Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Музыкалық білім в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Сольфеджио 1

    Студенттер теориялық білім алады және музыкалық ойлаудың практикалық есту, метро-ритмикалық дағдыларын игереді; болашақ кәсіби іс-әрекетінде сольфеджио құралдарының әр алуан түрлерін қолдану дағдысын игереді, есту қабылдау және интонацияда дағдылар кешенін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспапта жеке орындау 1

    Алдымен әр қолмен бөлек (1-ші жартыжылдық), содан кейін екі қолмен бірге (2-ші жартыжылдық) ойнау дағдылары. Оң қолдың партиясында - тек монофония. Сол жақ бөлігінде – бас және негізгі аккордтар. Қолдың дұрыс орналасуы. Бүкіл орындаушы аппараттың қозғалыс еркіндігіне арналған жаттығулар. Құрал туралы білім. Ырғақ, метр ұғымдары, нота жазуды зерттеу (ұзақтық, үзілістер, пернелер, өлшем, такт, қайталау белгілері, вольт, өткір, бемоль, бекар). Күшті және әлсіз бөліктер туралы түсінік. Негізгі штрихтарды меңгерудің басталуы: legato, non legato, staccato. Бірдей механикаландыру. Аспаптын қозғалыс бағытын дәл өзгертуге дағдыландыру. Сrescendo және diminuendo жаттығулары. 15-20 пьеса, кейіпкерлері әртүрлі, соның ішінде этюдтар. Өте оңай пьесаларды көру (түймелік аккордеонда және аспапсыз). 1 октавада оң қолмен До, Соль және Фа мажор таразылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау негіздері 1

    Студенттер музыкалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылықтың негізін қалыптастырады; олар музыканы кәсіби қабылдауға қажетті биіктік, метро-ритмикалық, құрылымдық есту бейнелері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 1

    Студенттер аспапта ойнаудың техникалық дағдылары кешенін игереді, музыкалық шығарманы меңгеру барысында музыкалық және есту бейнелерін және қимыл-қозғалыс орындаушылық дағдыларын дамытудың формалары мен әдістерін меңгереді; музыкалық шығармалар бойынша жүйелі, тиімді кіріктірілген жұмыстар арқылы ұжымдық шығармашылықтың орындаушылық шеберлік кешенін қалыптастырып, орындаушылық шеберлікті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 2

    Студенттер музыканы кәсіби қабылдау және орындау үшін қажетті дыбыс деңгейін, құрылымдық есту бейнелерін және музыкалық жадыны зерттейді, музыкалық есту талдау дағдыларын, гармония мен ырғақ сезімін меңгереді, интонациялық жаттығуларды, сольфегтерді орындай алады, музыкалық диктант жаза алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау негіздері 2

    Студенттердің музыкалық тілі жағынан әр түрлі дәуірлердегі музыкадағы стильдік құбылыстарды ажырата білу қабілетін есту талдауы барысында қалыптастырады. Гомофониялық-гармониялық, полифониялық, сонымен қатар аралас текстураны есту арқылы қабылдау ерекшеліктері туралы түсінік бере алады. Ән айтудағы интонацияның тазалығы мен дәлдігін арттырады. Алған білім, білік дағдыларын практикада өз бетінше пайдалана білуге ​​дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 2

    Алынған дағдыларды жетілдіру. Фа-диез, до-диез, ля-бемоль мажор гаммалары екі қолмен 2 октавада, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. 2 октаваның үштен бір бөлігіндегі до-мажор гаммасы. 2 октавада екі қолмен, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтармен 3 түрлі до, си, соль минор. Гамма до, соль, фа мажор екі қолмен 2 октава.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспапта жеке орындау 2

    Оң қол бөлігінде эпизодтық қос дыбыстар. Сол қол бөлігінде – бас, мажор және минор аккордтары, эпизодтық түрде пайда болатын негізгі секстаккордтар (көмекші қатарда бас). Крещендо мен диминуэндода мехтын қозғалыс бағытын дәл өзгерту және басқару дағдыларын жетілдіру. Музыкалық форма элементтері – мотив, сөз тіркесі, сөйлем, бөлік туралы білім. Шарықтау шегі туралы түсінік. Рационалды саусақпен жұмыс істеу принциптері. 4-5 алуан пьеса, халық әндері мен билерінің 4-5 нұсқасы, 2-4 этюд. До, Соль, Фа мажорды әр қолмен 2 октавада, үш дыбысты қысқа арпеджиоларда және аккордтарда (инверсиялары бар T53) бөлек таратады. Тртольдағы хроматикалық шкала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 3

    Мехпен тремоло, триоль техникасын меңгеру. Екі қолмен барлық негізгі гаммалар: төрттік (1 октава), дуоль (2 октава), триоль (3 октава), оң қолдағы квартоль (4 октава) сол қолдағы гаммаларға дейін; төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Гамма до, соль, фа мажор терциямен. Гамма фа-диез, фа, до-диез миноры 3 түрлі екі қолмен, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Төрт дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хорды дирижерлау 1

    Студенттер дирижерлық іскерлік пен дағдыны меңгере алады: дирижерлық өнердің даму кезеңдерін және дирижерлық техниканың қалыптасуын оқып біледі; сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз жұмыстарды жүргізеді; хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялайды; музыка мұғалімін балалар хорымен жұмыс істеуге дайындайды; хор партитураларының әртүрлі түрлері мен көріністерін оқып орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспапта жеке орындау 3

    Оң қол бөлігінде қос дыбыстармен ұзағырақ ойнау. Сол қол бөлігінде – бас, мажор, минор аккордтар, септаккордтар, эпизодтық түрде пайда болатын негізгі секстаккордтар, мажорлық және кіші квартсекстаккордтар. Ең қарапайым полифониялық екі дауысты (бір дауыс оң жақта, екіншісі сол жақта). Саусақ пен мех екпінін меңгеру. До, соль, фа мажор гаммаларын екі қолмен 2 октавада, үш дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар. Гамма ля, ре, ми минордын 3 түрі оң қолмен, үш дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар. Триольдармен квартольдардын хроматикалық гаммалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық орындаушылық 1

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндігін ескере отырып таңдау әдістерін меңгереді; вокалдық дуэт репертуарын зерделеу, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысу, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармоникалық талдаудың практикалық курсы

    Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Классикалық үйлесімділіктің теориялық мәселелері курсын зерттеу, оның құрамдас бөліктері практикалық сабақтар болып табылады: жазбаша жұмыс, фортепианода жаттығулар ойнау, музыкалық әдебиетті гармоникалық талдау, сонымен қатар олардың көзқарасын, музыкалық ойлауын, стиль сезімі мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, толыққанды эстетикалық бағалау мен критерийлерді тәрбиелеу Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманың теориялық және орындаушылық талдауын жасау; - шығарманың гармониялық тіліндегі стиль ерекшеліктерін анықтай отырып, әр түрлі стильдегі шығармалардағы аккорд құрылымын талдау; - монотональды және модуляциялық аккордтық тізбектер түрінде ойнау дағдыларын меңгеру; – оқу және музыкалық-көркем әдебиеттегі аккордтық құрылыстарды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою 1

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін игереді; ән айту аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық техника негіздерін біледі; вокалды орындау мәдениеті; жеке ән айту және ансамбльде ән айтуды; балалардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды қорғау әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония

    Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын, музыкалық шығарманың мазмұны контекстінде гармониялық құралдарды сипаттау дағдыларын игереді және зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әртүрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнайды, сонымен бірге олардың үйлесімділікке деген көзқарасын музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралы ретінде қалыптастырады. Студенттер меңгереді: - көп дауысты, функционалды байланыстағы аккордтардың құрылымы мен шешімін білу; - берілген үлгі бойынша музыкалық құрылыстарды құрастыру дағдыларын меңгеру; - дауыстану нормаларын ескере отырып, төрт дауысты баяндауда аккорд тізбегін ойнай білу; әуенді дауысты жазбаша түрде үйлестіру; - музыкалық шығармаға немесе оның фрагментіне гармониялық талдау жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 1

    Студенттер балалар хорының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка мұғалімі, музыка мектебінде хор мұғалімі және басқа да қосымша білім беру мекемелері ретіндегі практикалық іс-әрекеттерге қажетті көлемде практикалық дағдыларды қалыптастырады; сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз жұмыстарды жүргізу дағдыларын қалыптастырады; хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық орындаушылық 2

    Оқушылардың музыкаға деген музыкалық талғамын байыта отырып, заманауи өнер саласында аналитикалық ойлауын қалыптастырады және дамытады. Бұл курс болашақта студенттерге білім берудің құрамдас бөлігі ретінде қазіргі заманғы музыкалық өнердің әртүрлі стильдері мен жанрларына жеке көзқарасын дамытуға және қалыптастыруға көмектесетін қажетті кәсіби білімді меңгеруді логикалық дәйектілікпен құруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы музыкалық аспап 1

    Студенттерде дыбыс шығарудың негізгі әдістері туралы анық есту және бұлшықеттік түсінікті қалыптастыру, осы бағыттағы дағдыларды мағыналы меңгеруге ұмтылу, алынған дыбыстық нәтижені бақылауға ұмтылу. Студенттер музыкалық шығармаларды өздерінің көркемдік және техникалық міндеттеріне толық сәйкес, барынша мәнерлі орындауы керек. Таразылар алдымен негізгі, содан кейін симметриялы саусақпен минор, инверсиялары бар аккордтар, хроматикалық шкала зерттеледі. Дұрыс қондыруға, бос аппаратты қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дауыс қою 2

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін игереді. Олар ән айту аппаратының ерекшеліктері және вокалдық техника негіздері туралы білім алады. Олар вокалдық орындаушылық, жеке ән айту және ансамбльде ән айту мәдениетін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 2

    Студенттер балалар хорының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка мұғалімі, музыка мектебінде хор мұғалімі және басқа да қосымша білім беру мекемелерінде практикалық іс-әрекеттерге қажетті деңгейде практикалық дағдыларды дамытады. Олар шығармаларды сүйемелдеусіз және сүйемелдемеусіз жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижирлеу 2

    Мектеп репертуарын меңгерту мысалында қазақ және орыс әндерінің үлгілерімен таныстыру. Вокалдық-хор дағдылары бойынша жұмыс (ән айту тынысы, дауысты дыбыстардың дұрыс қалыптасуы). Дирижер аппаратын қою шеберлігі 2/4, 3/4 аралығындағы дирижерлық схемалар мысалында жаттығады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары

    Мақсаты: болашақ үшін қажетті көлемде практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру балалар хор ұжымының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка оқытушысы, музыкалық мектепте хор оқытушысы, басқа қосымша білім беру мекемелерінде практикалық іс-әрекет; шығармаларды сүйемелдеумен және онсыз дирижерлау дағдыларын қалыптастыру; хор шығармаларын жеке-шығармашылық түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс

    Оқушыларда парақтан оқу, транспозициялау, мектеп репертуарындағы оқыған шығармалармен танысу дағдылары қалыптасады. Вокалдық-аспаптық шығармалардың сүйемелдеуінің орындалу ерекшелігі зерттеледі. Жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда солист және ансамбльмен, концерттік орындаудың әр түрін орындау жұмыстары жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хорды дирижирлеу 3

    Бұл курстың мақсаты хор орындау саласындағы пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру болып табылады. Студенттер: хор дирижерлау бойынша жеке сабақтар өткізу дағдыларын; зерттелетін шығармалардың құрылымына сүйене отырып дирижерлау тәсілдерін; дирижерлау техникасының негіздерін және оның дирижер үшін маңыздылығын; бірінші жылдан төртінші жылға дейінгі хор дирижерлығын оқыту курсының бағдарламалық мазмұны мен міндеттерін; ірі нысандағы шығармаларды Дирижерлаудың ерекшеліктерін; ән айтуға және хорды дамытуға арналған вокалдық-хор жаттығуларын; өз бетінше хор ұжымымен жұмыс; жалпы білім беретін мектеп бағдарламасы бойынша мектеп репертуарында өз бетінше жұмыс істеу дағдылары; дирижерлауды оқытудың негізгі әдістемелік ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Оқушылар жалпы білім беретін мектептегі іс-әрекетті жүзеге асыруға, жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын оқыту саласында болашақ мұғалімдерде педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыруға, білімдерін жүйелеуге қажетті білім, білік және дағдылардың жиынтығын игереді. Музыкалық педагогика саласы, мектеп оқушыларын музыкалық тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары мен құралдары арасындағы байланыспен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыка тарихы

    Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмысында пайдалана алады; - көне заманнан бастап қазақтың музыка мәдениетін зерттейді, 20 ғасырдағы революциядан кейінгі жылдардағы қазақ халқының шығармашылығының даму кезеңдерін меңгереді, көрнекті жасаушылардың музыкалық шығармаларын тыңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел музыкасының тарихы

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы 1

    Студенттер партитуралар құрылымының ішкі заңдылықтарын түсіну негізінде хор шығармаларын орындау дағдыларын меңгереді, концерттік орындау үшін партитураны еркін оқуда практикалық дағдыларды меңгереді; - хор және опера музыкасымен, әр түрлі композиторлардың хор жазу әдістерімен, әртүрлі стильдегі партитуралардың функционалдық құрылымының ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосымша музыкалық аспап

    Студенттер қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдыларын, оқытылатын музыкалық аспапта орындау ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы меңгеру барысындағы жұмыс әдістемесін меңгереді. Әртүрлі стильдегі аспаптық шығармалар, орындауға арналған күрделілігі әртүрлі бағыттағы дәуірлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 1

    Студенттер шеберхана жағдайында студенттерді кәсіби іс-әрекетке одан әрі даярлаудың негізін игере алады, көркемдік-техникалық тапсырмаларды орындауға саналы көзқарасты, болашақ мамандығына белсенді шығармашылық қатынасты тәрбиелейді; студенттер, ең алдымен, академиялық хорда ән айту дағдысын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем музыкасының тарихы

    Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары және жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсініп, музыка өнерінің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін көреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы музыкалық аспап 2

    Студенттерде келесі техникалық дағдыларды қалыптастыру: орындалу жеңілдігі, дыбыс біркелкілігі, саусақтардың еркін сөйлеу негіздері, білек қимылдары. Саусақ техникасы бойынша белсенді жұмысты жүргізу: қолдың икемділігін дамыту жаттығулары, мордент және топпетто оқытылады. «Оқыту әдістері» ұғымы енгізіледі. Студенттер3 октавадан тұратын тура және дивергентті қозғалыстағы симметриялы саусақпен шкалаларды, екі қолмен хроматикалық шкаланы, екі қолмен қысқа және ұзын арпеджиоларды білуі және орындауы керек. Репертуардағы этюдтер анағұрлым ғибраттық сипатта болуы және қозғалмалы қарқынмен орындалуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 2

    Вокалды-хор айту дағдыларын және музыканы есту қабілеттерін қалыптастыру: әуездік, гармониялық есту қабілетін дамыту, интонацияны жақсарту, ырғақты сезіну, музыканы есте сақтау және ансамбльде ән айту дағдыларын меңгеру, дұрыс тыныс алу; ансамбльде орындау; хорда ән айту қалыптылығы. Қарапайым екі-үш дауысты халық әндері және классик композиторларының шығармаларын қамту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық мектеп әдебиеті

    Студенттер балалар музыкалық мектебінің педагогикалық репертуарының психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерін үйренеді; кәсіби қызмет үшін міндетті Дағдылар мен дағдыларды игереді; көркем шығарманы жүйелі түрде оқу арқылы кітаппен қарым-қатынас қажеттілігін дамыта алады; автордың шығармада туындаған проблемаларды анықтауға және оларға ой жүгіртуге, шығарманың идеялық мағынасын және оны жүзеге асыру тәсілдерін, көркемдік құрылымын түсінуге үйренеді жұмыстар және қолданылатын құралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы музыкалық аспап 3

    Студенттердің жеке қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі жаттығулар арқылы саусақтардың еркін сөйлеуін дамытуға үйренеді. Дыбысты бақылау, сөз тіркесі, интонация бойынша жұмыс. Тікелей және дивергентті қозғалыстағы асимметриялық саусақпен екі белгіге дейінгі шкалаларды, инверсиялары бар аккордтарды, қысқа, ұзын, 3 октаваға бөлінген арпеджиоларды, екі қолмен хроматикалық шкаланы неғұрлым қозғалмалы қарқынмен зерттеу. Шкалалар мен этюдтардағы ырғақты ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектептегі ән репертуарының практикумы

