Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • шет тілін шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алу, ғылыми хат алмасу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау үшін қажетті көлемде, өз ұстанымын ауызша және жазбаша түрде білдіре отырып меңгеру
  • дифференциалды-диагностикалық, сараптамалық сипаттағы мәселелерді шеше отырып, әртүрлі мәселелер бойынша білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
  • өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру тәсілдерін қолдана отырып, педагогика ғылымдарын оқытудың негізгі әдістерін, педагогикалық мониторинг әдістерін көрсету
  • әлеуметтік өзара әрекеттесуді құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарының негізгі даму тенденцияларын талдау
  • алған білімдерін оқытудың келесі кезеңдерінде, кәсіби қызметте, мектепке дейінгі мекемеде оқытудың мазмұны мен технологияларын әзірлеу әдіснамасын біле отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып қолдану
  • мектепке дейінгі және психологиялық білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде генерациялау
  • мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесінің ерекшеліктерін, ата-аналар мен отбасындағы балалардың өзара қарым-қатынасын зерттей отырып, оқу-тәрбие үдерісін, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен) жұмысты жоспарлау
  • зерттеудің бұрыннан белгілі әдістерін ғылыми мәселелерді терең талдау, тапсырмаларды дәйекті түрде шешу және нәтижелерді мұқият тексеру дағдыларымен байланыстыру
  • психодиагностикалық әдістемелер мен психометрикалық рәсімдерді пайдалану; қажетті педагогикалық проблемалардың жүзеге асыра отырып шешу үшін, педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторинг жүргізу
  • басқару дағдыларын меңгеру, оны әртүрлі басқарушылық міндеттерді шешудің тиімді құралына айналдыру
  • ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін жүйелеу үшін ғылым философиясының ережелерін дерексіз-логикалық талдау мен синтездеудің ерекшеліктерін ескере отырып, ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын меңгеру.
  • мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды, оның даму тенденцияларын және реформалау бағыттарын талдау, бағдарлау
Top