Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және бастапқы әскери-технологиялық дайындық в Yessenov University

Пәндер

  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    "Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен" курсының мақсаты жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді, жеңіл атлетика жаттығуларының негізгі түрлерінің техникасын меңгеруді көздейді. Жалпы білім беретін мектепте жеңіл атлетика бойынша педагогикалық, ұйымдастырушылық және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары үшін кәсіби білім, білік және дағдыларды игеру. Жеңіл атлетика оқу пәні ретінде осы спорт түрінің тарихын, теориясы мен оқыту әдістемесін зерделеуді, жеңіл атлетика жаттығуларының техникасын меңгеруді, дене шынықтыру және спорт мұғалімінің кәсіби қызметіне қажетті білім, білік пен дағдыларды игеруді қамтиды. Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлері бойынша оқыту және спорттық жаттықтыру әдістемелері, сондай-ақ оқу-жаттығу жұмысын ұйымдастыру мәселелеріндегі ғылым мен практиканың қазіргі жай-күйінің негізгі мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: мектепте гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Пән гимнастика тарихын, терминологияны, жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін, саптық жаттығуларды, гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды, акробатика негіздерін зерделеуге бағытталған. Курс мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, қауіпсіздік шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: спорттық ойындарды оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша сабақтарды жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге үйрету. Пән негізгі спорт түрлерін оқытудың теориялық және практикалық біліктері мен дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста мектептегі дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттегі спорттық ойындардың зерттелген түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру формасы мен өткізу әдістемесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Белсенді туризм және оны оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты: - туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдары туралы түсінік қалыптастыру, Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының жалпы ерекшеліктерімен таныстыру. Пән Туризмнің белсенді түрлерінің функциялары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған Пән белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастыру және жорық алдындағы тактиканың жалпы мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты- жүзу теориясы мен әдістемесінің негіздерін білу қабілетін қалыптастыру, жүзу техникасы мен оқыту әдістемесінің тиімді орындалуын үйрету. Курста спорттық жарыстар мен су мерекелерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерліктерін қалыптастырады. Пәнде қазіргі заманғы спорттық жүзу құрылыстары туралы толық түсінік, жүзуді ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістері бойынша білім беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық

    Саптық даярлық пәнінің мақсаты-әскери қызметшілерді жауынгерлік даярлық жүйесінде оқыту, оларда саптық түзеуді, тәртіп пен төзімділікті, командаларды, қарумен және қарусыз саптық тәсілдерді дұрыс және жылдам орындау іскерлігін, сондай-ақ бөлімшелерді әртүрлі саптардағы үйлесімді іс-қимылдарға даярлау. Саптық даярлық ҚР Қарулы Күштерінің саптық жарғысы негізінде ұйымдастырылады және өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Олимпиядалық білім

    Пәннің мақсаты Олимпиадалық ойындардың тарихы, мақсаттары, міндеттері, олимпизмнің негізгі идеялары мен құндылықтарын үйретеді Пән Олимпиада ойындары мен Халықаралық Олимпиада қозғалысы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән, Олимпизм принциптері және халықаралық спорттық қозғалыстағы кәсіби спорттың рөлі мен орнын анықтау туралы ауқымды білім кешенінен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Атыс дайындығы

    Пәннің мақсаты: студентерді штаттық қаруды шебер қолдануға және оның жауынгерлік мүмкіндіктерін заманауи жағдайында уақыт пен оқ-дәрілерді аз жұмсай отырып, жауды жеңу үшін барынша пайдалануға үйрету. Курс кәсіби дағдыларды қалыптастыруға дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Пәнде атыс қаруының баллистикасы мен ату теориясы және атыс қаруының, қол гранаталарының құрылысы туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисі

    Пәннің мақсаты: үстел теннисі бойынша ойын әдістемесін, даму тарихын, үстел теннисінің дағдылары мен біліктерін жетілдіру. Пән қауіпсіздік техникасы, спорт түрін басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы, жарыс ережелері, жоспарлау, іріктеу, бақылау мәселелерін қарастырады. Курс студенттерде "үстел теннисі" спорт түрінің мәні, оның функциялары, қоғамдағы қызмет түрлері мен шарттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде "дене шынықтыру" пәні бойынша оқу-тәрбие процесін жобалау және жүзеге асыруды үйрету. Пән оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша біліктілігі бар, әдістемелік дағдылары мен іскерліктері бар мамандарды жеке-дидактикалық даярлауды қалыптастыруға бағытталған. Пән дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты: денсаулықты күшейтудің, дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезіндегі жұмысқа қабілеттілікті арттырудың физиологиялық механизмдері үйретеді. Пән - машықтандыру құралдарын және дене шынықтырумен шұғылданатындардың дамуындағы бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастырады. Пән - бұлшықеттердің физиологиясы мен биохимиясы, қаңқа бұлшықеттерінің, кардио-респираторлық жүйенің, қан және дене жүйелерінің қызмет ету ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәнінің мақсаты: емдік дене шынықтыру және массаж негіздерін, емдік дене шынықтыру әдістерін қолдануға үйретеді. Курс - емдік дене шынықтыру және массаж сабақтарын өткізу түрлерін, массаж тәсілдерін орындау техникасы мен әдістемесін, жүрек-қантамыр жүйесінің, тыныс алу мүшелерінің, тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту, нерв жүйесінің рөлімен таныстырады. Пәнде емдік дене шынықтыру мәселелері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі

    "Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі" пәні студенттерді болашақ педагогикалық іс-әрекетке әдістемелік даярлаудың негізін қалауды, Бастапқы әскери даярлық және оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыруға және сапалы өткізуге ықпал ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруды мақсат етеді. Пән Бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиялары

    Пәннің мақсаты адам денсаулығы, оны қалыптастыру және қолдау құралдары мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру;сауықтыру дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметінің мәнін, ерекшелігі мен құрылымын ашу; инновациялық дене шынықтыру-сауықтыру технологияларымен және оларды халықтың әртүрлі топтарының дене шынықтыру практикасына интеграциялау жолдарымен таныстыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорттық іс-шараларға қатысушылардың саналы көзқарасын қалыптастыруға, мотивациялық-құндылық бағдарларына және салауатты өмір салтын ұстануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    "Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі" пәнін меңгерудің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде білім беру үдерісінде студенттердің "дене шынықтыру" пәнін оқытуға дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Пән кәсіби қызметте Дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға, дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастырудың және жүргізудің негізгі құралдары мен әдістерін игеруге бағытталған. Пән дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Пәннің мақсаты- азаматтықты, патриотизмді, рухани-адамгершілік және әлеуметтік құндылықтарды дамыту. Пән - студенттердің бойында кәсіби маңызды қасиеттерді, бейбіт және соғыс уақытында конституциялық және әскери борышқа адалдықты, жоғары жауапкершілік пен тәртіпті қалыптастыруға бағытталған. Пән жастардың бойында жоғары патриоттық сананы, өз Отанына деген жоғары сезімді, азаматтық парызды қалыптастыру, Отан мүдделерін қорғау бойынша маңызды конституциялық міндеттерді орындауға дайындық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық дене шынықтыру және спорт бойынша жұмысты ұйымдастыру және мазмұны

    Пәннің мақсаты: бұқаралық дене шынықтыру және спорттық жұмыс жүйесі туралы білімді тереңдету негізінде білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеру. Курс балалармен және ересектермен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Пәнде дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: дене тәрбиесі және бастапқы әскери-технологиялық дайындық саласында эксперимент жүргізу әдістерін, осы ғылым саласындағы мониторингтік зерттеулерді, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін зерделеу. Пән ғылыми-зерттеу жобаларын дайындау және іске асыру, топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әскери-медициналық дайындық

    Пәннің мақсаты: студенттердің Отан қорғауға және бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар кезіндегі іс-қимылдарға дайындығы. Курс Отан қорғауға моральдық-психологиялық, кәсіби және физикалық дайындықты қалыптастыруға, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда адамдардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, өз қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған. Пән - алғашқы медициналық көмек көрсету және халықты қорғау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әскери- тактикалық дайындығы/

    Пәннің мақсаты: студенттерге жекпе-жекті жүргізуді үйрету. Бұл пәнде жекпе-жек жағдайында жеке іс-қимылдарға да, бөлімшелер құрамындағы іс-әрекеттерге де үйретіледі. Курста жалпы әскери ұрысты ұйымдастыру және жүргізу, баллистика және атыс қаруы мен гранатометтерден ату теориясы, жаппай қырып-жою қаруын пайдалану және одан қорғау мәселелері қаралды, сондай-ақ жер қыртысының құрылымы және жауынгерлік графикалық құжаттарды ресімдеу тәртібі туралы мәліметтер баяндалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие өзінің азаматтық және моральдық ұстанымын білдіреді.
  • Спорттық ойындар, жүзу әдістемесі, ұлттық ойындар, олимпиадалық білім, Туризмнің белсенді түрлері бойынша білімдермен ықпалдасуда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
  • Білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдалана отырып, дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша және бастапқы әскери дайындық бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.
  • Білім алушылардың эмоционалдық интеллектісінің деңгейін ескере отырып, оқушылардың даму педагогикасы, жас психологиясы және физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін құрады.
  • Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын және білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, дене шынықтыру және алғашқы әскери-технологиялық даярлық бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, берілген сабақ мақсаттарына сәйкес оқу, оқу-жаттығу сабақтарын әзірлейді, жеңіл атлетика,гимнастика, спорттық ойындар, әскери-патриоттық тәрбие және әскери-медициналық даярлық бойынша оқытудың әдістері мен тәсілдерін айқындайды.
  • Зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсына отырып, жынысы мен жасын ескере отырып, атыс, тактикалық, саптық даярлық, дене даярлығы, сондай-ақ әскери-медициналық даярлық теориясы мен әдістемесін талдау әдістерін пайдалана отырып педагогикалық зерттеулер жүргізеді.
  • Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, оның ішінде дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін, жүзу негіздерін, үстел теннисін, ашық ойындарды, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздерін, сондай-ақ дербес педагогикалық міндеттерді шешуде емдік дене шынықтыруды оқытуда сабақты зерттеуді (Лессон Стади) пайдаланады.
  • Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдайды, білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесе отырып, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдаланады, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
  • Өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, Үздік педагогикалық тәжірибелерді зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
Top