Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жобалау, ғылыми-зерттеу, сараптамалық-кеңес берушілік, оқу-әдістемелік және ұйымдастырушы-басқарушылық қызметіндегі кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар бірлігінің жүйесін меңгерген, еңбек нарығында сұранысқа ие мектепке дейінгі білім беру саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі психологиялық қызмет
Балабақшадағы психологиялық ағарту
Жоғары мектеп педагогикасы
Баланың әлеуметтенуі
Тұлғаның үйлесімді тәрбиесіндегі ұлттық мәдениет
Педагогикалық шеберлік
Шет тілі (кәсіби)
Тұлғаның педагогикалық мәдениеті
Басқару психологиясы
Даму психологиясы
Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика
Педагог -тәрбиешінің кәсіби санасы мен дамуы
-
2 Оқу жылы
Оқу үрдісіндегі психологиялық қолдау
Мектепке дейінгі ұйым басшысының психологиялық-педагогикалық дайындығы
Балалар психологының кәсіби құзыреттілігі
Ата-аналармен психологиялық-педагогикалық жұмыс
Балалар психологы жұмысындағы ойын және арттерапиялық технологиялар
Отбасы және баланың психотерапиясы
Рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы заманауи бағыттары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- шет тілін шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алу, ғылыми хат алмасу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау үшін қажетті көлемде, өз ұстанымын ауызша және жазбаша түрде білдіре отырып меңгеру
- дифференциалды-диагностикалық, сараптамалық сипаттағы мәселелерді шеше отырып, әртүрлі мәселелер бойынша білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
- өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру тәсілдерін қолдана отырып, педагогика ғылымдарын оқытудың негізгі әдістерін, педагогикалық мониторинг әдістерін көрсету
- әлеуметтік өзара әрекеттесуді құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарының негізгі даму тенденцияларын талдау
- алған білімдерін оқытудың келесі кезеңдерінде, кәсіби қызметте, мектепке дейінгі мекемеде оқытудың мазмұны мен технологияларын әзірлеу әдіснамасын біле отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып қолдану
- мектепке дейінгі және психологиялық білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде генерациялау
- мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесінің ерекшеліктерін, ата-аналар мен отбасындағы балалардың өзара қарым-қатынасын зерттей отырып, оқу-тәрбие үдерісін, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен) жұмысты жоспарлау
- зерттеудің бұрыннан белгілі әдістерін ғылыми мәселелерді терең талдау, тапсырмаларды дәйекті түрде шешу және нәтижелерді мұқият тексеру дағдыларымен байланыстыру
- психодиагностикалық әдістемелер мен психометрикалық рәсімдерді пайдалану; қажетті педагогикалық проблемалардың жүзеге асыра отырып шешу үшін, педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторинг жүргізу
- басқару дағдыларын меңгеру, оны әртүрлі басқарушылық міндеттерді шешудің тиімді құралына айналдыру
- ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін жүйелеу үшін ғылым философиясының ережелерін дерексіз-логикалық талдау мен синтездеудің ерекшеліктерін ескере отырып, ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын меңгеру.
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды, оның даму тенденцияларын және реформалау бағыттарын талдау, бағдарлау