    Оқушылар ән жанрының формасымен, әннің авторларымен танысады. Әннің әуезділігі бойынша жұмыстар жүргізіледі: сольфеджио, интонация тазалығы, сөз тіркесі, дауысты айтылуы, мәнерлеп орындауы, мектеп әнін әдістемелік-теориялық және вокалдық-хорлық талдайды; қажетті әдіс-тәсілдерді, вокалдық-хор жаттығуларын және ән айтуды көрсете отырып, әнмен жұмыс істеу әдістемесін әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижирлеу 4

    Бұл курстың мақсаты дирижерлік сыныпта пәндік құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Студенттер қарапайым және күрделі өлшемдерде, асимметриялық Өлшем схемаларында, әртүрлі қарқынмен және динамикада дирижерлік қимылды анық және анық қалыптастыра алады; парақтан фортепианода мектеп репертуарының қарапайым екі - үш дауысты ұпайларын орындау; екі, үш, төрт және басқа өлшемдерде дирижерлік қимылды қалыптастыру; хор бөлімдерінің әуезді сызықтарын фазаларға бөліп, оларды белгілеңіз олардың арасындағы цезураның қимылымен; хормен жұмыс істеу үшін зерттелген туындыларды талдау, сондай-ақ хор партияларына мазмұнды талдау жасау; хор партияларын мәнерлеп ән айту және дирижерлеу; репетициялық жұмыста орындаушылармен қарым-қатынас құралы ретінде қимылды қолдануға мүмкіндік беретін дирижерлік техниканы меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы 2

    Хор шығармаларын саналы түрде терең көркемдік шынайылықпен орындау дағдыларын қалыптастырып дамыту. Музыкалық мазмұны және стилі әртүрлі, көркемдік жағынан құнды репертуарларды үйрене отырып студенттердің дүниетанымын, музыкалық талғамын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Музыкадағы зерттеу қызметінің тұжырымдамалары

    Студенттер музыка мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бойынша жүйелі білім алады; Музыкалық білім беру саласындағы практикалық ғылыми-зерттеу қызметінің алгоритмін зерттейді; Музыкалық білім берудің диагностикалық әдістері мен эмпирикалық әдістерін тәжірибеде қолдана отырып игереді; сабақ және сабақтан тыс сабақтар шеңберінде, сондай-ақ қосымша жағдайларда музыка мен музыкалық қызметке танымдық мотивация қалыптастырады білім беру. Курсты оқығаннан кейін студенттер білуі керек: музыкалық шығарманы, орындаушылық және педагогика мәселелерін ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздей білу, мұрағат материалдары, мерзімді басылымдар, музыкатану әдебиеті негізінде музыкалық орындаушылық және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше білу және оны жүйелеу, теориялық білімді қолдану музыкалық шығармаларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары

    Мақсаты: болашақ үшін қажетті көлемде практикалық дағдылар мен машықтарды қалыптастыру балалар хор ұжымының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка оқытушысы, музыкалық мектепте хор оқытушысы, басқа қосымша білім беру мекемелерінде практикалық іс-әрекет; шығармаларды сүйемелдеумен және онсыз дирижерлау дағдыларын қалыптастыру; хор шығармаларын жеке-шығармашылық түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеу жұмысын дайындау әдістері

    Студенттер ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде бірқатар практикалық дағдыларды қалыптастырады; Ғылыми зерттеулер жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерделейді; дипломдық біліктілік жұмысын орындауда әзірленіп жатқан тақырып бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалану ерекшеліктерін меңгереді; Ғылыми зерттеу әдістерімен танысады; мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 3

    Студенттердің хор класы және хормен жұмыс практикумы сабағында халық әндерімен қатар дүниежүзілік хор өнеріндегі көркем шығармалары негізінде хорда ән салу дағдыларын қалыптастыру музыкалық қабілеттерін арттырып, хормен жұмыс істеу әдістерін игеру, музыкалық іс-әрекет түрлерін шығармашылықпен, музыкаға эмоционалды-құндылық қатынастарын қалыптастырып дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    Студенттер аспапта ойнаудың техникалық және орындаушылық дағдыларын қалыптастырады, музыкалық мәдениет қазынасынан көрнекті классикалық және қазіргі заманғы композиторлардың мұрасынан үлкен көркем репертуарды, студенттердің практикалық негізін, олардың мәдени-этикалық идеяларын, музыкалық және орындаушылық шеберлігін игереді, дүниетанымдық, аналитикалық ойлау, эрудициясын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хормен дирижерлеу)

