Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01413 Музыкалық білім (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыка теориясы
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 1
Вокал
Дауыс қою
Сольфеджио 1
Домбыра 1
Вокалдық-педагогикалық практикум 1
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Фортепиано 1
Хор 1
Сольфеджио 2
Домбыра 2
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 2
-
2 Оқу жылы
Аспаптық шеберлік 1
Вокалдық-педагогикалық практикум 2
Хорды дирижерлау 1
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Аспаптық орындау технологиялары 1
Фортепиано 2
Хор 2
Гармоникалық талдаудың практикалық курсы
Гармония
Музыканы оқыту әдістері мен технологиялары
Аспаптық орындау технологиялары 2
Балалар хор ұжымымен жұмыс 1
Хор 3
Хорды дирижерлау 2
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Аспаптық шеберлік 2
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
-
3 Оқу жылы
Мектеп оркестрімен жұмыс істеу әдістері
Хормейстер жұмысының технологиялары 1
Фольклорлық ансамбль 1
Қазақ музыкасының тарихы
Хор 4
Балалар хор ұжымымен жұмыс 2
Аспаптық шеберлік 3
Синтезатор
Оркестр 1
Дирижерлік қимылды модельдеу 1
Хорды дирижирлеу 3
Аспаптық орындау технологиялары 3
Музыкалық-цифрлық практикум
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Дирижерлік қимылды модельдеу 2
Оркестр 2
Музыкалық-сандық қойылым
Хор дыбысын модельдеу
Фольклорлық ансамбль 2
Әлем музыка тарихы
Хормейстер жұмысының технологиялары 2
Оқытуды жоспарлау және музыканы оқытуды даралау
Аспаптық шеберлік 4
Аспаптық орындау технологиялары 4
Мектеп-ән репертуарының сандық аранжировкасы
Хорды дирижирлеу 4
-
4 Оқу жылы
Музыка сабақтарындағы аспаптық музыканы ойнау
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне басшылық жасау
Вокалды ансамбль 1
Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 1
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 1
Оркестр 3
Музыкалық импровизация 1
Фольклорлық ансамбль 3
Музыканы оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Музыка мұғалімінің жобалық қызметі
Домбыраны оқыту әдістемесі
Музыкалық импровизация 2
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 2
Вокалды ансамбль 2
Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру