядалық білім
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Емдік дене шынықтыру және массаж
Кәсіби шет тілі
Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
Академиялық жазылым негіздері
-
4 Оқу жылы
Дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиялары
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Әскери- тактикалық дайындығы/
Бұқаралық дене шынықтыру және спорт бойынша жұмысты ұйымдастыру және мазмұны
Әскери-медициналық дайындық
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие өзінің азаматтық және моральдық ұстанымын білдіреді.
- Берілген сабақ мақсаттарына сәйкес әскери-технологиялық дайындықтың оқу материалдарын әзірлейді, атыс, тактикалық, әскери, әскери-мецициналық даярлықты және өздігінен білім алуды оқытудың әдістері мен тәсілдерін айқындайды.
- Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын және білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, дене шынықтыру және алғашқы әскери-технологиялық даярлық бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бастапқы әскери даярлық, атап айтқанда атыс, тактикалық және саптық, медициналық даярлық бойынша оқу сабақтарын өткізеді.
- Зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсына отырып, жынысы мен жасын ескере отырып, атыс, тактикалық, саптық даярлық, дене даярлығы, сондай-ақ әскери-медициналық даярлық теориясы мен әдістемесін талдау әдістерін пайдалана отырып педагогикалық зерттеулер жүргізеді.
- Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдайды, білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесе отырып, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдаланады, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
- Спорттық ойындар, жеңіл атлетика, гимнастика, жүзу әдістемесі, үстел теннисі, қозғалмалы ойындар әдістемесі, туризмнің белсенді түрлері бойынша білімдермен ықпалдасуда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
- Өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, Үздік педагогикалық тәжірибелерді зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
- Білім алушылардың әскери-патриоттық тәрбиесін ұйымдастыру үшін бастапқы әскери дайындық, ҚР Ұлттық қауіпсіздігі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.
- Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, оның ішінде дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін, жүзу негіздерін, үстел теннисін, ашық ойындарды, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздерін, сондай-ақ дербес педагогикалық міндеттерді шешуде емдік дене шынықтыруды оқытуда сабақты зерттеуді (Лессон Стади) пайдаланады.
- Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, оқушылардың даму педагогикасы, жас психологиясы және физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін құрады.