    Студенттер курс бағдарламасы бойынша білімдерін тереңдетіп, дирижерлық дағдыларын жетілдіреді, дағдыларды қалыптастырады. Олар музыкалық-көркемдік бейнесі мен тілі жағынан күрделірек, жанрлық, формалық және баяндау текстурасы жағынан алуан түрлі шығармаларды зерттейтін болады. Олар дирижер-студенттің бейнелі ойлауы мен эмоционалды экспрессивтілігінің аясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әндерін компьютермен өңдеу

    Студенттер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесін, сонымен қатар музыканың барлық жанрындағы классикалық шығармалар негізінде көркемдік талғамын қалыптастырады; - музыка саласындағы әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын дамытады; - компьютерлік бағдарламаларды өз бетінше жасауға, MIDI файлын құруда шығармашылық шешімдердің дербестігіне дайындығы мен қабілеті ынталандырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы музыкалық аспап 4

    Студенттердің бойында оқытылатын шығармалардың сипатына сәйкес дыбыс шығару дағдыларын қалыптастыру, табиғи дыбыспен, мәжбүрлеусіз әуезді желіні икемді орындау, әуен мен сүйемелдеу арақатынасын, интонацияны есту және сезіну және түсіну. музыкалық шығарманың түрін түсіне біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хортану

    Студенттер әртүрлі типтегі хор ұжымдарымен кәсіби жұмысқа дайындала алады, хор өнерінің негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады, хордың бір түрінен жұмыс істеп тұрған хорға немесе ансамбльге вокалдық, хор шығармаларын транскрипциялаудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы 3

    Вокалды-хор айту дағдыларын және музыканы есту қабілеттерін қалыптастыру: әуездік, гармониялық есту қабілетін дамыту, интонацияны жақсарту, ырғақты сезіну, музыканы есте сақтау және ансамбльде ән айту дағдыларын меңгеру, дұрыс тыныс алу; ансамбльде орындау; хор ұжымында ән айтуда қалыптылықты сақтауы. Хор ұжымының орындаушысы және хор дирижеры ретінде концерттік-орындаушылық қызмет дағдысын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка мұғалімінің пәнге шығармашылық тәсілдері

    Студенттер бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесін кәсіби ұйымдастыруға дайындалуда, олардың балаларға эстетикалық тәрбие беруді жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді; бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесінің мазмұны мен ерекшеліктерінің мәселелері зерттеледі; кіші оқушылармен музыка сабағын ұйымдастыру мен өткізудің әдістемелік негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі философиялық ұғымдарды, болмысты түсінудің мәнін, өзінің кәсіби және әлеуметтік қызметінде тұтас дүниетанымды пайдаланады
  • Мемлекет және құқық теориясының, конституциялық, азаматтық, еңбек, әкімшілік, экологиялық құқық және адам денсаулығын сақтау негіздері саласында білім, білік және дағды алуға байланысты мақсаттар мен міндеттерді анықтайды және нақтылайды
  • Кәсіби қарым-қатынаста туындайтын мәселелерді шешу үшін әртүрлі коммуникативтік-тілдік құрылымдарды біріктіреді
  • Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады және бұл біліктерді кәсіби қызметте қолданады
  • Мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алынған теориялық білімдер мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын синтездейді
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, іскерліктер мен дағдыларды пайдаланады
  • Жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясы ерекшеліктерін, жаңартылған білім беру бағдарламалары мен инклюзивті білім беру жағдайында психодиагностикалық әдістерді қолданады
  • Отандық және әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихи даму үрдістері, музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени қызмет ету жағдайлары, шетелдік және отандық хор музыкасының классикалық үлгілерін қолдана отырып, хор шығармаларының жанрлық жіктелуін талдайды
Top